call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • بهترین هاست های وردپرس

    ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس + معرفی

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    اگر مایل به ایجاد یک وبسایت وردپرسی هستید ، انتخاب شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس مناسب ، یکی از تعیین کننده ترین فاکتور هایی است که باید انجام دهید. از نظر فنی ، میزبانی وب عبارت است از اجاره مکانی روی سخت افزار سرور که اطلاعات وب سایت شما در آن ذخیره می شود. به عبارت دیگر ، محل سکونت وب سایت شما است. باید بدانید که انتخاب هاست بر سئو سایت موثر است. ده ها و یا شاید صدها ارائه دهنده هاست وب در بازار وجود دارد و اکثر آنها اصرار دارند که دارای ویژگی های جذابی مانند پهنای باند بی پایان ، فضای دیسک نامحدود و غیره می‌باشند.

    اما در حقیقت ، همه ارائه دهندگان میزبانی وردپرس نه یکسان هستند و نه عملکردهای یکسانی دارند. بنابراین ، اگر نتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده هاست را انتخاب کنید ، راه اندازی وب سایت به منظور مشاغل آنلاین شما می تواند برای شما دردسرساز شود. انواع مختلفی از برنامه های میزبانی مانند هاست اشتراکی ، اختصاصی و مدیرت شده و یا میزبانی VPS وجود دارد و انتخاب برنامه هاست مناسب نیز برای مبتدیان یک چالش است.

    با این حال ، برای مبتدیانی که قصد راه اندازی وب سایت خود را دارند ، همیشه بهتر است یک برنامه هاست اشتراکی را انتخاب کنند. این نوع از هاست ها به دلیل ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن ، طرفداران زیادی دارد. در حالی که ، اگر می خواهید هاست شما از تمام جنبه های فنی اجرای یک سایت پشتیبانی کند ، می توانید به اختصاصی وردپرس مراجعه کنید. اما ، به طور کلی ، برای مبتدیانی که تازه شروع کرده اند و هنوز هیچ سودی را دریافت نکرده اند ، بسیار گران است و توصیه نمی‌شود.

    در این مقاله ، ما مهمترین مواردی را که باید در هنگام انتخاب ارائه دهنده هاست وب سایت خود در نظر بگیرید که موفقیت شما را افزایش دهد ، به اشتراک می گذاریم.

    ۱. قیمت طرح های هاست

    برای اکثر مردم ، پول اولین عاملی است که هنگام انتخاب هاست وبسایت وردپرسی در نظر می گیرند. اما به خاطر داشته باشید که انتخاب یک راه حل ارزان همیشه بهترین ایده نیست ، به خصوص اگر برنامه شما برای بلند مدت باشد. هزینه هاست وب سایت وردپرسی شما همانند هزینه صفحه اول گوگل مهم است و به عوامل متعددی مانند کیفیت پشتیبانی و وضعیت سرورها بستگی دارد. در حین انتخاب های احتمالی ، به یاد داشته باشید که مدیریت توسط متخصصین ماهر و مدبر ، سخت افزار خوب و اتصال به شبکه پایدار هزینه هنگفتی را در بر خواهد داشت.

    در میان انواع مختلف برنامه های میزبانی موجود ، هاست اشتراکی برای کاربران جدید از همه جذاب تر است. زیرا ارزان ترین در بین انواع هاست ها هستند. اما قبل از تأیید آن به عنوان برنامه میزبانی خود ، مطمئن شوید که می توانید برنامه تمدید آنها را نیز تامین کنید. زیرا بسیاری ازشرکت های ارائه دهنده هاست برنامه میزبانی اشتراکی را با نرخ کم اما با نرخ تمدید بالا ارائه می دهند. مطمئناً می توانید با میزبانی وب مقرون به صرفه شروع کنید ، اما باید با رشد وب سایت خود آن را افزایش دهید.

