call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت املاک

اگر شما یک مشاور املاک هستید یا یک دفتر املاک دارین ، حتما دقت کردین که خیلی از همکاراتون در کنار بازار سنتی، با سئو سایت املاک به بازار آنلاین رو آوردن که سهم بیشتری از مشتریان، مستاجرها، موجرها، فروشنده های ملک، خریدارن ملک و سازنده ها رو به دفتر املاک خودشون جذب کنن.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت املاک

اگر شما یک مشاور املاک هستید یا یک دفتر املاک دارین ، حتما دقت کردین که خیلی از همکاراتون در کنار بازار سنتی ، به بازار آنلاین رو آوردن که سهم بیشتری از مشتریان ، مستاجر ها ، موجر ها ، فروشنده های ملک ، خریدارن ملک و سازنده ها رو به دفتر املاک خودشون جذب کنن.

خب شما یک دفتر املاک دارین و تعدادی مشاور که همگی سعی می کنید در کنار اعتباری که این مدت از طریق دوست و آشنا یا هم محله ای های خودتون جذب کردین ، با سئو سایت و بهینه سازی سایت میتونین بیشترو بیشتر مشتری داشته باشین ، مشتری بیشتر یعنی سود و درآمد بیشتر که هدف نهایی هست.به این فکر کنین که اگر در کنار بازار سنتی و اعتبار چندین و چند ساله تون ، بازار آنلاین رو پوشش بدین چقد تعداد افرادی که میتونن شمارو بشناسن بیشتر میشه.

چرا نبض مارکتینگ؟

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت نرم افزاری ساده نیست که هدف آن به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه تنها سایت شما؛ ما سال ها در این زمینه فعالیت داشتیم که نمونه کار هامون میتونه شما رو از این جهت مطمئن کنه.

خدمات سئو سایت املاک در نبض مارکتینگ

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • تولید محتوای انحصاری و با کیفی
  • ارائه استراتژی محتوای متنی و تصویری
  • افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  • بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  • لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • آنالیز دقیق و بررسی سایت های رقیب
  • مشاوره سئو سایت
سئو سایت معماری

سئو سایت معماری

خیلی از مهندسین معمار این روزها اهمیت فضای مجازی رو به خوبی درک کردن و میدونن اگر یک وب سایت معماری داشته باشن و سئو سایت حرفه ای روش انجام بدن میتونن از زمانشون هوشمندانه استفاده کنن و خیلی سریع تر به مخاطب هدف برسن.

تفاوت سئو سایت املاک با سایر سایت ها

تو این مقاله میخوام همه ی سوالات ذهنی شما رو در رابطه با سئو سایت املاک پاسخ بدم! برای اینکه پاسخ درست و کامل بدم سعی کردم با مشاورین املاک مشورت کنم و خودم رو جای یک صاحب یا مشاور املاک بذارم و نیاز هایی که داره رو لیست کنم ، تک تک بهشون جواب بدم ، خودمو جاش بذارم و درکش کنم.

بیاید باهم کل مراحلی که سئو سایت املاک نیاز داره رو بررسی کنیم؛ این مراحل طبق تجربه ی تیم سئو نبض مارکتینگ به دست اومده و نتایجی که از گوگل گرفتیم ، رضایت بخش بوده.

خاص بودن سئو سایت املاک

سئو سایت املاک به خاطر مدل این کسب و کار، تفاوت های خاص خودشو داره و از جهتی دشواری ها و سختی های مسیر سئو رو به همراه داره.

تعدد صفحات

اگر تعداد صفحات سایت های دیگه ، یک تعداد مشخصی باشه ما در سایت املاک به تعداد بسیار بالاتری صفحه نیاز داریم تا هر ملک رو معرفی کنیم.

محتوای همواره متغیر

هر فایلی که در سایت املاک به عنوان فایل فروش یا اجاره قرار میگیره یک صفحه رو به خودش اختصاص میده که این صفحه نیازمند عکس و توضیحات و آدرس و … ست که با تغییر وضعیت فایل نیز دائما در حال تغییر ست.

