call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سئو سایت در تبریز

سئو سایت در تبریز

خوش گلیبسیز! دنبال یک شرکت خوب برای سئو سایت در تبریز میگردی؟ جای خوبی رو انتخاب کردی! آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ درکنار شماست.

تبریز شهری است که به عنوان قلب آذربایجان شناخته می‌شود. شهری که بسیاری از کسب‌وکارهایی نام‌دار و شناخته شده در آن فعالیت می‌کنند. در این شهر کسب‌وکارهایی فعالیت می‌کنند که در کل ایران زبان‌زد هستند. حتی می‌توان گفت تبریز به عنوان مرکز فعالیت بعضی صنایع شناخته می‌شود؛ مثل چرم تبریز! 

اگر شما هم یکی از این صنایع هستید و می‌خواهید محصولات باکیفیت خود را به‌صورت آنلاین معرفی کنید تا مردم  در تمام نقاط ایران بتوانند از محصولات باکیفیت و مرغوب شما استفاده کنند؛ باید بگوییم که شما در سایت شرکتی هستید که می‌تواند سئو سایت در تبریز را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. 

نبض مارکتینگ یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که به مرز‌های یک شهر خاص محدود نمی‌شود؛ در نتیجه اگر به دنبال یک شرکتی هستید که از پس سئو سایت در تبریز به خوبی بر بیاید، می‌توانید سئوی سایت خود را به ما بسپارید. 

سئو سایت چیست؟

سئوی سایت به معنی بهینه‌سازی یک سایت برای موتور جستجو است؛ یعنی سایت شما به شکلی برنامه‌ریزی می‌شود که خزنده‌های موتور جستجو گوگل آن را سایتی باکیفیت و مفید تشخیص داده و تصمیم می‌گیرند آن را در صفحهٔ اول به کاربران شما نشان دهند. برای اینکه خزنده‌های گوگل سایت ما را ارزشمند ارزیابی کنند، سایت شما باید برای کاربرانتان مفید و به‌درد بخور باشد. 

به‌طورکلی سئوی سایت در تبریز به سه بخش سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو محلی تقسیم می‌شود و شما با دریافت خدمات سئو سایت در تبریز از شرکت نبض مارکتینگ از انجام این بخش‌‌ها برای سایتتان مطمئن می‌شوید. 

چرا سئوی سایت یکی از بهترین گزینه‌های بازاریابی است؟

اجازه دهید فرض کنیم یک کسب‌وکار حضوری در شهر تبریز هستید و شما  نمی‌خواهید محصول خود را به تمام شهرهای ایران معرفی کنید؛ تنها خواسته شما این است که مخاطبان خود در شهر تبریز را با خودتان آشنا و ترغیب کنید که به مکان حضوری کسب‌وکارتان سر بزنند. در این صورت هم سئو کمک شایانی به شما می‌کند. کافی است سایت خود را برای کلیدواژه‌هایی محلی سئو کنید و از سئو محلی یا لوکال استفاده کنید.

به‌طورکلی چه هدف شما یک شهر باشد و چه کل ایران، سئو می‌تواند شما را به مخاطبانی جدید و علاقمند معرفی کند. 

شما از سئو سایت در تبریز چه انتظاری می‌توانید داشته باشید؟

سئو موجب می‌شود سایت شما به صفحهٔ اول نتایج برسد و زمانی که سایتتان در این صفحه قرار بگیرد، بازدید از آن چندین برابر قبل می‌شود؛ یعنی افراد بیشتری با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند و نام شما را به خاطر می‌سپارند. علاوه‌بر این شما لیدهای باکیفیت بیشتری را دریافت می‌کنید؛ لیدهایی که تعداد قابل توجهی از آن‌ها به فروش منتهی می‌شوند. 

همان‌طور که احتمالا می‌دانید دغدغهٔ بسیاری از کسب‌وکارها فروش است! اگر کسب‌وکار شما این دغدغهٔ مهم را دارد، بهتر است خیلی جدی دربارهٔ انجام سئو فکر کنید و آمادهٔ حضور گسترده در فضای وب‌ شوید؛ زیرا دنیای اینترنت فراتر از تمامی مرزهای جغرافیایی است و مخاطبان شما از هر نقطه‌ای در ایران و جهان می‌توانند خواستار محصول شما شوند.

نبض مارکتینگ، یک شرکت با تجربه، به‌روز و جوان

ممکن است بپرسید چرا باید سایت ارزشمندمان را به دست نبض مارکتینگ بسپاریم. در جواب این سوال باید بگوییم: «ما پیشرفت و ارتقای کسب‌وکار شما را اولویت خود قرار می‌دهیم؛ زیرا معتقد هستیم که سایت شما هویت برندتان را به افراد معرفی می‌کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدفی برسید که برای برای سایت خود مشخص کرده‌اید؛ زیرا زمان برای کسب‌وکار شما از طلا هم گران‌تر است. 

علاوه‌بر این ما با تجربه هستیم؛ با این حال تنها به تجربهٔ خود اکتفا نمی‌کنیم و از آن‌جایی که سئو دانشی جوان و پویا است، ما همواره در حال یادگیری تکنیک‌های جدید هستیم. شما می‌توانید مطمئن باشید، متخصصانی که انجام سئوی سایت در تبریز را به عهده دارند نیز با کوله‌باری از پروژه‌های موفق منتظر دریافت سفارشات سئوی سایت شما هستند. 

