call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر مشاوره سوشیال مارکتینگ

مشاوره سوشیال مارکتینگ

آیا میدونید سوشیال مارکتینگ چیه و چه مزایایی میتونه برای کسب و کار شما ایجاد کنه؟ میدونید خیلی از کسب و کارهای مطرح از این راه به موفقیت بزرگی رسیدن ؟میدونید این کار رو میتونید با خیال راحت به شرکت هایی که در این زمینه تخصص و تجربه بالایی دارن بسپارید؟ و یه بازاریابی خیلی خفن برای کسب و کارتون انجام بدید؟ ما اینجا هستیم تا در این مقاله با مشاوره سوشیال مارکتینگ بهتون بگیم که چجوری میشه این کار رو انجام داد و اصلا شامل چه چیزهایی میشه. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب

سوشیال مارکتنگ چیست؟

سوشیال مارکتینگ چیست؟

 

ابتدا بهتره که بگیم سوشیال ماریکتینگ چیه و شامل چه چیزهایی میشه. سوشیال مارکتینگ نوعی از بازاریابی دیجیتال هست که از شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده میکنه. سوشیال مدیا مارکتینگ رو به صورت بازاریابی شبکه های اجتماعی هم تعریفش میکنن و به صورت مخفف بهش SMM میگن. شبکه های اجتماعی دنیای وسیعی هستن که کاربر میتونه با مخاطب ارتباط برقرار کنه سلیقه اون رو بفهمه نظرات و انتقادهاش رو بشنوه و برای بهبود کارش از اون بهره ببره.

مشاوره سوشیال مارکتینگ

برای شروع هر کار، بهترین روش مشورت کردن با متخصصین آن حوزه ست؛ نبض مارکتینگ متخصص بازاریابی دیجیتال، حامی شما برای ورود به بازار کسب و کار های دیجیتال خواهد بود. برای مشاوره  با شماره های درج شده تماس گرفته و یا فرم مقابل را تکمیل بفرمایید.

حالا ما میخوایم راجب یکی از مهم ترین انواع سوشیال مارکتینگ یعنی اینستاگرام صحبت کنیم تا بهتون بگیم که چجوری میتونید با این شبکه اجتماعی فروشتون رو بالا ببرید و از مزایاش بهترین بهره رو ببرید. پس با ما باشید تا با مشاوره سوشیال مارکتینگ بهتون کمک کنیم تا به یک برند مطرح در حرفه خودتون تبدیل بشین.

چند گام برای رسیدن به یک فروش فوق العاده در اینستاگرام

۱- ساخت پیج مناسب

اولین قدم در این کار این هست که شما ابتدا یک پیج مناسب داشته باشید. پیجی که از هر لحاظ قواعد رو رعایت کرده باشه و شما رو در چشم مخاطبانتون خوب جلوه بده.

برای این کار چند چیز رو شما باید رعایت کنید:

ساخت پیج

بیشتر بخوانید: مقاله ادمین اینستاگرام 

۲- افزایش فالوور اینستاگرام

ما در این کار یعنی مشاوره سوشیال مارکتینگ با شما هستیم تا بهتون بگیم که چجوری میتونید فالوورهای خودتون رو افزایش بدید و برای افراد بیشتری برند خودتون رو تبلیغ کنید و از این راه کسب درآمد کنید. شما برای داشتن مخاطبان زیاد در اینستاگرام باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه براتون میگیم.

۱- مخاطب هدف خودتون رو بشناسید

یکی از نکات در اینجا این هست که ابتدا لازمه شما یک جامعه هدف برای خودتون مشخص کنید و ببینید که مخاطبانتون ابتدا چه رنج سنی رو شامل میشن، کجا زندگی میکنن، چه شغلی دارن و درآمدشون چقدره و نیازهاشون چیا هست. شما اگر بتونید پاسخ مناسبی رو برای این سوالات پیدا کنید میتونید تا حدود زیادی مطمئن باشید که دارید راه درستی رو میرید.

