call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج

این کار چه فایده‌ای میتونه داشته باشه؟ سئو سایت در کرج برای چه کسانی مفید است؟ چجوری میشه کسب و کار مجازی با بازدهی بالا راه انداخت؟ چه تضمینی برای افزایش فروش و درآمدمون هست؟
گروه ما یعنی نبض مارکتینگ قراره تو این مقاله بهتون توضیح بده که اصلا سئو چیه، چه کارهایی میتونه برای شما انجام بده و چرا انقدر همه به دنبال یه سئو کار حرفه‌ای میگردند . پس مارو تا انتها دنبال کنید.

شهر کرج علاوه‌بر اینکه پایتخت استان البرز است و فاصلهٔ زیادی هم با پایتخت ایران ندارد؛ شهری احاطه شده با باغ‌های زیبا، پر از مرکبات و سبزیجات است. 

احتمالا شما عبارت «سئو سایت در کرج» را جستجو کرده و از صفحهٔ نتایج گوگل سایت ما را پیدا و وارد این صفحه شده‌اید. ممکن است شما کسب‌وکاری در شهر کرج داشته باشید و به دنبال متخصصانی حرفه‌ای می‌گردید که سایت شما را به صفحهٔ اول نتایج گوگل برسانند و سئو سایت در کرج را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

سئو سایت در کرج چیست و چه فایده‌ای دارد؟

تصور کنید کسب‌وکاری سوزن‌دوزی در شهر کرج دارید. شما می‌خواهید این هنر زیبا و محلی را به تمام کشور معرفی کنید و امکان خرید محصولات خود را برای مخاطبان هدفتان در تمام شهرها ایجاد کنید. 

جالب است که بدانید سئو سایت در کرج شما را به این هدف می‌رساند. چگونه؟ سئو به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است؛ یعنی متخصصان سئو، سایت شما را طوری طراحی و بهینه می‌کنند که گوگل بیشترین امتیاز را به آن بدهد. گوگل به سایت‌هایی بیشترین امتیاز را می‌دهد که برای بازدیدکنندگان ارزشمند باشند و این کاربران از عملکرد آن سایت رضایت داشته باشند.

حالا اگر بخواهیم فواید سئو را نام ببریم، ابتدا باید به شما بگوییم انجام سئو در کرج برای سایتتان، آن را در صفحهٔ اول نتایج گوگل قرار می‌دهد و صفحهٔ اول نتایج جایی است که مخاطبان هدف شما به دنبال سایتی مناسب می‌گردند و می‌توان گفت بیشتر از نود درصد کاربران گوگل تنها وارد سایت‌های صفحهٔ اول نتایج می‌شوند و به سراغ صفحه‌ دوم، سوم و… نمی‌روند. موارد زیر را از مهم‌ترین فواید سئو حساب کرد.

  • افزایش بازدیدکنندگان سایت
  • دریافت لید‌های باکیفیت
  • افزایش فروش کسب‌وکار شما
  • افزایش آگاهی از برند

از آن‌جایی که سایت شما نشان‌دهندهٔ هویت کسب‌وکار شماست، بسیار مهم است که سایت شما برای مخاطبان جذاب باشد و آن‌ها به راحتی بتوانند در سایت شما گشت‌وگذار کنند و نیاز خود را برطرف کنند؛ مثلا کاربری که برای دریافت جواب سوالش وارد سایت شما شده است، بتواند به سادگی جواب سوالش را پیدا کند و کاربری که می‌خواهد محصولی را از شما بخرد بتواند به سادگی محصول مورد نیازش را پیدا کرده و آن را بدون دردسر خریداری کند.

فاصلهٔ جغرافیایی مانعی برای ارتباط ما با کسب‌وکارهای شهر کرج نیست!

امروزه به لطف اینترنت برقراری ارتباط خیلی راحت‌تر شده است. نه؟ مثلا کسب‌وکارهای اینترنتی را در نظر بگیرید.

 تصور کنید که در خانه هستید و وارد حساب کاربریتان در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام می‌شوید و صفحهٔ یک فروشگاه اینترنتی پوشاک را مشاهده می‌کنید؛ سپس از یکی از لباس‌های این فروشگاه خوشتان می‌آیند و تصمیم می‌گیرید آن را بخرید. برای این کار شما به سایت این فروشگاه مراجعه می‌کنید که در بیوی صفحهٔ اینستاگرام فروشگاه قرار گرفته است و از طریق آن خرید خود را کامل می‌کنید. اگر اینترنت نبود خرید کردن هم به این سادگی انجام نمی‌شد.

دریافت خدمات سئو سایت در کرج هم به همین سادگی است؛ زیرا ما تنها با سایت کسب‌وکار شما سروکار داریم؛ در نتیجه دسترسی به آن به آسانی کلیک روی یکی دکمه‌های کامپیوتر است. هرچند ما از اینکه با شما ملاقات کنیم و شما را به صرف یک نوشیدنی گرم با محیط کسب‌‌وکارمان آشنا کنیم، بسیار خوشحال می‌شویم.

البته مطمئن باشید شما در جریان تمام قدم‌هایی قرار می‌گیرید که ما برای سئو سایتتان انجام می‌دهیم. زمانی که شما برای اولین بار با ما ارتباط برقراری می‌کنید تا از نحوهٔ انجام سئو در کرج و هزینهٔ آن مطلع شوید، ما یک پروپوزال به شما ارائه می‌کنیم. این پروپوزال به شما تمام اقداماتی که متخصصان ما برای شما انجام می‌دهند و هزینه‌ٔ هرکدام از آن‌ها را برای شما ذکر کرده‌ایم.

