call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی چه مزایایی داره؟ معایبش چیه؟ چطور انجام میشه؟ هزینه و تعرفه اون چقدره؟ سوالاتی هستند که امروز در این مقاله بهشون می پردازیم. بنابراین اگه شما یه کارفرما و یا صاحب یه سایت وردپرسی هستین و دلتون می خواد به صفحه اول گوگل برسین و سود کسب و کارتون رو افزایش بدین، در ادامه با ما همراه باشین تا بهتون بگیم چرا نبض مارکتینگ یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت وردپرسی

وردپرس، از کجا شروع شد؟

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای معروف جهانه، حتی میشه گفت بهترینشونه! اما خب اینا خیلی تخصصی میشه که خیلی نمیخوام سمت تخصصی توضیح دادن برم، بیشتر سعی دارم درباره ی مزایا و معایبش صحبت کنم تا با انجام سئو سایت وردپرسی خیلی بهتر آشنا بشیم.

ولی در کل وردپرس یک رابط بین کد های سایت و شماست که دستورات شما رو به میگیره و کد های html و css به سایت تحویل میده. توی سایت های وردپرسی شما نیازی به یادگیری کد های برنامه نویسی ندارد و هرکسی میتونه باهاشون کار کنه. اما برای سئو سایت شما به تخصص و اطلاعاتی لازم دارید که ما در نبض مارکتینگ اون رو براتون فراهم کردیم. بعد از معرفی خدمات به مزایا و معایت سایت های وردپرسی میپردازیم. داشته باشید.

چرا نبض مارکتینگ؟

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت نرم افزاری ساده نیست که هدف آن به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه تنها سایت شما.

خدمات سئو سایت وردپرسی نبض مارکتینگ

  1. پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  2. بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  3. بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  4. تولید محتوای انحصاری و با کیفیت
  5. ارائه تولید محتوای متنی و تصویری
  6. افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  7. بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  8. لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  9. بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  10. مشاوره سئو و آنالیز دقیق از سایت های رقیب
نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

انواع شیشه پژو

شیشه برلیانس

انواع شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

انواع پرده بلک اوت

پرده شید اداری

انواع پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

انواع ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

انواع دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

انواع دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

سئو سایت وردپرسی چه مراحلی داره؟

پشتیبانی و ارائه گزارش روند سئو سایت

یکی از راه های انتخاب مسیر درست تر و بررسی روند یک کار، بررسی گزارش عملکرد های اون پروژه در طول زمان هست؛ فرض کنید میخوایم غذا درست کنیم، با چشیدن غذا در طول پخت متوجه میشیم که چطور میتونیم بهترش کنیم مثلا: نمک بزنیم ، فلفل بریزیم ، پیازش باید بیشتر سرخ بشه و …
اینجا هم همونکار رو می کنیم؛ با بررسی گزارش عملکرد کار، هر بار اونو بهتر و بهتر کنیم.

تولید محتوای انحصاری و تخصصی

حالا فرض کنید تو جمعی هستید و هرچی که یک نفر میگه رو شما هم دوباره میرید و تکرار میکنید؛ آیا کسی به شدت سخنران قبلی به حرف شما گوش میده؟ مسلما نه! چون مطلب جدیدی برای ارائه ندارید و این خسته کننده ست و کاملا غیر حرفه ایه. همه ما میدونیم که رمز موفقیت و شالوده یک سئو و تبلیغ خوب، محتوای انحصاری و تخصصی خودمون هست.

لینک سازی دقیق و برنامه ریزی شده داخلی و خارجی سایت

تمام این موارد، کی نتیجه میده؟ وقتی که مخاطب هم باشه! حالا حتی کم، ولی اگه باشه به مرور زیاد خواهد شد؛ میخوام بگم که شما داخل یه سالن خالی داد هم که بزنی ، شعر سعدی و حافظ هم بخونی ، اپرا هم برگذار کنی، وقت چند نفر تشویقت نکنن، یا چند نفر برن به بقیه بگن که اینجا داره این برنامه ها برگذار میشه، کسی نمیاد ببینه. لینک سازی بخشیه که تو این قسمت به کمک میاد. ما ما معرفی خودمون به بقیه و مشاوره کمپین های تبلیغاتی و آگهی و … راه رسیدن مخاطب به خودمون رو روشن میکنیم.

سئو سایت کدنویسی

سئو سایت کدنویسی

سایت های ها کدنویسی شده با سایت های وردپرسی در ظاهر آخر تفاوت چندانی ندارند اما سئو سایت کدنویسی حتما باید به یک متخصص سئو سپرده بشه و تیم بک اند و فرانت اند با کارشناس سئو در تعامل باشه.

به روز ترین ابزار سئو سایت

شما برای تعمیر خودرو احتیاج به آچار و پیچ گوشتی و … دارین؛ نمیشه با قلم و کاغذ یا با گلدون و آبپاش ماشین تعمیر کرد ( تا الان که ندیدم بشه شاید شد بعدا !) یعنی برای هر کار در کنار تخصص و دانش ، به ابزارش هم نیاز هست؛ ما با در اختیار داشتن به روز ترین ابزار و تکنیک های سئو، تا لحظه افزایش چند برابری سودتون در فروشگاه اینترنتی همراهتون هستیم.