    معرفی بهترین هاست وردپرس

    ۲. امنیت

    بهترین هاست وردپرس

    ضروری است که شما یک شرکت هاستینگی  را انتخاب کنید که بتواند سایت شما را در برابر حملات سایبری محافظت کند. این که یک وب سایت شخصی را اداره می‌کنید که در بخش وبلاگ آن فعالیت دارید یا یک سایت تجاری بزرگ دارید ،در هر صورت امنیت میزبانی وب برای هر وب سایت ضروری است، چه بسا که می‌توانید برای سایت خود، سفارش خدمات سئو سایت انجام دهید و امنیت سایت و هاست خود را تضمین کنید، اگرچه امنیت سایت شما با نحوه ایجاد آن ارتباط زیادی دارد وبخشی از آن به خود شما برمی‌گردد ، اما شرکت هاست معتبر نیز می تواند نقش مهمی در دور نگه داشتن هکرها داشته باشد.

    یک ارائه دهنده هاست با کیفیت بالا ، ویژگی هایی مانند پشتیبان گیری روزانه برای بازیابی اطلاعات شما ، جدیدترین نرم افزارهای امنیت سایبری برای نجات وب سایت شما از خرابی ها ، SSL ها برای ایمن سازی تراکنش های پرداخت و موارد دیگر را ارائه می دهد. در نهایت ، ارائه دهنده میزبانی شما باید کنترل دسترسی کاربر را در پنل هاست به شما بدهد. آن به این معنی است که به افراد مجاز اجازه دهد تا به ویژگی های اداری وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

    ۳. اطمینان سرور و آپ تایم بودن

    شما هرگز نمی خواهید وب سایت شما حتی برای کسری از ثانیه متوقف شود. بنابراین ، انتخاب هاست وردپرسی مناسب برای وبسایتتان که بر روی یک سرور قدرتمند با سخت افزار خوب و اتصالات شبکه قوی کار می کند بسیار حیاتی است.

    شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که حداکثر زمان ممکن را تضمین کند تا از اختلالات پرهزینه در تجارت شما جلوگیری کند.

    درست است که هیچ ارائه دهنده میزبانی وردپرسی نمی تواند به شما وعده آپ تایم ۱۰۰% را بدهد. اما بهترین شرکت های ارائه دهنده تقریباً به صد درصد نزدیک هستند و تا آپ تایم  ۹۹.۹٪ را ارائه می دهند. ارائه دهنده هاست وردپرسی را انتخاب کنید که حداکثر زمان ممکن را تضمین کند تا از اختلالات پرهزینه در تجارت شما جلوگیری کند. هر ارائه دهنده ای زیر %۹۹ را نمی توان به عنوان یک میزبان مناسب در نظر گرفت.

    ۴. خدمات مشتری

    خدمات مشتری

    پشتیبانی مشتری جنبه دیگری است که قبل از نهایی کردن هاست وب سایت خود باید به آن توجه کنید. در واقع ، یکی از بزرگترین مزایای شرکت هاستینگ این است که شما یک تیم ماهر همانند تیم سئوکار خواهید داشت تا هر زمان که به کمک احتیاج دارید به شما کمک کنند.

    همیشه بهتر است شرکتی را ترجیح دهید که خدمات بی امان و با کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. اگرچه بسیاری از شرکتها چنین پشتیبانی تمام وقت و با کیفیتی را اعلام می کنند ، ممکن است ساعت ها یا حتی روزها طول بکشد تا در پاسخ به درخواست شما به شما پاسخ دهند. یک راه خوب برای یافتن میزبان‌های وب که احتمالاً به قول خود پایبند هستند جستجوی نظرات یا توصیفات مشتریان در اینترنت است. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که آنها از قابلیت اطمینان خوبی در پشتیبانی مشتری برخوردار هستند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که آنها از طریق چندین کانال مانند ایمیل ، چت ، تلفن ثابت و غیره پشتیبانی دارند.

