call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تهران

سئو سایت در تهران
مسیری که بارها رفته‌ایم!

برای رسیدن به مقصد روی تجربه ما حساب کنید

سئو در تهران، ضرورتی انکار ناپذیر!

تراکم جمعیت در شهر تهران ۲۰ برابر کل کشور بوده و تعداد کسب و کارهای فعال در آن،  از تمام شهرهای ایران بیشتر است. لازمه پیروزی در این رقابت مهم، دیده شدن یک کسب و کار بوده و این دقیقا خدمتی است که سئو ارائه می‌دهد. به این دلیل است که سئو سایت در تهران، بیشتر از هر شهرستانی ضرورت دارد! 

به صرفه بودن سئو سایت در تهران

طبق تحقیقات، هر کاربر بعد از جستجو در گوگل، معمولا فقط تا ۵ لینک اول را بررسی کرده و کمتر پیش می‌آید که حتی اگر خیلی پیگیر باشد، تا بررسی بیش از ۱۰ لینک جلو برود!

این موضوع به تنهایی نشان دهنده اهمیت هزینه برای بودن وب سایت کسب و کار در صفحه اول گوگل است. مسئله ساده است! کسب و کار شما بیشتر دیده می‌شود و فروش شما افزایش پیدا می‌کند.

مراحلی که در سئو کردن سایت شما طی می‌کنیم

استراتژی سئو

استراتژی سئو

سئو داخلی

سئو On-page

سئو خارجی

سئو Off-page

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال

مزایای سئو کردن سایت در تهران چیست؟

آمدن به صفحه اول گوگل

۱- آمدن به صفحه اول نتایج گوگل

جذب زیاد مخاطب

۲- جذب تعداد زیاد مخاطب

بالا رفتن فروش

۳- بالا رفتن فروش

پیشی گرفتن از رقبا

۴- پیشی گرفتن از رقبا

کاهش هزینه تبلیغات

۵- کاهش هزینه تبلیغات

بالا رفتن اعتبار

۶- بالا رفتن اعتبار کسب و کار

افزایش آگاهی از برند

۷- افزایش آگاهی از برند

توسعه کسب و کار

۸- توسعه کسب و کار

پیشرفت در سئو محلی

۹- پیشرفت در سئو محلی

خاطره تلخ از سئوکار!

هر روز با تعداد زیادی از کسب و کارها آشنا می‌شویم که پیش‌تر به فکر سئو کردن سایت‌شان افتاده و اینکار را به دست افراد غیر متخصص سپرده‌اند. البته حالا خوب فهمیده‌اند سئوکاران، به طور مستقیم با اعتبار کسب و کار سر و کار دارند. وقت آن است که تجربیات تلخ را کنار گذاشته و به سئو مانند یک حرفه‌ای نگاه کنید!

خطای سئوکار

نبض مارکتینگ، راه حل نهایی برای افزایش ترافیک سایت

خیالتان را از موفقیت راحت کنید

شما می‌توانید در مسیر پر پیچ و خم سئو سایت، با خیال راحت به کارهای دیگرتان بپردازید. ماموریت ما این است که شما را در صدر قرار دهیم،‌ چه در گوگل و چه در میان رقبایتان!

تیم جوان نبض مارکتینگ، به یادگیری علاقمند بوده و با استفاده از استراتژی‌های اثبات شده خود، در مسیر رشد و توسعه کسب و کار، همراه شما خواهد بود.

خدمات نبض مارکتینگ برای سئو سایت در شهر تهران

  • تعیین استراتژی برای سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • مشاوره سئو و آنالیز رقبای سایت
  • بهینه سازی سایت از نظر ظاهری و ساختاری
  • بهینه سازی محتواهای پیشین
  • تولید محتوای متنی و گرافیکی جدید
  • بهبود فرایندهای لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی سایت مطابق با GTmetrix
  • انجام لینک سازی و سئوی خارجی
  • افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو
  • بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل
سئو سایت در تهران

بازدید و ترافیک وب سایت شما
بعد از سپردن آن به نبض مارکتینگ

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

کسب و کارهایی که به نبض مارکتینگ اعتماد کرده‌اند

زمان دیدن نتایج سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان دیدن نتایج سئو

می‌توانید خیلی سریع از سئو نتیجه بگیرید!

