call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ | معرفی بهترین ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ | شرکت مناسب کدام ست؟

بررسی سال ۱۴۰۰، شناخت شرکت مناسب همکاری شما. خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت ها چه مواردی ست؟ به دنبال یافتن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ هستید؟ اگر شما هم کارتان به این صفحه رسیده، یعنی با بازاریابی دیجیتال آشنایی نسبی دارید و اکنون به دنبال یافتن بهترین ها هستید و یا در حال بررسی و آنالیز رقیبان خود در عرصه دیجیتال مارکتینگ می باشید. بیایید در هر دو صورت کارتان را راحت کنیم! امروز میخواهیم در مورد آژانس های دیجیتال مارکتینگ و تشخیص مناسب ترین شرکت برای کار شما پرداخته و ۷ آژانس برتر تهران و ایران را نیز به شما معرفی کنیم؛ در کنار اینکه پیش از آن با هم به بررسی کلی اینکه “دیجیتال مارکتینگ چیست؟” میپردازیم. بیایید شروع کنیم!

فهرست مطالب

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

۰ تا ۱۰۰ دیجیتال مارکتینگ | که بود و چه کرد!

یکی از بزرگترین دیجیتال مارکتر های جهان، نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتینگ را اینگونه تعریف میکند:

Digital marketing is the act of selling products and services through channels such as social media, SEO, email, and mobile apps. Basically, digital marketing is any form of marketing that involves electronic devices.

” دیجیتال مارکتینگ عمل فروش محصولات و خدمات به وسیله کانال هایی مانند شبکه ای اجتماعی، سئو سایت، ایمیل و اپلیکیشن های موبایل ست. در واقع دیجیتال مارکتینگ به هر روش بازاریابی به وسیله ابزار الکترونیکی گفته می شود.”

یعنی چه؟ یعنی با هر روش و ابزار دیجیتالی که ما بر روی فروش، برندینگ و افزایش رضایت مخاطبمان اقدام کنیم، بازاریابی دیجیتال انجام داده ایم. ما در صفحه دیجیتال مارکتینگ به معرفی کامل ابزار های مرسوم و کاربرد هر یک و خدماتی که برای هرکدام قابل ارائه ست پرداختیم؛ توصیه میکنم حتما این صفحه را مطالعه کنید.

بازاریابی دیجیتال چه فایده ای دارد؟ مقایسه بازاریابی سنتی و دیجیتال

در گذشته شرکت هایی برای بازاریابی سنتی و مارکتینگ به این روش وجود داشتند که برای افزایش مشتری و فروش خود میتوانستید به آن ها مراجعه کرده و همکاری کنید؛ در دنیای امروزه با گسترش تکنولوژی، نقش بازاریابی سنتی در گسترش کسب و کار ها بسیار کمرنگ شده و جای خود را به ابزار قدرتمند دیجیتال مارکتینگ داده ست. شرکت های دیجیتال مارکتینگ همانند بازاریاب های سنتی، هر دو در این قضیه که هدفشان رساندن شما به چشم انداز های تجاری تان ست ، یکسان اند ولی چرا آژانس های دیجیتال مارکتینگ گزینه بسیار بهتری هستند؟
مقایسه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی

انتخاب هوشمندان جامعه هدف
نظارت بر مخاطبین

برای اولین مقایسه میتوانیدم به شروع بازاریابی بازگردیم؛ آنجا که در شروع کار، ابتدا مشخص می کنیم جامعه هدف ما چه قشری هستند و چطور محصولات یا خدمات را به دستشان برسانیم. استفاده از ابزار های الکترونیکی و گسترش و تقریبا همگانی شدن بستر مجازی و اینترنت، این قدرت را در اختیار یک شرکت دیجیتال مارکتینگ گذاشته تا جامعه هدف شما را با جزئیات زیادی مانند سن، جنس، کشور، استان، شهر، محله و حتی ساعاتی که بهترین نتیجه را میتوان از بازاریابی داشت در اختیارتان قرار دهد. در حالی که در بازاریابی سنتی، جامعه هدف از اطراف کسب و کار شما شروع میشد و بدون فیلتر کردن مخاطبین، سعی در گسترش داشت که این سرماه و انرژی زیادی را می طلبید.

توجیه اقتصادی | اختلاف کیفیت در برابر اختلاف هزینه

بازاریابی سنتی توجیه اقتصادی ندارد!

