call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سئو سایت در شیراز

سئو سایت در شیراز

شیراز یکی از کلان شهرهای ایران است که مهد تاریخ، تمدن و فرهنگ کشورمان به حساب می آید. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و گردشگری که دارد، به یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی ایران معروف است. اگر شما صاحب سایتی در زمینه گردشگری یا صنعتی هستید، برای اینکه در نتایج جستجوی گوگل دیده شوید، به بهینه سازی و سئو سایت در شیراز نیاز دارید.

با انجام سئو سایت در شیراز از رقبا سبقت بگیرید!

فرقی ندارد که در صنعت مد و پوشاک فعالیت دارید و یا به مشتریانتان خدمات مالی ارائه می دهید. یک چیز برای شما صادق است. برای توسعه کسب و کارتان به دیده شدن نیاز دارید. باید بتوانید دقیقا در همان جایی قرار بگیرید که مشتریانتان در آن حضور دارند. اما سوال این است: کجا؟ 

اجازه بدهید جواب سوالتان را با یک داستان از زندگی روزمره خودتان شروع کنیم. به محصول یا خدمتی نیاز پیدا می‌کنید و یا سوالی ذهنتان را درگیر می‌کند. اولین کاری که به ذهنتان می‌رسد مشورت کردن با گوگل است. وارد گوگل می‌شوید، روی لینک‌های اول کلیک کرده و در عرض چند دقیقه جواب سوال خود را پیدا می کنید. 

خبر خوب این است که مشتریان شما هم همینطور هستند. آن ها هم سر بزنگاه، درست زمانی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند وارد گوگل می شوند و به نیاز خود از طریق لینک‌های اول گوگل پاسخ می‌دهند. پس قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دقیقا همان چیزی است که برای رشد کردن به آن نیاز دارید. 

تا این جا یاد گرفتیم که قرار گرفتن در رتبه‌های برتر گوگل از نان شب هم برای کسب‌وکارمان واجب‌تر است. اما این جا سوال دوم پیش می‌آید که حتی از سوال اول هم مهم‌تر است. چگونه در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیریم؟ جواب سوالتان یک کلمه است: سئو! 

در این راهنما به شما شیراز‌های دوست دشتنی یاد می‌دهیم که چگونه فرایند سئو سایت در شیراز را پیش ببرید. ابتدا به شما یاد می‌دهیم که قیمت سئو سایت در شیراز چگونه تعیین می‌شود، سئو سایت در شیراز در چه مراحلی انجام می‌شود و برای دریافت خدمات سئو سایت در شیراز به چه شرکتی باید اعتماد کنید.

چرا سئو سایت در شیراز مهم است؟

برندسازی: اجازه بدهید برای شما توضیح دهیم که چگونه سئو باعث آگاهی از برند کسب‌وکار شما می‌شود. تصور کنید که می خواهید درمورد موضوعی اطلاعات بیشتری داشته باشید. گوگل را باز می کنید و شروع به جستجو می کنید. پس از مدتی سرچ کردن متوجه نکته جالبی می شوید. درمورد هر جنبه ای از آن موضوع که سرچ می کنید یک سایت پایه ثابت تمامی جستجوهاست. این می شود که آن سایت در ذهن شما تبدیل به یک برند معتبر می شود.

افزایش فروش: تا به حال شده که برای پیدا کردن جواب سوالتان به صفحه دو یا سه گوگل بروید. احتمالا خیر. خب مشتریان شما هم همینطورند. پس اگر در صفحه اول و لینک‌های برتر گوگل قرار داشته باشید، کاربران بیشتری روی سایت شما کلیک کرده و شانس فروش کسب‌وکار شما افزایش پیدا می‌کند. راز قرار گرفتن در رتبه‌های برتر هم سئو سایت است.

خدمات سئو سایت در کسب و کارهای شیراز

شیرازو می‌گن نازه واسی آُفتو جِنگِش

قلبارو گِرِن می‌زنه به هم تیرشه‌ی تِنگِش

اگر بخواهیم خلاصه آنچه تا اینجا گفته شده را بگوئیم این است که؛ بهترین روش بازاریابی برای معرفی کسب و کار شما در شیراز، استفاده از اصول خدمات سئو و بهینه سازی موتور جستجوی گوگل است. اما متاسفانه افرادی که از دنیای اینترنت امروزه اطلاعات و دانش کافی ندارند، از این موهبتی که اینترنت برای رونق کسب و کارها فراهم کرده است غافل می مانند. پس تا دیر نشده و برای اینکه بیشتر از این از رقبای خود عقب نمانید، به دنبال یک تیم حرفه ای باشید تا طراحی و سئو سایت شما را اصولی و طبق آخرین استانداردهای گوگل طراحی و پیاده سازی کند.

