call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو سایت کدنویسی

سئو سایت کدنویسی با سئو سایت های دیگه تفاوت چندانی نداره و روششون مثل همن و فقط امکاناتشون و میزان دشواری کار متفاوته. سئو این سایت ها حتما باید به یک کارشناس سئو سایت سپرده بشه و تیم بک اند و فرانت اند با کارشناس سئو در تعامل باشن؛ من میخوام امروز بهتون خدماتی رو معرفی کنم که این مسائل رو رفع کرده. با ما همراه باشید.

[ASRating]

سایتت رو برای بازاری که میخوای سئـو کن…!

سئو سایت کدنویسی

سایت های پیش ساخته و وردپرسی دیگه کافی نیست؟ احتیاج به کدنویسی و طراحی اختصاصی سایت خودتون دارید؟ سایت های ها کدنویسی شده با سایت های وردپرسی در ظاهر آخر تفاوت چندانی ندارند. در کل سایت ها یا از cms هایی مثل وردپرس و جوملا استفاده می کنند یا کدنویسی اختصاصی یا سایت های کدنویسی شده ی آماده که تیم های مختلف ایرانی ساختن بهره می برند. به هر حال…

نبض مارکتینگ، انتخاب مدیران موفق

برای انجام درست و اصولی هر کاری باید چیکار کرد؟ آفرین! باید رفت پیش کاربلد اون موضوع؛ حالا چه برای یادگیری چه برای سپردن کار. آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، در واقع یک شرکت نرم افزاری ساده نیست که هدفش به رتبه رساندن کلیدواژه های بی اهمیت باشد، در واقع ما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت هستیم، و تمرکز اصلی ما روی کسب و کار شماست نه “فقط” سایت شما.

مراحل انجام پروژه سئو سایت کدنویسی

بررسی سایت رقبا

بررسی سایت از نظر اصول و قواعد سئو، آنالیز رقبا و بررسی فعالیت و تمرکز اون ها و در نهایت بررسی جایگاه فعلی سایت

مشاوره و پیشنهادات

مشاوره سئو سایت، بررسی و تدوین استراتژی کلید واژه های هدف، اعلان سه پلن قیمتی و زمانی و در نهایت انتخاب یکی از پلن ها

عقد قرارداد رسمی

تنظیم قرار داد شرکتی و حقوقی و توافق بین طرفین قرار داد

شروع استراتژی تدوین شده

شروع استراتژی تولید محتوا و شارژ محتوایی کامل سایت، شروع استراتژی لینک سازی و سئو داخلی و خارجی

سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی

اگه شما یه کارفرما و یا صاحب یه سایت وردپرسی هستین لازم است بدانید سئو سایت وردپرسی چه مزایایی داره؟ معایبش چیه؟ چطور انجام میشه؟ هزینه و تعرفه اون چقدره؟

گزارش عملکرد کامل پروژه

گزارش بهبود رتبه های وب سایت به صورت ماهانه و هفتگی و ارائه آنالیز از وب سایت

حفظ رتبه

شروع استراتژی حفظ رتبه ی صفحه ی یک و صدرنشینی

خدمات سئو سایت کدنویسی (اختصاصی)

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بررسی و راه اندازی جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • تولید محتوای انحصاری و با کیفیت
  • ارائه تولید محتوای متنی و تصویری
  • افزایش رتبه سایت در مراجع رسمی مانند الکسا به طور ارگانیک
  • بررسی و ویرایش URL تمامی صفحات سایت
  • لینک سازی دقیق و با برنامه ریزی منظم خارجی و داخلی
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • مشاوره سئو و آنالیز دقیق از سایت های رقیب
نمونه‌کارهای سئو نبض مارکتینگ
سئو سایت اتحاد گلس

