call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

موفقیت در بازاریابی اینستاگرام

به دنبال شرکت مناسب برای بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ هستید؟

میخواهید بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها را بیابید؟

یا می خواهید در کنار این موارد خودتان آموزش ببینید چطور یک کسب و کار در اینستاگرام راه انداخته و بازاریابی آن را انجام دهید؟

تولید محتوا

تولید محتوای متنی ، تصویری و ویدئویی

افزایش فالوور

افزایش تعداد مخاطبین صفحه شما

افزایش نرخ تعامل

بهبود و افزایش تعامل مخاطبین پیج با شما

افزایش فروش و برندینگ

ایجاد یک برند با ثبات و محبوب

بازاریابی اینستاگرام | چطور موفق شویم و موفق بمانیم؟

چطور میتوان از اینستاگرام و شبکه های اجتماعی کسب درآمد داشت؟ چطور کسب و کار خودمان را در سوشیال مدیا ( شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، توویتر، فیسبوک و …) راه اندازی کرده و یا گسترش دهیم؟ چطور فعالیت بهینه و موثر داشته باشیم؟ چه خدماتی برای بازاریابی اینستاگرام لازم ست؟ آژانس های اینستاگرام مارکتینگ را چطور بشناسیم؟ و ده ها سوال دیگه که شاید به خاطر این سوالات به این صفحه رسیده اید!

بعد از خواندن ...

علاوه بر یافتن پاسخ تمام این سوالات ، امکان مشاوره رایگان با تیم متخصص نبض مارکتینگ را برایتان آوردیم تا به تمامی نگرانی ها و دغدغه های شما پاسخ داده و با آگاهی کامل اقدام به تصمیم گیری نمایید. با مفهوم شبکه اجتماعی و بازاریابی آن شروع میکنیم و به دلیل اولویت اینستاگرام، هم برند های مختلف را باهم بررسی میکنیم و هم مسیر شروع بازاریابی اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد. در آخر هم یاد خواهید گرفت برای انتخاب شرکت مناسب چه معیار هایی را بررسی کنید و با ما بهترین تصمیم را بگیرید! پس همراه هم پیش برویم!

فهرست مطالب

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) چیست؟

در این بخش در مورد شبکه ها و رسانه های اجتماعی صحبت میکنیم و مزایای فعالیت در آن را متوجه شده و بهترین شبکه را انتخاب میکنیم

شبکه اجتماعی | بستر رایگان بازاریابی!

چند شبکه اجتماعی را می شناسید؟ فیسبوک، اینستاگرام، توویتر، لیندکیدن و… مثال های محبوب تر آن هستند. تمامی این شبکات اجتماعی با توجه به رشد روز افزون استفاده از تکنولوژی و همینطور بستر بهتر و مشخص تر، فضای بسیار عالی و پویا برای یافتن مخاطب، بررسی و آنالیز، تعامل با افراد و حتی برندینگ شما هستند. اجازه دهید یک جمله را به یادگار بگوییم:

هرجا مخاطبی هست، بازاریابی میتوان کرد!

و چنین شبکه هایی با این تعداد از کاربران قطعا یکی از بهترین فضاها برای بازاریابی خواهند بود!

شبکه اجتماعی

سوشیال مدیا مارکتینگ | ابزار را به کار بگیریم!

بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مدیا مارکتینگ، استفاده از ابزار ها و روش های مخصوص بازاریابی دیجیتال برای جذب مخاطب، برند سازی شما و افزایش فروش و سهم از بازار ست که مزایای بسیار بیشتری نسبت به بازار آفلاین دارد. در بازاریابی شبکه های اجتماعی:

پس همانطور که متوجه شدید، در این روزها، بهترین کار حرکت به سمت شبکه های اجتماعی ست که در سال های اخیر اتفاقا در ایران محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده ست.

سوشیال مدیا مارکتینگ

صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی | چه می شود کرد؟

در سال ۱۴۰۰ صحبت هایی مبنی بر محدودیت استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی، و یا جایگزین کردن آن با نمونه داخلی بیان شد؛ بسیاری از شرکت ها و حتی آژانس های خدمات بازاریابی اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) نگرانی شدیدی داشتند که خب حالا چه می شود؟ آیا باید بیخیال این بستر ها شد و تلاشمان بی فایده بوده؟ جواب خیر ست! گرچه دور شدن از شبکه هایی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و … که جامعه آماری بسیار بزرگتری نسبت به نمونه های داخلی دارند، پتانسیل افزایش درآمد را کاهش می دهد، اما تا زمانی که بستری وجود داشته باشد (نمونه داخلی یا …) میتوان با تغییر وضعیت، خود را با شرایط تطبیق داد و فعالیت را از سر گرفت.