برای طراحی و سئو سایت در شیراز یا هر شهر دیگری، حتماً نیاز نیست که متخصص و مشاوره سئو همان شهر باشید. یا کسب و کارها و مردم آن شهر را بشناسید تا بتوانید سایتی را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنید.اگر سئو کار یا مجموعه ای که مسئولیت سئو سایت شما را بر عهده دارد بر کار خود خبره باشد، می تواند تنها با رعایت اصول و الگوریتم های گوگل به کسب و کار شما از طریق وب سایت رونق ببخشد.

ما اینجا هستیم تا کسب‌وکار شما را به جریان بیندازیم. برای استعلام قیمت یا سفارش طراحی و سئو سایت، تنها کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید. ما با بررسی سایت رقبای شما، آنالیز سئو آن‌ها، لیست کلیدواژه‌های هدف و … سئو انواع سایت در شیراز و سایر شهرهای دیگر را با تعیین زمان حدودی برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام می‌دهیم.

قیمت پروژه سئو سایت در شیراز

عوامل زیادی وجود دارند که قیمت پروژه سئو سایت در شیراز را تعیین می‌کنند. اینکه چه کلیدواژه‌هایی را انتخاب می‌کنید بر قیمت پروژه شما تاثیر گذار است. اجازه بدهید بیشتر برای شما توضیح دهیم. در بعضی از کلیدواژه‌ها رقابت بیداد می‌کند. 

هزاران رقیب وجود دارند که روزانه برای به دست آوردن جایگاه برتر در آن کلیدواژه تلاش می‌کنند. بالا آوردن اینگونه کلیدواژه‌ها سخت‌تر است و متقابلا هزینه بیشتری هم خواهد داشت. 

مورد بعدی که قیمت پروژه سئو سایت در شیراز را تعیین می کند، مدت زمانی است که می‌خواهید در آن نتیجه بگیرید. اگر بخواهید سئو سایت در شیراز در مدت زمان کمتری به نتیجه برسد، هزینه سئوی سایتتان بیشتر می‌شود.

مراحل انجام سئو سایت در شیراز به سبک نبض مارکتینگ!

در مرحله اول کسب‌وکار شما زیر ذره‌بین کارشناسان ما قرار می‌گیرد. در این مرحله تمام ایرادات و کم و کسری‌های سایت شما مشخص می‌شود. هدف شما از انجام سئو برآورد می‌شود. اینکه شما به قصد فروش یا برندینگ به سراغ سئو آمده‌اید، کلیدواژه‌ها و در کل استراتژی سئوی کسب‌وکار شما را تغییر می‌دهد.

از میان هزاران کلیدواژه، کلیدواژه‌های پولساز کسب‌وکارتان شناسایی می‌شوند. انتخاب کلیدواژه‌ها در نهایت بر عهده خودتان است. اما در این مسیر می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. تجربه سال‌ها کار در صنایع مختلف انتخاب کلیدواژه‌های پولساز هر کسب‌وکار را برای ما راحت کرده است.

حالا وقت عمل است. استراتژی سئو کسب و کار شما را مانند نقشه راه در مقابل چشمان خود قرار می‌دهیم و تا رسیدن به هدف حرکت می‌کنیم. ابتدا از سئوی تکنیکال یا فنی شروع می‌کنیم. تمام ایرادات سایت شما از سرعت سایت، نقشه سایت و وضعیت ایندکس صفحات سایت شما بررسی می‌شود.

سپس به سراغ سئو داخلی سایت شما می‌رویم. معماری سایتتان را درست می‌کنیم، محتوای باکیفیت داخل سایتتان بارگذاری می‌کنیم و لینک‌سازی‌های داخلی سایتتان را بهبود می‌دهیم.

