call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت آموزشگاه

از گذشته مقوله آموزش و چگونگی ارائه اون دغدغه بسیاری از افراد بوده که در این حوزه فعالیت میکردن. امروزه با فراگیری استفاده از اینترنت بستر مناسبی برای آموزش و یادگیری فراهم شده که شما به عنوان یک صاحب آموزشگاه در هر حوزه ای باید از اون در راستای ارتقا شغل خودتون استفاده کنید. شما میتونید با طراحی سایت آموزشگاه، به صورت مجازی و آنلاین خدمات بیشتری رو به مراجعین خودتون بدید و از این طریق هم مخاطبان رضایت بیشتری خواهند داشت و هم درآمد شما افزایش خواهد یافت.

شما میتونید با اعتماد به نبض مارکتینگ در طراحی سایت، بهترین تجربه رو از آموزش آنلاین داشته باشید.

خدمات با کیفیت

هر آنچه برای طراحی سایت آموزشگاه نیاز دارید را به ما بسپارید.

قیمت مناسب

تعرفه استاندارد با توجه به خدمات و زمان ارائه و پشتیبانی محصول

رضایت ۱۰۰٪

تا کنون تمامی عزیزانی که موفق به همکاری بودیم رضایت داشته اند!

مشاوره و نیازسنجی

نیازسنجی کاربران و مشاوره برای دستیابی به نتیجه بهتر

مزیت طراحی سایت آموزشگاه

به طور کلی ورود به دنیای دیجیتال مزایای بسیاری مانند گسترش جامعه هدف، بازاریابی هدفمند تر، دسترسی بیشتر مخاطب و مشتری به ما و … دارد؛ طراحی سایت آموزشگاه برای شما مزایای زیر را می تواند به ارمغان آورد:

مزیت های طراحی سایت اموزشگاه

مشاوره طراحی سایت آموزشگاه

به پاس همراهی شما عزیزان، امکان مشاوره رایگان طراحی سایت را برایتان فراهم آوردیم. کافیست هم اکنون با شماره های ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

قیمت طراحی سایت آموزشگاه

ما در نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن متخصصین طراحی سایت و سئو، برای سادگی مسیر انتخاب خدمات، پکیج های طراحی سایت آموزشگاه را برایتان فراهم کردیم تا با توجه به نیاز و بودجه مدنظر برای سرمایه گذاری، بهترین تصمیم را بتوانید داشته باشید.

خدمات طراحی سایت آموزشگاه

روند طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه را در ۵ مرحله میتوان خلاصه کرد گرچه برای برخی پروژه های به‌ خصوص ممکن ست مراحل دیگری نیز به آن افزوده شود.

نیاز سنجی، بررسی رقبا و جامعه هدف

بررسی مخاطبین سایت و جامعه هدف برای تعیین طرح مناسب سایت

انتخاب هاست و دامین

مشاوره انتخاب هاست و دامنه مناسب با توجه به ترافیک تخمینی و حجم مورد نیاز

انتخاب نوع سایت مدنظر

انتخاب روش طراحی سایت شما از بین سایت کدنویسی شده، سایت وردپرسی و ترکیب این دو

طراحی اولیه و اعمال امکانات لازم

طراحی اولیه وایرفریم و پرتوتایپ سایت و بررسی امکانات و خدمات بیشتر برای بهبود

طراحی نهایی مناسب برای سئو

تکمیل طراحی سایت مطابق اصول روز و مناسب برای سئو و بهینه شده برای موتور های جستجو

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

ویژگی های سایت آموزشگاه

ما در تیم نبض مارکتینگ یک سایت آموزشگاهی رو برای شما طراحی خواهیم کرد که بتونه برای کاربران شما مفید باشه و نیازهاشون رو بعد از ورود به سایت شما برآورده کنه و تجربه کاربری خوبی رو براشون داشته باشه تا بعد از ورود به سایت شما دیگه تمایلی به ترک سایت و ورود به سایت های دیگر رقیبانتون نداشته باشن. ما در ادامه ویژگی های یک طراحی سایت بی نقص رو براتون میاریم.

