call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راه‌ های افزایش اعتبار سایت چیست؟ اعتبار سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

  • مدتی است که می‌خواهید رتبۀ سایت خود را افزایش دهید؛ اما نمی‌دانید چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ اگر اینطور است، احتمالا با اصطلاح اعتبار سایت مواجه شده‌اید. احتمالا سوال‌های مختلفی درمورد افزایش اعتبار سایت در ذهنتان به وجود آمده است. سوالاتی مانند موارد زیر:

    • اعتبار سایت به چه معناست؟
    • چگونه می‌توان اعتبار صفحه را افزایش داد؟
    • چگونه می‌توانیم اعتبار سایت خود و رقبا را چک کنیم؟

    نگران نباشید. در ادامه به‌صورت کامل به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم.

    آنچه در این مقاله می‌خوانید...

    اعتبار سایت (دامنه) چیست؟

    اعتبار سایت (دامنه) Domain Authority معیاری است که توسط سایت Moz ایجاد شده و به سایت‌ شما از ۱ تا ۱۰۰ رتبه می‌دهد. اما جدا از سایت ماز، می‌توانیم به اعتبار سایت با یک دید کلی‌تر نگاه کنیم. اعتبار سایت نشان می‌دهد در صنعت و یا موضوعی که در آن فعالیت می‌کنید چقدر معتبر و قابل‌اعتماد هستید. این معیار، عملکرد کلی سئو سایت شما را نشان می‌دهد.

    درصورتی‌که اعتبار یا همان آتوریتی سایتتان بالا باشد، سایت شما از طرف گوگل به کاربران معرفی شده و با افزایش ترافیک سایت مواجه می‌شود. در نتیجه کاربران بیشتری به سایتتان جذب می‌شوند.

    اگر سایت شما اعتبار بالایی داشته باشد، به این معنی است که شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارید. هرچه تعداد و کیفیت وبسایت‌هایی که به سایت شما لینک داده‌اند بیشتر باشد، اعتبار سایت شما نیز بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

    توجه داشته باشید که اعتبار سایت یک عدد ثابت و مشخص نبوده و برای هر یک از سایت‌ها متفاوت و متغیر است.

    آشنایی با اسامی مستعار اعتبار سایت!

    تمام اسامی زیر همان مفهوم اعتبار سایت (Site Authority) را نشان می‌دهند. بنابراین هر کجا اسم‌های زیر را شنیدید، فکر نکنید که با یک چیز عجیب و غریب طرف هستید. اسم‌ها متفاوت، و مفهوم یکی است. به قول معروف «حسن کچل یا کچل حسن!». منظور از موارد زیر همان اعتبار سایت است:

    • اعتبار دامنه (Domain Authority) یا DA: سایت MOZ.
    • امتیاز اعتبار (Authority Score): سایت Semrush.
    • امتیاز دامنه (Domain Rating): سایت Ahref.

    تفاوت اعتبار دامنه (DA) و اعتبار صفحه (PA)

    اعتبار دامنه یا دامین آتوریتی Domain Authority) DA) یک معیار رتبه‌بندی است که با استفاده از آن می‌توانید پیش‌بینی کنید صفحات سایت شما در نتایج موتورهای جستجو چه رتبه‌ای خواهند گرفت. اما حواستان باشد که اعتبار دامنه و اعتبار صفحه را با هم اشتباه نگیرید. هر دو مفاهیم بسیار مهمی در سئو هستند. اما تفاوت ریزی بین آن‌ها وجود دارد.

    ما در یک مقالۀ جداگانه به‌طور کامل در مورد اعتبار صفحه و اعتبار دامنه صحبت کرده‌ایم اما برای درک بهتر مسئله، به مقایسۀ این دو مفهوم می‌پردازیم. اعتبار دامنه قدرت رتبه بندی کل دامنه (Domain) و زیردامنه‌های (Sub Domain) سایت شما را نشان می‌دهد. درحالی که اعتبار صفحه یا Page Authority، توانایی رتبه‌بندی هر یک از صفحات سایت شما را بررسی می‌کند. تنها تفاوت، در این مسئله است!