پس زیاد نگران نباشید! ما آماده خدمت رسانی در شرایطی بهتر یا بدتر نیز هستیم 😉

تمرکز در بازاریابی | بهترین شبکه برای شروع کدام ست؟

با توجه به فیلتر بودن شبکه هایی مانند فیسبوک، توویتر، یوتیوب و امثال این موارد که عملا دسترسی به آن را سخت کرده و یا برای عده نه چندان کمی از دسترس خارج میکند، بهتر ست بر شبکه هایی تمرکز کنیم که دسترسی به آن ها به صورت برابر برای همه ممکن ست؛ لینکدین و اینستاگرام از بهترین گزینه ها هستند و انتخاب و اولویت اول ما اینستاگرام ست. اما چرا اینستاگرام؟

تمرکز در بازاریابی

بازاریابی اینستاگرام (Instagram Marketing) | محبوب ترین شبکه در ایران!

طبق آمار هاب اسپات اینستاگرام در جهان دومین شبکه محبوب بعد از فیسبوک، با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در ماه و بیش از ۵۰۰ میلیون استوری در روز می باشد! رقم بزرگی ست! شاید فکر کنید در ایران اینگونه نیست، اما به شخصه این روز ها دست هر شخص که گوشی باشد، اینستاگرام را دیده ام؛ طبق آمار بیش از ۵۰ میلیون کاربر ایرانی تا کنون در اینستاگرام هستند و برای یک کشور با جمعیت ۸۰ میلیون، این رقم بسیار رقم بزرگی ست!

چرا اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

از مزیت های بزرگ بازاریابی اینستاگرام، در کنار تعداد زیاد مخاطبین، جنبه های بصری و طراحی این پلتفرم ست که شما اگر محصولی طراحی شده داشته باشید و یا خدماتی که نتیجه نهایی آن قابل مشاهده ست، بهترین انتخاب برای شما، اینستاگرام مارکتینگ ست. محتوا در اینستاگرام میتواند به صورت ویدئو، تصویر و حتی متن نوشته و طراحی باشد و این استراتژی شماست که تعیین می کند کدام نوع محتوا را برای رسیدن به هدف خود استفاده خواهید کرد.

نمودار شبکه های اجتماعی

همچنین به طور میانگین کاربران اینستاگرام حداقل روزانه ۵۳ دقیقه در این شبکه فعالیت داشته و کمتر از ۱ میلیون کسب و کار کوچک و بزرگ در ایران مشغول هستند! یعنی بازار بزرگی که اشباع نشده و احتمالا تا چند دهه اشباع نشود! پس بهترین زمان فعالیت اکنون ست. اما چطور مخاطب را جذب کنیم و تعامل داشته باشیم؟

تولید محتوا

تولید محتوا اینستاگرام | محتوا همواره پادشاه ست!

چه کسی است که از افزایش فالوور و دیده شدن بیشتر در فضای اینستاگرام استقبال نکند؟ اینستاگرام رفته رفته بین ما محبوبیت بیشتری پیدا کرده و این روزها به بستری مهم برای درآمدزایی بیشتر کسب و کارها و افراد مختلف تبدیل شده است. اما راه جذب مخاطب چیست؟

در اینستاگرام مارکتینگ محتوا حرف اول را می زند! گرچه پارامتر های دیگری نیز در تعامل مخاطب با شما و برندینگ شما موثر ست، اما چیزی که بدیهی ست، بدون محتوا، تمامی آن فعالیت ها هیچ ارزشی نخواهد داشت. برای بازاریابی اینستاگرام حتما باید تولید محتوا ( اختصاصی و جذاب ) داشته باشید و با این محتوا ارزشی را برای مخاطب فراهم کنید که به دنبال آن ست. شاید تولید محتوای شخصی کاری بسیار زمان بر باشد، به همین منظور شرکت های بازاریابی اینستاگرام هستند تا علاوه بر تولید محتوا، افزایش فالوور و تعامل مخاطبین شما را نیز هدایت کنند. اما چقدر سرمایه لازم ست؟