 

متخصصان سئوی نبض مارکتینگ روی سایت شما چه اقداماتی را انجام می‌دهند؟

متخصصان سئوی مجموعهٔ ما تمام بخش‌های سئو برای سایت شما را به درستی انجام می‌دهد؛ مواردی که در ادامه برای شما می‌گوییم مهم‌ترین اقداماتی است که این متخصصان برای شما انجام می‌دهند.

  • اگر شما هم‌اکنون سایتی برای کسب‌وکارتان دارید، متخصصان ما قبل از هرچیز سایت شما را به دقت بررسی می‌کنند و تمام مشکلات آن را رفع می‌کنند. 
  • رقبای شما را به دقت بررسی می‌کند. با این کار متوجه تمام نقاط قوت و ضعف آن‌ها می‌شوند؛ علاوه‌بر این متوجه می‌شوند میزان اهمیت و سختی کلمات کلیدی کسب‌وکار شما به چه صورت است.
  • برای کسب‌وکار شما تحقیق کلمات کلیدی را به‌طور کامل انجام می‌دهند.
  • سایت شما را طوری طراحی می‌کنند که هم تجربهٔ کاربری خوبی داشته و هم مطابق با تمام قوانین گوگل باشد.
  • طراحی سایت در نبض مارکتینگ کاملا به‌روز و چشم‌نواز انجام می‌شود.
  • متخصصان سئوی نبض مارکتینگ از بهترین و پرکاربردترین ابزار‌های سئو برای انجام سئو سایت در کرج استفاده می‌کنند.
  • در تمام صفحات سایت محتوایی باکیفیت، سئو شده و مفید قرار می‌دهند.
  • سرعت بارگذاری صفحات سایت شما را تا حد امکان افزایش می‌دهند.
  • برای سایت شما بک‌لینک‌های معتبر ایجاد می‌کنند؛ یعنی رپورتاژهای باکیفیتی از سایت‌های که گوگل برای آن‌ها اعتبار زیادی قائل است برای سایتتان سفارش می‌دهند.

 

قیمت سئو سایت در کرج چگونه است؟

قیمت سئو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارفرماهای ما است و اکثر آن‌ها تمایل دارند تا با کمترین هزیته سایتشان را سئو کنند؛ زیرا بسیاری از صاحبان کسب‌وکار نمی‌دانند که سئو چقدر اهمیت دارد و اشتباه انجام دادن آن چه ضرری برای سایت و کسب‌وکار شما دارد. 

باید بدانید سئو توسط شرکت‌های مختلف با قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شود. این تفاوت قیمت به این دلیل است که بعضی از شرکت‌ها از سئوی کلاه سیاه برای ارتقای رتبهٔ سایت شما استفاده می‌کنند. سئوی سیاه خلاف قوانین گوگل است و اگر گوگل متوجه شود سایت شما با روش‌های غیر قانونی به صفحهٔ اول گوگل رسیده است، آن را جریمه خواهد کرد؛ حتی ممکن است سایت شما را به‌طور کلی از نتایج جستجو حذف کند. 

البته نگران باشید! نبض مارکتینگ خدمات سئو سایت در کرج را بدون استفاده از سئو کلاه سیاه و با قیمتی منصفانه برای سایت شما انجام می‌دهد.

می‌توانید خیلی سریع از سئو نتیجه بگیرید!

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، خدمات SEO و بهینه‌سازی وبسایت را در قالب ۲ پکیج سئو پیشرفته و سئو پلاس ارائه می دهد.

نتیجه SEO سایت از ماه دوم

سئو پیشرفته

Advanced SEO

مخصوص کسب‌وکارهایی که نیاز دارند در کم‌ترین زمان ممکن به فروش بالا برسند.

سئو پلاس

SEO Plus

مخصوص کسب‌وکارهایی که برای فروش موفق عجله نداشته و حداقل ۹ ماه زمان در اختیار دارند.

قیمت کارشناسی شده و رایگان سئو سایت شما

مواردی که در پروپوزال رایگان نبض مارکتینگ مشاهده خواهید کرد:

برای دریافت قیمت کارشناسی شده رایگان،‌ می‌توانید فرم زیر را پر کنید:

سوالات متداول شما

سئو کاری پیچیده و زمان بر است و نمیتوان آن را برای یک بازه زمانی مشخص تضمین کرد چراکه فیلترهای گوگل پیوسته در حال بروزرسانی هستند، ولی شما با مطالعه رزومه هر شرکت میتونید میزان موفقیت اون رو در سئو سایت خودتون بسنجید.

سئو مجموعه ای از خدمات است که باتوجه به میزان سود مورد نظر شما و هدفتون تنظیم میشه و قیمت مشخصی نداره. ما برای شما متناسب با نیازتون تعرفه مشخص کردیم که برای اطلاع از تعرفه ها بهتره با مشاورین ما درارتباط باشید.

میتونیم با اطمینان بهتون بگیم که هر کسب و کاری که به نحوی برای فروش، ارائه خدمات و جذب مشتری با اینترنت سروکار داره باید برای موفق شدن در این کار از سئو استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو پلاس

پکیج سئو پیشرفته

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

سئو پیشرفته

پکیج سئو پلاس

اسـتعلام قیـمت سئـو "رایـگان"

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"