    اعتبار سایتمان چند باشد خوب است؟

    در قسمت قبلی با اعتبار سایت آشنا شدیم و فهمیدیم که عوامل زیادی در کنار هم قرار می‌گیرند تا اعتبار دامنه به دست آید. اما در این قسمت می‌خواهیم به یک سوال پرتکرار پاسخ دهیم و آن این است که میزان اعتبار سایت چقدر باشد خوب است؟

    در حقیقت اعتبار وبسایت وبسایت ما چند باشد می‌توانیم خوشحال شویم، سر تعظیم فرود آورده و خدا را شکر کنیم؟ و اعتبار وب سایتمان چند باشد باید به حال خودمان افسوس بخوریم و به فکر راه چاره باشیم؟ برای اینکه به یک دید کلی در مورد خوب و بد اعتبار سایت برسید، چند مثال برای شما می‌زنیم.

    جالب است بدانید اعتبار سایت وبسایت‌های معتبری مانند گوگل، اپل، مایکروسافت بین ۹۵ تا ۱۰۰ است. از طرفی اگر وبسایتتان تازه تاسیس باشد، پایین بودن اعتبار دامنۀ شما طبیعی است؛ احتمالا بین ۱۰ تا ۲۰. پس نیازی نیست از این بابت نگران باشید.

    همچنین باید بدانید که بهبود اعتبار سایتتان زمانی که بین ۲۰ تا ۳۰ است بسیار راحت‌تر از زمانی است که بین ۷۰ تا ۸۰ است. هر چه اعتبار دامنۀ شما بیشتر باشد، بهبود آن هم سخت‌تر می‌شود. در این جا به صورت حدودی به شما می‌گوییم که اعتبار دامنه چه عددی باشد خوب است و چه عددی باشد بد است.

    افزایش اعتبار سایت از دید گوگل!

    برای همه کسانی که در زمینۀ سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کار می‌کنند، دانستن این مسئله واجب است:

    اعتبار دامنه، یکی از عوامل رتبه‎‌بندی گوگل نیست!

    یعنی گوگل با توجه به اعتبار سایتتان به شما رتبه نمی‌دهد! اما تکنیک‌هایی که برای افزایش اعتبار دامنۀ خود استفاده می‌کنید، سئو و رتبۀ وبسایت شما را هم بهبود می‌بخشند.

    اعتبار سایت معیاری برای رتبه‌بندی توسط گوگل نیست. در حقیقت کاربرد اعتبار سایت این است که عملکرد یک وبسایت در نتایج موتورهای جستجو را پیش‌بینی کند. اجازه بدهید این مورد را با یک مثال برای شما توضیح دهیم. در دوران گذشته که جنگ‌های زیادی بین مناطق مختلف شکل می‌گرفت، پسران را برای آموزش جنگ پیش استادان کاربلد می‌فرستادند.

    پس از مدتی آموزش، استاد با دیدن عملکرد شاگردش به این نتیجه می‌رسید که او برای حضور در میدان جنگ آماده است یا نه. در حقیقت استاد مبارزۀ شاگرد را در میدان جنگ واقعی ندیده بود و صرفا براساس عملکرد فعلی وی تصمیم می‌گرفت که او در میدان جنگ چگونه عمل خواهد کرد.

    پس وقتی می‌گوییم اعتبار سایت عملکرد شما را در نتایج موتورهای جستجو پیش‌بینی می‌کند، منظورمان چنین چیزی است. البته این در صورتی است که سئو را مانند یک میدان جنگ در نظر بگیریم؛ که اگر نظر ما را بخواهید، همینطور هم هست.

    در میدان جنگ کسانی در خط مقدم سپاه می‌ایستند که اعتبار بیشتری نسبت به سایر افراد داشته باشند. مانند فرماندهان و سردمداران سپاه. در دنیای سئو هم وضع به همین شکل است. کسانی در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند که اعتبار بیشتری داشته باشند و پیش بینی می‌شود که بهتر خواهند جنگید.