تدوین استراتژی تولید محتوا

یه مسئله دیگه که پیش میاد، شما اگر هر دو ماه به یک نفر زنگ بزنید و مطلبی رو بهش بگید، ممکنه کلا پشت گوش بندازه ،چون فکر میکنه اونقدر مهم نیست براتون که هر دو ماه بهش میگید و اگر مهم بود تاکید بیشتری روش داشتید. میدونید چی میخوام بگم؟ محتوا هر چقدر هم خوب باشه اگر استمرار نداشته باشه، مخاطب حس میکنه که کار زیاد جدی نیست؛ پس باید برنامه ریزی و استراتژی خوبی رو مطابق با اصول روانشناسی برای جذب مخاطب آماده کنیم.

آنالیز تخصصی رقیب

حالا ما همه این کار ها رو کردیم؛ چی میمونه؟ من همیشه میگم:

اگه داری میری رو به روی تانک، آرپیجی همراهت باشه!

یعنی چی؟ یعنی خیلی مهمه که بدونیم توی عرصه ما ، رقیبامون دارن چیکار میکنن، شاید اونا دارن ماهی ۸ تا مقاله مینویسن، خب پس من با ۵ تا مقاله ازشون عقب میمونم، باید چیکار کنم؟ اول رقیب ها رو بسنجم و بعد بهتر و بیشتر از اون ها کارامو انجام بدم؛ اینطوری موفقیت حتمی خواهد بود.

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

اطلاعات تکمیلی سئو سایت

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ برای اطلاعات کامل تر میتونید به صفحه سئو سایت مراجعه کنید ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم:

سئو وردپرسی برای اصناف

به زبان ساده سئو سایت اصناف یعنی ما وب سایت خود را برای کلید واژه های هدفمندی که ما را به مشتریان یا مخاطبین هدف معرفی میکند بهنیه سازی کنیم  تا در هنگام جستجوی کلید واژه های وب سایت ما جز پیشنهاد های اولیه موتور جستو جو باشد، برای اینکه بتوانید سایت خود را به کاربران جامعه هدف معرفی نمایید.

سئو سایت آموزشگاهی

سئو سایت آموزشگاهی

برخی از آموزشگاه‌ ها به دلیل موقعیت مکانی و تازه کار‌ بودن برای افراد شناخته نشده ‌اند! دارندگان این آموزشگاه‌ ها می‌توانند با بهره‌ گیری از سئو سایت آموزشگاهی، مرکز آموزشی خود را به عموم مردم علی الخصوص علاقه‌ مندان معرفی کنند.

بهترین افزونه سئو سایت وردپرس کدام است؟

اگر شما کارفرمایی هستید که تصمیم دارید سایت وردپرسی که دارید را خودتان سئو نمایید، باید در زمینه سئو آموزش ببینید. یکی از کارهایی که می توانید برای انجام سئو سایت خود انجام دهید، استفاده از افزونه سئو سایت وردپرس است. جالب است بدانید که در میان تعداد زیاد افزونه های سئو سایت وردپرسی ، افزونه yoast seo  و All In One Seo Pack با توجه به امکانات فوق العاده ای که برای سایت های وردپرسی دارند و نیاز به نصب سایر افزونه ها را کاهش می دهند دارای محبوبیت بیشتری هستند. افزونه Yoast seo  با نصب بر روی بیش از ۵ میلیون سایت وردپرسی فعال در سراسر جهان در رتبه اول محبوبیت بین کاربران وردپرس قرار دارد. و افزونه All In One Seo Pack با اختلاف تقریبا ۵۰ درصدی تا به حال بر روی ۳ میلیون سایت وردپرسی نصب شده است.

معرفی امکانات افزونه yoast seo

افزونه yoast seo  با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارد نیاز شما را برای استفاده از افزونه های دیگر برای بهینه سازی محتوای وب سایت به حداقل می رساند.

تگ ها در افزونه یواست سئو

یکی از مواردی که باعث بهینه سازی پست ها و صفحات در سئو سایت وردپرسی می شود نوشتن تگ های عنوان و توضیحات متا است که به کمک افزونه یواست به راحتی می توانید این مورد را انجام دهید.

پیش نمایش در یواست سئو

از دیگر مزیت هایی که افزونه yoast seo دارد این است که دارای پیش نمایش در گوگل است. همچنین یکی از مواردی که می تواند به سئو سایت وردپرسی شما کمک کند این است که صفحات سایت در شبکه های اجتماعی پیش نمایش درستی داشته باشد بخش yoast social cards این امکان را برای شما فراهم کرده است.

URL در یواست سئو

همچنین می توانید در قسمت نامک آدرس  یا  url صفحه خود را نیز تغییر دهید.

خوانایی و کلیدواژه در یواست سئو

قسمتی به نام خوانایی در این افزونه وجود دارد که به شما کمک می کند ایراداتی که در نگارش متن محتوا دارید را به راحتی اصلاح کنید. در افزونه yoast seo  بخشی به نام عبارت کلیدی کانونی وجود دارد که به شما کمک می کند محتوای خود را برا اساس آن کلمه کلیدی سئو کنید.

