call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت خبری

سئو اصولی سایت خبری چطوریه؟ هزینه سئو برا سایت خبری چقدره؟ چطور اول باشم؟ بهترین شرکت سئو کار رو چطور تشخیص بدم؟ تضمین کار چیه؟ چقدر زمان میبره تا پایدار توی صفحه اول باشم؟ اینا همه سوالاتیه که ممکنه سئو سایت خبری براتون پیش بیاد . امروز جواب همه این سوالات رو میگم؛ پس با ما همراه باشید.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت خبری

سایت خبری، پر طرفدار، پررقابت

تو زمینه ی سایت خبری ، تعداد رقبا انقدر هر روز در حال زیاد شدنه که فکر نمی کنم این توضیح زیاد به کارتون بیاد که سئو سایت خبری از چه اهمیتی برخورداره . چون اگر شما مدیر یک سایت خبری هستید ، تا الان تعداد زیادی از رقباتون و فعالیت خیلی زیاد اونها رو رصد کردین؛ در عرصه ی سئو سایت این برای ما روشن و ملموس شده که هرکاری که ما ازش غفلت کنیم رو رقیب انجام میده و به سادگی به لینک و رتبه ای بالاتر از سایت ما دست پیدا میکنه.

ولی سئو سایت خبری به جرات میتونم بگم کار هر سئو کاری نیست و تخصص خودش رو میخواد. پس اگر مدیر یک سایت خبری هستید که میخواید تیم سئو یا سئو کارتون رو آنالیز کنین یا یک کارشناس سئو که به تازگی کارش رو شروع کرده ، نکاتی که در ادامه براتون شرح میدم رو با دقت بخونین. رعایت این اصول کمک میکنه تمام تلاش و زحمتی که برای سایت خبری تون می کشین به ثمر بشینه و فراموش نکنین که سایت خبری درآینده یک منبع درآمد فوق العاده خواهد شد.اول بریم با ما و خدمات ما آشنا بشیم. همراه ما باشید!

نبض مارکتینگ، انتخاب افراد موفق!

برای انجام درست و اصولی هر کاری باید چیکار کرد؟ آفرین! باید رفت پیش کاربلد اون موضوع؛ حالا چه برای یادگیری چه برای سپردن کار. آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت نرم افزاری ساده نیست که هدفش به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه “فقط” سایت شما.

خدمات سئو سایت خبری

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • تولید محتوای انحصاری و با کیفیت
  • ارائه تولید محتوای متنی و تصویری
  • افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  • بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  • لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • مشاوره سئو و آنالیز دقیق از سایت های رقیب

تعرفه ( قیمت) سئو سایت خبری

از اونجایی که شما هم میخواید برید سر اصل مطلب و خب ما معمولا عادت داریم که هر مغازه بریم، میبینیم چیا داره و در نهایت هم میپرسیم قیمت؟ لیست پایین پکیج های عمومی ما هستن که بابت خدماتی که مفتخریم در اختیار شما بذاریم تا سایت خودتون رو به سرعت گسترش بدید و موفق بشید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سئو سایت سامانه پیامکی

سئو سایت سامانه پیامکی

اگر شما دارندهٔ یک سامانه پیامکی هستید و می‌توانید از این طریق پیام‌های کوتاه و بلندی را برای مردم ارسال کنید، باید بدانید که سئو سایت سامانه پیامکی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شماست.

نحوه سئو سایت خبری

میدونیم برای انجام درست هرکاری باید برنامه ریزی بشه و مراحل اون قد به قدم انجام بشه و از همه مهمتر کار به کاردان سپرده بشه! آخر این مقاله هم گفتیم که سئو چی هست و چه مزایایی داره. برای سئو سایت خبری ما چند تا مرحله کلی رو میتونیم براتون بگیم:

سئو تکنیکال

فعال سازی AMP

برای بیشترین سرعت لود سایت در نسخه های موبایل و دیدن مطالب سایت برای مخاطب در کوتاه ترین زمان ممکن ، نسخه ی AMP رو حتما فعال کنین.