    روش های چک کردن اعتبار سایت
    با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان روند افزایش اعتبار سایت را چک کرد؟

    اعتبار سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

    وقتی که نوبت به محاسبۀ اعتبار دامنه می‌رسد، می‌بینیم که ابزارهای مختلف از روش‌های متفاوتی برای محاسبۀ آن استفاده کرده‌اند. برای مثال وبسایت ماز بیش از ۴۰ فاکتور را برای محاسبۀ اعتبار دامنه در نظر می‌گیرد. اما مهم‌ترین فاکتورهای سایت ماز برای محاسبۀ اعتبار دامنه شامل موارد زیر می‌شود:

    ۱. رتبۀ ماز

    این فاکتور رتبه ماز (MozRank) مسئول شمارش تعداد وبسایت‌هایی است که به سایت شما لینک داده‌اند. البته علاوه بر تعداد، بررسی کیفیت لینک‌ها نیز با این فاکتور ماز است.

    ۲. پروفایل لینک

    پروفایل لینک (Link Profile) این شامل لینک‌های داخلی و خارجی از صفحۀ وبسایت شما می‌شود. بنابراین اگر در پست‌های سایتتان به وبسایت‌های معتبر لینک داده باشید و وبسایت‌های معتبر هم به سایت شما لینک داده باشند، امتیاز خوبی از ماز خواهید گرفت.

    ۳. اعتماد ماز

    Moz قابل اعتماد بودن سایت‌هایی که به صفحۀ شما لینک می‌دهند را بررسی می‌کند. به عنوان مثال، اگر از صفحۀ وبسایت یک دانشگاه، سایت دولتی و یا سایت سازمان بزرگ لینک دریافت کنید، امتیاز بالایی کسب خواهید کرد.

    ۴. ساختار سایت و کاربر پسند بودن

    برای به دست آوردن DA بالا باید مطمئن شوید ساختار سایتتان به شکلی است که خزنده‌های موتورهای جستجو به‌راحتی می‌توانند صفحات سایت شما را بررسی کنند. شما همچنین باید تجربۀ کاربری خوبی را برای بازدیدکنندگان سایتتان به وجود آورید.

    حالا که با اعتبار سایت و روش‌های محاسبه آن آشنا شدید، برای یادگرفتن چگونگی افزایش اعتبار سایت آماده هستید. در قسمت بعدی این مورد را به شما یاد می‌دهیم.

    افزایش اعتبار سایت با روش های مختلف
    استفاده از چند تکنیک ساده جهت افزایش اعتبار سایت

    چگونه اعتبار دامنه سایتمان را افزایش دهیم؟

    همانطور که شروع به کار بر روی افزایش اعتبار سایت خود می‌کنید باید یک نکته را به یاد داشته باشید و آن این است که افزایش اعتبار سایت نیازمند یک استراتژی بلندمدت است. در ادامه شما را با روش افزایش اعتبار سایت آشنا خواهیم کرد.

    ۱. از سایت‌های معتبر بک لینک‌های باکیفیت بگیرید.

    همانطور که احتمالا متوجه آن شده‌اید، بک لینک‌ها نقش بزرگی را در محاسبۀ اعتبار دامنه ایفا می‌کنند. بک‌ لینک‌ها نه‌تنها در محاسبۀ اعتبار دامنه نقش مهمی دارند بلکه در یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی توسط گوگل هستند.

    مطالعه‌ای که توسط وبسایت Ahrefs انجام شده است نشان می‌دهد که ۵۵.۲۴% از وبسایت‌ها تنها به‌دلیل اینکه هیچ بک لینکی دریافت نکرده‌اند، هیچ ترافیکی هم نمی‌گیرند. بنابراین واجب است بگوییم که شما به بک لینک‌های باکیفیت نیاز دارید.

    هزاران راه برای گرفتن بک لینک و تقویت پروفایل لینک‌های شما وجود دارد. برای شروع می‌توانید بک لینک‌های سطح بالای سایت خود را چک کرده و سپس سایت‌های مشابه به آن بک لینک‌ها را پیدا کنید. کاربران وردپرسی برای اینکه بفهمند ۱۰ سایت برتری که به آن‌ها لینک داده‌اند کدام‌اند می‌توانند از ابزار Monsterinsight استفاده کنند.