درست شنیدید! طبق آمار در بازاریابی سنتی شما برای هدف قرار دادن هر یک نفر مخاطب با توجه به صنفی که در آن فعالیت دارید، بین ۲۰.۰۰۰ الی ۵۰.۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت! در حالی که این عدد در بازاریابی دیجیتال، بین ۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان خواهد بود! رقم عجیبی ست! یعنی همان کاری که بازاریابی سنتی انجام میدهد، هزینه ای حداقل ۲۰ برابر بیشتر برای شما دارد نسبت به دیجیتال مارکتینگ. این درحالیست که بازاریابی دیجیتال حتی بیش از ۳ برابر، مخاطب را بیشتر جذب میکند.

توجیه اقتصادی

تعامل و پیگیری در لحظه
هم قدم با مخاطب، هم فکر با شما

تعامل با مخاطب و پیگیری آنی

در بازاریابی سنتی، پس از انجام شدن آن امکان تعامل با مشتری و دریافت بازخورد ها و نظرات آنان و یا تبلیغات دوباره میتوان گفت وجود ندارد؛ مخاطب به سراغ شما می آید، اندکی تعامل دارید ( عموما بدون آنکه ارزشی به شما یا به مخاطب اضافه شود ) و پس از رفتن مخاطب ممکن ست حتی دیگر او را نبینید! اما در دیجیتال مارکتینگ اوضاع فرق دارد! میتوانید به مخاطب در ارتباط با محصول آموزش دهید، به او ارزشی اضافه کنید، برای خود اعتبار کسب کنید، بازخورد او نسبت به روش بازاریابی خود را در لحظه یا حتی در طول زمان مشاهده کنید و برای بهبود آن برنامه داشته باشید و حتی مخاطبین سابق خود را دوباره پیدا کرده و با آن ها تعامل داشته باشید!

ریتارگتینگ و تاثیر آن بر فروش

شاید با این اصطلاح آشنایی نداشت باشید، ریتارگتینگ یعنی دوباره مورد هدف قرار دادن مخاطب؛ بله دوباره! یعنی مخاطبینی که یکبار در جامعه هدف شما برای بازاریابی بوده اند را، دوباره مورد هدف قرار دهید، طبق آمار نرخ کلیک بر روی تبلیغات ریتارگتینگ، تا ۳ برابر بیشتر از تبلیغات عادی ست. یعنی بخش زیادی از مخاطبینی از دست رفته، در ریتارگتینگ مشتری ما خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام آن میتوانید “ریتارگتینگ محصول چیست؟” و یا “?What is Retargeting” را که کارشناسان یکتانت و هاب اسپات آماده کرده اند مطالعه فرمایید.

ریتارگتینگ در شرکت بازاریابی اینستاگرام

وقت دیجیتال مارکتینگ ست! کجا و چطور؟

حال که فهمیدیم ورود به دیجیتال مارکتینگ چقدر برای ما سود آور خواهد بود، وقت آن ست که بریم سراغ پاسخ این سوال که : چطور دیجیتال مارکتینگ را انجام دهیم؟

اگر میخواهید پاسخ این سوال را ندانید، همیجا دست نگه دارید! اگر موفقیت پروژه بازاریابی تان برایتان اهمیت چندانی ندارد، همینجا دست نگه دارید! خواندن این مطالب تنها کمکی که میتواند بکند این ست که شما را موفق سازد! در ادامه این متن شما را با بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ آشنا کرده و مزایا و معایب هر کدام را برایتان بررسی میکنیم، نکاتی را خواهیم گفت که حتی خودتان به تنهایی بتوانید شرکت مناسب را تشخیص دهید. پس اگر موفقیت نمیخواهید این متن را نخوانید!

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

توصیه ما به تمامی دوستانی که تا این بخش اطلاعات لازم را کسب کرده اند، مشورت با یک متخصص ست. کارشناسی که در این حوزه تجربه داشته و میتواند به شما کمک کند بهترین تصمیم را بگیرید. راه های زیادی برای یافتن این افراد و یا شرکت های دیجیتال مارکتینگ که مشاور شما باشند وجود دارد؛ ما در صفحه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به بررسی این موضوع پرداختیم و نکات مهمی را برای انتخاب صحیح و جلوگیری از ضرر و زیان شما نوشته ایم؛ حتما آن را مطالعه فرمایید.

همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره های ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ یا ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ تماس گرفته و یا فرم مقابل را تکمیل فرمایید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ | بازوی اجرایی شما

فرض کنید شما در حال راه اندازی یک کسب و کار مجازی و یا در مسیر گسترش آن هستید و بر فرض در اینستاگرام پیج کاری دارید؛ هدف شما افزایش مخاطب، افزایش تعامل آنان و در نتیجه افزایش فروش ست. سه راه دارید:

راه های بازاریابی دیجیتال را فرا بگیرید و خودتان اقدام کنید برای رسیدن به هدف تجاری تان، که زمان و انرژی زیادی می طلبد و میشود گفت شما را از خواب و خوراک می اندازد!

راه بعدی سپردن کار به متخصص آن ست که در این مرحله بر سر یک دوراهی قرار دارید: همکاری با یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا همکاری با شرکت بازاریابی دیجیتال؛ مزایا و معایب هر یک را در ادامه بررسی خواهیم کرد

و راه سوم هم اینکه بیخیال شوید! (در واقع شما برای موفقیت دو راه دارید)

شرکت بازاریابی دیجیتال چیست؟

آژانس یا همان شرکت دیجیتال مارکتینگ، جایی ست که میتوانید پروژه بازاریابی خود را به دست این شرکت سپرده و روی بخش های مختلف این پروژه، کارشناسان و تیمی متخصص فعالیت خواهد داشت تا شما به هدفتان برسید و نسبت به این فرآیند رضایت داشته باشید. در واقع این شرکت ها برای راحت کردن کار در کنار افزایش اطمینان خاطر شما شکل گرفته اند. در صفحه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران ، میتوانید اطلاعات بیشتری در این مورد مطالعه کنید.

دیجیتال مارکتر کیست؟

دیجیتال مارکتر یا کارشناس بازاریابی دیجیتال، شخصی ست که با  کسب مهارت و تجربه در این حوزه میتواند مشاور، همکار و یا کارمند شما برای بازاریابی دیجیتال باشد؛ انواع مختلفی دارد و عموما با توجه به رزومه کاری، میتوانند در برخی بخش ها و نه تمامی بخش های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک کرده تا نتیجه حاصل شود. تمامی سوالاتی که در این مورد برای شما پیش آمده ست را در صفحه دیجیتال مارکتر کیست پاسخ داده ایم؛ پس اکنون میتوانیم به این بپردازیم که کدام برای ما مناسب تر ست و چطور بهترین را پیدا کنیم؟

کارشناس بازاریابی در برابر آژانس دیجیتال مارکتینگ
کدام مناسب تر ست؟

بگذارید این سوال را طور دیگری بیان کنیم: کسب و کار شما چیست و چقدر وسعت دارد؟

اگر یک استارت آپ، شرکت نوپا و یا در آستانه گسترش هستید، عموما به خدمات کمتری برای بازاریابی نیاز دارید تا آن زمان که به گسترش کافی رسیده و به طور چند جانبه بر روی دیجیتال مارکتینگ خود سرمایه گذاری کنید. در این حالت همکاری با یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ و یا انتخاب پکیج های بازاریابی ابتدایی که شرکت ها ارائه می دهند برای شما مناسب خواهد بود. برای نمونه میتوانید پکیج برنزی و نقره ای ما، از موارد مناسب برای این کسب و کار هاست.

اگر چندین سال در صنف خود حضور داشتید، سرمایه گذاری نسبتا زیادی برای کسب و کار خود دارید، به فکر گسترش اصولی و همه جانبه شرکت خود هستید و هدف شما برندینگ و بازگشت سریع تر سرمایه ست، توصیه ما شروع همکاری با آژانس های دیجیتال مارکتینگ خواهد بود چرا که برای تمرکز بر روی هر بخش از مارکتینگ شما، یک تیم فعالیت خواهد کرد و اطمینان خاطر بیشتری از این بابت خواهید داشت. پکیج های نقره ای و طلایی ما در این زمینه پاسخگوی نیاز شما ست.

۴ نکته شناخت سریع شرکت مناسب + ۱ توصیه طلایی!

