call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سئو سایت در مشهد

سئو سایت در مشهد
مسیر دیده شدن در بین بهترینها

برای رسیدن به مقصد روی تجربه ما حساب کنید

سئو سایت در مشهد

دوست داری تو مشهد همه فروشگاه یا کسب و کار تورو بشناسن و ازت خرید کنن؟ یا علاقه داری که کسب و کارتو علاوه بر مشهد تو کل ایران گسترش بدی؟ می خوای که پول یک تبلیغ ساده رو بدی ولی امکانات فوق العاده داشته باشی؟ خب قطعا همه اینارو دوست دارن. اما چطوری؟ مقاله مارو تا انتها بخونید تا بیشتر با سئو سایت در مشهد آشنا بشید.

چرا سئو سایت در مشهد مهم است؟

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران است که کسب و کارهای زیادی در آن فعالیت می کنند. در شهر مشهد در هر حوزه ای که فعالیت کنید، با هزاران رقیب مواجه هستید. در این شهر پر رقابت حتی داشتن بهترین مغازه در بهترین نقطه شهر هم نمی تواند آنطور که باید شما را از رقبا متمایز کند. به همین دلیل باید به دنبال راهی باشید که برتری شما را نسبت به رقبا نشان دهد. چگونه؟ با قرار گرفتن در رتبه های برتر موتور جستجو. قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل شما را در مقابل هزاران مشتری بالقوه قرار می دهد. نه تنها از مشهد بلکه از سرتاسر دنیا.

سئو سایت در مشهد به صورت غیرحضوری هم امکان پذیر است؟

انجام سئو سایت در مشهد از آن دسته خدماتی است که امکان ارائه آن حتی از فرسنگ ها دورتر هم وجود دارد. شما می توانید بدون حتی یک بار مراجعه به شرکت سئو به بهترین شکل ممکن خدمات سئو ارائه کنید.

برای انجام سئو سایت در مشهد سراغ چه شرکت هایی نرویم؟

چند نشانه وجود دارد که اگر آن ها را در یک شرکت سئو دیدید به شما پیشنهاد می کنیم یک پای دیگر هم قرض بگیرید و فرار کنید. در ادامه آن‌ها را برای شما آورده‌ایم.

۱- شرکت هایی که به شما تضمین رتبه یک گوگل را می دهند

اجازه بدهید این مبحث را از دید حقوقی بررسی کنیم. در قانون اساسی هر تضمینی که در آن پای شخص سومی وسط باشد، باطل است. حالا شخص سوم قرار داد سئو کیست؟ شرکت محترم گوگل! یک شرکت هر چقدر هم کارش را خوب انجام دهد، باز هم این گوگل است که تصمیم می گیرد به یک سایت رتبه بدهد یا نه! به همین دلیل تضمین رتبه یک گوگل آنقدرها هم منطقی نیست.

۲- شرکت هایی که قبل از قرارداد سئو مراحل زیر را انجام نمی دهند

درک هدف شما از سئو: یکی از مهم ترین کارهایی که یک شرکت سئوی حرفه ای انجام می دهد درک شما شما از انجام سئو سایت در مشهد است. هر کسب و کار با کسب و کار دیگر متفاوت است. ممکن است هدف یک کسب و کار از سئو افزایش فروش و کسب درآمئ باشد و هدفکسب وکار دیگر برندسازی و افزایش آگاهی از برند. این دو کسب و کار نیاز است که کلیدواژه های متفاوتی را هدف قرار دهند و از استراتژی سئوی متفاوتی استفاده کنند.

آنالیز سایت شما: قبل از ارائه مدت زمان و قیمت سئو سایت در مشهد نیاز است که سایت شما به دقت مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت آن سنجیده شود. بدون انجام این کار نمی توان قیمت و مدت زمان دقیقی را برای یک پروژه برآورد کرد.

آنالیز رقبا: سئو مثل یک مسابقه است. مسایقه ای که میان شما و رقبایتان برگزار می شود. بنابراین رقبا یک بخش جدانشدنی از هر استراتژی سئو به شمار می رود. رقبا تعیین می کنند که قیمت، مدت زمان و استراتژی سئوی کسب و کار شما چگونه باشد.

آنالیز بازار : یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از هر استراتژی سئویی انجام می شود، تحقیقات بازار است. تحقیقات بازار به شرکت های سئو کمک می کند که درک کاملی از کسب و کار داشته باشند.

۳- شرکت هایی که به شما زمان بسیار کوتاهی را برای رسیدن به نتیجه پیشنهاد می دهند

سئو یک فرایند طولانی و زمان بر است. سئو یعنی جلب اعتماد گوگل. گوگل هم در عرض یک یا دو ماه به سایت شما اعتماد نمی کند. بلکه مدت طولانی سایت شما را زیر نظر دارد و آن را بررسی می کند. بنابراین به شرکت هایی که به شما می گویند تنها در یک ماه شما را به نتایج برتر گوگل می رساند، اعتماد نکنید.

۴- شرکت هایی که به شما مشاوره اصولی نمی دهند

مشاوره قبل از قرارداد یکی از مهم ترین اقداماتی است که یک شرکت سئوی حرفه ای به شما ارائه می دهد. در این مشاوره راهکارهای بازاریابی به شما ارائه می دهد و به تمام سوالات شما پاسخ می دهد.