طراحی گرافیکی زیبا

اگر شما سایتی رو طراحی میکنید خیلی واجبه که از نظر زیبایی ظاهری برای مخاطب جالب توجه باشه و کاربر از موندن در سایت شما احساس خستگی نکنه چون در این صورت خیلی زود سایت شما رو ترک میکنه و به سمت رقیبانتون میره. در انتخاب رنگ ها و لحاظ کردن لوگو در طراحی سایت دقت زیادی داشته باشید. چون اونها نشون دهنده برند شما در آینده خواهد بود. 

طراحی گرافیکی زیبا برای طراحی سایت اموزشگاه
واکنش گرا بودن سایت اموزشگاه

ریسپانسیو بودن

امروزه به دلیل استفاده زیاد از گوشی های همراه افراد بیشتر از این دستگاه برای وارد شدن به سایت های مختلف استفاده میکنن شما هم باید این نکته رو در طراحی سایت خودتون لحاظ کنید و از کارفرما بخواید که حتما سایت شما در گوشی های همراه هم درست نشان داده بشه.

سامانه آموزش مجازی

یکی از ویژگی های خوبی که یک سایت آموزشگاهی به خصوص در دوران کنونی که همه چیز به صورت مجازی انجام میشه قرار دادن آموزش های مجازی برای کاربران هست که از این راه هم رفاه بیشتری رو برای کاربرانتون ایجاد میکنید و هم به درآمد بالاتری خواهید رسید و افرادی که در شهر شما نیستن هم میتونید به مخاطبینتون اضافه کنید.

اموزش مجازی در طراحی سایت اموزشگاه
ارتباط با مخاطب در طراحی سایت اموزشگاه

امکان برقراری ارتباط اساتید با کاربران

یکی از ویژگی هایی که باید سایت شما حتما اون رو داشته باشه وجود داشتن یک راه ارتباطی بین استاد با دانش آموز هست. حالا شما هر آموزشی که در سایتتون میدید اگر این امکان رو فراهم کنید که فرد بعد از آموزش بتونه سوال خودش رو در هر زمانی مطرح کنه و بهش پاسخ داده بشه شک نکنید که برای مخاطب رضایت بخش خواهد بود و این رضایت اون رو به کاربر دائمی شما تبدیل خواهد کرد و این یعنی سود بیشتر .

مشاوره تخصصی به کاربران

این خیلی مهمه که وقتی مخاطب وارد سایت شما میشه با مشاوره تخصصی که در سایتتون هست اون رو راهنمایی کنید و به سمت چیزی که میخواد هدایتش کنید. یا اینکه در روند آموزش هم اگر سوالی در مورد مراحل بعدی آموزشش داشت شما بتونید با بهره گیری از افراد متخصص و در اختیار گذاشتن این افراد به افزایش بهره وری سایت و کاربرانتون کمک کنید.

مشاوره تخصصی در طراحی سایت اموزشگاه

هدف از طراحی سایت آموزشگاه

در اولویت اول خیلی از صاحبین کسب و کار، برای افزایش فروش و کسب درآمد اقدام به ساخت و طراحی سایت می کنند؛ اما طراحی سایت می‌تواند هدف‌های بیشماری داشته باشد؛ این دست آورد ها ارزش سرمایه‌گذاری دارد و در صنف شما صاحبان کسب و کار هوشمندی هستند که به این سمت در حرکتند و شما نیز به راحتی می‌توانید از رقبا بهتر باشید! شما تنها یک روش برای طراحی سایت ندارید! انواع طراحی سایت می‌تواند با توجه به هدف شما انتخاب شود. برخی از اهدافی که می‌توانیم با داشتن سایت مناسب به آن برسیم این موارد هستند:

انواع طراحی سایت اموزشگاه

انواع طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه را به ۳ دسته «کدنویسی شده»، «تحت CMS» و «ترکیبی» میتوان تقسیم کرد که هر کدام نقات قوت خودش را برای شما خواهد داشت.

در این نوع طراحی سایت … ، پس از نیاز سنجی کاربر و بازار، ابتدا طرح اولیه سایت برای شما طراحی می‌شود و در صورت تأیید به مرحله طراحی نهایی و کد نویسی و بهینه سازی می‌شود و در غیر این صورت تغییرات مورد نیاز لحاظ شده و سپس وارد مرحله بعد می شود.

احتمالاً نام وردپرس و یا جوملا را شنیده اید؛ این‌ها نام سیستم‌های مدیریت محتوا (Content Managing System) هستند که فرآیند طراحی سایت را سرعت بخشیده و مدیریت آن را نیز راحت‌تر میکنند؛ با این حال معایبی چون شخصی سازی کم، سرعت کمتر نسبت به سایت کدنویسی و البته مزایایی مثل سرعت در راه اندازی و طرز کار راحت‌تر به همراه دارد.