استفاده از شبکه های اجتماعی

۲- از سایر شبکه های اجتماعی غافل نشید

یکی از راههای افزایش فالوور این هست که مثلا شما در کنار پیج اینستاگرامی خودتون یک حساب کاربری در یوتیوب هم داشته باشید و از مخاطبانتون بخواید که شما رو در پیج اینستاگرامتون هم دنبال کنن و به این ترتیب با یک تیر دو نشون رو هدف گرفتید. به همین راحتی!

۳- در صفحه اکسپلور اینستاگرام ظاهر شوید

یکی از راه های بیشتر دیده شدن در اینستاگرام این هست که شما با رعایت یک سری اصول و نکات خاص این کار به صفحه اکسپلور برید و در اونجا به مخاطب نشون داده باشید و خودتون رو از این محدودیتی که فقط فالوورهاتون شما رو ببینن خارج کنید.

آنالیز اینستاگرام

۴- حساب اینستاگرامتون رو تجزیه و تحلیل کنید

شما میتونید با یک سری ابزاری که اینستاگرام چه به صورت رایگان و چه پولی در اختیارتون قرار داده رفتار مخاطبانتون رو آنالیز کنید و بفهمید که عملکردتون در کدوم بخش قوی تر و در کدوم بخش ضعیف تر بوده و در جهت بهبود پیجتون اقدام کنید.

نکات بازاریابی اینستاگرام

در جلسه مشاوره سوشیال مارکتینگ به چه سوالاتی پاسخ داده میشه؟

در جلسه مشاوره اینستاگرام میتونید سوالاتی که در زمینه کاری که قراره بر روی پیجتون انجام بشه و سوال کنید که معمولا مراجعین بیشترین سوالاتی که میپرسن رو اینجا براتون آوردیم.

چند پست و استوری در ماه گذاشته میشه؟

شیوه تبلیغات به چه شکل مدیریت میشه؟

تقویم محتوایی به عهده کارفرماست؟

تضمین شما برای موفقیت چیه؟

برندینگ ما رو چجوری انجام میدید؟

دلیل اختلاف قیمت پکیج هاتون چیه؟

بعد از چند وقت جواب میگیریم؟

جلسه پرسش و پاسخ مشاوره دیجیتال مارکتینگ
چه خدماتی در سوشیال مارکتینگ ارائه میشه؟

چه خدماتی برای بازاریابی اینستاگرام ارائه میشه؟

۱- آنالیز رقبا: در این روش شرکت ارائه دهنده خدمات سوشیال مارکتینگ در راستای هدف شما برای دیده شدن، پیج رقیبانتون رو آنالیز میکنن تا پیج شما رو بهتر از پیج رقیبتون برای دیده شدن آماده کنن.

۲- استراتژی بازاریابی: در این قسمت کارفرما برای شما با توجه به هدفی که تعیین میکنید یک استراتژی مخصوص براتون در نظر میگیره و اهداف پیج رو متناسب با اون میچینه.مثلا اگر نیاز شما این هست که تعداد فالوورهاتون رو فعلا فقط افزایش بدید استراتژی متناسب با اون براتون طراحی میشه.

۳- بررسی پیج: کارفرما در مرحله دیگه ای از کار میاد پیجتون رو بررسی میکنه نقاط ضعف و قوت اون رو میشناسه و نیازهای اون برای تبدیل شدن به یک پیج خوب رو بررسی میکنه.

راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام

مشاوره سوشیال مارکتینگ

شاید در ابتدا اینجوری فکرکنید که راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام نیازی به دانش خاصی نداره اما مشاوره سوشیال مارکتینگ یکی از راه کارهاییه که به شما اطلاعات و دانش کافی در مورد اینکه چجوری یه پیج فروش در اینستاگرام داشته باشید رو میده. در ادامه میخوام براتون بگم که چجوری میتونید این کار رو انجام بدید:

