انتخـاب شرکت سئو
گامی مهم در فروش اینترنتی موفق

برای فروش بالا از وب سایت کسب و کارتان، یک شرکت سئو حرفه‌ای انتخاب کنید

شماره تماس: ۸۸۹۴۸۹۱۶-۰۲۱

یک اقا و خانم کارتونی در حال کار

تاثیر شرکت سئو در فروش موفق

پکیج خدمات سئو

سئو یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در عصر حاضر است. ممکن است افرادی را بشناسید که سایت کسب و کار خود را به شرکت سئو غیرحرفه‌ای سپرده و از آن پشیمان باشند، اما کسی را پیدا نمی‌کنید که از خدمات یک شرکت سئو با کیفیت استفاده کرده و از نتیجه آن پشیمان باشد. در این شرایط،‌ لازم است تاثیر انتخاب یک شرکت سئو حرفه‌ای در فروش اینترنتی موفق را جدی گرفت! 

چطور یک شرکت سئو حرفه‌ای انتخاب کنیم؟

پکیج خدمات سئو

تیم جوان و با انگیزه

سعی کنید از یک تیم جوان کمک بگیرید. گوگل هر روز الگوریتم‌های خود را به روز رسانی کرده و دست و پنجه نرم کردن با این آپدیت‌ها، نیروی جوان و با انگیزه احتیاج دارد. افرادی که اگر با مشکلی مواجه شدند، با کنجکاوی از پس آن بر بیایند.

نمونه کار

یکی از مهم‌ترین نکاتی که تا حدود زیادی خیالتان را از صداقت و شفافیت شرکت سئو راحت می‌کند، دیدن نمونه‌ی کلیدواژه‌هایی است که به صفحه اول گوگل آورده‌اند. علاوه بر آن، می‌توانید بپرسید تا بحال تجربه‌ای در حیطه کسب و کار شما هم داشته‌اند یا خیر.

نظرات مشتریان سابق

نظر مشتریان قبلی، نقش زیادی در انتخاب یک شرکت سئو دارد. شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا نظر مشتریان پیشین را پرسیده و در اختیار شما قرار دهند. و یا یک راه ارتباطی با آن‌ها ایجاد کنند تا شما خودتان نظر آن‌ها را جویا شوید.

صبر و حوصله در پاسخگویی

یادتان باشد که بعد از بستن قرارداد، رابطه طولانی مدتی با شرکت سئو خواهید داشت. شرکتی را انتخاب کنید که از همان ابتدا،‌ با حوصله و دقیق، به تمام سوالات شما پاسخ داده و همه چیز را تا زمانی که برای شما کاملا شفاف شود، توضیح می‌دهند.

آشنایی با تیم متخصصین

از شرکت سئو بخواهید یک رزومه مختصر از متخصصین خود را به شما ارائه دهد. این کار تاثیر زیادی در شفافیت روابط ایجاد می‌کند. از آن‌ها بخواهید، کمی از تجارب اعضای تیم برایتان توضیح داده و خیالتان را از حرفه‌ای بودن اعضا شرکت راحت کنند.

تضمین در قرارداد

از شرکت سئو بخواهید مواردی که تضمین می‌کند را در قرارداد ذکر کند. ذکر تضمین‌ها در قرارداد، از ایجاد هرگونه مشکل را در طول زمان اجرای پروژه جلوگیری کرده و علاوه بر آن حرفه‌ای بودن شرکت سئو را، بیشتر به شما اثبات می‌کند.

هزینه سئو سایت

خاطره تلخ از سئوکار

هر روز با تعداد زیادی از کسب و کارها آشنا می‌شویم که پیش‌تر به فکر سئو کردن سایت‌شان افتاده و اینکار را به دست افراد غیر متخصص سپرده‌اند. البته حالا خوب فهمیده‌اند سئوکاران، به طور مستقیم با اعتبار کسب و کار سر و کار دارند. وقت آن است که تجربیات تلخ را کنار گذاشته و به سئو مانند یک حرفه‌ای نگاه کنید!