در این روش طراحی سایت، مدیریت محتوا سایت شما توسط CMS انجام شده و قالب سایت شما کدنویسی میشود؛ با این روش جدید هم سادگی کار با پیشخوان سایت را داریم و هم سرعت و امنیت سایت‌های کدنویسی شده.

نکته های طراحی سایت اموزشگاه

نکات طراحی سایت آموزشگاه

در طراحی سایت آموزشگاه رعایت چند نکته ضروری ست و بسیار به کسب رضایت مخاطبتان کمک میکند.

رابط کاربری سایت شما در این نوع طراحی اولویت ویژه ای دارد؛ رابط کاربری (User Interface) چیست؟ در یک تعریف کلی میتوان گفت هرچیزی در سایت شماست که کاربر آن را میبیند و با آن تعامل دارد؛ فرم‌ها، عکس ها، دکمه تکمیل خرید و پروفایل و … . تجربه کاربری نیز احساسی ست که کاربر از کار کردن با UI حس میکند. مباحثی مثل روانشناسی رنگ‌ها و … در این بخش قرار میگیرد. هرچه UI و UX بهتری داشته باشید رضایت کاربر نیز بیشتر خواهد بود.

امکاناتی مانند فیلتر لیست پکیج های آموزشی، پیشنهادهای ویژه و تخفیف ها، زمان بندی برای ارسال محصولات آموزشی و … از جمله مواردی ست که میتواند باعث ایجاد وجه تمایز در طراحی سایت آموزشگاه شما شود و گوی سبقت را از رقیبان بربایید!

اطلاعات تماس و دردسترس بودن پشتیبانی برای سایت به منظور پاسخگویی به سؤالات مشتریان و … از جمله نکات افزایش رضایت مخاطب و مشتری از سایت شماست.

سئو سایت آموزشگاه چیست و چه لزومی دارد؟

شاید فکر کنید که برای ورود به بازار کار آنلاین داشتن سایت کافی ست؛ اما دست نگه دارید! داشتن سایت برای شما مزایای زیادی به همراه دارد، ولی مطمئناً خواست اصلی شما دیده شدن و افزایش فروش و سود مضاعف ست؛ برای این منظور که شما سایتتان را به مخاطب نشان دهید بهترین جا گوگل ست. اما چطور میتوان در صدر نتایج گوگل بود مخاطب را به سایت خود هدایت کرد؟ پاسخ این سؤال در دستان سئو سایت آموزشگاه ست.

سئو و بهینه سازی سایت

مزایای سئو بعد از طراحی سایت آموزشگاه

با سئو سایت و بهینه سازی برای موتور های جستجویی همچون گوگل و …، شما در اولویت نمایش داده شدن به مخاطب قرار میگیرید. بگذارید با یک مثال پیش برویم: فرض کنید میخواهید اگر کاربر کلیدواژه «بهترین آموزشگاه» را جستجو کرد سایت شما را بیابد! خب برای اینکار بهترین راه ممکن سئو سایت شما برای این کلید واژه ست.

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول در مورد طراحی سایت آموزشگاه

پس از انتخاب نوع سایت (کدنویسی شده، تحت CMS و یا ترکیبی) طراحی سایت در ۴ مرحله انجام می شود:

۱.نیازسنجی     ۲.انتخاب هاست و دامین     ۳.طراحی اولیه و بهبود امکانات     ۴.طراحی نهایی مناسب سئو

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره طراحی سایت آموزشگاه با ما در تماس باشید؛ مشاورین ما پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

داشتن سایت برای شما مزایای زیادی به همراه دارد، ولی مطمئناً خواست اصلی شما دیده شدن و افزایش فروش و سود مضاعف ست؛ برای این منظور که شما سایتتان را به مخاطب نشان دهید بهترین جا گوگل ست. سئو دانش افزایش ترافیک و ارتقا رتبه سایت شما در هنگام جستجو در موتور هایی مانند گوگل و .. ست.

مشاوره طراحی سایت آموزشگاه

سوال دارید؟

کافیست با شماره های ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

مشاوره طراحی سایت اموزشگاه

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"