    همچنین شما می‌توانید به‌صورت اخلاقی، جاسوسی رقبای خود را انجام دهید و ببینید آن‌ها چه بک لینک‌هایی را دریافت کرده‌اند. سپس شما هم باید سعی کنید همان بک لینک‌ها را دریافت کنید. اینگونه می‌توانید در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید. یک راه راحت دیگر برای گرفتن بک لینک قرار دادن پست مهمان در سایت‌هایی مانند ویرگول است.

    ۲. محتوایی تولید کنید که ارزش لینک دادن داشته باشد.

    راه دوم برای افزایش اعتبار دامنه، تولید محتوایی است که ارزش لینک دادن را داشته باشد. اما چرا محتوا تا این اندازه مهم است؟ اگر محتوای شما به مردم کمک کند، آن‌ها شروع می‌کنند به اشتراک گذاشتن محتوای شما می‌کنند. اینگونه شانس گرفتن بک‌لینک‌ از سایت‌های معتبر افزایش پیدا می‌کند. سایت‌هایی مانند موسسات آموزشی یا نهادهای دولتی.

    حالا می‌توانید شروع به تولید محتوای چندگانه کنید. محتواهایی مانند ویدیو، اینفوگرافیک، پادکست، اسلاید و… در هنگام تولید محتوا به نگارش و خوانایی درست متن توجه کنید. زیرا وجود غلط املایی در متن سبب نارضایتی کاربر شده و این موضوع به افت اعتبار سایت می‌انجامد.

    ۳. سایت خود را بررسی کرده و لینک‌های بد را حذف کنید.

    درست است که بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر می‌گیریم باعث افزایش اعتبار سایت ما می‌شود، اما سوال این است که آیا هر بک لینکی اعتبار سایت ما را افزایش می‌دهد؟ قطعا خیر. بک لینک‌هایی که از سایت‌های اسپم آمده باشند نه تنها اعتبار سایت ما را افزایش نمی‌دهند، بلکه آن را کم هم می‌کنند. در نهایت ممکن است کار به جایی  برسد که گوگل  بابت این نوع بک لینک‌ها ما را جریمه کند.

    شما می‌توانید با استفاده از ابزازهای مختلف لینک‌هایی که به سایتتان آسیب می‌زنند را شناسایی کنید. سپس اگر دیدید که نمی‌توانید آن‌ها را حذف کنید، سعی کنید با ابزار گوگل سرچ کنسول آن را disavow یا ignore کنید. درنتیجه خزنده‌های گوگل هیچ لینک غیرطبیعی یا اسپمی را هنگام ایندکس کردن در نظر نمی‌گیرد.

    ۴. ساختار وب سایت و تجربۀ کاربری خود را بهینه کنید.

    یکی از فاکتورهای مهم که در محاسبۀ اعتبار دامنه در نظر گرفته می‌شود، ساختار سایت و یوزرفرندلی بودن آن است. با یک ساختار مناسب خزنده‌های موتورهای جستجو به راحتی می‌توانند در سایت شما گشت‌وگذار کرده و محتواهای شما را ایندکس کنند.

    برای اینکه فرایند خزش را برای موتورهای جستجو راحت‌تر کنید، شما می‌توانید برای سایت خود سایت مپ (Site map)بسازید. در سایت مپ یا همان نقشۀ سایت همۀ صفحات مهم سایت شما وجود دارد.

    همچنین برای بهبود تجربۀ کاربری باید وبسایت خود را برای موبایل بهینه کنید. گوگل ابتدا عملکرد سایت سایت شما را در موبایل چک می‌کند و سپس به سراغ سایر دستگاه‌ها می‌رود. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما در موبایل عملکرد خوبی داشته باشد و به سرعت بارگذاری شود.

    سپس باید از امنیت سایت خود مطمئن شوید. برای اطمینان از امنیت سایتتان می‌توانید گواهینامه ssl بگیرید و سایتتان را به https منتقل کنید. همچنین می‌توانید بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس مانند Sucuri را نصب کرده و از ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند استفاده کنید.

    ۵. لینک‌های داخلی خود را بهبود دهید.

    یک راه دیگر در بهبود تجربۀ کاربری اصلاح ساختار لینک‌های داخلی سایتتان می‌باشد. لینک‌ها کاربران را به سایر صفحات مفید سایت شما هدایت می‌کنند. در این صورت کاربران بیشتر با محتوای سایت شما درگیر می‌شوند و مدت زمان بیشتری را در سایت شما می‌گذرانند.

