call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

آیا در کسب و کارتون به دنبال رسیدن به سود بیشتر هستید؟ آیا فکر میکنید روش های سنتی دیگه پاسخگو نیستن؟ ازکسب و کار آنلاین اطلاعی ندارید؟ خب ما در اینجا با شما همراه هستیم تا بهتون بگیم که امروزه داشتن یک کسب و کار موفق و تبدیل شدن به یک برند مطرح در هر حوزه‌ای نیازمند یک بازاریابی اینترنتی است؛ شما برای این کار ابتدا باید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید که در ادامه بیشتر براتون در موردش توضیح میدیم.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

مشاور بازاریابی آنلاین به فردی متخصص و با تجربه در زمینه مشاوره تبلیغات و فروش آنلاین گفته میشه که این افراد با تسلط بالای خودشون در زمینه کسب و کار به افرادی که هنوز وارد دنیای دیجیتال یا آنلاین نشدند و همینطور افرادی که در این زمینه ورود کردند و میخواهند به سود بالاتری برسند مشاوره میدهد. مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بتونه به صورت تخصصی و  صحیح مشتریان رو زیر نظر داشته باشه و به اونها در رسیدن به یک نتیجه مطلوب متناسب با نیازشون مشاوره بده. مشاور بازاریابی آنلاین میتونه به شما در خلق برند اینترنتی و همچنین در دیده شدن هر چه بیشترتون کمک کنه.

۴ ویژگی بهترین مشاور بازاریابی آنلاین

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ باید دارای مهارت‌های مشخصی باشه تا بتونه اعتماد صاحبان کسب و کار رو بدست بیاره. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این مهارت‌ها اشاره می‌کنیم:

ارتباط با مخاطب

مهارت ارتباط برقرار کردن با مخاطب

یک مشاور بازاریابی آنلاین باید روحیه رهبری کردن و ارتباط برقرار کردن با مخاطب رو داشته باشه و در این زمینه کاملا حرفه‌ای عمل کنه چون هیچ برندی حاضر نیست با فردی که مهارت رهبری کردن کارها رو نداره وارد کار بشه و کسب و کار خودش رو به اون بسپاره.

آنالیز داده ها

قدرت آنالیز

یکی از ویژگی‌های مهم یک مشاور بازاریابی آنلاین آنالیز از طریق استفاده از ابزار آنالیتیکس و سنجش میزان موفقیت کمپین‌ها و ارائه یک برنامه خوب مطابق با تحلیل‌های اتجام شده است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

شنونده بودن

برای اینکه مشاوری تبدیل به یک مشاور دیجیتال خوب بشه باید در ابتدا یک شنونده خوب باشه و نیازها و خواسته‌های مخاطبش رو خوب بشنوه و اون نیاز رو شناسایی کنه. سپس متناسب با اون نیاز یک برنامه عالی برای مخاطب خودش در نظر بگیره.

مشاوره مارکتینگ

تجربه کاری

یک مشاور باید دارای چندین سال تجربه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشه و همچنین به مباحث مختلف در این حوزه مثل بازاریابی محتوایی، سئو و بهینه سازی سایت، ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی، طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی مسلط باشه.

 

برای ارتباط با مشاورین نبض مارکتینگ فرصت رو از دست ندید!

همین حالا با شماره های ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ یا ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ تماس بگیرید و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما بهره مند بشید.

چرا استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

 

 

 

شما به عنوان یک سرمایه‌گذار در هر حوزه‌ای که هستید به مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید مخصوصا اگر هنوز کسب و کار سنتی خودتون رو دارید و به دنیای آنلاین ورود پیدا نکردید باید ابتدا با مشاوره بازاریابی دیجیتال نیازهای کسب و کار خودتون رو بشناسید، از مزایاش با خبر بشید و سپس با استفاده از یک شرکت بازاریابی آنلاین متخصص و حرفه‌ای کسب و کار خودتون رو رونق بهتری بدید. بدون استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما در هیچ حوزه‌ای نمیتونید صاحب یک برند مشهور بشید و افزایش درآمدتون منتفیه.

پرسش و پاسخ

شما این اشتباه رو نکنید!!

برخی از افراد متاسفانه به اهمیت بسیار زیاد دیجیتال مارکتینگ و تاثیری که میتونه در پیشرفت کارشون بذاره آگاه نیستن یا اون رو زیاد جدی نمیگیرن و سعی میکنن خودشون بدون داشتن تخصص در این زمینه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها این کار رو انجام بدن که این موضوع میتونه خسارت‌های جبران ناپذیری به کسب و کارشون وارد کنه و برندینگ اونها رو تحت تاثیر خودش قرار بده. پس کار رو به کار دونش بسپارید!