بعد از هدف گذاری و فهمیدن اینکه به سمت کدام یک از راه های انجام پروژه خود میخواهید بروید، حال لازم ست بدانیم چطور میتوانیم بهترین شرکت ها را پیدا کنیم. برای این کار بررسی این ۵ نکته شما را کمک خواهد نمود.

۱. خدمات ارائه شده

با مشاوره ی دیجیتال مارکتینگ، برایتان مشخص خواهد شد که استفاده از چه ابزاری برای شما بهترین نتیجه را خواهد داشت؛ حال برای بررسی شرکت ها خدمات آن شرکت ها را بررسی کنید؛ در صورت نگاه کردن با دید کلی، شرکت ها باید حداقل این خدمات را به شما ارائه دهند:

۲. نمونه کار موفق

تعداد زیاد پروژه های شرکت، به معنی مناسب بودن شرکت نیست؛ همانطور که تعداد کم نمونه کار نیز ملاک این قضیه نمی باشد؛ بلکه ما باید تعداد نمونه کار های موفق و نسب آن به کل پروژه ها را یکی از ملاک های انتخاب خود قرار دهیم. فرض کنید ۲ شرکت داریم که هر دو ۸۰ نمونه کار موفق دارند ولی شرکت الف، ۵۰۰ پروژه و شرکت ب، ۱۰۰ پروژه تا کنون انجام داده ست. تعداد نمونه کار موفق برابر ست اما نرخ موفقیت شرکت الف ۱۶% و شرکت ب، ۸۰% ست! در این حالت انتخاب شرکت ب، عاقلانه تر خواهد بود.

۳. هزینه خدمات

هیچ گاه فریب قیمت بالا یا پایین را نخورید! نه قیمت بالا به معنای اطمینان بیشتر موفقیت ست و نه قیمت پایین به این معنی که هزینه کمتری برای رسیدن به نتیجه مد نظر کرده اید. محدوده قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ با توجه به شرکت و سابقه آن و همچنین نمونه کار های قبلی شرکت، ارز مشخصی دارد و قیمت خارج از این محدوده، یکی از عواملی ست که باید به آن شک داشته باشید. ما در نبض مارکتینگ هدف اصلی خود را در ارائه خدمات بهتر با قیمتی مناسب گذاشته ایم و هزینه دیجیتال مارکتینگ ما در کنار رضایت کارفرمایان تا کنون، گویای این حرف ست.

۴. صداقت و شفافیت در روند کار

این حق شماست که در ازای سپردن پروژه خود به یک شرکت، از آن شرکت اطلاعات کاملی داشته باشید و با روند کار آشنا شوید؛ اگر شرکت ها در ارائه اطلاعات مختلفی اعم از محل کار، مشتریان قبلی، نمونه کار موفق، روش انجام پروژه شما و … خودداری میکنند، بهتر ست سراغ شرکت دیگری را گرفته و از همکاری با چنین شرکت هایی شدیدا خودداری کنید.

دیجیتال مارکتینگ و ساخت برند شما کار یک شب نیست!

بعد از هدف گذاری و فهمیدن اینکه به سمت کدام یک از راه های انجام پروژه خود میخواهید بروید، حال لازم ست بدانیم چطور میتوانیم بهترین شرکت ها را پیدا کنیم. برای این کار بررسی این ۵ نکته شما را کمک خواهد نمود.

برندینگ یک شبه اتفاق نمی افتد

۵ شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ در ایران

اکنون که آموختیم چگونه میتوان شرکت مناسب را یافت و چه خدماتی باید به ما برای دیجیتال مارکتینگ ارائه دهد، ما برایتان خبر خوشی داریم! برای سادگی کار شما، بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ را بررسی کردیم و پس از فیلتر کردن شرکت های نامناسب، ۷ شرکت از بهترین ها را برایتان آورده ایم تا در یافتن شرکت مناسب در حد توان کمکتان کرده باشیم. با هم این شرکت ها را بررسی کنیم.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ همگام با جدیدترین متد ها و تکنیک های دیجیتا مارکتینگ، خدمات گوناگونی را به مشتریان خویش ارائه می دهد که هر کدام بر اساس میزان و زمان عملکرد قیمت های استاندارد و متناسبی را دارا می باشند. همچنین با در اختیار داشتن لیست نمونه کار به روز و مشاوره دیجیتال مارکتینگ رایگان، یکی از بهترین ها در ایران ست.