سئو سایت ساختمانی

سئو سایت ساختمانی

داشتن سایت ساختمانی و بهینه سازی آن، برای گسترش کسب و کار ساختمانی بسیار ضروری است. سئو سایت ساختمانی باعث افزایش جذب کاربر و افزایش کسب درآمد و سود میشود. اما سوالی که وجود دارد این است که سئو سایت چگونه انجام می‌شود؟

بازار گسترده صنف املاک

در سئو سایت املاک، سایت دیوار یا سایت های دیگه رو رقیب خودتون ندونید! چون حریف این مدل سایت ها سخت میشه شد و شما لازم نیست نگران این مدل رقبا باشین چون بازار املاک انقدر گسترده هست که که همه ازش نفع ببرن.

معرفی تیم مشاوران

حتما تیم مشاوران دفتر املاکتون رو در سایت معرفی کنین ، یک صفحه اختصاصی به همراه روزمه و سوابق کاریشون براشون بسازید و هر فایلی که در اختیارتون قرار میگیره به یک مشاور اختصاص بدین که مخاطب خیلی سریع به مشاور املاک شما دسترسی پیدا کنه

درج آدرس و شماره تلفن

در سئو املاک این نکته خیلی مهمه که در هدر سایت آدرس و شماره تلفن دفتر املاک رو درج کنین ، این کار رو در صفحه ی درباره ی ما و تماس با ما هم انجام بدین ، دسترسی مخاطب رو تا حد امکان بالا ببرین و برای هر فایل هم راه های ارتباطی قرار بدید.

تعرفه (قیمت) سئو سایت املاک

از اونجایی که شما هم میخواید برید سر اصل مطلب و خب ما معمولا عادت داریم که هر مغازه بریم، میبینیم چیا داره و در نهایت هم میپرسیم قیمت؟ لیست پایین پکیج های عمومی ما هستن که بابت خدماتی که مفتخریم در اختیار شما بذاریم تا سایت خودتون رو به سرعت گسترش بدید و موفق بشید. برای اطلاعات بیشتر حتما بخش قیمت سئو سایت رو مشاهده کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید

تا اطلاعات خیلی کامل تری رو همراه با جزئیات پکیج های دیگه در اختیارتون بذارن😊

نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

اهمیت سئو املاک

بعد ها ، با کارفرماهایی صحبت می کردم که سردرگم بودن و این سوال رو ازم میپرسیدن که:

 چرا با اینکه مثل سایر همکارانمون سایت طراحی کردیم ، هیچ رشدی در فضای آنلاین نداریم؟

وقتی حوزه ی فعالیت اونها و رقباشون رو آنالیز می کردم متوجه میشدم همشون متمایز عمل کردن و اون تمایز ، سئو سایت هاشون بود. هردو یک محصول رو میفروختن یا هر دو یک خدمت رو ارائه می کردن ولی یک نفر لینک یک صفحه ی یک گوگل بود و یکی به سختی در نتایج گوگل پیدا می شد! اینجا بود که اهمیت سئو سایت اصناف در رشد کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار شد.

سئو سایت دکوراسیون داخلی

سئو سایت دکوراسیون داخلی

سئو سایت دکوراسیون برای طراحان و مهندسان معماری داخلی که وب سایت دارند بسیار ضروری است. تا از طریق آن بتوانند مشتریان زیادی برای خود پیدا کنند‌. هنگام طراحی سایت دکوراسیون داخلی باید تمام قسمت ‌های سایت بهینه ‌سازی شود.

مزایای سئو سایت املاک

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

تبلیغ پایدار بدون نیاز به بازاریاب!

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه و نیاز به بازاریاب هم به تدریج نخواهید داشت! خودِ کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت املاک خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت املاک، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"