گزارشات removals سرچ کنسول

هزینه خدمات سئو

نتیجه یک تصمیم هوشمندانه در انتخاب شرکت خدمات سئو

شما می‌توانید در نمودارهای مقابل مقابل، تاثیر خدمات سئوی نبض مارکتینگ بر ترافیک سایت‌ها را مشاهده کنید.

تضمین خدمات

پیش از ثبت سفارش سئو به دریافت ضمانت خدمات دقت کنید

شرکت‌های زیادی نیستند که بتوانند خدمات ارائه شدهٔ خود را تضمین کنند، اما بهترین ارائه‌دهندگان خدمات سئو کار خود را تضمین‌ می‌کنند؛ به همین دلیل است شرکت دیجیتال مارکتینگ ما ضمانت می‌دهد که شما را در زمان مقرر به هدف تعیین شده در قرارداد سئو خود می‌رساند.

مسیر موفقیت

سئو سایت چه مراحلی دارد؟

ما به خوبی درک می‌کنیم که کسب‌وکار شما با هر کسب‌وکار دیگری متفاوت است! بنابراین کارشناسان سئوی نبض مارکتینگ طی یک مشاوره رایگان با شما و کسب‌وکارتان آشنا شده و پس از آن خدمات سئو، کاملا متناسب با حوزه‌ی فعالیت و جایگاه کسب‌وکار شما در چهار مرحله زیر اجرا خواهد شد.

تدوین استراتژی سئو

سئو On-Page

سئو Off-Page

سئو تکنیکال

خدمات سئو

سرمایه‌گذاری به صرفه

قیمت سئو

….

فعالیت در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین، کم‌وبیش شباهت‌‌هایی به بازار سنتی دارد. همه ما به‌خوبی می‌دانیم، مغازه‌‌ای در بازار بهترین فروش را دارد که در جای خوبی قرار گرفته باشد. به عبارتی، اگر مغازه‌‌ای در معرض دید تعداد افراد بیشتری باشد نسبت به مغازه‌‌ای دورافتاده که بازدیدکننده‌‌ای ندارد؛ فروش بیشتری دارد. اما برای فروشندگان آنلاین که فروششان از طریق سایت انجام می‌شود چطور؟ اینجاست که سئو وارد کار می‌شود.

۱. سابقه شرکت و موفقیت‌های آن - ۲. داشتن یک تیم متخصص - ۳. استفاده از روش‌های اصولی سئو - ۴. شفافیت و ارتباط موثر با مشتریان- برای اطلاع بیشتر از خصوصیات یک شرکت سئوی حرفه‌ای، می‌توانید صفحه «شرکت سئو» سایت نبض مارکتینگ را بررسی کنید.

افزایش ترافیک سایت، به‌دست آوردن سهم بیشتری از بازار، کمک به ساخت برند، افزایش اعتبار کسب‌وکار، تبلیغ دائمی برای کسب‌وکار، کمک به شناخت نیاز مشتریان، هدف‌گیری انواع مختلف مخاطب، کمک به کسب رتبه برای جستجوهای محلی، بهبود تجربه کاربری، ارائه‌ی نتایج قابل اندازه‌گیری و افزایش درآمد.

اگر تا به حال برای کسب‌وکارتان تبلیغات انجام داده‌ باشید خوب می‌دانید که عمر تبلیغات کوتاه است. اصلا برای همین معمولا به آن‌ها کمپین‌های تبلیغاتی گفته می‌شود؛ اما یکی از مهم‌ترین کاربردهای سئو این است که باعث می‌شود موتورهای جستجو به صورت ۲۴ ساعته و دائمی سایت شما را تبلیغ کنند. به علاوه هزینه‌ی سئو در مقایسه با هزینه‌ی تبلیغات بسیار ناچیز است!

مشاوره رایگان نبض مارکتینگ را از دست ندهید

برای دریافت زمان مشاوره فرم زیر را پر کنید

برای شروع آماده اید؟
نبض مارکتینگ تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود.