call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • تاثیر لینک های نوفالو در سئو

    تاثیر لینک های نوفالو در سئو-اتلاف وقت و هزینه یا موثر؟جواب نهایی

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    در سال های اخیر ، گوگل تغییرات زیادی در ویژگی لینک ها ایجاد کرده است. این مقاله  مروری بر اصول اولیه و توصیه های متخصصین در مورد نحوه افزایش رتبه بندی و تاثیر لینک های نوفالو(nofollow) است.

    این که آیا شما یک سئوکار مبتدی هستید یا یک حرفه ای با تجربه ، ما مطمئن هستیم که با قاعده اصلی بازی آشنا هستید: تکامل

    تکامل در سئو سایت، تکامل در آلگوریتم ها ،تکامل متخصصین و تکامل در همه جا

    رکود در دنیای بازاریابی دیجیتال یک پدیده رایج نیست.

    گوگل به طور مداوم در حال انتشار به روزرسانی های جدید است زیرا به سمت خزیدن (crawling) ، نمایه سازی (indexing) و رتبه بندی یکپارچه و دقیق تر حرکت می کند.

    در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، گوگل با افزودن دو ویژگی جدید در کنار ویژگی نوفالو که بیش از ۱۴ سال در آن وجود داشت ، دچار تغییراتی شد.

    قبل از اینکه به موارد اضافه شده جدید برسیم ، بگذارید ویژگی اصلی nofollow را به عنوان یک تجدید سریع بررسی کنیم.

     

    لینک نوفالو چیست؟

    لینک نوفالو چیست

    لینک نوفالو یک لینک با برچسب “rel = “nofollow است.

    ویژگی آن به این شکل است:

    				
    					<a rel="nofollow" href="https:/nabzemarketing.com"> نبض مارکتینگ </a>
    				
    			

    این یعنی چی؟ به عبارت ساده تر ، برچسب nofollow به موتورهای جستجو نشان می دهد که لینکی را نادیده بگیرند. اغلب تصور می‌شود رتبه بندی آدرس مقصد در موتورهای جستجو افزایش نمی یابد ، زیرا پیوندهای nofollow از PageRank عبور نمی کنند .(الگوریتمی که به گوگل کمک می کند صفحات وب را در SERP ها رتبه بندی کند).البته در این مورد در ادامه صحبت می‌کنیم که آیا تصور درستی است؟!

    عده ای تصور می‌کنند ، وقتی صحبت از ایجاد لینک می شود ، دریافت یک بک لینک نوفالو می تواند مشکل ساز باشد . زیرا رتبه بندی شما در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد. همچینین تصور می‌شود در حالی که کاربران وب به وب سایت شما هدایت می شوند ، دامنه ای که لینک را به شما ارائه می دهد ، به طور همزمان به گوگل اطلاع می دهد که هیچگونه لینک پیوند (link juice) را به روش شما ارسال نکند.

    با این حال ، لینک های نوفالو هنوز دارای مزایای پنهان هستند. آنها ترافیک را هدایت می کنند ، آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهند و به لیدها  کمک می کند تا با کسب و کار شما آشنا شوند و مزایای دیگری که در ادامه ذکر می‌کنیم.

    اما صبر کنید ، چرا از لینک های nofollow در وهله اول استفاده می شود؟

    گوگل در ابتدا مفهوم لینک های نوفالو را در سال ۲۰۰۵ برای مبارزه با نظرات اسپم اعلام کرد. آنها به سرعت توسط دنیای سئو مورد استقبال قرار گرفتند و اغلب برای جلوگیری از شکستن قوانین سئو که توسط گوگل تعیین شده است ، استفاده می شوند.

    لینک هایی که به محتوا ارزش افزوده می دهند اما نمی توان آنها را ضمانت کرد ، به عنوان لینک های نوفالو طبقه بندی شدند. علاوه بر این ، لینک های پولی نیز شامل ویژگی لینک nofollow بودند. این اطلاعیه نقش بزرگی در جلوگیری از مشاغل برای  خرید جویس لینک ایفا کرد.