فروشگاه اتحاد گلس

کلیدواژه های سئو شده

شیشه بنز

شیشه پژو

شیشه برلیانس

شیشه ام وی ام

سئو سایت پردینو

فروشگاه اینترنتی پردینو

کلیدواژه های سئو شده

پرده رومن

پرده بلک اوت

پرده شید اداری

پرده هازان چاپی

سئو سایت الماس پارت

لوازم یدکی الماس پارت

کلیدواژه های سئو شده

قطعات کیا

قطعات هیوندای

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

سئو سایت بانی باند

فروشگاه اینترنتی بانی باند

کلیدواژه های سئو شده

اکو همراه

پاور میکسر

بلندگو سقفی

اکو آمپلی فایر

سئو سایت شرکت مدیران ثبت

شرکت مدیران ثبت

کلیدواژه های سئو شده

ثبت شرکت در تبریز

ثبت برند در تبریز

ثبت اختراع در تهران

تمدید شرکت در تهران

سئو سایت تجهیزات زیبایی شفا

تجهیزات زیبایی شفا

کلیدواژه های سئو شده

دستگاه آر اف

دستگاه تولید صدا

دستگاه میکرودرم

دستگاه هیدروفیشیال

سئو سایت لوازم کاشت ناخن روناک نیل

لوازم کاشت ناخن روناک نیل

کلیدواژه های سئو شده

پودر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن

ضد قارچ کاشت ناخن

سئو سایت موسسه سد حریق ناجی

مؤسسه سد حریق ناجی

کلیدواژه های سئو شده

شارژ کپسول آتش نشانی

فروش کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی

شرح خدمات سئو سایت کدنویسی

پشتیبانی و ارائه گزارش روند سئو سایت

یکی از راه های انتخاب مسیر درست تر و بررسی روند یک کار، بررسی گزارش عملکرد های اون پروژه در طول زمان هست؛ فرض کنید میخوایم غذا درست کنیم، با چشیدن غذا در طول پخت متوجه میشیم که چطور میتونیم بهترش کنیم مثلا: نمک بزنیم ، فلفل بریزیم ، پیازش باید بیشتر سرخ بشه و …
اینجا هم همونکار رو می کنیم؛ با بررسی گزارش عملکرد کار، هر بار اونو بهتر و بهتر کنیم.

تولید محتوای انحصاری و تخصصی

حالا فرض کنید تو جمعی هستید و هرچی که یک نفر میگه رو شما هم دوباره میرید و تکرار میکنید؛ آیا کسی به اندازه سخنران قبلی به حرف شما گوش میده؟ مسلما نه! چون مطلب جدیدی برای ارائه ندارید و این خسته کننده ست و کاملا غیر حرفه ایه. همه ما میدونیم که رمز موفقیت و شالوده یک سئو و تبلیغ خوب، محتوای انحصاری و تخصصی خودمون هست.

لینک سازی دقیق و برنامه ریزی شده داخلی و خارجی سایت

تمام این موارد، کی نتیجه میده؟ وقتی که مخاطب هم باشه! حالا حتی کم، ولی اگه باشه به مرور زیاد میشه؛ میخوام بگم که شما وقتی چند نفر تشویقت نکنن، یا چند نفر نرن به بقیه بگن که اینجا داره این برنامه ها برگذار میشه، کسی نمیاد ببینه. لینک سازی بخشیه که تو این قسمت به کمک میاد. ما با معرفی خودمون به بقیه و مشاوره کمپین های تبلیغاتی و آگهی و … راه رسیدن مخاطب به خودمون رو روشن میکنیم.

سئو سایت آموزشگاهی

سئو سایت آموزشگاهی

برخی از آموزشگاه‌ ها به دلیل موقعیت مکانی و تازه کار‌ بودن برای افراد شناخته نشده ‌اند! دارندگان این آموزشگاه‌ ها می‌توانند با بهره‌ گیری از سئو سایت آموزشگاهی، مرکز آموزشی خود را به عموم مردم علی الخصوص علاقه‌ مندان معرفی کنند.

آنالیز تخصصی رقیب

چی دیگه مهمه؟ من همیشه میگم:

اگه داری میری رو به روی تانک، آرپیجی همراهت باشه!

یعنی چی؟ یعنی خیلی مهمه که بدونیم توی عرصه ما ، رقیبامون دارن چیکار میکنن، شاید اونا دارن ماهی ۸ تا مقاله مینویسن، خب پس من با ۵ تا مقاله ازشون عقب میمونم، باید چیکار کنم؟ اول رقیب ها رو بسنجم و بعد بهتر و بیشتر از اون ها کارامو انجام بدم؛ اینطوری موفقیت حتمی خواهد بود.