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، خدمات SEO و بهینه‌سازی وبسایت را در قالب ۲ پکیج سئو پیشرفته و سئو پلاس ارائه می دهد.

نتیجه SEO سایت از ماه دوم

سئو پیشرفته

Advanced SEO

مخصوص کسب‌وکارهایی که نیاز دارند در کم‌ترین زمان ممکن به فروش بالا برسند.

سئو پلاس

SEO Plus

مخصوص کسب‌وکارهایی که برای فروش موفق عجله نداشته و حداقل ۹ ماه زمان در اختیار دارند.

کلیدواژه‌هایی که به صفحه اول گوگل رسانده‌ایم

نبض مارکتینگ با بیش از ۸ سال تجربه در زمینه بازاریابی، بهترین متخصصان سئو را برای سایت شما انتخاب کرده است.

تعرفه خدمات SEO برای یک سایت

هزینه و قیمت سئو سایت به مجموعه‌ای از عوامل مختلف بستگی دارد که در طراحی و بهینه‌سازی سایت شما تاثیرگذار هستند. به دلیل اختلافات موجود در هر سفارش سئو، هزینه‌های سئو ممکن است در برخی موارد به صورت ماهیانه (اقساطی) محاسبه شود. در هر صورت، هزینه سئو سایت متفاوت بوده و بستگی به نیازها و بودجه شما دارد.

عوامل موثر بر هزینه خدمات سئو در تهران

۱- جایگاه فعلی سایت در گوگل

۲- میزان سختی کلمات کلیدی

۳- نوع طراحی سایت

چرا نبض مارکتینگ را
برای خدمات سئو در تهران انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید در مسیر پر پیچ و خم سئو، با خیال راحت به کارهای دیگرتان بپردازید. ماموریت ما این است که شما را در صدر قرار دهیم،‌ چه در گوگل و چه در میان رقبایتان! نبض مارکتینگ به عنوان یک شرکت سئو حرفه ای و به صورت ماهانه، شما را در جریان جزئیات فرآیند سئو سایتتان قرار می‌دهد.

هزینه پیشرفت‌تان را قسطی پرداخت کنید!

شما با انتخاب تیم نبض مارکتینگ، می‌توانید از امتیاز پرداخت اقساطی بهره‌مند شوید.
شما می‌توانید تنها ۲۰ درصد از کل هزینه را در ابتدا پرداخت کرده، و مابقی قیمت سئو را به طور اقساطی پرداخت کنید.

پرداخت قسطی

زمان دیدن نتایج سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

واقعیت این است که تفاوتی نمی‌کند کلیدواژه شما چیست، تفاوت در شرکتی است که برای خدمات سئو انتخاب کرده‌اید! شما می‌توانید علاوه بر خدمات دیگر، برای مشاوره کلیدواژه در راستای افزایش فروش هم روی نبض مارکتینگ حساب کنید.

نبض مارکتینگ، موفقیت شما را تضمین می‌کند!

مسیر موفقیت

برای افزایش فروش در دنیای آنلاین آماده هستید؟

مسیر راه سئو

مسیر راه سئو

مشتریان سابق نبض مارکتینگ درباره ما چه می‌گویند!

افضلی-شفا
گودرزی-آواچوب
کساییان-ناجی
محلوجی-الماس پارت

قیمت کارشناسی شده و رایگان سئو سایت شما

مواردی که در پروپوزال رایگان نبض مارکتینگ مشاهده خواهید کرد:

برای دریافت قیمت کارشناسی شده رایگان،‌ می‌توانید فرم زیر را پر کنید:

چگونه با سئو سایت در تهران رقبای خود را شکست دهیم؟

در شهر پرتپش و پر سروصدایی مانند تهران کسب‌وکارهای زیادی هستند که هر روز در حال رقابت برای جذب مشتری هستند. در این میان چه کسی موفق است؟ کسی که زمین بازی خود را به دقت انتخاب کند. اجازه بدهید واضح تر صحبت کنیم. تا به حال درمورد اجاره یک مغازه کوچک در یک نقطه از شهر تهران کنجکاوی کرده‌اید؟ ما این کار را کرده‌ایم. تنها یک چیز را به شما می گوییم. قیمت‌ها سرسام‌آور است! 