    چه چیزی تغییر کرد؟

    در حالی که لینک های نوفالو تا کنون بسیار موثر بوده اند ، اما یک راه حل بیش از حد ساده برای یک مشکل پیچیده بودند. آنها به جای در نظرگرفتن قصد ذهنی برای  لحاظ  لینک ها ، سناریوی صفر و صدی ای  را ارائه کردند که برای بسیاری از مشاغل مزاحم بود. تنها دو گزینه لینک های nofollow یا لینک های dofollow بودند ، مورد دوم به طور پیش فرض برای همه لینک ها بود

    معرفی لینک های sponsored و UGC

    در سال ۲۰۱۹ ، گوگل دو برچسب برای لینک های استاندارد نوفالو اعلام کرد: لینک های sponsored  و UGC سئوکاران  پس ازاین اعلان ، نفس راحتی کشیدند . زیرا اکنون می توانند از دو ویژگی جدید برای کمک به گوگل ، برای درک بهتر قصدشان از لینک ها استفاده کنند. اما این همه ماجرا نبود در مارس ۲۰۲۰ ، گوگل اصلاحات بیشتری را در اطلاعیه قبلی خود اعمال کرد.

    ویژگی لینک نوفالو تقریباً ۱۵ سال است که جزء اصلی صنعت سئو است ، و در حال حاضر برای اولین بار ، به طرز چشمگیری در حال تغییر است.(Barry scwarz)                  

    لینک های حمایت شده (Sponsored)

    بر اساس آخرین به روزرسانی گوگل ، ویژگی حمایت شده ( “rel =”sponsored ) به طور خاص برای  لینک هایی که ماهیت تبلیغاتی دارند استفاده می شود. لینک های پولی قبل از ایجاد ، به عنوان لینک های نوفالو طبقه بندی می شدند که بسیار گمراه کننده بود. ویژگی حمایتی جدید به گوگل کمک می کند تا پیوندهای تبلیغاتی را جداگانه تشخیص دهد. مزیت آن چیست؟ طبقه بندی پیشرفته و سردرگمی کمتر . گیرندگان و ارائه دهندگان لینک می توانند لینک های حمایت شده را به راحتی از لینک های نوفالو غیر قابل اعتماد تشخیص دهند.

    لینک های تولید شده توسط کاربر UGC (user generated content)

    ویژگی UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) ایجاد شد به گوگل کمک کند تا تشخیص دهد کدام لینک ها ، همانطور که از نام  آن مشخص است ، توسط کاربران ایجاد می شود. بدون اغراق این برای مدیران وب نجات دهنده بود که در تلاش بودند نشان دهند ، این لینک های خاص تأیید نشده اند. ویژگی UGC برای لینک دادن به بخش هایی از وب سایت ها که در آن کاربران محتوای خود را تولید می کنند ، استفاده می شود. بخش های نظر ، پست های انجمن و غیره.

    از کدام ویژگی لینک های نوفالو باید استفاده کرد؟

    ویژگی های مختلف تگ نوفالو

    در حالی که افزودن گزینه های بیشتر به طور ایده آل می تواند کارها را ساده تر کند ، اما اگر در مورد برچسب مناسب مطمئن نباشید ، می تواند برایتان نتیجه معکوس داشته باشد. در این قسمت نحوه استفاده مدیران وب از ویژگی های جدید آمده است:

    ۱. "rel=“sponsored

    برای لینک های پولی یا اسپانسری و تبلیغاتی ، از ویژگی حمایت شده به شدت استفاده کنید. در حالی که لینک های افیلیت نیز لینک های حمایت شده محسوب می شوند ، اما گوگل هنوز مستقیماً آن را روشن نکرده است.

    ۲. "rel=“ugc

    از ویژگی UGC برای همه محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.

    ۳. "rel=“nofollow

    اگر می خواهید به یک صفحه خاص لینک دهید ، اما نمی خواهید به هر دلیلی با آن مرتبط شوید (غیرقابل اعتماد بودن ، باورپذیری ، ناآشنایی) از ویژگی nofollow استفاده کنید. تگ nofollow نشان می دهد که شما لینک خاصی را تأیید نمی کنید و نمی خواهید به آنها اعتبار رتبه بندی ارائه دهید.

    چگونه باید رتبه خود را افزایش دهید؟

    در پاسخی کوتاه می‌توان گفت با استخدام سئوکار 🙂

    اما از شوخی که بگذریم.در حالی که استفاده از این برچسب ها راهی عالی برای طبقه بندی محتوا است ، اما برای رتبه بندی  شما در ایجاد لینک ، پیروزی بزرگی نیست و تاثیر آن مستقیم نیست. البته ، ممکن است متوجه افزایش جزئی شوید. با این حال ، در بهترین حالت ناچیز خواهد بود. رابط جستجوی عمومی گوگل ، دنی سالیوان ، این را کاملاً محصور کرده است:

    توییت دنی سالیوان در مورد تاثیر لینک های نوفالو
    "در بیشتر موارد حرکت به مدل اشاره ،ماهیت نحوه رفتار ما با چنین لینک هایی را تغییر نمی دهد."