قیمت بازاریابی اینستاگرام | تعرفه اینستاگرام مارکتینگ

آژانس ها و دیجیتال مارکتر ها، بر اساس ملاک های مختلفی مانند سابقه کار، خدمات ارائه شده، درصد موفقیت پروژه ها و … قیمت متفاوتی دارند؛ در ادامه بررسی خواهیم کرد که چطور شرکت اینستاگرام مارکتینگ مناسب را بیابید و چه مشخصه هایی باید داشته باشد و یا در صورت تمایل برای همکاری با مارکتر ها (کارشناس بازاریابی اینستاگرام) چه خصوصیاتی را باید داشته باشند؛ اما با این حال، تعرفه این خدمات محدوده مشخصی دارد.

قیمت بازاریابی اینستاگرام

قیمت اینستاگرام مارکتینگ آژانس نبض مارکتینگ

یکی از خدمات گسترده و موفق ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینستاگرام و مدیریت صفحات اجتماعی مخاطبین عزیز ست و با داشتن نمونه کار های موفق و کارشناسان خبره این حوزه، تلاش بر این ست که بهترین و مناسب ترین خدمات را با توجه به سرمایه و بودجه مدنظر شما ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنم صفحه قیمت بازاریابی اینستاگرام را مطالعه کرده و یا میتوانید سوالات خود را از مشاورین ما بپرسید.

قیمت اینستاگرام

۶ گام اساسی شروع بازاریابی اینستاگرام

6 قدم برای اینستاگرام مارکتینگ

آژانس ها و دیجیتال مارکتر ها، بر اساس ملاک های مختلفی مانند سابقه کار، خدمات ارائه شده، درصد موفقیت پروژه ها و … قیمت متفاوتی دارند؛ در ادامه بررسی خواهیم کرد که چطور شرکت اینستاگرام مارکتینگ مناسب را بیابید و چه مشخصه هایی باید داشته باشد و یا در صورت تمایل برای همکاری با مارکتر ها (کارشناس بازاریابی اینستاگرام) چه خصوصیاتی را باید داشته باشند؛ اما با این حال، تعرفه این خدمات محدوده مشخصی دارد.

مشاوره رایگان

برای مشاوره رایگان کافیست با شماره های ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

تعیین هدف

گام اول: تعیین هدف برای اینستاگرام | به چه میخواهید برسید؟

قبل از شروع پست گذاری در اینستاگرام بهر ست این سوال را از خودتان یا تیم تان بپرسید: چرا در اینستاگرام هستیم؟ قطعا جواب آن این نخواهد بود که: “چون همه در آن حضور دارند!” در این مرحله هدف خود را از حضور در این فضا باید مشخص کنیم.

شاید به دنبال فروش محصول باشیم؛ شاید برای نمایش رزومه کاری از خدماتمان این شبکه را انتخاب کردیم؛ و یا حتی شاید برای افزایش آگاهی مخاطبین نسبت به برند ما، اینستاگرام هدف بازاریابی ما بوده ست. در هر صورت، این بخش پاسخ به این ست که چه دست آوردی در اینستاگرام مارکتینگ، برای شما مهم تر ست.

گام دوم: گزینش جامعه هدف در اینستاگرام | هدف شما چه کسانی اند؟

قبل از شروع بازاریابی اینستاگرام، جامعه هدف خود را مشخص کنید! می دانیم که همواره سه دسته مخاطب وجود دارد: مخاطبین هدف، مخاطبینی آینده و مخاطبین بی تاثیر. هدف اصلی ما مخاطبین هدف هستند که با جذب آنان میتوان به مشتری وفادار تبدیل شده و با شما تعامل داشته باشند؛ در کنار آن مخاطبین آینده آن دسته از افراد هستند که پتانسیل تبدیل شدن به مخاطبین هدف شما را دارند. اما چطور مخاطبین هدف را بیابیم؟ نمیدانید از کجا شروع کنید؟

۲ راه ساده!
اما دقیق مخاطب شناسی

اینستاگرام پیدا کردن مخاطب هدف را برای شما بسیار آسان کرده ست! کافی ست به هشتگ های مربوط به کسب و کارتان سر بزنید و ببینید چه افرادی آن ها را دنبال کرده اند و با مشاهده مشخصات افراد، از سلایق و خواسته هایشان آگاه شوید.

راه دیگر آن ست که رقبای خود در صنفمان را بیابیم و با بررسی دنبال کنندگان (فالوور) آن ها، جامعه هدف خود را تخمین بزنیم.