مزیت مشاوره

مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خب تا اینجا فکر کنم متوجه شدید که چقدر میتونه یک مشاوره بازاریابی دیجیتال در یافتن راه درست شما برای رونق کسب و کارتون کمک کننده باشه در ادامه به برخی از مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ اشاره میکنیم:

 

افراد به دلایلی مثل اطلاع از وضعیت رقبا، افزایش مشتریان، برنامه‌ریزی برای اهداف جدید و آنالیز کسب و کار از مشاوره بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند.

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

وظایف مشاوران بازاریابی آنلاین با توجه به حوزه فعالیتشون متفاوت خواهد شد، اما با این حال همه مشاورین دیجیتال مارکتینگ وظایف مشابهی نیز دارند که در ادامه این وظایف رو براتون شرح میدیم:

انواع مشاوره بازاریابی آنلاین

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره

دلایل استفاده از متخصص بازاریابی آنلاین

 

 

 

۱- تخصص و تجربه بیشتر یک مشاور بازاریابی نسبت به شما

۲- بررسی ده‌ها شرکت مشابه شما و شناسایی نقاط ضعف و قدرت اونها

۳- تخصص در تشخیص مشکلات و ارائه راه حل برای آنها

۴- کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی برای شما

۵- تحلیل وضعیت رقبا برای شما

چه زمانی و چگونه مشاوره دیجیتال مارکتینگ بگیریم؟

 

 

 

 

شما بستگی به نیازتون ممکنه در حوزه‌های مختلف به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز پیدا کنید که به چند مورد اونها اشاره می‌کنیم:

سوال
سوال مشاوره

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چجوری انجام میشه؟

۱- مشاوره حضوری بازاریابی آنلاین: اگر قصد دارید بسیاری از فعالیت‌های خودتون رو از جمله خدمات سئو رو به بهترین شرکت متخصص در این زمینه بسپارید یا از اونها مشورت بگیرید نیازه که به صورت حضوری این خدمات و مشاوره‌ها رو دریافت کنید اما این رو هم باید در نظر داشته باشید که در این روش هزینه مشاوره بیشتر از سایر روش‌ها خواهد بود.

۲- مشاوره تلفنی بازاریابی آنلاین: در مواقعی که شما مشاوره کامل شدید و فقط گاهی ممکنه سوالی در مورد کار داشته باشید دیگه به مراجعه حضوری نیازی نیست و بهتره که تلفنی مشاوره بشید.

۳- مشاوره آنلاین بازاریابی دیجیتال: یک مشاوره آنلاین در حوزه مثلا سئو میتونه مقدمات یک بازاریابی آنلاین رو فراهم کنه. این نوع مشاوره هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری داره و بازخورد بیشتری هم نسبت به روش تلفنی داره.

برای استخدام مشاور بازاریابی دیجیتال باید به چه مواردی توجه کرد؟

 

 

 

 

اگر قراره برای کسب و کارتون از یک مشاور بازاریابی دیجیتال استفاده کنید بهتره که این موارد رو مدنظر قرار بدید:

آیا مشاور انتخابی شما با شرکت‌ها و سازمان‌های مشابه فعالیت داشته؟

آیا برای خود سیاست کاری و برنامه مشخصی داره؟

آیا با فرهنگ کسب و کار و صنف شما آشنایی لازم رو داره؟

و مشاور انتخابی شما نسبت به رقبای خود چه جایگاهی داره؟

سوال در مورد مشاوره
انجام خدمات مشاوره

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

امروزه بازاریابی دیجیتال و استفاده از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ به یکی از راهکارهای موفقیت‌آمیز برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است. که در اینجا به برخی از اون خدمات اشاره می‌کنیم:

 

تعرفه مشاوره بازاریابی آنلاین گروه نبض

برای اینکه برند خودتون رو به شهرت برسونید و مشتریان بالقوه خودتون رو به مشتریان بالفعل تبدیل کنید میتونید با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای وارد همکاری بشید و بازاریابی حرفه خودتون رو به اون بسپارید. تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ با در نظر گرفتن عوامل مختلف متفاوت میتونه باشه که برای اطلاع از تعرفه تیم دیجیتال مارکتینگ گروه نبض میتونید روی گزینه تعرفه کلیک کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

تعرفه
ویژگی بهترین مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ویژگی بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

اینکه شما با چه کسی در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشاوره میکنید مبحث بسیار مهمیه که در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های اون اشاره میکنیم:

۱- تسلط کافی به مباحث بازاریابی مثل: بازاریابی محتوا، سئو، ایمیل مارکتینگ و شبکه های اجتماعی

۲- به ابزارهای کار مثل ماز، گوگل آنالیتیکس، گوگل ترند و غیره مسلط باشه.

۳- آشنایی با فضای دیجیتال و توانایی تشخیص نیاز مخاطب

۴- دارای نبوغ و ایده پرداز باشه و بتونه ایده های نو برای ارتقا کسب و کار شما ارائه کنه.