تبدیل اکانت معمولی به اکانت تجاری پیش زمینه این کار هست. برای اینکه پیجتون رسمیت پیدا کنه و اینستاگرام یک سری امکانات در اختیارتون قرار بده لازمه که پیجتون رو از قسمت تنظیمات مربوط به این بخش به یک پیج تجاری تبدیل کنین. شما بعد ازینکه پیجتون رو به پیج فروشگاهی تبدیل کردید میتونید حالا به فکر افزایش فالوورها و ایجاد اعتماد در مخاطب برای خرید محصولاتتون باشید. که در مراحل قبل به خوبی راهکارهای اون توضیح داده شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوشیال مارکتینگ میتونید به صفحه شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

افزایش فروش در اینستاگرام

ما در مشاوره سوشیال مارکتینگ به دنبال این هستیم که شما رو با شرکت بازاریابی اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم و اگر احیانا از این سوشیال مارکتینگ کاربردی و تاثیرگذار غافل موندید شما رو دعوت کنیم که حتما برای ارتقا حرفه ای که در اون فعالیت میکنید از این شبکه اجتماعی استفاده کنید. در اینجا قراره راه کارهای افزایش فروش در ایسنتاگرام رو براتون توضیح بدیم.با ما همراه باشید.

۱- از اینفلوئنسر ها استفاده کنید

 

 

 احتمالا شما با این واژه آشنایی دارید. در این روش شما محصول خودتون رو برای تبلیغ و بیشتر دیده شدن به افرادی میدید که مشهور هستن و کارشون تبلیغات هست و فالوورهای زیادی هم دارن. این روش بهتون کمک میکنه که محصولتون خیلی بیشتر بفروشه و به تعداد فالوورهاتون هم اضافه بشه.

اینفلوئنسر
اعتماد بین مشتری و کارفرما

۲ -اعتماد سازی کلید موفقیت در فروش

اگر شما در اعتماد سازی موفق عمل کنید باعث میشه خیلی راحت افراد ازتون خرید کنن و شما رو به بقیه هم معرفی کنن. برای اعتمادسازی کارهای مختلفی رو میتونید انجام بدید ازجمله اینکه: محصولتون رو برای مخاطب تضمین کنید، محتوای آموزشی رایگان در اختیار کاربراتون قرار بدید، نشون بدید واقعی هستید در فضایی قرار بگیرید که واقعی باشه و مخاطب شما و محصولتون رو ببینه، نظر مشتریانتون رو منتشر کنید و نشون بدید که دیگران از خرید از شما راضی بودن.

۳- خرید رو آسون کنید

هرچه خرید در اینستاگرام برای مخاطب راحت تر باشه مشتریان بیشتری خواهید داشت. بهتره به جای اینکه راه دسترسی به قیمت رو از طریق کامنت گذاشتن یا دایرکت دادن قرار بدید خیلی راحت در کپشن پستتون اطلاعات کامل رو در اخیتار کاربرانتون قرار بدید چون در غیر اینصورت خیلی از مشتریانتون از سوال پرسیدن خودداری میکنن و سراغ یه پیج دیگه میرن و شما مشتریان زیادی رو از این طریق از دست میدید

خرید اسان
موفقیت بیشتر با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

۴- مسابقه برگزار کنید

یکی از ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام برگزاری مسابقه و در نهایت دادن جایزه به مخاطبانتون هست. میتونید با این روش تعداد فالورهاتون رو هم افزایش بدید. جایزه ای هم که برای مخاطب در نظر میگیرید میتونه کد تخفیف روی محصولتون یا هدیه دادن یکی از محصولاتتون باشه. در روش های مختلفی که برای برگزاری مسابقه استفاده میشه مثل تگ کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن پویایی پیجتون بالا میره و در نهایت افراد بیشتری شما رو میبینن و فروشتون رو در نهایت بالا میبره.

ما در گروه نبض، با مشاوره سوشیال مارکتینگ سعی میکنیم اطلاعات کاملی رو در اختیارتون قرار بدیم تا با روش های افزایش فروش در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشتر آشنا بشید. همچنین با تیم حرفه ای و با سایقه ای که در این کار داریم میتونیم در این راه بهتون کمک کنیم. برای اطلاع از قیمت این خدمات میتونید با مشاورین ما در تماس باشید.