آنالیز رقبا

گام سوم: آنالیز رقبا | از دیگران آگاه باشید

پس از تعیین جامه هدف زمان جمع آوری اطلاعات ست. هیچ رقابتی را (خصوصا اینستاگرام مارکتینگ) نمیتوان بدون شناخت حریف پیروز شد. بزرگترین رقیبان خود بیابید و بررسی کنید بیشتر چه محتوایی میگذارند، هر چند وقت پست یا استوری گذاشته، پروفایلشان چه مشخصاتی دارد (در ادامه توضیح خواهیم داد که چطور یک پیج جذاب و استاندارد داشته باشید) تا از این اطلاعات بعدا برای تدوین تقویم و استراتژی خود استفاده کنیم.

گام چهارم: تدوین تقویم تولید محتوا
نظم و استمرار کلید پیروزی ست!

ساخت تقویم محتوایی برای بازاریابی اینستاگرام باعث ذخیره زمان و مدیریت بهتر حضور در اینستاگرام می شود؛ همچنین به شما قدرت زمان بندی برای اتفاقات مهم مانند جلسات لایو مشترک، انتشار محصول یا پیشنهادات ویژه شما به مخاطبین را می دهد، در کنار اینکه برای موفقیت در هر کاری استمرار از شروط مهم ست.

تقویم تولید محتوا

گام پنجم: برندینگ ثابت | ماندگار شویم!

پست گذاری به هم ریخته و با طرح و مفاهیم مختلف و بدون تمرکز، باعث گیج شدن مخاطبین و از دست دادن فالوور هایتان میشود. برای جلوگیری از این اتفاق در اینستاگرام مارکتینگ، یک برند ثابت بسازید. یعنی چه؟ برای پاسخ به این سوال به شخصیت برندتان بیاندیشید؛ به اینکه چه چیزی ارزش برند شماست؟ میخواهید مخاطبین چطور برند شما را توصیف کنند؟

۳ مثال برندینگ ماندگار!

بیایید به پیج Red Bull نگاهی بیاندازیم. سرشار از عکس ها و محتوایی با رنگ ها و طراحی های پر انرژی ست که داستان این برند را روایت میکند.

یا صفحه دیجیکالا که رو نمایی از کمپین ها و محصولات و خدمات جدید را خبر میدهد و مثال بسیار خوبی برای فروشگاه آنلاین ست.

یا چرا راه دور برویم! صفحه نبض مارکتینگ؛ با طراحی منظم و محتوای مفید که تصویری مشخص در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ و مدیریت به مخاطب عرضه می کند.

گام ششم: رشد در اینستاگرام
اگر موفقیت نمیخواهید این ۵ کار را نکنید!

هرگز فالوور نخرید! هدف اصلی افزایش تعامل کاربران ست نه تعداد آن ها!

مخاطبی که تعامل نداشته باشد مثل سیاه لشکر در کسب و کار شماست. به جای آن میتوانید بر روی مسیر های زیر تمرکز کنید:

بهینه سازی پروفایل

در بخش ساخت پیج برایتان توضیح میدهیم که چطور یک پروفایل خوب بسازید؛ پیش از آن باید مطمئن شویم که نام کاربری پیج ما ساده باشد و قابل پیدا شدن؛ اگر کسی شما را پیدا نکند، کسی دنبالتان نیز نخواهد کرد! پس پیدا میشویم تا جذب کنیم!

زمینه سازی برای مخاطب

بعد از بهینه سازی پروفایل، پست گذاری را آغاز کنید؛ یکی از حرکات ابتدایی و مفید این ست که حداقل ۱۵ پست با کیفیت گذاشته و بعد از آن اقدام به تعامل با مخاطب را شروع کنیم؛ چرا که اگر مخاطب ما را بیابد، اما هیچ پستی نداشته باشیم، احتمال دنبال کردن ما بسیار کاهش می یابد. خودتان چنین پیجی را دنبال می کنید؟

لوگو اینستاگرام

شبکه سازی

مخاطب بیابید! اینفلوئنسر ها و مخاطبینی که ممکن ست از محصولات شما خوششان بیاید؛ به اینستاگرام همانند یه جامعه و شبکه نگاه کنید، که هرچه ارتباطات موثرتری داشته باشید، برای شما نیز مفید تر خواهد بود. همچنین با اینکار، اینستاگرام خودش صفحاتی که به شما مرتبط باشد را پیشنهاد میدهد و این یک راه عالی برای یافتن مخاطبین ست.