نوبتی هم که باشد نوبت سئو خارجی است. در این مرحله سعی می‌کنیم سایت‌های دیگر را به لینک دادن به سایت شما ترغیب کنیم. یکی از راه‌حل‌ها خرید رپورتاژ از سایت‌های معتبر و مرتبط است.

یکی از مهم‌ترین کارهایی نبض مارکتینگ مانند هر شرکت سئو حرفه‌ای دیگری انجام می‌دهد، آنالیز و تحلیل تمام فعالیت‌هایی است که روی سایت انجام می‌شود. خیلی مهم است که بعد از انجام هر فعالیتی روی سایت نتایج آن سنجیده شود. این به ما کمک می‌کند در جریان تمام تغییرات باشیم و واکنش مناسب را از خود نشان دهیم.

اخطار؛ برای انجام سئو سایت در شیراز مراقب سئو کلاه سیاه باشید!

مانند هر صنعت دیگری در صنعت سئو هم دروغ راه دارد. اجازه بدهید واضح‌تر صحبت کنیم. مانند هر کار دیگری سئو هم می‌تواند به شیوه غیراخلاقی انجام شود. روش غیر اخلاقی انجام سئو، سئو کلاه سیاه نام دارد. در این روش کوچکترین توجهی به کاربر و نیاز او نمی‌شود و تلاش می‌شود که به هر قیمتی رتبه‌های برتر موتور جستجو را به دست آورد. این روش ممکن است که در کوتاه مدت به نفع سایت شما باشد، اما در طولانی مدت سایت شما را نابود می‌کند. دیر یا زود گوگل متوجه این کار می‌شود و سایت شما را از دیدها پنهان می‌کند.

ویژگی‌های یک شرکت سئوی حرفه‌ای

ویژگی های یک شرکت سئو حرفه ای به شرح زیر است.

  • شرکت‌هایی که به شما گزارش ماهانه می‌دهند
  • استراتژی‌ شخصی‌سازی شده به شما ارائه می‌دهند
  • در انجام کار خود صداقت و شفافیت دارند
  • تجربه و دانش کافی برای انجام سئو را دارند
  • کار شما را به‌صورت مداوم پیگیری می‌کنند
  • محتوای باکیفیت در سایتتان بارگذاری می‌کنند
  • قبل از قرارداد به تمام سوالات و ابهامات شما پاسخ می‌دهند
  • از روش‌های سئو کلاه سیاه استفاده نمی‌کنند

می‌توانید خیلی سریع از سئو نتیجه بگیرید!

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، خدمات SEO و بهینه‌سازی وبسایت را در قالب ۲ پکیج سئو پیشرفته و سئو پلاس ارائه می دهد.

نتیجه SEO سایت از ماه دوم

سئو پیشرفته

Advanced SEO

مخصوص کسب‌وکارهایی که نیاز دارند در کم‌ترین زمان ممکن به فروش بالا برسند.

سئو پلاس

SEO Plus

مخصوص کسب‌وکارهایی که برای فروش موفق عجله نداشته و حداقل ۹ ماه زمان در اختیار دارند.

قیمت کارشناسی شده و رایگان سئو سایت شما

مواردی که در پروپوزال رایگان نبض مارکتینگ مشاهده خواهید کرد:

برای دریافت قیمت کارشناسی شده رایگان،‌ می‌توانید فرم زیر را پر کنید:

سوالات متداول شما

سئو کاری پیچیده و زمان بر است و نمیتوان آن را برای یک بازه زمانی مشخص تضمین کرد چراکه فیلترهای گوگل پیوسته در حال بروزرسانی هستند، ولی شما با مطالعه رزومه هر شرکت میتونید میزان موفقیت اون رو در سئو سایت خودتون بسنجید.

سئو مجموعه ای از خدمات است که باتوجه به میزان سود مورد نظر شما و هدفتون تنظیم میشه و قیمت مشخصی نداره. ما برای شما متناسب با نیازتون تعرفه مشخص کردیم که برای اطلاع از تعرفه ها بهتره با مشاورین ما درارتباط باشید.

میتونیم با اطمینان بهتون بگیم که هر کسب و کاری که به نحوی برای فروش، ارائه خدمات و جذب مشتری با اینترنت سروکار داره باید برای موفق شدن در این کار از سئو استفاده کند.

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو پلاس

پکیج سئو پیشرفته

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

سئو پیشرفته

پکیج سئو پلاس

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"