چند ایده برای فروش در اینستاگرام

شما در محیط اینستاگرام از روش های مختلفی میتونید کسب درآمد کنید. انقدر دنیای این کار وسیع هست که من براتون چندتا از بهترین هاش و پردرآمد ترین هاش رو در اینجا میارم:

۱- محتوای یونیک و جذاب تولید کنید

شما برای این کار هیچ نیازی به هزینه کردن ندارید تنها از وقتتون هست که باید هزینه کنید. در این کار اگر برای مخاطب در زمینه مشخصی نوشته های جذاب تولید کنید و اون رو استمرار بدید مخاطبان زیادی رو جذب میکنید که با افزایش فالوور خیلی راحت میتونید از طریق تبلیغات به کسب درآمد بالایی برسید.اینفلوئنسرها هم جز این نوع دسته بندی میشن که با تولید محتوای چه تصویری چه نوشتاری به یک فرد مشهور در زمینه خودشون تبدیل شدن و از راه تبلیغات به درآمدهای نجومی دست پیدا کردن.

پیج خدماتی روشی موثر در سوشیال مارکتینگ

۲- پیج خدماتی راه اندازی کنید

 

 

شما هر حرفه ای که دارید میتونید ازش استفاده کنید و پول در بیارید. مثلا اگر تخصصتون در حوزه گرافیک یا عکاسی هست میتونید نمونه کارهای خودتون رو ارائه بدید تا مخاطبانتون اونها رو ببینن و اگر نیاز داشتن از شما برای کارشون کمک بگیرن. و بهتون سفارش کار بدن.

۳- آموزش دهید

 

 

شما همونطور که میتونید از استعدادتون در فروش اون در قالب خدمات بهره ببرید میتونید اون رو از طریق آموزش هم به پول و درآمد تبدیل کنید. مثلا یک پیج آموزش زبان یا آموزش شیرینی پزی، آموزش ساخت زیورآلات یا هر چیز دیگه ای داشته باشید و از طریق فروش این آموزش ها در قالب پکیج های مختلف به سود بالایی برسید.

آموزش در سوشیال مارکتینگ
مزایای اینستاگرام مارکتینگ

مزایای خدمات بازاریابی در اینستاگرام

ما در آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ در کنار سایر خدماتی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام میدیم برای شما خدمات اینستاگرام رو هم داریم تا با رونق کسب و کارتون بتونید تبدیل به بهترین در حرفه خودتون بشید. برخی از مزایایی که خدمات اینستاگرام ما برای شما داره رو اینجا بهش اشاره میکنیم:

۱- نرخ بازگشت سرمایه بالاتر نسبت به دیگر روش های بازاریابی

۲- برند سازی به دلیل جهانی بودن این برنامه

۳- هزینه پایین اینستاگرام مارکتینگ نسبت به بقیه روش های بازاریابی

 

 

نبض مارکتینگ، بهترین در بازاریابی اینستاگرام

ما در گروه نبض با برخورداری از دانش چند ساله و با تیمی متخصص و کاربلد در کنار شما هستیم تا ابتدا با مشاوره سوشیال مارکتینگ به سوالات شما در این حوزه پاسخ بدیم و سپس با اعتماد شما در کنارتون باشیم تا پیج اینستاگرام شما رو به یک پیج پویا و مشهور در حوزه خودش تبدیل کنیم. پس این فرصت رو از دست ندید و با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت

طراحی سایت متناسب با صنف و زمینه کاری شما

سئو سایت

سئو داخلی (on-page)
سئو خارجی (off-page)
سئو تکنیکال

مدیریت شبکه های اجتماعی

اینستاگرام | پینترست | فیسبوک | لینکدین

تبلیغات اینترنتی

ریپورتاژ | گوگل ادز | کمپین های تبلیغاتی

امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبلاگ ما سر زده و یا برای مشاوره رایگان با شماره های ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ یا ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"