تدوین استراتژی تولید محتوا

یه مسئله دیگه که پیش میاد، شما اگر هر دو ماه به یک نفر زنگ بزنید و مطلبی رو بهش بگید، ممکنه کلا پشت گوش بندازه ،چون فکر میکنه اونقدر مهم نیست براتون که هر دو ماه بهش میگید و اگر مهم بود تاکید بیشتری روش داشتید. میدونید چی میخوام بگم؟ محتوا هر چقدر هم خوب باشه اگر استمرار نداشته باشه، مخاطب حس میکنه که کار زیاد جدی نیست؛ پس باید برنامه ریزی و استراتژی خوبی رو مطابق با اصول روانشناسی برای جذب مخاطب آماده کنیم.

به روز ترین ابزار سئو سایت

شما برای تعمیر خودرو احتیاج به آچار و پیچ گوشتی و … دارین؛ نمیشه با قلم و کاغذ یا با گلدون و آبپاش ماشین تعمیر کرد ( تا الان که ندیدم بشه شاید شد بعدا !) یعنی برای هر کار در کنار تخصص و دانش ، به ابزارش هم نیاز هست؛ ما با در اختیار داشتن به روز ترین ابزار و تکنیک های سئو، تا لحظه افزایش چند برابری سودتون در کسب و کار اینترنتی شما همراهتون هستیم و میتونین از مشاوره سئو استفاده کنین.

مشاوران SEO نبض مارکتینگ با شما تماس میگیرند

نحوه سئو سایت کدنویسی

میدونیم برای انجام درست هرکاری باید برنامه ریزی بشه و مراحل اون قد به قدم انجام بشه و از همه مهمتر کار به کاردان سپرده بشه!

برای سئو سایت کدنویسی ما چند تا مرحله کلی رو میتونیم براتون بگیم:

  • بهینه سازی سایت و انتخاب هاست و دامنه مناسب
  • انتخاب کلیدواژه هدف
  • تولید محتوای متنی و تصویری مناسب
  • طراحی UI/UX متناسب با موضوع و مخاطب سایت
  • لینک سازی داخلی و خاجی

بهینه سازی سایت و انتخاب هاست و دامنه مناسب

خب اول از همه سایتی که شما دارید باید از لحاظ کد زنی یا کدینگ با استاندارد های گوگل هم خوانی داشته باشد، البته سایت های وردپرسی همگی با استاندارد های گوگل سازگاری دارند و از این نظر به ندرت مشکلی پیش میاد. در موارد بعدی سایت شما از لحاظ نام دامنه و کیفیت هاست نیز دارای امتیاز در سئو می باشد.

انتخاب کلید واژه هدف

بعد از داشتن سایت مناسب ، شما نیاز دارید که هدف خود که معمولا همان خدمات شما هستند را انتخاب کنید ، و آن ها را اولویت بندی کنید. در اولویت بندی کلیدواژه باید دقت کنید که اولویت های اول شما همان خدماتی باشند که مهارت بیشتری دارید و علاوه بر آن برای شما سود آور تر هستند.

تولید محتوای متنی و تصویری مناسب

حالا که اولویت کلید واژه ها انتخاب شده شما نیاز دارید که برای این کلید واژه ها محتوا تولید کنید، محتوا ها باید شامل آموزشات و معرفی خدمات شما باشد تا برای کاربران مناسب باشند. در واقع متن شما باید به درد کاربر بخورد تا بتواند متن شما نقش جذب کاربر خود را به خوبی انجام دهد.

