call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • لیست بک لینک های فروم

    چگونه بک لینک های فروم رایگان با کیفیت بگیریم+لیست ۲۰۰۰ فروم رایگان آپدیت ۲۰۲۲

    [ASRating]

    فهـرست مطالـب

    ارسال پست در فروم ها می‌تواند یکی از بهترین روش ها برای ایجاد بک لینک با کیفیت باشد. بعضی از سئوکارن  بی‌خیال انجام آن می‌شوند. اما باز هم ، ارسال پست در فروم هنوز یکی از بهترین تکنیک های سئو سایت آف پیج موجود است که بعد از بهینه سازی سایت کمک زیادی به دیده شدن شما می‌کند و طیف گسترده ای از ترافیک به وب سایت شما را هدایت می کند و اعتبار سایت‌تان را بالاتر می‌برد.

    مراحل ساخت بک لینک فروم

    ساخت بک لینک فروم

    چرا به ساخت بک لینک فروم رجوع کنیم؟ نه تنها به شما اجازه می دهد که در هر پست بک لینک بگیرید ، همچنین به وب سایت شما کمک می کند تا مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرد ، چرا که اغلب فروم ها را فهرست بندی و ایندکس می کنند. اگر ارسال مقاله به دایرکتوری ها زمان می برد ، ارسال پست فروم تنها چند دقیقه طول می کشد تا آن را تکمیل کنید. اما ، قبل از شروع و موفقیت در این کار ، باید به این موارد توجه کنید.

    ۱. یک فروم را برای عضویت انتخاب کنید

    انتخاب فروم برای ثبت نام

    در همه تالارهای گفتگو عضو نشوید .حتی اگر آنها درباره فرآیندهای مراقبت از پوست و محصولات صحبت می کنند و شما این موارد را می فروشید ، وقت تلف کردن است. در عوض ، انجمن های محبوب و فعال را انتخاب کنید. موتورهای جستجو به آنها مراجعه می کنند.

    ۲. به ارتباط آن فکر کنید

    ارتباط موضوع سایت شما با با فروم

    اگر به خوبی می دانید که در مکان اشتباهی هستید ، به پستی پاسخ ندهید یا فروم را برای بحث راه اندازی نکنید. به عنوان مثال ، شما در مورد پیوستن به فرومی که در مورد بهترین دوربین های دیجیتال SLR بحث می کند ، فکر می کنید. زمانی که محصولی که سعی می کنید تبلیغ کنید لوسیون سفید کننده پوست است. برای شما هیچ مشکلی وجود ندارد مادامی که مزایای داشتن پوست سفید و همچنین خواص محصول خود را با آنها در میان بگذارید. آیا فکر می کنید آنها از اطلاعات اضافی شما قدردانی خواهند کرد؟ البته که نه! آنها یا شما را نادیده می گیرند یا به خاطر آن از این پست شما بدشان می‌آید. در تالارهای گفتمانی شرکت کنید که به آنچه ارائه می دهید مرتبط است و مطمئناً پست شما منطقی خواهد بود. از همه بهتر، نرخ کلیک بالا را دریافت می کند.

    ۳. قبل از شرکت در بحث خود را آگاه کنید

    آگاهی از فروم ها

    اگر تالار گفتمانی را پیدا کرده اید که در آن در موضوعی که آنها در مورد آن بحث می کنند شرکت خواهید کرد ، اما فکر می کنید که قبل از آن آماده اید؟ ابتدا همه پست ها را بخوانید تا بتوانید تاپیک را دنبال کنید. اگر فکر می کنید باید تحقیق کنید تا بتوانید یک مقاله ارزشمند و مناسب ایجاد کنید ، این کار را انجام دهید. شما همچنین باید قدرت صحبت کردن را نشان دهید. شما باید در مورد موضوع آگاه باشید. به یاد داشته باشید که آنها مشتریان بالقوه هستند. اگر یک پست اشتباه یا خارج از موضوع ارسال کنید ، فقط مایه خنده خواهید شد. بدتر از آن ، نظرات منفی در مورد پست خود دریافت خواهید کرد. در آن صورت هیچ کس جرات نمی کند که روی بک لینک شما کلیک کند.

    ۴. کلمات کلیدی هنوز هم ضروری هستند

    استفاده از کلمات کلیدی در پست های فروم

    ایجاد بک لینک‌ها ممکن است هدف اصلی شما در ارسال مطالب در انجمن باشد . اما نباید اجازه دهید کلمات کلیدیتان بلا استفاده بماند. هنوز باید آنها را در پست های خود وارد کنید. این باعث می شود روبات های موتورهای جستجو به پست شما خزیده و احتمالاً آن را ایندکس  کنند.

    ۵. لینک های امضا خود را محدود کنید

    در امضای فروم ، بیش از دو لینک قرار ندهید ، به این شکل احتمال افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد. اگر لینک‌های امضای قرار دهید ، فقط خوانندگان را گیج خواهید کرد. در عوض ، از فضای باقی مانده برای جزئیات مهم استفاده کنید.

