call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • hilltop

    الگوریتم Hilltop؛ درک سئو مدرن

    [ASRating]

    فهـرست مطالـب

    با اضافه شدن الگوریتم Hilltop در سال ۲۰۰۳، همانند الگوریتم‌های دیگر چون الگوریتم (دنس) رقص گوگل، گوگل مدعی شد صفحات دیجیتال معتبر را برای کمک به رتبه بندی صفحات به کار می‌برد، البته پیش از آن باید بدانید که سئو سایت چیست ؟ و در ادامه این الگوریتم برای شناسایی صفحات مهم و معتبر کار می‌کند. بنابراین، به عنوان یک متخصص سئو، باید تاثیر الگوریتم hilltop رابر سئو سایت خود بدانید.

    مأموریت الگوریتم Hilltop

    hilltop

    در ابتدا باید بدانید که خدمات سئو چیست و برای انجام آنها، الگوریتم های گوگل را بشناسید. الگوریتم Hilltop، مانند دیگر انواع الگوریتم‌های گوگل، صفحات وب‌سایت‌های معتبر را با انتخاب ابتدای صفحات به اصطلاح متخصص، سعی در شناسایی آنها دارد. این صفحات، صفحاتی هستند که مختص موضوعات خاصی هستند که به بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر پیوند دارند. پس از انتخاب صفحات متخصص، گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها با بالاترین کیفیت اقدام می‌کند.

    فرضی که در اینجا به کار می‌رود، این است که تعداد و کیفیت منابعی که به یک صفحه اشاره می‌کنند، معیار خوبی برای کیفیت صفحات است. تفاوت اصلی در این واقعیت است که هدف اصلی انتخاب منابع “متخصص سئو” است که برای کمک به هدایت بازدیدکنندگان به سمت یک منبع خاص و مشاوره سئو طراحی شده است. هدف این الگوریتم ارزیابی سایت‌ها از نظر کیفیت و دانش تخصصی براساس محتوا و تعداد و کیفیت لینک‌های منتهی به آن بود.

    نگاهی به گذشته‌ Hilltop

     از بدو ورود، الگوریتم Hilltop تأثیر زیادی بر موتورهای جست‎‌وجو داشت. تأثیرات از این روست که پیوندهایی که از صفحات .edu سرچشمه می‌گیرند و به سایت‌های مرتبط و همچنین نا مرتبط پیوند پیوند پیدا می‌کنند، تا رتبه بهتری کسب کنند. نگاهی دقیق‌تر به الگوریتم Hilltop نشان می‌دهد که ممکن است، ایده جدیدی برای پنهان کردن روابط وب‌سایت‌ها ارائه کرده باشد. به همین دلیل، وب‌سایت‌ها شروع کردند به استفاده از آدرس‌های IP از بلوک‌هایی که با آدرس‌های IP نامرتبط بودند، لذا مالکیت دامنه را پنهان می‌کردند. آنها همچنین مراقب نحوه پیوند وب‌سایت‌هایشان بودند.

    جایگاه Hilltop در سئو امروز

    برخی افراد ممکن است، استدلال کنند که الگوریتم Hilltop دیگر به سئو مرتبط نیست. با این حال، درک نحوه عملکرد الگوریتم است که به شما کمک می‌کند یک پایه قوی برای سئو ایجاد کنید. نگاهی دقیق‌تر به الگوریتم‌های در حال تغییر نشان می‌دهد که همه چیز به سمت ارائه UX یا تجربه بهتر کاربری بهتر پیش می‌رود. با این حال، باید دانست پیوندها جزء مهمی در هر سیستم رتبه‌بندی باقی مانده‌اند.

    برای تبدیل شدن به یک بازاریاب عالی و افزایش سئو سایت خود، بهترین رویکردی که باید دنبال کنید، علاوه بر تمرکز روی تکامل الگوریتم‌ های گوگل، باید به شرکت سئو کار مراجعه کنید. این به ایجاد اکتشافات و دستاوردهای پیشرونده در طول زمان کمک می‌کند.

    تاثیر Hilltop بر سئو

    hilltop2

    الگوریتم Hilltop تأثیر عمیقی بر سئو داشت. کشف شد که پیوندهایی از صفحات وب .edu، پیوندهایی از دایرکتوری‌های اصلی و پیوندهایی از سایت‌های مرتبط با رتبه صفحه بالا به سایت‌ها کمک می‌کنند تا رتبه بهتری کسب کنند.