تعامل با مخاطبین

بعد از دنبال کردن مخاطبین و کسب و کار های مد نظرتان، با آن ها و محتوایی که میگذارند تعامل (Interaction) داشته باشید؛ کامنت بگذارید، نظر بدهید، انتقاد کنید و یا حتی اگر محتوای خوبی یافتید، از آن تعریف کنید. این کار باعث میشود که صاحبین آن اکانت ها ناخود آگاه از صفحه شما بازدید کنند و با شما آشنا بشوند.

دعوت به مشارکت

مخاطبین و دیگران را تشویق کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند؛ حتی میتوانید با سایر کسب و کارها تبادل محتوا داشته باشید؛ مانند جلسات مصاحبه در لایو و غیره. در مورد مسائلی که گفته شد، به طور کامل در ادامه صحبت می کنیم.

اما شاید اگر به دنبال کسب و کار شخصی باشید، برایتان سوال شده باشد اینستاگرام شامل کلی کسب و کار ست، من چه کسب و کاری را می توانم راه بیاندازم؟

۷ ایده کسب درآمد از اینستاگرام

میخواهیم ۷ ایده که تا کنون موفقیت خوبی را در کسب و کار های مجازی کسب کرده اند و هزینه بسیار کمی برای راه اندازی نیاز دارند، به شما معرفی کنیم تا درصورت تمایل، صاحب کسب و کار خود باشید!

ایده کسب درآمد

نکات کلیدی بازاریابی اینستاگرام

۳ عامل مهم برای رشد کسب و کار شما، افزایش تعداد فالوور (افزایش مخاطبین)، بهبود و افزایش تعامل مخاطبین (تبدیل کاربران به مشتری وفادار) و در نهایت تبلیغات در اینستاگرام ست (حتی بهترین محتوا ها نیز، در صورت دیده نشدن، اعتبار نخواهند داشت).

بخشی از نکاتی که میخوانید، تاثیر مشترک هم بر افزایش فالوور و هم بر افزایش تعامل شما دارد. نکات کامل تر این موارد را در وبلاگ و آکادمی نبض مارکتینگ میتوانید مطالعه کنید.

افزایش فالوور

افزایش فالوور | بازاریابی نیاز به مخاطب دارد

همانطور که قبلا شاره شد، هرگز اقدام به خرید فالوور نکنید! صحبت در مورد روش های افزایش فالوور خود بحث کامل و طولانی ست؛ اما به جای آن بهترین نکاتی که با رعایت آن سریعا نتیجه می توان گرفت را آماده کرده ایم:

افزایش تعامل | عالم بی عمل مشتری نمی شود!

گفتیم که صرفا داشتن فالوور زیاد، برای شما سود آور نخواهد بود و مهم میزان تعامل و مشارکت آن ها با شماست؛ برای مثال یک کسب و کار که ۵۰۰۰ نفر دنبال کننده دارد و نرخ تعامل آن ۵۰ درصد ست، بسیار بهتر ست از پیجی که ۱۰۰.۰۰۰ فالوور داشته و نرخ تعامل آن ۱ درصد ست.

نرخ تعامل

نرخ تعامل (Engagement Rate) چیست؟

الگوریتم اینستاگرام بر اساس میزان تعامل و مشارکت افراد شکل گرفته ست و محبوبیت و اعتبار شما را بر این اساس مشخص میکند. تعامل شامل چه چیز هایی ست؟ کار هایی مثل لایک شدن، کامنت گذاشتن، ارسال برای دیگران و حتی ذخیره پست شما، شامل تعامل مخاطبین با شماست.

پس به طور کلی به این صورت تعریف میشود:

تبلیغات موثر

تبلیغات موثر در بازاریابی اینستاگرام | ۳ نکته طلایی تبلیغات!

تبلیغات از دیگر مسائل مهم در اینستاگرام ست؛ قطعا هیچ کدام از ما نمیخواهد که هزینه ای که برای تبلیغات می کند اثری نداشته باشد. برای انتخاب پیج مناسب تبلیغات و اینستاگرام مارکتینگ، توجه به این نکات میتواند موثر باشد.