نقشه سایت

انتشار خبر در لحظه از اهمیت بالایی برخورداره ، محتوای خبری توسط تیم شما باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بگیره ، از طرفی کیفیت متن نباید فدای کمیت بشه. هر مطلب و محتوایی که می نویسین باید سریعا ایندکس بشه و مپ سایت خبری رو باید طوری بچینید که ربات های گوگل سریعا آخرین مطلب یا تازه ترین خبر رو بخونن.

طراحی واکنشگرا (Responsive)

در سئو خبری میزان ریسپانیو بودن سایت اهمیت فوق العاده داره ، در نظر داشته باشین که بیش از ۸۵ درصد کاربران سایت شما از طریق تلفن همراه اقدام به ورود به سایت شما میکنن و فقط کافیه سایت در تلفن همراه کاربران به خوبی نمایش داده نشه، کاربر به دلیل عدم دسترسی به همه محتوا و بخش ها از سایت شما خارج میشه.

شناسایی و رفع خطا های سرچ کنسول

سرچ کنسول دستیار شما برای سرعت بخشیدن به سئو سایت خبری تونه. این ابزار رایگانه و توسط گوگل برای همه ی سایت ها فراهم شده که بتونید وضعیت سایتتون رو به صورت لحظه ای رصد کنین. هر مشکل و خطایی درهر صفحه ای از سایت شما رخ بده از طریق این ابزار به شما نمایش داده میشه. از این دستیار استفاده کنین و خطاها و مشکلات سایتتون رو در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنید.

سئو درون صفحه (On Page)

محتوای متفاوت و اصولی

خبر های روز ، همه ی محتوای یک سایت خبری رو تشکیل میدن. ولی خبرنگاران شما شاید به اصول سئو آشنا نباشن! مثلا در مورد تیترها، اگر تیتر جنجالی شما شامل کلید واژه های اصولی نباشه، نتیجه ی عکس ازش خواهید گرفت. بهینه ترین حالت از نظر اصول سئو تیتری هست که هم جذاب و هم شامل کلید واژه ی هدفتون باشه

محتوای غیر خبری (محتوای سبز)

سایت خبری شما ، یک محتوای خبر داره که به صورت روزانه در حال اضافه شدن و بروز رسانی هست.برای سئو سایت خبری و رتبه گرفتن اون در صفحات برتر گوگل ، لازمه از محتوایی استفاده کنین که علاوه بر مخاطب هدف برای همه ی کاربران سایت خبری شما مفید باشه. چیزی رو بنویسید که جستجوی همیشگی کاربران هست.

دسته بندی محتوا

داخبار رو با فیلتر های مختلف دسته بندی کنید . بر اساس موضوعات ، تازه ترین خبر ها ، مهم ترین خبر ها ، کلمات کلیدی پر جستجو و تگ ها . دسته بندی رو با توجه به مدلی که کاربر سریع ترین و راحت ترین دسترسی رو داشته باشه، انجام بدین طوری که کاربر بعد از ورود به سایت دائما وارد صفحات دیگه ی سایت بشه.

استفاده از ویدئو و تصاویر

از طریق استفاده از محتوای ویدئویی در صفحه ی هر خبر ، پالس مثبت به گوگل برای افزایش رتبه ی سایتتون بدین. ویدیئ توجه کاربر رو جلب می کنه و از طریق این تفاوت، ترافیک سایت رو با اختلاف از رقبا می گیرین. دقت کنید که گوگل قادر به درک عکس ها نیست و اگه برای عکس هاتون محتوا گذاری نکنین، انگار اون عکس ها اصلا وجود ندارن. استفاده از برچسب متن جایگزین عکس کمک میکنه تحت هر شرایطی اون عکس خونده و شناسایی بشه.

سئو سایت ورزشی

سئو سایت ورزشی

آیا فعالیت و قرار دادن اطلاعات برای جذب کاربران به تنهایی کافی است؟ افرادی که سایت ورزشی دارند باید با استفاده از سئو سایت ورزشی، کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنند و ترافیک سایت خود را افزایش دهند.