۵- شرکت هایی که صداقت و شافیت ندارند

به شرکت های سئویی اعتماد کنید که با شما صادق هستند و در کارشان شفافیت دارند.  اما چرا این مسئله مهم است؟ به دلیل روشی به نام سئو کلاه سیاه. سئو کلاه سیاه روشی است که که در آن سعی می کند با دور زدن گوگل رتبه یک سایت را بالا ببرد. ممکن است با این روش بتوانید در یک بازه زمانی کوتاه به نتیجه برسید اما عواقبی مانند جریمه  شدن سایت را هم به همراه دارد.

قیمت سئو سایت در مشهد چگونه تعیین می شود؟

قیمت سئو سایت در مشهد به چند عامل بستگی دارد که در ادامه درمورد آن ها صحبت می کنیم.

  • مدت زمان

اینکه بخواهید در چه مدت زمانی از سئو نتیجه بگیرید، روی قیمت پروژه سئو شما تاثیر می گذارد. برای مثال قیمت پروژه سئو کسب و کاری که قصد دارد در عرض ۹ ماه از سئو نتیجه بگیرد بیشتر از قیمت پروژه سئو کسب و کاری می شود که قصد دارد در عرض ۱۸ ماه به نتیجه برسد.

  • سختی کلیدواژه ها

سختی کلیدواژه یعنی چه تعداد رقیب سرسخت برای بالا آمدن در آن کلیدواژه کار می کنند. هر چه تعداد رقبای قدرتمند در یک کلیدواژه بیشتر باشند بالا آمدن در آن کلیدواژه سخت تر و در نتیجه قیمت آن بیشتر می شود. 

  • تعداد کلیدواژه ها

هر چه تعداد کلیدواژه هایی که برای رتبه گرفتن انتخاب می کنید بیشتر باشد، قیمت پروژه سئوی شما بیشتر می شود.

مزایای سئو محلی سایت در مشهد

رقابت آسان تر: اگه شما برای کسب و کارتون در ابتدا سئو محلی رو شروع کنید در واقع بسیاری از رقیباتون رو حذف خواهید کرد، بزارید با ی مثال بهتر براتون توضیح بدم. فرض کنید شما فروشگاه لوازم آرایشی در مشهد دارید، خب اگه بخواید که روی کلید واژه “فروشگاه لوازم آرایشی” کار کنید مجبورید با رقاباتون در شهر های دیگه مثل اصفهان و تهران هم رقابت کنید. اما اگه روی کلیدواژه ی “فروشگاه لوازم آرایشی در مشهد” کار کنید فقط با رقباتون داخل مشهد وارد رقابت میشید. که کارتون رو خیلی آسون تر میکنه.

مشتریان هدفمند: بسیاری از مشتریان علاقه دارند که کالاهای مورد نیازشون رو از شهر خودشون خرید کنن یا از جایی بخرن که دم دستشون باشه که حتی اگه دوست داشتن حضوری به اون فروشگاه سر بزنن، پس یکی دیگه از مزیت های سئو سایت در مشهد به صورت لوکال یا محلی اینه که مشتریان شما دقیقا همشهری های شما هستند که خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنن تا سایت های رقیبتون در شهر های دیگه و کار جذب مشتری های شما خیلی راحت تر از بقیه میشه.

می‌توانید خیلی سریع از سئو نتیجه بگیرید!

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، خدمات SEO و بهینه‌سازی وبسایت را در قالب ۲ پکیج سئو پیشرفته و سئو پلاس ارائه می دهد.

نتیجه SEO سایت از ماه دوم

سئو پیشرفته

Advanced SEO

مخصوص کسب‌وکارهایی که نیاز دارند در کم‌ترین زمان ممکن به فروش بالا برسند.

سئو پلاس

SEO Plus

مخصوص کسب‌وکارهایی که برای فروش موفق عجله نداشته و حداقل ۹ ماه زمان در اختیار دارند.

قیمت کارشناسی شده و رایگان سئو سایت شما

مواردی که در پروپوزال رایگان نبض مارکتینگ مشاهده خواهید کرد:

برای دریافت قیمت کارشناسی شده رایگان،‌ می‌توانید فرم زیر را پر کنید:

سوالات متداول شما

سئو مجموعه ای از خدمات است که باتوجه به میزان سود مورد نظر شما و هدفتون تنظیم میشه و قیمت مشخصی نداره. ما برای شما متناسب با نیازتون تعرفه مشخص کردیم که برای اطلاع از تعرفه ها بهتره با مشاورین ما درارتباط باشید.

میتونیم با اطمینان بهتون بگیم که هر کسب و کاری که به نحوی برای فروش، ارائه خدمات و جذب مشتری با اینترنت سروکار داره باید برای موفق شدن در این کار از سئو استفاده کند.

سئو کاری پیچیده و زمان بر است و نمیتوان آن را برای یک بازه زمانی مشخص تضمین کرد چراکه فیلترهای گوگل پیوسته در حال بروزرسانی هستند، ولی شما با مطالعه رزومه هر شرکت میتونید میزان موفقیت اون رو در سئو سایت خودتون بسنجید.

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"

سئو پلاس

پکیج سئو پیشرفته

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

سئو پیشرفته

پکیج سئو پلاس

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"