قیمت سئو سایت در تبریز

ما در نبض مارکتینگ همواره کیفیت را بر هر چیزی ارجحیت می‌دهیم؛ به همین دلیل هرگز کاری بی‌کیفیت و ارزان را به مشتریانمان ارائه نمی‌دهیم. ما معتقد هستیم که تحویل کاری باکیفیت با قیمتی منصفانه بهترین راه خدمت‌گذاری به شما است؛ در نتیجه تمام کسب‌وکارهایی که تاکنون با ما همکاری کرده‌اند را در جریان جزئیات هزینه‌‌های سئوی سایتشان قرار داده‌ایم و اینگونه اعتماد همراهان نبض مارکتینگ را جلب و حفظ نموده‌ایم. 

ممکن است زمانی که وارد موتور جستجوی گوگل می‌شوید و عبارت «سئوی سایت در تبریز» را جستجو می‌کنید، با سایت‌هایی رو‌به‌رو شوید که هزینه‌ٔ آن را با اختلاف قیمتی قابل توجه  ارائه می‌دهند.

 در این صورت بهتر است آگاه باشید که  بک‌لینک‌ها، رپورتاژها و پست‌های مهمان باکیفیت و معتبر ارزان نیستند و اگر شرکت مورد نظرتان هزینه‌ای ناچیز برای این موارد در نظر گرفته است، می‌خواهد از بک‌لینک‌های بی‌اعتبار و اسپم استفاده کند. این بک‌لینک‌های بی‌اعتبار موجب می‌شود گوگل سایت شما را سایتی اسپم و به‌درد نخور ارزیابی و جریمه کند. 

ما به شما ضمانت می‌دهیم

ما به تمامی مشتریان خود ضمانت می‌دهم که آن‌ها را به اهدافشان می‌رسانیم؛ یعنی ما در قراردادی که با شما می‌بندیم هدف شما و مدت زمان انجام کار را ذکر می‌کنیم.

حالا شاید بپرسید اگر به هر دلیلی ما نتوانیم شما را در زمان مقرر به هدفتان برسانیم چه اتفاقی می‌افتد. 

در پاسخ این سوال باید به شما بگوییم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به‌عنوان شرکتی خوشنام در ذهن شما باقی بمانیم و بتوانیم فرایند سئوی سایت در تبریز را به بهترین شکل برای شما انجام دهیم. با این حال برای اینکه خیال شما را نحوه خدمت‌رسانی خود راحت کنیم، برای این مشکل هم چاره‌ای اندیشیده‌ایم. 

درصورتی که شما تا پایان قرارداد به جایگاه تعیین‌شده نرسیدید، می‌توانید یکی از دو گزینهٔ زیر را انتخاب کنید.

  • با توجه به جایگاه کلیدواژه‌های شما در پایان قرارداد، ما مبلغ پرداختیان را به‌طور تمام و کمال به شما باز می‌گردانیم.
  • از آن‌جایی که ما معتقد هستیم هیچ مبلغی زمان و امید شما را جبران نمی‌کند، متخصصان سئوی مجموعه ما تا زمانی که تمام کلیدواژه‌های شما به جایگاه دلخواهتان برسند، به‌صورت کاملا رایگان روی سایت شما کار خواهند کرد.

در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری دربارهٔ بهینه‌سازی سایت در تبریز به‌دست آورید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

می‌توانید خیلی سریع از سئو نتیجه بگیرید!

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، خدمات SEO و بهینه‌سازی وبسایت را در قالب ۲ پکیج سئو پیشرفته و سئو پلاس ارائه می دهد.

نتیجه SEO سایت از ماه دوم

سئو پیشرفته

Advanced SEO

مخصوص کسب‌وکارهایی که نیاز دارند در کم‌ترین زمان ممکن به فروش بالا برسند.

سئو پلاس

SEO Plus

مخصوص کسب‌وکارهایی که برای فروش موفق عجله نداشته و حداقل ۹ ماه زمان در اختیار دارند.

قیمت کارشناسی شده و رایگان سئو سایت شما

مواردی که در پروپوزال رایگان نبض مارکتینگ مشاهده خواهید کرد:

برای دریافت قیمت کارشناسی شده رایگان،‌ می‌توانید فرم زیر را پر کنید:

سوالات متداول شما

سئو کاری پیچیده و زمان بر است و نمیتوان آن را برای یک بازه زمانی مشخص تضمین کرد چراکه فیلترهای گوگل پیوسته در حال بروزرسانی هستند، ولی شما با مطالعه رزومه هر شرکت میتونید میزان موفقیت اون رو در سئو سایت خودتون بسنجید.

سئو مجموعه ای از خدمات است که باتوجه به میزان سود مورد نظر شما و هدفتون تنظیم میشه و قیمت مشخصی نداره. ما برای شما متناسب با نیازتون تعرفه مشخص کردیم که برای اطلاع از تعرفه ها بهتره با مشاورین ما درارتباط باشید.

میتونیم با اطمینان بهتون بگیم که هر کسب و کاری که به نحوی برای فروش، ارائه خدمات و جذب مشتری با اینترنت سروکار داره باید برای موفق شدن در این کار از سئو استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"

سئو پلاس

پکیج سئو پیشرفته

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

سئو پیشرفته

پکیج سئو پلاس

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"