طراحی UI/UX مناسب سایت

به طور خلاصه تجربه رابط کاربری (ux) یعنی این که وقتی کاربران وارد سایت شما می شوند، خدمات یا مطالب شما اصطلاحا جلوی چشم آن ها باشد! تجربه رابط کاربری باعث وفادار کردن کاربران شما به سایت می شود. شما باید از لحاظ بصری هم کاربران رو راضی کنید. طراحی مناسب UI باعث ایجاد ارتباط بهتر و راحت تر شما و مخاطب میشه (ایجاد وفاداری)

لینک سازی داخلی و خارجی

راه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی برای بک لینک سازی وجود دارد. راه های مستقیم به استراتژی های لینک بیلدینگ از جمله اشتراک گذاری محتوا، ایجاد پست مهمان، بازاریابی در شبکه های اجتماعی اشاره می کند و راه های غیر مستقیم به مواردی از جمله کسب بک لینک های طبیعی، ایجاد محتوای غنی و با ارزش در سایت خود (محتوایی که به دلیل اعتبار بالا افراد مختلف به نقل از شما در سایت های خود به اشتراک می گذارند) و … اشاره دارند.

اطلاعات تکمیلی سئو سایت

حالا که تا اینجای مسیر همراه هم بودیم، اجازه بدید به خاطر علاقه تون براتون یه سری موارد دیگه رو هم توضیح بدم. شاید برای شما هم سوال باشه که سئو چی هست؟ چه مزایایی داره که اینقدر مهمه؟ و اینکه هدف کلی سئو چیه؟ برای اطلاعات کامل تر میتونید به صفحه  سئو و بهینه سازی مراجعه کنید ولی خب به طور خلاصه همه اینا به همراه تعدادی سوال که ذهن بقیه مخاطبان مثل من  وشما رو درگیر کرده بود رو الان براتون توضیح میدم:

سئو اصناف و کسب و کارها

به زبان ساده سئو سایت اصناف یعنی ما وب سایت خود را برای کلید واژه های هدفمندی که ما را به مشتریان یا مخاطبین هدف معرفی میکند بهنیه سازی کنیم  تا در هنگام جستجوی کلید واژه های وب سایت ما جز پیشنهاد های اولیه موتور جستو جو باشد، برای اینکه بتوانید سایت خود را به کاربران جامعه هدف معرفی نمایید.

تفاوت سئو سایت کدنویسی

در کل پیشنهاد ما اینه که برای صرفه اقتصادی و کیفیت کار از سایت وردپرسی استفاده کنید اما اگر به خاطر یکسری امکانات خاص مجبور به استفاده از سایت کدنویسی هستید، باز هم مشکل خاصی وجود نداره و روند سئو با سئو سایت وردپرسی یکیه و تفاوت چندانی ندارند. اما خب معایب اینگونه سایت ها، این که افزونه های روی اونا نصب نمیشن و هزینه بیشتری دارن و قیمت سئو آنها بالاتر است. همچنین صفحه سازی سخت تری دارن . ولی اگه بخوایم به مزایای سئو اینگونه سایت ها اشاره کنیم، میتونیم به سرعت سایت و امکانات خاصی که با این سایت ها میسر میشه توجه داشته باشیم. روند سئو در هر دو نوع یکسانه و تفاوت فقط در ابزار در دسترس سئو کاره.

سئو سایت آموزشی

سئو سایت آموزشی

تاحالا به این فکر کردین پکیج های آموزشی رو چطوری میتونید به فروش بالا برسونید؟ یا اصلا درآمد سایت های آموزشی از کجا تامین میشه و چرا بعضی آموزش های رایگان میزارن؟

مزایای سئو سایت کدنویسی

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

سوالات متداول شما

برای آنکه فروش محصولات یا خدمات شما بیشتر شود، باید مشتریان بیشتری وارد سایت شما شوند. در این راه برای سئو سایت کدنویسی خدماتی همانند موارد زیر ارائه می‌شود: بهینه سازی کلیه صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلیدوا‌ژه ها، اجرای لینک سازی حرفه ای، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و آنالیز رقبای شما.

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت کدنویسی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین نبض مارکتینگ برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

افزایش ورودی سایت، بهبود رتبه کلیدواژه ها، افزایش درآمد و فروش بیشتر، برتری نسبت به رقبا، دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات یا خدمات شما، تبدیل شدن به یک برند، مطرح شدن در بازار، دسترسی به کاربران محلی و بازگشت سرمایه

+ میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp
Telegram

+ میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"