خدمات

آدرس و اطلاعات تماس با نبض مارکتینگ

دفتر اصلی: تهران، میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر، ساختمان ۴۷، واحد ۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ | ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳

ایمیل: info@nabzemarketing.com

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید!

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین

نوین طی سه سال متوالی برگزیده جشنواره وب و موبایل بر اساس آرای کاربران شده است و همکار رسمی گوگل (Google Partner) ست. فعالیت و تعامل مناسبی نیز با کاربران در زمینه آموزش های رایگان و یا دوره های آموزشی کسب درآمد از اینترنت دارد.

خدمات

از جمله مشتریان آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین میتوان به اسنپ تریپ، گوشی شاپ، کاله، دیدنگار و … اشاره کرد. 

آدرس و اطلاعات تماس

دفتر اصلی: تهران، خیابان فاطمی غربی، کوچه خزان، پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۵۸۴۳۸

ایمیل: info@novin.com

شرکت دیجیتال مارکتینگ راتین

به دلایل مختلفی نام شرکت دیجیتال مارکتینگ راتین را نیز در لیست خواهیم داشت که میتوان به خلاقیت این مجموعه در ارائه راهکار های افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری، همکاری با شرکت هایی چون مبین نت، مدیسه، اسنپ فود یک و یک و  … و همچنین سابقه این شرکت در تبلیغات گوگل از مهمترین ملاک های خوب شمرده شدن این شرکت ست.

خدمات

آدرس و اطلاعات تماس

دفتر اصلی: تهران، خیابان بهشتی، نرسیده به سهروردی، پلاک ۸۱

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۳۲۲۴۵

ایمیل: info@ratin.agancy

کانون تبلیغاتی ایران نوین

اگر از ایران نوین یاد نمیکردیم، قطعا لیست ما کاستی و مشکل داشت! ایران نوین از قدیمی ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ با سابقه بیش از ۳۰ سال در این صنعت ست؛ تمرکز این کمپانی بیشتر بر روی کمپین های تبلیغاتی و به خصوص تبلیغات تلویزیونی بود و با جلوه های بصری مخاطب را حیرت زده میکند. اما خب به دلیل سابقه فعالیت و برند بزرگ و همچنین کیفیت بالا، متاسفانه قیمت چندان مناسبی شاید برای کسب و کار های نوپا نداشته باشد و همکاران اصلی این شرکت، برند های بسیار بزرگ هستند.

آدرس و اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بعد از تقاطع با بزرگراه نیایش، خیابان مهناز

شماره تماس: ۰۲۱۲۷۶۳۴

آژانس بازاریابی دیجیتال بادکوبه

شرکت بعدی در این لیست، به دلایل خلاقیت، ارائه خدمات گسترده دیجیتال مارکتینگ و همچنین سابقه اجرای کمپین های تبلیغاتی شب یلدا دلاتو، بایودنت، مای لیدی، هافمن و … ، بادکوبه خواهد بود. تعدد مشتریان و تعهد این شرکت از پارامتر های کلیدی بهتر بودن شرکت نسبت به صد ها شرکت بازاریابی دیجیتال ست.

خدمات

آدرس و اطلاعات تماس

دفتر اصلی: تهران، شهرک قدس، انتهای بلوار دادمان، خیابان گل افشان شمالی، کوچه ۷، پلاک ۹

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۷۴۵۷۲

فکس: ۰۲۱۸۸۰۹۲۷۶۶

قرارداد دیجیتال مارکتینگ

قرارداد دیجیتال مارکتینگ

با شناخت بهترین شرکت ها و نیز راه های بررسی مناسب بودن شرکت های دیجیتال مارکتینگ، شاید سوال نهایی که باقی می ماند، نحوه عقد قرارداد دیجیتال مارکتینگ و شروع همکاری خواهد بود. به عنوان نکات تکمیلی بررسی شرکت ها این موارد را در نظر داشته باشید.

نکات تکمیلی شروع همکاری

بررسی این موارد به شما دید کاملی از شرکت مدنظر داده و دیگر آماده تصمیم گیری می شوید.

همچنین برای نکات عقد قرارداد و دانستن موارد لازم برای پیشگیری از هر گونه سوء برداشت و یا سو استفاده میتوانید صفحه قرارداد دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کرده و یا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳   |    ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰

همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده تا مشاورین ما با شما در اسرع وقت تماس بگیرند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"