call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت شرکتی

با ۵ مرحله سئو سایت شرکتی آشنایی دارید؟ قیمت خدمات سئو سایت شرکتی میدونید چقدره؟ به فکر گسترش کسب و کار و برندتون هستید؟

اینا همه سوالاتیه که قصد داریم امروز با هم بهش پاسخ بدیم و میخوام خدماتی رو بهتون معرفی کنم که تمامی این کار ها رو براتون راحت میکنه تا خیالتون از بخش اینترنتی کسب و کار راحت باشه.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت شرکتی

نبض مارکتینگ، موفقیت را نزدیک خود آورید!

برای انجام درست و اصولی هر کاری باید چیکار کرد؟ آفرین! باید رفت پیش کاربلد اون موضوع؛ حالا چه برای یادگیری چه برای سپردن کار. آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت نرم افزاری ساده نیست که هدفش به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه “فقط” سایت شما.

شما هم یک مدیر هستید؟

در جامعه ی امروزی از دید مدیران سنتی داشتن یک سایت و سئو و بهینه سازی آن نیازی نیست و هزینه به حساب می آید اما دید مدیران تحصیل کرده کاملا فرق می کند. آنها معتقدند چه تعداد محدودی کارمند داشته باشند یا چه برای شرکت هایی با افراد زیاد، داشتن سایت الزامی است و باعث رشد و پیشرفت شرکت و افزایش هرچه بیشتر درامد خواهد شد. داشتن یک سایت در صفحه اول گوگل زمینه ی اعتماد هرچه بیشتر کاربران اینترنتی و فروش هرچه بیشتر محصولات یا ارائه خدمات به کاربران را فراهم میکند.

خدمات سئو سایت شرکتی

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • تولید محتوای انحصاری و با کیفیت
  • ارائه تولید محتوای متنی و تصویری
  • افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  • بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  • لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • مشاوره سئو و آنالیز دقیق از سایت های رقیب
سئو سایت صنعتی

سئو سایت صنعتی

برای صاحبان صنایع مختلف معرفی شرکت در فضای اینترنت با استفاده از یک وب سایت صنعتی می‌تواند بسیار مفید باشد. بنابراین طراحی و سئو سایت صنعتی، مهم ‌ترین گام برای دیده شدن بیشتر توسط کاربران می‌باشد.

شرح خدمات سئو سایت شرکتی

پشتیبانی و ارائه گزارش روند سئو سایت

یکی از راه های انتخاب مسیر درست تر و بررسی روند یک کار، بررسی گزارش عملکرد های اون پروژه در طول زمان هست؛ فرض کنید میخوایم غذا درست کنیم، با چشیدن غذا در طول پخت متوجه میشیم که چطور میتونیم بهترش کنیم مثلا: نمک بزنیم ، فلفل بریزیم ، پیازش باید بیشتر سرخ بشه و …
اینجا هم همونکار رو می کنیم؛ با بررسی گزارش عملکرد کار، هر بار اونو بهتر و بهتر کنیم.

آنالیز تخصصی رقیب

حالا ما همه این کار ها رو کردیم؛ چی میمونه؟ من همیشه میگم:

وقتی میری کوه، کفش مناسب براش بپوش!

یعنی چی؟ یعنی خیلی مهمه که بدونیم توی عرصه ما ، رقیبامون دارن چیکار میکنن، شاید اونا دارن ماهی ۸ تا مقاله مینویسن، خب پس من با ۵ تا مقاله ازشون عقب میمونم، باید چیکار کنم؟ اول رقیب ها رو بسنجم و بعد بهتر و بیشتر از اون ها کارامو انجام بدم؛ اینطوری موفقیت حتمی خواهد بود.

تدوین استراتژی تولید محتوا

یه مسئله دیگه که پیش میاد، شما اگر هر دو ماه به یک نفر زنگ بزنید و مطلبی رو بهش بگید، ممکنه کلا پشت گوش بندازه ،چون فکر میکنه اونقدر مهم نیست براتون که هر دو ماه بهش میگید و اگر مهم بود تاکید بیشتری روش داشتید. میدونید چی میخوام بگم؟ محتوا هر چقدر هم خوب باشه اگر استمرار نداشته باشه، مخاطب حس میکنه که کار زیاد جدی نیست؛ پس باید برنامه ریزی و استراتژی خوبی رو مطابق با اصول روانشناسی برای جذب مخاطب آماده کنیم.