سئو برون صفحه (Off Page)

شبکه های اجتماعی، اهرم قدرتمند ارتقا سئو

شبکه های اجتماعی این روزا به منبع بسیار قدرتمندی برای انتقال اخبار تبدیل شدن که استفاده ی بهینه از اونها یکی از راه کار های جدی  برای افزایش ترافیک ورودی به سایت خبری ما محسوب میشه. راهکار بالاتر قرار گرفتن از رقیب اینه که علاوه بر کاری که رقیب کرده ، شما فعالیت متمایز کننده و در عین حال کامل انجام بدین . پس تاثیر هیچ موردی رو کوچیک نشمرین.

برند خبری شوید!

وقتی به مرور تازه ترین خبر ها و موثق ترین هارو منتشر می کنید ، استراتژی سئو سایت رو به گونه تنظیم می کنید که ساختار صفحات داخلی بهینه شود ، سایت خبری تون رو به بهترین شکل ظاهری و تجربه ی کاربری مناسب و راحت طراحی می کنید ، بهترین تگ عنوان هارو برای اخبار تهیه می کنید و روی پر جستجو ترین کلید واژه ها و کلمات کار می کنید ، شما کم کم تبدیل به یک خبرگزاری رسمی و برند مطرح خبری میشید و بیشترین حجم ورودی به سایت روخواهید داشت.

نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

اطلاعات تکمیلی سئو سایت

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ برای اطلاعات کامل تر میتونید به صفحه  بهینه سازی سایت مراجعه کنید ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم:

سئو اصناف و کسب و کارها

به زبان ساده سئو سایت اصناف یعنی ما وب سایت خود را برای کلید واژه های هدفمندی که ما را به مشتریان یا مخاطبین هدف معرفی میکند بهنیه سازی کنیم  تا در هنگام جستجوی کلید واژه های وب سایت ما جز پیشنهاد های اولیه موتور جستو جو باشد، برای اینکه بتوانید سایت خود را به کاربران جامعه هدف معرفی نمایید.

مزایای سئو سایت خبری

مهم ترین مزیت سئو سایت خبری به خاطر نرخ کلیک بالا و اعتبار دامنه ای که داره ، کسب درآمد از طریق تبلیغاته که در ادامه میخوام کامل براتون توضیح بدم که به چه روش هاییمیشه در سایت خبریتون کسب درآمد کنید.

فقط دقت کنین که نرخ کلیک بالا و اعتبار دامنه با سئوی موفق سایت خبریتون اتفاق میوفته.

سئو سایت ارز دیجیتال

سئو سایت ارز دیجیتال

یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمد به وسیله ارز دیجیتال و فارکس است. با گسترش یافتن این نوع سرمایه‌گذاری خیلی از افراد در صدد این هستند در سایت‌های معتبر به این بیزینس و با استفاده از سئو سایت ارز دیجیتال بپردازند.

انواع تبلیغات در سایت های خبری

تبلیغات کلیکی

با هدفمندسازی و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی می‌توانید تبلیغات‌تان را در زمان درست، تنها به مخاطبان هدف‌تان نمایش داده و بهره‌وری کمپین‌تان را افزایش دهید.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نامگذاری شده‌اند.

انتشار مقالات

بله! خیلی از افراد هستن برای اینکه دیده بشن حاضرن هم براتون بنویسن هم بابت پخش اون متن هزینه پرداخت کنن! یعنی هم محتوا هم درآمد!

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ مدلی از تبلیغات است که در آن شرکت‌ها (برند یا فروشنده) به ناشران برای فروش و یا ایجاد فرصت‌های فروش (لید) پول پرداخت می‌کنند.

سخن آخر...

اگر صاحب یک سایت خبری هستید و قصد دارید سایت خود را سئو کنید اما در مورد قیمت یا هر نکته دیگری سوالی دارید با کارشناسان ما در نبض مارکتینگ تماس بگیرید تا یک مشاوره سئو مهمان نبض باشید.

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت خبری خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت خبری، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"