    ۶. چک کردن نوع لینک فالو یا نوفالو

    مرورگرهایی مانند کروم دارای بخشی به اسم inspect هستند که به شما امکان می دهد URL را به همراه تمام اطلاعات HTML لازم برای صفحه مشاهده کنید. اگر لینک صفحه حاوی خط rel = ”no follow” در نشانه گذاری خود باشد ، نمی توانید بک لینک مناسب ایجاد کنید. یک روش حتی ساده تر شامل استفاده از ابزارهای خارجی برای تعیین مناسب بودن یا نبودن صفحه است. اگر از گوگل کروم یا مرورگرهای مشابه استفاده نمی کنید ، می تواند مفید باشد. اکستنشن‌هایی مانند backlink checker برای اهداف ایجاد لینک در وب سایت های انجمن مفید هستند.

    ۷. تدوین استراتژی

    تعیین استراتژی برای پست گذاری در فروم ها

    قبل از شروع به ارسال پست در فروم انتخابی خود ، ایجاد یک استراتژی ارسال مهم است. در حالی که در انجمن هستید ، به یاد داشته باشید که احترام  سایر اعضا و مدیران را داشته باشید. شما باید به گونه ای روابط خود را با اعضا تقویت کنید که گویی خودتان یک عضو معمولی هستید. سعی کنید تا حد امکان در بحث مشارکت داشته باشید. ایجاد بک لینک به لحاظ سئو خارجی مهم است ، اما شما همچنین باید ترافیک و ارتباطات مهمی برقرار کنید. هنگامی که با قوانین و فرهنگ انجمن آشنا شدید ، به راحتی می توانید پست ها و لینک‌های خود را برجسته کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دیگران همرنگ شوید.

    ۸. ایجاد بک لینک پست فروم در زمان مناسب

    ساخت بک لینک فروم در زمان مناسب

    لینک‌های امضا بخش مهمی از ارسال پست فروم هستند ، اما نباید لینک‌های پست را نادیده بگیرید. هر دو مزایا و معایب خود را دارند. لینک های پست متفاوت هستند زیرا در هر پست لینک یکسانی ندارید. لینک های جداگانه را در قسمت متن پست خود اضافه می کنید. بسیاری از انجمن ها هنگام نوشتن پست های متنی دارای گزینه قالب بندی هستند ، به همین دلیل افزودن لینک نباید چندان دشوار باشد. همچنین می توانید یک آدرس اینترنتی  به پست های خود اضافه کنید. دنبال کردن  این‌ها برای کاربران آسان نیست ، اما کاربردهای خود را دارد. همه چیز بستگی به نوع فروم هایی دارد که شما در آنها عضو می‌شوید.

    ۹. موضاعات جدیدی را برای بحث پیدا کنید

    فروم ها یک محیط پویا هستند که در آن اطلاعات به طور مداوم به اشتراک گذاشته می شوند. شما نمی توانید یک موضوع را بارها و بارها پست کنید. موضوعات جدید در فروم ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد به همین دلیل شما باید خلاق باشید. اینجاست که آگاهی کافی وارد می شود. با آگاهی گسترده از موضوعات انجمن و نحوه ارتباط آنها با کسب و کار شما ، می توانید تقریباً به هر چیزی که توجه کاربران عادی را جلب می کند برسید.برای مثال اگر به فکر سئو فروشگاهی خودتان هستید می‌توانید درمورد بهتر شدن کیفیت محصولات‌تان با دیگران صحبت کنید و نظرات آن‌ها را بخواهید. اگر احساس خلاقیت چندانی نمی کنید ، همیشه می توانید داغترین موضوعات فعلی را بررسی کنید و سپس از آنها به عنوان الهام برای محتوای مشابه استفاده کنید. فروم های اصلی و زیرمجموعه ها را برای محتوای جدید بررسی کنید و مطمئن شوید که برای پست های جدید اعلان ها را تنظیم کرده اید.

    در آخر میتوانید سایت خود را به شرکت های خدمات سئو بسپارید و از بابت رعایت نکات بیان شده آسوده خاطر باشید.

    سخن آخر

    ارسال پست در فروم به عنوان ساده ترین و موثرترین روش برای ایجاد بک لینک و تبلیغ محصولات یا خدمات شما در نظر گرفته می شود. علاوه بر این ، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را پوشش می دهد. بنابراین ، به شما امکان می دهد ترافیک خود را بهبود بخشید. به همین دلیل ، شما باید این را در تاکتیک های سئو خود قرار دهید. با این حال ، قبل از شروع پروژه بک لینک فروم، باید چندین عامل را در نظر بگیرید. این برای اطمینان از موفقیت است. لیست بالا تنها برخی از آنها است. در ادامه تیم نبض مارکتینگ مجموعه ای از سایت های فروم ایرانی و خارجی با ویژگی های Nofollow  و Dofollow  برای شما تهیه کرده است.می‌توانید فایل آن را دانلود کنید.بعد از دانلود برای استفاده از آن از ویژگی های آن ها ابتدا آگاه شوید و طبق دستورالعملی که برای شما قبلتر توضیح داده شد عمل کنید.

    در صورت نیاز هم میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    تصویر شاخص گواهی ssl
    افزونه رنک مث RankMath Plugin
    قیف فروش
    سئوی منفی نگاتیو

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    یک پاسخ

    1. سلام. مرسی از مطلبتون مفید بود ولی هیچ لیستی نبود که 🙂 بهتره چند تا سایت و فروم رایگان معرفی کنید برای بک لینک سازی.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"