call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت پزشکی

پزشک ماهری هستید؟ فکر میکنید آنقدر که باید دیده نشده اید؟ آیا فکر میکنید میتوانید به بیماران بیشتری کمک کنید؟ سئو سایت پزشکی برای شماست. با نبض مارکتینگ همراه باشید.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت پزشکی

چرا سئو سایت پزشکی؟

آیا تا به حال به این مسئله دقت کردید که بیماران وقتی که می خواهند به پزشک مراجعه کنند چگونه پزشک مناسب خودرا پیدا می کنند؟ به نظر شما بیماران با دیدن تابلوی ساختمان پزشکان ،کلینیک ها و سایر مطب ها وارد آن جا می شوند و به راحتی به آن جا اعتماد می کنند؟ قطعا جواب سوال ما خیر می باشد. خب حالا باید چه کاری انجام داد، ما به عنوان یک پزشک ماهر چگونه می توانیم خودمان را به مردم معرفی کنیم؟با سئو سایت پزشکی همراه شوید تا راه چاره را به شما نشان دهیم.

اما قبل از آن خوب است که بر روی مفهوم سئو یک مروری بکنیم؛

سئو سایت به طور خلاصه و کاربردی به معنای اقدامات لازم برای دیده شدن در نتایج و رتبه های اول گوگل می باشد”

چرا به سئو سایت پزشکی نیاز داریم؟

اول از همه شما به عنوان یک پزشک خوب و ماهر باید خودتان را به بیماران ثابت کنید تا از کیفیت کار شما قبل از مراجعه مطمئن باشند. اما چگونه می توان این اطمینان را در اشخاص ایجاد کرد؟ شما به یک تریبون نیاز دارید تا خودتونو معرفی کنید، هیچکس از رو ظاهر شما به شما اعتماد نمی کند.

پس این تریبون میتواند سایت شما باشد که به طور کامل خدمات شما، رضایت مشتریان و کیفیت خدمات شما را به نمایش بگذارد، پس سایت میتواند بهترین تریبون شما برای شناخته شدن شما باشد یا به اصطلاح شما به این وسیله به یک برند معتبر تبدیل می شوید.

چرا سئو سایت پزشکی با نبض مارکتینگ؟

برای انجام درست و اصولی هر کاری باید چیکار کرد؟ آفرین! باید رفت پیش کاربلد اون موضوع؛ حالا چه برای یادگیری چه برای سپردن کار. آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت سئو و نرم افزاری ساده نیست که هدفش به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه “فقط” سایت شما.

سئو سایت بیمه

سئو سایت بیمه

قیمت سئو؟ چطور انجام میشه؟ بهترین شرکت سئو سایت بیمه کیه؟ چه تضمینی وجود داره؟ اگر شما هم برای ارائه خدمات بیمه سایت دارید و میخواید که فروشتون رو افزایش بدید، همراه ما باشید.

خدمات سئو سایت پزشکی

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • تولید محتوای انحصاری و با کیفیت
  • ارائه تولید محتوای متنی و تصویری
  • افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  • بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  • لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • مشاوره سئو و آنالیز دقیق از سایت های رقیب
نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

اهداف سئو پزشکی که باید به آن برسیم!

  • برند سازی در حوزه پزشکی
  • افزایش درآمد
  • اختصاص سهم بیشتر جامعه بیمار و متقاضی به شما
  • انجام دادن سئو محلی برای وبسایت
  • رضایت بیماران با پیگری و نوبت دهی آنلاین
  • انجام دادن سئو محلی برای وبسایت
مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

نحوه سئو سایت پزشکی

میدونیم برای انجام درست هرکاری باید برنامه ریزی بشه و مراحل اون قدم به قدم انجام بشه و از همه مهمتر کار به کاردان سپرده بشه! میتونید در صفحه مشاوره سئو با اهمیت این موضوع بیشتر آشنا بشید. آخر این مقاله هم گفتیم که سئو چی هست و چه مزایایی داره.

برای سئو سایت پزشکی ما چند تا مرحله کلی رو میتونیم براتون بگیم:

  • داشتن یک سایت مناسب
  • انتخاب کلیدواژه هدف و آنالیز رقبا
  • تولید محتوای متنی و تصویری مناسب
  • طراحی UI/UX متناسب با موضوع و مخاطب سایت
  • لینک سازی داخلی و خارجی

داشتن یک سایت مناسب

خب اول از همه سایتی که شما دارید باید از لحاظ کد زنی یا کدینگ با استاندارد های گوگل هم خوانی داشته باشد، البته سایت های وردپرسی همگی با استاندارد های گوگل سازگاری دارند و مشکلی پیش نمیاد عموما. در موارد بعدی سایت شما از لحاظ نام دامنه و کیفیت هاست نیز دارای امتیاز در سئو می باشد.