تولید محتوای انحصاری و تخصصی

حالا فرض کنید تو جمعی هستید و هرچی که یک نفر میگه رو شما هم دوباره میرید و تکرار میکنید؛ آیا کسی به اندازه سخنران قبلی به حرف شما گوش میده؟ مسلما نه! چون مطلب جدیدی برای ارائه ندارید و این خسته کننده ست و کاملا غیر حرفه ایه. همه ما میدونیم که رمز موفقیت و شالوده یک سئو و تبلیغ خوب، محتوای انحصاری و تخصصی خودمون هست.

لینک سازی دقیق داخلی و خارجی سایت

تمام این موارد، کی نتیجه میده؟ وقتی که مخاطب هم باشه! حالا حتی کم، ولی اگه باشه به مرور زیاد میشه؛ میخوام بگم که شما داخل یه سالن خالی داد هم که بزنی ، شعر سعدی و حافظ هم بخونی ، اپرا هم برگزار کنی، وقت چند نفر تشویقت نکنن، یا چند نفر برن به بقیه بگن که اینجا داره این برنامه ها برگذار میشه، کسی نمیاد ببینه. لینک سازی بخشیه که تو این قسمت به کمک میاد. ما با معرفی خودمون به بقیه و مشاوره کمپین های تبلیغاتی و آگهی و … راه رسیدن مخاطب به خودمون رو روشن میکنیم.

به روز ترین ابزار سئو سایت

شما برای تعمیر خودرو احتیاج به آچار و پیچ گوشتی و … دارین؛ نمیشه با قلم و کاغذ یا با گلدون و آبپاش ماشین تعمیر کرد ( تا الان که ندیدم بشه شاید شد بعدا !) یعنی برای هر کار در کنار تخصص و دانش ، به ابزارش هم نیاز هست؛ ما با در اختیار داشتن به روز ترین ابزار و تکنیک های سئو، تا لحظه افزایش چند برابری سودتون در فروشگاه اینترنتی همراهتون هستیم.

نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

اهمیت سئو سایت شرکتی

بیشتر کاربران برای یافتن سوالات یا خدمات مورد نظرخود آن را در موتورهای جستجو سرچ می کنند به همین خاطر سایت های سئو شده شانس بیشتری برای جذب کاربران بیشتر و افزایش درامد از این زمینه را دارند. موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی را به کاربران ارائه میکنند که کاربر آن را جستجو کرده به همین دلیل مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به تبلیغات رسانه های دیگر برای خرید محصولات و یا دریافت خدمات مورد نظرشان خواهند داشت. پس باید اولویت کار برای ما بعد از طراحی سایت، سئوی آن باشد.

طبق آمار ۷۵ درصد کاربران تنها به ۳ لینک اول گوگل وارد میشوند!

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

نحوه سئو سایت شرکتی

میدونیم برای انجام درست هرکاری باید برنامه ریزی بشه و مراحل اون قد به قدم انجام بشه و از همه مهمتر کار به کاردان سپرده بشه!

برای سئو شرکتی ما چند تا مرحله کلی رو میتونیم براتون بگیم:

  1. داشتن یک سایت مناسب
  2. انتخاب کلیدواژه هدف
  3. تولید محتوای متنی و تصویری مناسب
  4. طراحی UI/UX متناسب با موضوع و مخاطب سایت
  5. لینک سازی داخلی و خارجی

داشتن سایت مناسب

خب اول از همه سایتی که شما دارید باید از لحاظ کد زنی یا کدینگ با استاندارد های گوگل هم خوانی داشته باشد، البته سایت های وردپرسی همگی با استاندارد های گوگل سازگاری دارند و مشکلی پیش نمیاد عموما. در موارد بعدی سایت شما از لحاظ نام دامنه و کیفیت هاست نیز دارای امتیاز در سئو می باشد.

انتخاب کلید واژه هدف

بعد از داشتن سایت مناسب ، شما نیاز دارید که هدف خود که معمولا همان خدمات شما هستند را انتخاب کنید ، و آن ها را اولویت بندی کنید. در اولویت بندی کلیدواژه باید دقت کنید که اولویت های اول شما همان خدماتی باشند که مهارت بیشتری دارید و علاوه بر آن برای شما سود آور تر هستند.
سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی

بیشترین آمار خرید محصولات رو سایت هایی که بعد از سرچ توی صفحه اول گوگل هستن دارن؛ ولی چطور صفحه اول هستن؟ صفر تا ۱۰۰ نکات لازم برای سئو سایت فروشگاهی را در این صفحه مطالعه کنید.