    لینک‌های داخلی علاوه‌بر کاربران به موتورهای جستجو نیز کمک می‌کنند راحت‌تر سایت شما را خزش کرده و صفحات سایت شما را ایندکس کنند. مزیت دیگر داشتن لینک‌های داخلی این است که اعتبار یک صفحه را به سایر صفحات سایت شما منتقل می‌کند.

    برای بهبود لینک‌های داخلی وبسایت خود می‌توانید از افزونه‌هایی مانند all in one seo و rankmath استفاده کنید.

    برای آشنایی بیشتر با سازوکار افزونه رنک مث، می‌توانید مقاله «آموزش کامل افزونه رنک مث (RankMath) به زبان ساده» را مطالعه نمایید.

    ۶. بهره‌گیری از بخش نظرسنجی در سایت

    استفاده از بخش دیدگاه، نظرسنجی و بازخورد برای جهت جلب نظر مشتری بسیار موثر است و موجب پیشرفت سایت می‌شود. برخی افراد بر این باورند که بهره‌گیری از این قابلیت در سایت یک ریسک به حساب می‌آید. زیرا نظرات بد کاربران سبب افت سایت می‌گردد. درصورتی‌که این گونه نیست و این قابلیت درهرصورتی سبب پیشرفت سایت خواهد شد.

    ۷. عرضه خدمات بعد از فروش و پشتیبانی

    بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش اهمیت به سزایی دارد و سبب می‌شود کاربر به این سایت اعتماد کند. افراد می‌توانند به وسیلۀ ابزارهای مختلف، قابلیت چت و ارسال تیکت را در سایت قرار دهند تا مشتریان بتوانند با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

    تمام این نکات را گفتیم اما اجازه بدهید یک نکته دیگر را هم به شما بگوییم. افزایش اعتبار سایت یک فرایند تخصصی و پیچیده است. بنابراین اگر می‌خواهید در مدت زمان کمتر و با اطمینان بیشتری به نتیجه برسید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کار را به متخصصان سئو بسپارید. 

    در همین راستا اگر می‌خواهید سایت خود را سئو کرده و اعتبارتان را افزایش دهید، می‌توانید از مشاوره سئو رایگان نبض مارکتینگ استفاده کنید. فقط کافی است از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

    در افزایش اعتبار صفحه سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟

    برای افزایش اعتبار سایت ، ترفند‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد‌‌. دارنده سایت باید در این زمینه به صورت هوشمندانه عمل کرده و با افراد ماهر و متخصص نیز مشورت کند. در صورتی ‌که اتوریتی یک سایت پایین باشد، باید شیوه‌‌ها و ترفند‌های استاندارد را پیش گرفت و در جهت افزایش اعتبار سایت در نتیجه معرفی شدن از سوی گوگل به کاربران، سعی و تلاش لازم صورت بگیرد. در افزایش اعتبار سایت توجه به نکات زیر به شما کمک می‌کند:

    • استفاده از محتوای جدید و به‌روزرسانی شده
    • انتخاب هوشمندانۀ کلمۀ کلیدی و قرار دادن آن در متن به تعداد مناسب
    • استفاده از فیچر اسنیپت‌ها
    • عدم انتشار اخبار و اطلاعات کاذب
    • به‌روزرسانی سایت
    • قرار دادن قابلیت جستجو در سایت

    چگونه اعتبار سایت خود را بررسی کنیم؟

    حالا که می‌دانید چگونه می‌توان اعتبار سایت خود را افزایش داد به شما ابزارهایی را که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اعتبار سایت خود را چک کنید معرفی می‌کنیم.

    MOZ

    ۱. Moz Link Explorer

    با استفاده از Moz Link Explorer می‌توانید اعتبار دامنۀ هر وبسایتی را که می‌خواهید بررسی کنید. فقط کافی است که آدرس وبسایت خود و حتی رقبایتان را وارد کرده و اعتبار دامنه را چک کنید. این ابزار همچنین تعداد بک لینک‌هایی که دریافت کرده‌اید و کلیدواژه‌هایی را که در آن‌ها رتبه گرفته‌اید را مشخص می‌کند.