    بهترین هاست وردپرس

    ۵. ویژگی ها و عملکرد

    قبل از بررسی ویژگی های میزبان وب ، باید ایده روشنی در مورد ویژگی های مورد نیاز برای عملکرد روان وب سایت خود داشته باشید. لیست مزایا یک شرکت هاست وب خاص را نسبت به سایر شرکت ها مشخص و مقایسه کنید.

    محدودیت پهنای باند ، فضای روی دیسک سخت و تعداد دامنه های مجاز از جمله چند ویژگی ضروری هستند که قبل از انتخاب ارائه دهنده هاست وب سایت وردپرس خود باید از آنها اطمینان حاصل کنید. اکثر شرکت ها این ویژگی های اساسی را ارائه می دهند ، اما تنها تعداد کمی از آنها ویژگی های اضافی را ارائه می دهند که ممکن است بعداً مفید واقع شوند.

    یکی از این ویژگی های اضافی سرویس ایمیل است که به شما امکان می دهد با استفاده از نام دامنه خود حساب های ایمیل تنظیم کنید. سایر ویژگی ها شامل دسترسی به ابزارهای وب سایت مانند دروپال ، وردپرس ، سبد خرید و غیره است که فقط توسط برخی از شرکت های  برترهاست ارائه می شود. این برنامه ها به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون کمک یک متخصص حرفه ای طراحی بسازید.

    ویژگی بهترین هاست وردپرس

    ۶. پشتیبان گیری یا بکاپ

    در این عصر دیجیتال ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، سایت شما همچنان می تواند هک شده یا خراب شود و از دسترس بازدیدکنندگان خارج شود. تعداد زیادی از وب سایت ها به دلیل ضعف امنیتی خود هر روز هدف حملات سایبری قرار می گیرند. با توجه به چنین شرایطی ، لازم است که شما شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که چندین نسخه پشتیبان از فایل های وب سایت شما در سرور آن ایجاد کند. به طوری که به راحتی می توانید دوباره وب سایت خود را بازیابی کنید.

    اگر میزبان وب شما به طور منظم از سایت پشتیبان می گیرد ، دیگر نگران چنین حملات سایبری وحشتناکی نباشید.

    بهترین هاست

    ۷. گزینه های ارتقا

    بهتربن هاست وردپرس

    همانطور که قبلاً ذکر شد ، اکثر کاربران هنگام ایجاد یک وب سایت جدید ، هاست اشتراکی را ترجیح می دهند. به این ترتیب می توانید در دوره اولیه تجارت آنلاین خود صرفه جویی کنید. اما اگر قصد دارید وب سایت خود را به سطح بعدی برسانید ، باید با یک ارائه دهنده میزبانی ارتباط  داشته باشید که این قدرت را داشته باشد تا در طول مسیر به شما کمک کند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که این شرکت انعطاف پذیری لازم را برای ارتقای اشتراک شما فراهم می کند.

    به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید هاست خود را به یک VPS یا سرور اختصاصی تغییر دهید تا امنیت و ظرفیت ذخیره سازی وب سایت تقویت شود. این به نفع شماست که یک شرکت هاستی که امکان ارتقاء را در زمانی که وب سایت رشد می کند دارا است انتخاب کنید. برای این منظور ، باید به گزینه های ارتقا در ارائه دهنده میزبانی نگاه کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند باعث پیشرفت آینده تجارت شما باشد.

    ۸. سازگاری افزونه ها

    همانطور که همه می دانید ، افزونه ها جزء اجتناب ناپذیر همه سایت های وردپرس هستند. زیرا ویژگی های اضافی را برای وردپرس ارائه می دهد. متأسفانه ، برخی از افزونه ها با سرورهای شرکت میزبان سازگاری ندارند و چنین افزونه هایی توسط آنها ممنوع شده است.

    افزونه ها عملکرد وب سایت شما را افزایش می‌دهند و اگر هر کدام از آنها توسط شرکت هاست شما ممنوع شده باشد ، این ضرر قابل توجهی برای شما محسوب می‌شود.