    در روزهای اولیه، دریافت لینک از About.com می‌توانست به طور چشمگیری به رتبه‌بندی سایت کمک کند. Hilltop ممکن است ایده پنهان کردن روابط بین وب‌سایت‌ها را معرفی کرده باشد. بنابراین متخصصین سئو، شروع به استفاده از آدرس‌های IP منحصربه‌فردی از بلوک‌های نامرتبط کردند، همچنین مالکیت دامنه را پنهان کردند و مراقب نحوه پیوند سایت‌ها با یکدیگر مراقبت کردند. در ادامه این فرآیند باید از قیمت سئو برای سایت اطلاع داشته باشید.

    نحوه بهینه‌سازی سایت برای Hilltop

    برای بهینه‌سازی دقیق الگوریتم Hilltop باید در مورد ساخت لینک تجدید نظر کنیم. چند نکته شاید قابل ذکر باشد. با ما در نبض مارکتینگ، الگوریتم ها را رام کنید.

    با شناسایی وب‌سایت‌های معتبر شروع کنید.

    ساده‌ترین روش شناسایی یک وب‌سایت معتبر، دنبال کردن نتایج جستجویی است که دارای فهرست‌های معتبر از جمله لینک‌های سایت هستند. پیوندهای سایت اولین پیوندهایی هستند که در گوگل درخواستی را کلید می‌زنید. مطمئن شوید که موارد مرتبط با وب‌سایت شما وجود دارد.

    پروفایل لینک سایت خود را مخلوط کنید.

    بر طبق الگوریتم Hilltop، برای نشان دادن اینکه پیوندهای شما قابل اعتماد است، نبایست سایت شما فقط دارای پیوندهای متخصص و معتبر باشد. این باعث مشکوک شدن گوگل می‌شود. در اینجا، شما باید به دنبال پیوندهای جدیدتر از جمله وب‌سایت‌های کمتر قابل اعتماد باشید تا نشان دهید که پیوندها طبیعی هستند.

    شبکه‌ای با افراد واقعی و وب‌سایت‌ها

    توصیه شده‌ترین روش برای دریافت لینک، شبکه‌سازی با افراد واقعی است که شرکت‌های واقعی را اداره می‌کنند. مثلاً دریافت لینک از واشنگتن پست، بیشتر از بسیاری از پیوندها از دایرکتورهای عمومی ارزش دارد. با مؤسسات، شرکت‌ها و سازمان‌ها تماس بگیرید و برای دریافت پیوندهای منظم روی تأیید کار کنید. 

    پیوندهای قدرت رقبا را کشف کرده و دنبال کنید.

    برای به دست آوردن پیوندهای اعتباری بیشتر، می‌توانید رقبا را دنبال کنید تا بدانید آنها چه چیزی دارند، اما شما از دست داده‌اید. لینک‌های آنها را با استفاده از ابزاری مانند Common Backlink Tool تجزیه و تحلیل کنید. سپس، آنها را هدف قرار دهید تا پیوندها را نیز به دست آورید. به یاد داشته باشید که فقط پیوندهایی را هدف قرار دهید که کاملاً با جایگاه شما مرتبط هستند.

    سخن پایانی

    در حالی که الگوریتم‌های رتبه‌بندی جدید با فرکانس بسیار بالایی منتشر می‌شوند، قدرت لینک دادن به سایت‌های معتبر برای قرار دادن سایت شما در صفحات اول حیاتی است. شما باید در جهت شناسایی سایت‌های با کیفیت بالا و در عین حال افزایش تنوع تلاش کنید. برای رشد سریع‌تر با الگوریتم Hilltop، مطمئن شوید که پیوندها را با استفاده از کانال‌های بازاریابی دیگر از جمله رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی وابسته، رشد دهید. ناگفته نماند، الگوریتم گورخر گوگل و تأثیر آن بر فروشگاه‌های اینترنتی، رابطه و شباهت زیادی به این الگوریتم دارد.

    سوالات متداول شما

    الگوریتم Hilltop، صفحات وب‌سایت‌های معتبر را با انتخاب ابتدای صفحات به اصطلاح متخصص، سعی در شناسایی آنها دارد. این صفحات، صفحاتی هستند که مختص موضوعات خاصی هستند که به بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر پیوند دارند. پس از انتخاب صفحات متخصص، گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها با بالاترین کیفیت اقدام می‌کند.

    الگوریتم Hilltop تأثیر عمیقی بر سئو داشت. کشف شد که پیوندهایی از صفحات وب .edu، پیوندهایی از دایرکتوری‌های اصلی و پیوندهایی از سایت‌های مرتبط با رتبه صفحه بالا به سایت‌ها کمک می‌کنند تا رتبه بهتری کسب کنند.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    عبارت ریدایرکت چیست
    بهبود نرخ کلیک یا CTR
    قیف فروش
    بازاریابی b2b چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نگاهی به گذشته‌ Hilltop

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"