آنالیز دیجیتال مارکتینگ

یکی از مزیت‌های بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی سنتی، امکان دنبال کردن مشتریان و تجزیه و تحلیل کردن رفتار اونهاست که باعث تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف هر کسب و کاری میشه. در این نوع بازاریابی میتوان هر داده‌ای رو اندازه گرفت اما برای جلوگیری از پیچیده شدن این کار تنها باید فاکتورهای مورد نیاز و مهم برای کسب و کارتون رو اندازه‌گیری کنید.

چرا به تحلیل بازاریابی دیجیتال نیاز داریم؟

 

 

 

آنالیز بازاریابی دیجیتال به معنی اندازه‌گیری و سپس بهبود فعالیت‌های بازاریابی است. شما بدون یک تحلیل از بازاریابی دیجیتال نمیتونید مسیر روشنی داشته باشید و قادر به ارتقا و پیشرفت در کسب و کارتون نخواهید بود. برای بررسی تلاش‌هایی که در زمینه‌هایی مثل سئو، تولید محتوا، شبکه‌های اجتماعی و غیره انجام گرفته شما نیاز به تحلیل داده‌های حاصل از مارکتینگ خواهید داشت. پس از کسب اطلاعات در مورد داده‌های مورد نیاز، باید در جهت بهبود استراتژی‌های خودتون تغییرات لازم رو انجام بدید تا تلاش‌های بعدی شما به ثمر بشینه.

تحلیل و آنالیز

۴ مزیت آنالیز دیجیتال مارکتینگ

تحلیل داده ها

محاسبه نرخ بازگشت سرمایه

در روش بازاریابی دیجیتال بر خلاف بازاریابی سنتی خیلی راحت میشه با نمایش داده‌های آنالیز شده به سرمایه‌گذار میزان موفقیت یا نرخ بازگشت سرمایه رو نشون داد.

تحلیل انالیز

بهینه‌سازی مداوم

با تحلیل نتایج بدست اومده میتوان همه قسمت‌های مربوط به پیشرفت کار رو که شامل وب سایت، اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی هست رو روز به روز بهبود بخشید.

تحلیل مشتریان

نظارت بر مشتریان

شما با آنالیز کردن داده‌های خودتون میتونید به راحتی بر رفتار مشتریان در تمامی شبکه‌های دیجیتال نظارت داشته باشید و از اون در جهت بهبود کانال‌های بازاریابی و کمپین‌ها استفاده کنید.

تحلیل داده ها

تعامل با مشتری در لحظه

با استفاده از ابزارهای آنالیز دیجیتال مارکتینگ میتوان نتایج لحظه‌ای کمپین‌ها، تعامل بازدیدکنندگان و... رو مشاهده کرد که این باعث سرعت بیشتر در پاسخگویی به نیازهای مشتریان میشه.

آنالیز داده

مراحل اصلی در تحلیل بازاریابی دیجیتال

جمع آوری داده‌ها: انتخاب داده به نوع فعالیت شما و اهدافتون بستگی خواهد داشت و نمیتوان یک نسخه اصلی برای تعیین داده‌های اصلی انتخاب کرد. به طور مثال اگر بخواید حجم ورود کاربر به شبکه‌های اجتماعی رو بسنجید باید حجم نظرات، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها رو اندازه‌گیری کنید.

اندازه‌گیری داده‌ها: شما برای اندازه‌گیری هر شاخصی به یک نوع ابزار مخصوص برای آنالیز داده‌ها نیاز دارید که برای هر قسمت متفاوت خواهد بود.

آنالیز و تکرار: انجام دو مرحله قبل صرفا بدست آوردن اطلاعات عددی بود اما شما تا زمانی که این اعداد رو تجزیه و تحلیل نکنید نمیتونید مارکتینگ خودتون رو بهبود ببخشید. شما در این مرحله هر چه بیشتر داده‎هاتون رو آنالیز کنید بیشتر به نقاط ضعف و قوت خودتون پی میبرید و نتایج حاصله بهتر و بهتر خواهد بود.

تیم نبض مارکتینگ؛ بهترین در بازاریابی

شما با حضور در دنیای دیجیتال شرایط کسب و کار خودتون رو میتونید خیلی خوب بهبود ببخشید. پس در هر نوع کسب و کاری که هستید حتما از خدمات بازاریابی آنلاین بهره ببرید. شرکت‌های زیادی در این حوزه فعالیت میکنن اما فقط برخی از اونها تونستن به نتایج مطلوبی برای مشتریان خود دست پیدا کنند. تیم مجرب و متعهد ما بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در کنار شماست تا شما رو به یک برند مشهور در هر زمینه کاری که هستید برسونه. پس میتونید از همین لحظه با مشاورین ما در تماس باشید.

تیم بازاریابی

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"