    ووودر حال حاضر ، ممکن است این موضوع را به عنوان یک مشکل بزرگ در نظر نگیرید ، اما به یاد داشته باشید که افزونه ها عملکرد وب سایت شما را افزایش می‌دهند ، و اگر هر کدام از آنها توسط آن هاستینگ ممنوع شده باشد ، این ضرر قابل توجهی برای شما محسوب می‌شود. بنابراین ، مطمئن شوید که آن شرکت  ارائه دهنده هاست به شما اجازه می دهد تا هر تعداد افزونه ای را که می‌خواهید بدون هیچ محدودیتی در وب سایت خود نصب و آزمایش کنید.

    ۹. کنترل پنل

    بهترین هاست وردپرسی

    مهم نیست که چقدر در مورد تکنولوژی اطلاعات دارید ، هنگامی که صاحب یک وب سایت شدید ، باید آماده مطالعه و انجام کارهای جدید مانند نصب CMS جدید ، افزودن یک افزونه جدید و غیره باشید. برای انجام این کار بدون دردسر زیاد ، نیاز به دسترسی به یک کنترل پنل دارید. آنها می‌توانند شما را از طریق یک رابط شفاف به برخی از مهمترین ویژگی های مدیریت وب سایت متصل کنند. بنابراین ، از ارائه دهنده خدمات که یک کنترل پنل کاربر پسند به شما ارائه نمی دهد ، اجتناب کنید.

    بهترین هاست وردپرس

    ۱۰. سخت افزار هاست

    معرفی بهترین هاست وردپرسی

    در آخرین مورد این لیست اما نه همه موردها ، توصیه می شود سخت افزار ارائه دهنده هاست را بررسی کنید. سخت افزار چیزی است که عملکرد میزبانی را تعیین می کند و بر سرعت بارگذاری وب سایت تأثیر می گذارد.

    مثلا شما باید بررسی کنید ، از چه نوع سخت افزاری استفاده می کنند؟ آیا آنها منابع کافی برای برآوردن نیازهای مشتریان دارند؟ آیا از سرورهای با تکنولوژی جدید استفاده می کنند؟ اینها تنها برخی از سوالاتی است که باید در مورد سخت افزار شرکت ارائه دهنده هاست پیدا کنید.در صورت نیاز میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ هم مراجعه کنید.

    بهترین هاست وردپرس

    معرفی چند شرکت هاست ایرانی

    ۱-ایران سرور

    ۲-میهن وب هاست

    ۳-نت افزار

    ۴-میزبان فا

    ۵-گنجه هاست

    ۶-پارس پک

    ۷-پارس راد

    می‌توانید برای مقایسه این شرکت های هاست‌ ایرانی ، به مقاله سایت میهن وردپرس که با جزئیات توضیح داده شده سری بزنید.

    چند شرکت هاست خارجی

    ۱-bluehost

    ۲-hostgator

    ۳-wpengine

    سخن آخر

    انتخاب ارائه دهنده میزبانی مناسب اولین قدم شما در جهت ایجاد یک سایت وردپرس چشمگیر است. ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا بر اساس نیاز خود بهترین ارائه دهنده میزبانی را بسازید. اگر فکر می کنید ما جنبه های دیگری را که باید در هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی به آن توجه شود ، کنار گذاشته ایم ، لطفاً یک لحظه وقت بگذارید تا آن را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین تجربیات خودتان را از استفاده شرکت های هاستینگ ایرانی و خارجی در زیر این پست کامنت کنید تا صفحه کامل تری از بهترین هاست های وردپرسی برای استفاده بقیه وبمستران در کنار یکدیگر بسازیم.

    یادتان باشد که فرقی نمی کند که سایت شما از چه نوعی است، شما باید از همان ابتدا برای سئو داخلی و خارجی سایت فروشگاهی یا شرکتی یا پزشکی یا … اقدام کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    محتوا تاپیک کلاستر یا خوشه ای
    تاثیر ui بر سئو سایت
    بهبود تبلیغات کلیکی
    طول عمر مشتری چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"