نقشه سایت در یواست سئو

یکی از مواردی که برای هر وبسایتی لازم است ساخت نقشه سایت XML ست که این افزونه کمک می کند به راحتی اقدام به ساخت نقشه سایت وردپرسی خود را نمایید.

اتصال به سرچ کنسول در یواست سئو

از دیگر مزایای این افزونه سئو سایت وردپرسی می توان به قابلیت اتصال به کنسول گوگل نیز اشاره کرد. البته امکانات دیگری نیز در این افزونه وجود دارد که در آموزش های وبلاگ نبض مارکتینگ می توانید بیشتر در مورد این افزونه و نحوه استفاده از آن مطالعه نمایید.

سئو سایت آموزشی

سئو سایت آموزشی

تاحالا به این فکر کردین پکیج های آموزشی رو چطوری میتونید به فروش بالا برسونید؟ یا اصلا درآمد سایت های آموزشی از کجا تامین میشه و چرا بعضی آموزش های رایگان میزارن؟

معرفی افزونه All in one seo pack وردپرس

افزونه All in one seo pack  یکی از افزونه های محبوب وردپرسی است که کاربران زیادی از آن برای سئو سایت وردپرسی کمک میگیرند. با توجه به امکانات فوق العاده ای که این افزونه دارد بسیاری آن را رقیب افزونه yoast seo می دانند. افزونه All in one seo pack  دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم است که تا به حال به ۵۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. از ویژگی های برجسته این افزونه می توان به پشتیبانی آن از انواع پست های سفارشی، سازگاری با PHP 7  به بالا، قابلیت استفاده حتی برای افراد مبتدی، جلوگیری از تولید محتوای غیر یونیک ( تکراری )، امکان ساخت نقشه سایت XML در وردپرس، پشتیبانی از افزونه های فروشگاهی، پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس و … اشاره نمود. 

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت وردپرسی خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت وردپرسی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

۱۰ پاسخ

  1. من یک سایت آموزشی کوچک دارم. چون در ابتدای راه هستم نمیخوام برای سئو سایت وردپرسی که دارم زیاد هزینه کنم آیا میتونم خودم فعلا سئو سایتم انجام بدم؟

    1. اگر تصمیم دارین سئو سایتتون رو خودتون انجام بدین میتونین مطالب آموزشی که در وبلاگ نبض مارکتینگ وجود داره رو مطالعه کنید میتونه برای شما بسیار مفید باشه.

  2. ممنون از محتوای خوبی که در مورد سئو سایت وردپرسی نوشتین. افزون یواست سئو که در موردش توضیح دادین واقعا بهترین و کاملترین افزونه است که برای سئو سایت وردپرسی به یه سئوکار کمک میکنه.

  3. اولویت مراحل انجام سئو سایت وردپرسی با کدوم بخشه؟
    مثلا آیا سرعت سایت اولویت بالاتری داره یا UI/UX ؟
    شما خودتون تمامی خدماتی که لازمه رو انجام میدید؟

    1. سلام روزتون بخیر
      معمولا به ترتیب، سئو تکنیکال، سئو آن پیج و در نهایت سئو آف پیج بر روی سایت اعمال میشه
      نمیشه گفت کدومش اولویت بالاتری داره، هر دو برای جذب و نگهداری مخاطب لازم هستند.
      تمامی خدمات مشاوره، طراحی سایت، سئو کامل سایت وردپرسی و غیر وردپرسی بخشی از خدمات ما هست و میتونید نمونه کار هامون رو هم مشاهده بفرمایید ?
      اگر باز هم سوالی بود، میتونید تماس بگیرید و تمامی سوالاتتون رو پاسخ خواهیم داد.

  4. اگر قالبی که برای سایت داریم ، کدنویسی شده باشه ، باز هم انجام سئو سایت وردپرسی کار زمان بریه؟
    بالاخره خب سرعت بالاتری نسبت به قالب عادی داره و احتیاج به سئو تکنیکال نداره.

    1. سلام دوست عزیز ?
      همونطور که خودتون هم اطلاع دارید احتمالا سئو به سه دسته تکنیکال، آن-پیج و آف-پیج(البته درست بخوایم بگیم در واقع آف پیج نداریم! چون تاکید گوگل بر محتوای یونیک و رضایت کاربره) تقسیم میشه. هر کدوم از این موارد زمان خاص خودشون رو می طلبن برای تکمیل پروژه سئو شما. حتی توی سئو تکنیکال، سرعت سایت هم فقط یکی از پارامتر هایی که بررسی میشه! جواب درستی بخوام بدم میگم : ممکنه بهبود داشته باشه و زمان کمتر بشه، ممکنه حتی بهش آسیب بزنه! اگر میخواید بیشتر در موردش بدونید، ما میتونیم طی یک جلسه سایتتون رو آنالیز کنیم و نتیجه دقیق تری رو طبق اون بهتون اعلام کنیم. تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ یا ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳

      در خدمتتون هستیم??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"