تولید محتوای متنی و تصویری مناسب

حالا که اولویت کلید واژه ها انتخاب شده شما نیاز دارید که برای این کلید واژه ها محتوا تولید کنید، محتوا ها باید شامل آموزشات و معرفی خدمات شما باشد تا برای کاربران مناسب باشند. در واقع متن شما باید به درد کاربر بخورد تا بتواند متن شما نقش جذب کاربر خود را به خوبی انجام دهد.

طراحی UI/UX مناسب سایت

به طور خلاصه طراحی رابط کاربری (ux) یعنی این که وقتی کاربران وارد سایت شما می شوند، خدمات یا مطالب شما اصطلاحا جلوی چشم آن ها باشد! تجربه رابط کاربری باعث وفادار کردن کاربران شما به سایت می شود. شما باید از لحاظ بصری هم کاربران رو راضی کنید. به طور کلی وقتی که شما از عکس ها و رنگ ها نا مناسب برای سایتتان انتخاب می کنید، کاربران حتی ممکن است با دیدن سایت شما هر چه قدر هم که محتوای شما با کیفیت و کاربردی باشد ،سریعا از سایت خارج شوند و محتوای شما را نخوانند.

لینک سازی داخلی و خارجی

راه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی برای بک لینک سازی وجود دارد. راه های مستقیم به استراتژی های لینک بیلدینگ از جمله اشتراک گذاری محتوا، ایجاد پست مهمان، بازاریابی در شبکه های اجتماعی اشاره می کند و راه های غیر مستقیم به مواردی از جمله کسب بک لینک های طبیعی، ایجاد محتوای غنی و با ارزش در سایت خود (محتوایی که به دلیل اعتبار بالا افراد مختلف به نقل از شما در سایت های خود به اشتراک می گذارند) و … اشاره دارند.

اطلاعات تکمیلی سئو سایت

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم:

سئو سایت برای اصناف

به طورکلی سئو سایت اصناف یعنی ما وب سایت خود را برای کلید واژه های هدفمندی که ما را به مشتریان یا مخاطبین هدف معرفی میکند بهینه سازی کنیم تا در هنگام جستجوی کلید واژه های وب سایت ما جز پیشنهاد های اولیه موتور جستو جو باشد، برای اینکه بتوانید سایت خود را به کاربران جامعه هدف معرفی نمایید.

درک بهتر مخاطب با سئو سایت شرکتی

این جمله شاید در نگاه اول کمی مبهم به نظر آید ولی اگر به عمق آن توجه شود میتوان به دست آوردهای زیادی از آن رسید. اگر ما ابزارهایی در سایت خود داشته باشیم که به کمک آن بدانیم کاربران هربار چه چیزی را بیشتر جستجو میکنند و بیشتر به دنبال چه نوع خدماتی هستند می توانیم در دراز مدت آن خدمات را بهبود بخشیم و باعث افزایش هرچه بیشتر ترافیک و درامد سایت شویم.
آنالیز رفتار مخاطب، برنامه های رقیب و تدوین استراتژی، اولین و مهمترین مرحله رشد یک کسب و کار ست.
سئو سایت کاریابی و استخدام

سئو سایت کاریابی

دارندگان این سایت‌ها با رعایت یکسری اصول می‌توانند وب سایت خود را به صفحه اول گوگل هدایت کنند و برند خود را معروف سازند. سئو سایت کاریابی بهترین روش برای ارتقای وب سایت شماست.

مزایای سئو سایت شرکتی

افزایش ترافیک سایت

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

بازگشت سرمایه

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ این یعنی هزینه کمتر و تبلیغ بیشتر! مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت شرکتی خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت شرکتی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

۱۱ پاسخ

  1. خیلی ممنون از توضیحات مفیدتون! شما دوره های آموزش سئو سایت هم برگذار میکنید؟

    1. سلام خدمت شما
      فعلا در حال حاضر دوره هامون به صورت حضوری برگذار میشه، ولی در حال تدوین دوره های آموزشی غیر حضوری هم هستیم تا همه دوستان ازش بتونن استفاده کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"