انتخاب کلید واژه هدف و آنالیز رقبا

بعد از داشتن سایت مناسب ، شما نیاز دارید که هدف خود که معمولا همان خدمات شما هستند را انتخاب کنید ، و آن ها را اولویت بندی کنید. در اولویت بندی کلیدواژه باید دقت کنید که اولویت های اول شما همان خدماتی باشند که مهارت بیشتری دارید و علاوه بر آن برای شما سود آور تر هستند. برای اینکار نیاز به این دارین ببینین توی صنف و مار شما، رقبا چیکار کردن؟ چیکار دارن میکنن و با توجه به این مفید ترین انتخاب کلیدواژه رو انجام بدید و استراتژی سئو سایت بیمه بر حسب این آنالیز انجام خواهد شد.

تولید محتوای متنی و تصویری مناسب

حالا که اولویت کلید واژه ها انتخاب شده شما نیاز دارید که برای این کلید واژه ها محتوا تولید کنید، محتوا ها باید شامل آموزشات و معرفی خدمات شما باشد تا برای کاربران مناسب باشند. در واقع متن شما باید به درد کاربر بخورد تا بتواند متن شما نقش جذب کاربر خود را به خوبی انجام دهد.

طراحی UI/UX مناسب سایت

به طور خلاصه تجربه رابط کاربری (ux) یعنی این که وقتی کاربران وارد سایت شما می شوند، خدمات یا مطالب شما اصطلاحا جلوی چشم آن ها باشد! تجربه رابط کاربری باعث وفادار کردن کاربران شما به سایت می شود. شما باید از لحاظ بصری هم کاربران رو راضی کنید. به طور کلی وقتی که شما از عکس ها و رنگ ها نا مناسب برای سایتتان انتخاب می کنید، کاربران حتی ممکن است با دیدن سایت شما هر چه قدر هم که محتوای شما با کیفیت و کاربردی باشد ،سریعا از سایت خارج شوند و محتوای شما را نخوانند.

لینک سازی داخلی و خارجی

راه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی برای بک لینک سازی وجود دارد. راه های مستقیم به استراتژی های لینک بیلدینگ از جمله اشتراک گذاری محتوا، ایجاد پست مهمان، بازاریابی در شبکه های اجتماعی اشاره می کند و راه های غیر مستقیم به مواردی از جمله کسب بک لینک های طبیعی، ایجاد محتوای غنی و با ارزش در سایت خود (محتوایی که به دلیل اعتبار بالا افراد مختلف به نقل از شما در سایت های خود به اشتراک می گذارند) و … اشاره دارند.

اطلاعات تکمیلی سئو سایت

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ برای اطلاعات کامل تر میتونید به صفحه  سئو و بهینه سازی سایت مراجعه کنید ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم:
سئو سایت دندان پزشکی

سئو سایت دندان پزشکی

بهره‌گیری از قابلیت سئو سایت در سایت‌های پزشکی بسیار مهم و حساس قلمداد می‌‌گردد. بنابراین میتوان گفت سئو سایت دندان پزشکی اهمیت زیادی دارد و افراد بر اساس اطلاعات مورد اعتماد گوگل سایت مورد نظر و مناسب را انتخاب می‌کنند.

سئو پزشکی چیست؟

داشتن سایت تا وقتی که هنوز سئو پزشکی نشده فقط به عنوان رزومه شما عمل میکنه. این حرف یعنی چه؟ یعنی این که شما وقتی یک سایت طراحی میکنید به تنهایی نمی تواند شما را به بیماران معرفی کند، و تنها میتوانید روی کارت ویزیت ها نام سایت را بنویسید تا شاید از آن طریق بیماران به سایت و خدمات شما دسترسی داشته باشند. شاید فکر کنید که پس همه ی زحمات سایت و هزینه های آن بی فایدست اما باید بگویم که اتفاقا نکته اصلی همینجاست. همین مسئاله دیده شدن سایت است که به سئو سایت پزشکی معنا می دهد.

اهمیت سئو سایت پزشکی

متوجه شدیم که سئو سایت اصناف باعث میشه سایت ما در بالاترین رتبه های نتایج جست و جوی گوگل نمایش داده شود. ولی برای درک بهتر اهمیت سئو سایت پزشکی بیاید یکم این موضوع رو بیشتر باز کنیم.

در واقع طبق آمار بین ۷۴% تا ۸۰% درصد بیماران قبل از مراجعه حضوری به پزشک ، مشکل خود را گوگل سرچ می کنند. اما در جست و جوی خود چه سایت هایی را می بینند و وارد کدام سایت ها می شوند؟

در هر جستجوی گوگل طبق آماری دیگر ۹۵% از کاربران اینترنت تنها وارد سایت های صفحه ی اول می شوند.

همچنین نزدیک به ۷۵% از کاربران اینترنتی در فضای مجازی و محیط وب به جستجوی اطلاعات پزشکی هستند.

پس اینترنت به یک جامعه بزرگ متقاضی تبدیل شده و شما می توانید به سادگی از آن به سود خود استفاده کنید.

سایت داشتن بدون سئو کردن عملا فایده ای ندارد چون سئو سایت پزشکی باعث میشه که سایت شما دیده بشود ،سئو جمع کننده شنونده برای تریبون شماست.