نرخ تعامل

نرخ تعامل پیج از ملاک های مهم انتخاب پیج مناسب ست. نرخ پایین تعامل، یعنی مخاطبین آن پیج اهمیت کمتری نسبت به محتوای آن پیج دارند و در نتیجه تبلیغات شما نمیتواند مخاطب چندانی برایتان داشته باشد. در بخش ابزار توضیح خواهیم داد چطور میزان مشارکت مخاطبین یک پیج را بررسی کنید.

جامعه مخاطب

بهتر ست پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که مخاطبینی مرتبط به حوزه کاری شما داشه باشد. این کار احتمال موفقیت بازاریابی اینستاگرام شما را افزایش می دهد و مخاطبینی مناسب، به جامعه هدف شما اضافه خواهد کرد.

هزینه تبلیغات

پیج ها با توجه به تعداد فالوور و نرخ  تعامل و موفقیت نمونه تبلیغات قبلی که داشته اند، هزینه متفاوتی برای تبلیغات در نظر میگیرند. متاسفانه محدوده مشخصی برای هزینه تبلیغات وجود ندارد، اما با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و هدفی که از تبلیغات دارید (فروش محصول، افزایش فالوور، برندینگ و …) پیشنهاد ما این ست که ابتدا پیجی را که دو معیار قبلی را رعایت کرده یکبار امتحان کنید و در صورت رضایت بخش بودن ، دوباره میتوانید اقدام کنید.

مشاوره سئو

مشاوره رایگان

برای مشاوره رایگان کافیست با شماره های ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ ( بازاریابی اینستاگرام )

حال که تا این بخش همراه ما بودید و اطلاعات و آگاهی نسبی برای شروع کسب و کارتان را پیدا کردید، منطقی ترین کار، مشورت و مشاوره با کارشناسان متخصص این حوزه ست تا بهترین تصمیم را برای ادامه راه داشته باشید. ما در صفحه مشاوره اینستاگرام مارکتینگ تمام چیز هایی که لازمه در مورد مشاوره بدونید و مطمئن بشین براتون آوردیم؛ به علاوه اینکه هر سوالی داشتید کافیه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخ تمامی سوالاتتون را بدهند. بیایید با هم چند نکته مهم از این موضوع رو بررسی کنیم.

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

خدمات مشاوره بازاریابی اینستاگرام

شرکت های مختلف در جلسات مشاوره خدمات مختلفی را ارائه می دهند؛ اما به طور کلی خدمات زیر مجموعه خدماتی ست که ارائه آن ها چه در جلسه مشاوره چه در ادامه کار لازم ست:

اما چطور میتوان شرکت مناسب برای دریافت خدمات اینستاگرام مارکتینگ را تشخیص داد؟

شرکت ها و مارکتر ها | گران یا کاربردی؟

شرکت در مقابل مارکتر

برای بازاریابی اینستاگرام، شما دو گزینه در اختیار دارید: همکاری با آژانس های بازاریابی اینستاگرام یا همکاری با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ (بازاریاب شبکات اجتماعی). هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد؛ بهتر ست پیش از بررسی با هر کدام آشنا شویم.

آژانس بازاریابی اینستاگرام چیست؟

شرکت اینستاگرام مارکتینگ، آژانسی برای ارائه خدمات بازاریابی در بستر شبکات اجتماعی و خصوصا اینستاگرام ست که با در اختیار داشتن تیم کارشناسان تحلیل و بررسی و تولید محتوا، از ۰ تا ۱۰۰ پروژه بازاریابی اینستاگرام شما را میتوانند بر عهده بگیرند و فعالیت موثری را با توجه به تجربه کارشناسانی که دارند برای شما انجام دهند.

شناسایی شرکت مناسب

برای یافتن شرکت مناسب اول از همه پاسخ این سوالات را جویا باشید:

با دانستن این موارد، دید خوبی نسبت به توانایی های شرکت و اینکه آیا برای پروژه شما مناسب خواهند بود ، به دست می آورید؛ نکته ای که هست خدمات ارائه شده و هزینه این خدمات باید متعارف باشد؛ برای مثال در نبض مارکتینگ سعی شده تا در کنار بالا بودن کیفیت و میزان خدمات، هزینه و تعرفه مناسبی نیز برای شما عزیزان داشته باشیم که میتوانید در صفحه قیمت بازاریابی اینستاگرام مشاهده فرمایید.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ

خدمات اینستاگرام مارکتینگ

این لیست میتواند ملاکی از خدماتی که شرکت ها برای شما ارائه می دهند، باشد.