    Ahref

    ۲. Ahrefs

    Ahrefs یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار است که یکی از کاربردهایش به چک کردن اعتبار دامنه مربوط می‌شود. توجه داشته باشید که Ahrefs به اعتبار دامنه، Domain Rating یا امتیاز دامنه می‌گویند. نکتۀ دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که ابزار Ahrefs برای محاسبۀ اعتبار دامنه از الگوریتم‌ها و فاکتورهای خاص خود استفاده می‌کند.

    Semrush

    ۳. SEMrush

    یکی دیگر از ابزارهای بسیار محبوب در بین سئوکاران ابزار SEMrush است که اعتبار دامنه را نیز نشان می‌دهد. برای دیدن اعتبار دامنۀ خود و یا رقبا به بخش Backlinks Analytics در سمراش بروید. در قسمت Overview امتیاز اعتبار (Authority Score) را می‌بینید که همان اعتبار دامنه است.

    افزایش اعتبار سایت در یک کلام

    نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که نمی‌توانید اعتبار دامنۀ سایت خود را کنترل کنید. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که قطعات پازل را در جای مناسب قرار دهید تا اعتبار دامنۀ شما به‌طور پیوسته افزایش پیدا کند.

    نکتۀ دیگری که باید به آن توجه کنید این است که افزایش اعتبار سایت به زمان نیاز دارد و فرایندی نیست که یک شبه اتفاق بیافتد. و نیاز به تلاش و مداومت پیوسته دارد. پس یک استراتژی بلند مدت بچینید و از نکاتی که برایتان توضیح دادیم استفاده کنید تا افزایش اعتبار دامنۀ خود را مشاهده کنید.

    آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

    سوالات متداول

    • اعتبار سایت به چه معناست؟

    اعتبار سایت (دامنه) معیاری است که توسط سایت Moz ایجاد شده و به سایت‌ شما از ۱ تا ۱۰۰ رتبه می‌دهد. اما جدا از سایت ماز، می‌توانیم به اعتبار سایت با یک دید کلی‌تر نگاه کنیم. اعتبار سایت نشان می‌دهد در صنعت و یا موضوعی که در آن فعالیت می‌کنید چقدر معتبر و قابل‌اعتماد هستید. این معیار، عملکرد کلی سئو سایت شما را نشان می‌دهد.

    • راه های افزایش اعتبار سایت کدام است؟

    از سایت‌های معتبر بک لینک‌های باکیفیت بگیرید، محتوایی تولید کنید که ارزش لینک دادن داشته باشد، سایت خود را بررسی کرده و لینک‌های بد را حذف کنید،ساختار وب سایت و تجربۀ کاربری خود را بهینه کنید و لینک‌های داخلی خود را بهبود دهید.

    • چگونه اعتبار سایت خود را بررسی کنیم؟

    با استفاده از ابزارهای Moz Link Explorer ،Ahrefs ،SEMrush می‌توانید اعتبار سایت خود را چک کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    4 پاسخ

    1. کاش ویدیو بذارین به نظرم ویدیو خیلی بهتره و درک برای ما بیشتر میشه
      چرا ویدیو ی اموزشی نمیذارید واقعا!!!!

      1. سلام مهسا جان
        ممنونیم بخاطز اهمیت دادن به ویدئو محتوا.
        درحال تعیین استراتژی ویدئومارکتینگ نبض هستیم و به زودی فرایند رو استارت خواهیم زد.

    2. سلام وقت بخیر ، بسیار عالی مقاله کاملی بود
      حدودا چه قدر زمان لازمه تا توسط یک متخصص اعتبار سایتمون بالا بره ؟

      1. سلام وقتتون بخیر
        معمولا برای بالا بردن اصولی اعتبار سایت، چیزی حدود ۸ الی ۱۰ ماه زمان نیاز هستش. ولی این زمان بسیار تقریبی می باشد و برای براورد زمان صحیح و دقیق می بایست سایت و کلیدواژه ها و همچنین رقبا کسب و کارتون آنالیز و بررسی بشوند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ممکن است به موضوعات زیر هم علاقه‌مند باشید

    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"