مزایای سئو سایت پزشکی

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت. باید بدانید که سود و درآمد حاصل از سئو چندین و چند برابر قیمت سئو می‌باشد.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ یعنی به بازاریابی احتیاجی نیست! مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

استفاده رقبا از سئو

طراحی سایت ما هرچقد هم که بی نقص باشه اگر با الگوریتم گوگل سایت رو بهینه نکنیم وارد رقابت نمیشیم و بین این همه سایت بیمه و نتایج سرچ های کاربران ، شانسی برای دیده شدن نداریم.
سئو سایت داروخانه

سئو سایت داروخانه

اگر شما صاحب یک داروخانه هستید و تصمیم دارید میزان درآمد آنلاین خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنم برای دریافت مشاوره سئو سایت داروخانه با کارشناسان ما در نبض مارکتینگ تماس بگیرید.

سئو سایت پزشکی برای همه ی پزشکان خوب است؟

بله ؛ سئو مختص حرفه ی خاصی نیست چون به هر حال همه ی حرفه ها یک سری خدمات را ارائه می کنند، و به افزایش ارائه خدمات که به افزایش درآمد منجر می شود نیاز دارند، در مورد حرفه های تخصصی پزشکی نیز این مورد صادق است، چون که هیچ خدماتی نیست که مردم از آن استفاده کنند و در گوگل سرچ نکنند. آن هم خدمات پزشکی که به گفته ی آمار های جهانی بیشترین جستجو در اینترنت متعلق به حوزه ی سلامت و پزشکی است.

مشاوره کمپین های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی یکی از بهترین روش های افزایش بازدیدکننده های سایت ها هستند و به این صورت عمل می کنند که از شما به ازای دریافت مبلغی تبلیغات سایت شما را در بهترین سایت های خبری و مرتبط با سایتتون قرار می دهند، انجام این کار جزو خدمات ما نیست اما برای شما بهترین شرکت های انجام دهنده این کار را با کیفیت بالا و مبلغ حداقلی پیدا می کنیم و به شما معرفی می کنیم و در صورت تمایل بر حسب پکیج انتخابی شما، پیگیری های لازمه را انجام می دهیم.

مشاوره رپورتاژ خبری برای برندینگ

رپورتاژ خبری هم از بحث های مفصلی است که در قسمت دیگر برای شما توضیح داده شده است، اما به طور خلاصه ، رپورتاژ به معنای قرار دادن یک مطلب و برگه اختصاصی در سایت های معتبر برای سایت شما می باشد که یکی از بهترین روش های تبلیغات حساب می شود. اما این که در کدام سایت و چه متنی در سایت قرار داده شود را ما برای شما انتخاب می کنیم و در صورت تمایل با توجه به پکیج های انتخابی شما ، برای شما خریداری و پیگیری می کنیم.

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت پزشکی خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت پزشکی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

۸ پاسخ

  1. ُبا سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم هزینه سئو چگونه محاسبه میشه. چون بعضی از سایت ها تعرفه ندارند ولی شما پکیج گذاشتید. خواستم بدونم دلیلش چیه؟

    1. سلام و درود بر شما
      توجه داشته باشید دادن یک قیمت مشخص در ابتدای کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست و تنها میتوان تعرفه ای مشخص کرد و بر اساس آن یک پکیج پایه ای معرفی کرد. هزینه نهایی پس از بررسی کلید واژه ها و دیگر نکات مربوط به قرارداد سئو محاسبه خواهد شد

  2. سلام وقت بخیر
    خواستم بدونم شما برای سئو سایت مشاوره پزشکی هم سئو انجام میدید یا نه؟

    1. سلام و درود بر شما
      بله سایت مشاوره امور پزشکی هم جزو سایت های پزشکی محسوب میشود و نبض مارکتینگ اینکار را انجام خواهد داد.

  3. با سلام. میخواستم بدونم سئوی سایت دندانپزشکی چقدر هزینه داره و اینکه طی چه مدتی آماده میشه؟

    1. سلام و درود
      جهت دونستن قیمت پایه میتونید پکیج های ما رو ببینید اما اگر قصد دارید از قیمت دقیق مطلع بشید لطف کنید با شماره ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو دقیق تر راهنمایی کنند. اما درباره اینکه چه مدت آماده میشه باید گفت همه چی بستگی به تعداد کلمات کلیدی، میزان سختی کلمات کلیدی و … داره که همه اینها پس از بررسی مشخص میشه و نمیشه قبل از اینها یک زمان خاص مشخص کرد

  4. سلام وقت بخیر
    سئو سایت پزشکی تو حوزه اعصاب و روان هم انجام میدید؟
    چقدر دستتون برای انجامش بازه؟ آیا مثل هر طور تصویری میتونید بارگذاری کنید یا محدودیت user privacy دارید؟

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      بله در تمامی تخصص ها و زیر شاخه های پزشکی سئو سایت انجام میشه
      قبل از تصمیم گیری ولی توصیه میکنم یه جلسه مشاوه داشته باشیم تا مطالب و رقبا و سایت شما رو آنالیز کنیم و بهترین انتخاب رو داشته باشیم
      شماره های تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ | ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"