بازاریاب شبکه های اجتماعی چه کسی ست؟

کارشناسانی هستند که با گذراندن دوره های تخصصی در کنار تجربه ی چند ساله، خدماتی مشابه آژانس ها را به شما ارائه میدهند؛ اما خب یقینا کیفیت عملکرد یک نفر کمتر از یک تیم خواهد بود. این افراد بازاریاب های شبکه های اجتماعی هستند که بیشتر تحت عنوان ادمین اینستاگرام شناخه می شوند.

استخدام ادمین اینستاگرام (حضوری و دورکاری)

در سال ۱۴۰۰، با توجه به رونق گرفتن زمینه فعالیت در اینستاگرام، شغل ادمین اینستاگرام محبوبیت خاصی پیدا کرده که افراد دارای تخصص و تجربه، و یا حتی مبتدی برای یادگیری، چه به صورت حضوری و چه دورکاری اقدام به فعالیت تحت عنوان ادمین اینستاگرام میکنند؛ حقوق ادمین اینستاگرام بستگی زیادی به موقعیت مکانی شما دارد؛ ولی به طور کلی میتوان گفت در شهرستان ها بین ۹۰۰.۰۰۰ تا ۱.۸۰۰.۰۰۰، در مراکز استان و کلان شهر ها بین ۱.۳۰۰.۰۰۰ تا ۲.۴۰۰.۰۰۰ و در تهران بین ۲.۲۰۰.۰۰۰ تا ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان متغیر ست.

وظایف ادمین اینستاگرام

۶ مورد از مهمترین وظایف ادمین برای اینستاگرام مارکتینگ شامل موارد زیر ست که البته با توجه به توافق طرفین این وظایف میتواند کمتر یا بیشتر باشد.

وظایف ادمین اینستاگرام

کدام بهتر ست؟ مقایسه نتایج اینستاگرام

با توجه به بررسی که بر روی ۲۰ پیج انجام شد و ۵۰% این صفحات تحت فعالیت شرکت ها و ۵۰% دیگر زیر نظر ادمین اینستاگرام بودند، میتوان گفت در صورتی که کیفیت و گستره بیشتری مد نظر شماست، همکاری با شرکت های بازاریابی اینستاگرام بهتر بوده و در صورتی که قصد دارید هزینه کمتر با کیفیت نسبتا متوسط را داشته باشید، توصیه ما همکاری با یک کارشناس اینستاگرام مارکتینگ ست.

وقت کسب درآمد ست! معرفی ابزار کمکی و اصول اولیه

(به زودی!)

نبض مارکتینگ | گام اول را درست بردارید!

ما هم میدانیم که متخصص شدن در هر زمینه ای، زمان بر ست و نیازمند سرمایه گذاری ست. این ابتدای شروع آژانس خلاقیت نبض نیز بود؛ کار را با یادگیری آغاز کردیم و رشد کردیم و در این راه دوستان زیادی به جمع ما پیوستند؛ اکنون مفتخریم که بگوییم:

نبض مارکتینگ یک شرکت نرم افزاری ساده نیست!

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین سئو سایت، طراحان برجسته و با تجربه و تیم مشاورین حرفه ای، مکانی برای تحقق اهداف شماست؛ یک خانواده در کنار هم برای رشد و پیشرفت شما. در طی این سال ها با آزمون و خطا هایی که داشتیم و تجربه و مهارت هایی که کسب کردیم، آماده ارائه خدمات برای شما هستیم.

همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید فرم زیر را تکمیل کرده تا مشاورین ما با شما در اسرع وقت تماس بگیرند.

مراحل خدمات نبض مارکتینگ

مشاوره رایگان

بعد از درخواست اولیه شما تیم ما بعد از بررسی اولیه نیاز شما ،
مشاوره درباره فرآیند و جزیئات مسیر به شما میدهند!

بررسی رقبا

با بررسی کامل رقبا ، هدفگذاری ما سهم بیشتر از بازار

انتخاب پکیج مناسب کسب وکار شما

بعد از مشاوره کامل ، وقت تصمیم گیری درباره پکیج هاست!

تنظیم تقویم محتوایی

با برنامه منظم و هدفمند در راستای موفقیت گام برمیداریم

انعقاد قرارداد

شروع افتخار ما برای همراهی شما

تنظیم استراتژی تبلیغات

با یک استراتژی هوشمند در راستای موفقیت شما گام برمیداریم

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"