اما خیابان های شهر تهران تنها میدان مبارزه با رقیبان نیست! این روزها میدان رقابت از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران به صفحات موتورهای جستجو منتقل شده است. چرا؟ به هزاران دلیل. اجازه بدهید چند مورد از آن‌ها را به شما توضیح دهیم. شما با اجاره یک مغازه در بهترین نقطه شهر تنها می‌توانید به تعداد محدودی از مشتریان خود دسترسی داشته باشید. اما تعداد مشتریانی که می‌توانید از طریق موتورهای جستجو به دست آوردید چقدر است؟ 

به اندازه سقف خواسته های شما. یعنی چی؟ یعنی هر چقدر در کلیدواژه‌های بیشتری رتبه داشته باشید مشتریان بیشتری هم به دست خواهید آورد؛ اما سوال این است. چرا گوگل باید از میان هزاران رقیب شما در تهران سایت شما را برای نشان دادن به مخاطب انتخاب کند؟ اینجاست که سئو سایت در تهران وارد میدان شده و در جبهه شما شروع به کار می‌کند. 

در قسمت بعدی به شما یاد می‌دهیم که چگونه برای سئو سایت در تهران یک شرکت مناسب را انتخاب کنید.

 

بهترین شرکت سئو سایت در تهران کدام است؟

تهران به شلوغی و ترافیک‌های سنگینش معروف است. پس اگر می‌خواهید بهترین شرکت سئو در تهران را انتخاب کنید یکی از معیارهایی که باید به آن توجه کنید، ارائه خدمات آنلاین است. خدمات آنلاین شما را از گیر کردن در شلوغی‌ها و ترافیک شهر تهران در امان نگه می‌دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که تنها ارائه خدمات آنلاین کافی نیست. 

شرکتی می تواند خیال شما را ازخود مطمئن کند که با همان کیفیت خدمات حضوری به مشتریانش خدمات آنلاین ارائه دهد. تجربه سال‌ها کار با مشتریانی از سراسر دنیا این مورد را درمورد نبض مارکتینگ تایید کرده است. اما ارائه خدمات آنلاین در نبض مارکتینگ چگونه صورت می گیرد؟ گزارش کار ماهانه به صورت مرتب برای شما ارسال می‌شود و کلیه جلسات پیش و پس از قرارد به صورت آنلاین قابل انجام است. 

نکته بعدی پیدا کردن شرکتی است که دو فاکتور اصلی را داشته باشد. اول داشتن دانش و تجربه لازم و دوم صداقت است. سئو، کار پیچیده‌ای است و به تخصص و زمان زیادی نیاز دارد. پس باید به شرکتی اعتماد کنید که از لحاظ دانش لازم قابل اعتماد باشد. 

اصل دوم حتی از اصل اول هم مهم‌تر است. چرا؟ ما خیلی خوب می‌دانیم که کسب‌وکار شما مانند کودکی است که پیش چشمتان قد می‌کشد و بزرگ می‌شود و دیدن شکست آن بسیار سخت است! اما متاسفانه بعضی از شرکت‌های سئو هستند که از روش سئو کلاه سیاه برای بالا آوردن سایت شما استفاده می‌کنند. 

سئو کلاه سیاه به معنی دور زدن قوانین گوگل است که از قضا ممکن است در ابتدا نتایج خوبی را هم برای شما به ارمغان بیاورد؛ اما امان از آن روزی که گوگل متوجه این قضیه شود. سایت شما را طوری از جلوی چشم‌ها محو می‌کند که حتی کاربران با سرچ کردن نام برند شما هم نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. 

 

قیمت سئوسایت در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟ 

اجازه بدهید مراحل قیمت گذاری سئو سایت درتهران و یا هر شهر و دیار دیگری را با ذکر یک مثال واقعی از نبض مارکتینگ برای شما شرح دهیم. در شرکت نبض مارکتینگ ابتدا کسب‌وکارها نیاز سنجی می‌شوند. در این فرایند متوجه می‌شویم که چه چیزی آن‌ها را به سمت سئو کشانده، با چه نیتی قصد انجام دادن سئو را دارند و یا اینکه آیا سئو بهترین راه حل فروش اینترنتی برای کسب‌وکارشان است یا خیر! 

سپس فرایند بررسی آن کسب‌وکار شروع می‌شود. تمام موارد مربوط به آن کسب‌وکار از سابقه فعالیتشان گرفته تا نوع طراحی و صفحات سایتشان بررسی می‌شود. نوبتی هم باشد نوبت تحقیقات بازار است. در این مرحله به سراغ مشتریان و رقبای کسب‌وکارها می‌رویم. بررسی می‌کنیم که مشتریان این کسب‌وکار چه کسانی هستند و با چه کلیدواژه‌هایی محصولات او را جستجو می‌کنند؛ سپس کلیدواژه‌های هدف را انتخاب می کنیم. 

سپس به سراغ فضای بیرونی این کسب‌وکار یعنی رقبای آن می‌رویم. اینکه یک کسب و کار چه تعداد رقیب در فضای آنلاین دارد که خیلی سفت و سخت مشغول کار کردن روی سئوی سایتشان هستند، درتعیین قیمت پروژه سئو بسیار تاثیر گذار است. 

لازم به ذکر است که تمام این مراحل به صورت رایگان انجام می‌شود و بابت آن هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم خدمات سئو نبض مارکتینگ در تهران، تنها یک خدمت سئوی ساده نیست و بسیار فراتر از آن است. 

 

نقشه راه سئو سایت در تهران

خدمات سئو در تهران در چند مرحله انجام می‌شود که در این قسمت آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

تحقیق کلمات کلیدی

در این مرحله برای کسب‌وکار شما تحقیق کلیدواژه انجام می‌شود و با استفاده از روش‌هایی مانند طوفان فکری و ابزارهای مختلف کلیدواژه‌های مربوط به صنعت شما انتخاب می‌شود. سپس با استفاده از معیارهایی مانند پولساز بودن  آن کلیدواژه و توان رقابت، کلیدواژه‌های هدف شما تعیین می‌شوند.

سئوی تکنیکال

در قسمت بعدی وضعیت سایت شما از لحاظ فنی بررسی می‌شود. بررسی سرعت سایت، لینک‌های شکسته، نقشه سایت و مواردی از این قبیل در این مرحله انجام می‌شوند.

سئوی داخلی

حالا نوبت به بررسی وضعیت داخلی سایت شما است. در این مرحله محتوا، معماری و ساختار لینک سازی داخلی سایت شما بررسی شده و بهبود داده می‌شود.

سئوی خارجی

حالا که خیالمان از بابت وضعیت داخلی سایت راحت است، به سراغ سئوی خارجی می‌رویم. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های سئوی خارجی لینک سازی خارجی سایت است. در این روش سعی می ‌کنیم سایت‌های دیگر را ترغیب کنیم که به سایت ما لینک دهند.

سئوی محلی

سئو تنها برای کسب‌وکارهای آنلاین مناسب نیست؛ بنابراین حتی اگر یک کسب‌وکار حضوری در یکی از مناطق داشته باشید و قصد داشته باشید که آن را گسترش دهید هم سئو به کارتان می‌آید. به این روش سئو محلی می‌گویند. روش‌هایی مانند ثبت سایت در گوگل مپ جزو سئو محلی محسوب می‌شوند.



popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"

سئو پلاس

پکیج سئو پیشرفته

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

سئو پیشرفته

پکیج سئو پلاس

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"