    در حالی که آخرین به روز رسانی بسیار دیرتر ، در سال ۲۰۲۰ انجام شد ، در سال ۲۰۱۹ به طور فعال مورد بحث قرار گرفت. سالیوان به سرعت ادعاهایی مبنی بر بالا رفتن رتبه ها ، پس از انتشار مدل جدید  اشاره  را رد کرد. در حالی که تمام لینک های نوفالویی که در طول این سالها جمع آوری کرده اید ، همچنان به شما در ایجاد ترافیک کمک می کند .همچنین علاوه بر آن باید به استراتژی های دیگری هم روی آورید تا متوجه افزایش قابل توجه رتبه بندی شوید. در اینجا چند روش موثر برای افزایش رتبه شما آمده است:

    به حداکثر رساندن نتایج حاصل از لینک سازی

    لینک سازی به آسانی سریعترین و پایدارترین راه برای بهبود سئو و بهینه سازی سایت است. به طور خلاصه ، ایجاد لینک شامل دریافت بک لینک های dofollow از وب سایت هایی با اعتبار واقعی بالا هستند.

    استراتژی لینک سازی پیشنهادی

    • از روش ایجاد لینک شکسته استفاده کنید.

    • برای ارائه و دریافت لینک ها ، ارتباطات قوی با مشاغل غیر رقابتی ایجاد کنید.

    • لینک های داخلی بیشتری را در محتوای خود گنجانید.

    • وبلاگ نویسی مهمان را امتحان کنید.

    • سایت خود را در فهرست های معتبر فهرست کنید.

    • با تماس با کسب و کار مربوطه ، لینک های نوفالو را به بک لینک های dofollow تبدیل کنید.

    یک وب سایت سازگار با تلفن همراه ایجاد کنید

    وقتی لینک سازی با موبایل فرندلی ترکیب شود ،  می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار شما در موتورهای جستجو بیشتر نمایان شود و وارد نتایج گوگل شود.

    محتوای خود را ایجاد ، به روز و بهینه سازی کنید

    در حالی که ممکن است همه هدف هایتان را علامت زده باشید ، دست نخورده گذاشتن بخش محتوا می تواند بر تجارت شما تأثیر منفی بگذارد. طراحی و توسعه وب کافی نیست. اگر محتوای خود را ایجاد ، بروزرسانی و بهینه سازی نکنید ، عقب می افتید و درگیر رقابت با خود می شوید. محتوای با ارزش افزوده و جذاب ایجاد کنید تا مطمئن شوید وب سایت شما به طور فعال در نتایج گوگل ظاهر می‌شود.

    تاثیر لینک های نوفالو چیست؟

    افزتیش ترافیک سایت با لینک های درجه دوم و سوم

    بنابراین ، منطقی است که برای کسب و کار شما ایجاد بک لینک از وب سایت های با ارزش  به جای وب سایت های کم اعتبار ترباشد ، اینطور نیست؟ خوب ، نه لزوما. در واقع ، ساختن لینک های نوفالو می تواند راهی عالی برای افزایش ترافیک ، افزایش سئو ، استفاده از سیگنال های اجتماعی ، اینفلوئنسرمارکتینگ  و ایجاد یک استراتژی ایجاد لینک با اثر دومینویی باشد. به عبارت دیگر ، لینک های nofollow به همان اندازه بد نیستند که به نظر می رسند. در این قسمت این پنج دلیل را بررسی می‌کنیم:

    ۱. افزایش ترافیک از بک لینک ها و لینک های درجه دوم

    از آنجا که لینک های نوفالو هیچ کاری نمی توانند بکنند که مانع از کلیک افراد بر روی آنها شوند ، یکی از بهترین مزایای آنها ترافیک بالقوه بیشتر به وب سایت شما است. به عنوان مثال ، نشریه ای که تقریباً از هیچ پیوند dofollow استفاده نمی کند ، آن لینک هنوز هم بسیار ارزشمند است. چرا؟ از آنجا که نشریه ها مخاطبان زیادی دارند و همه آن خوانندگان اکنون فرصتی برای بازدید از وب سایت شما دارند.به علاوه ، اگر انکر تکست  در مقاله آن نشریه نام برند شما را ذکر کند ، شما همچنین آگاهی زیادی از نام تجاری ایجاد کرده اید.واضح است که آن پیوند خیلی هم  nofollow به دور از ارزش نیست. با لینک های درجه دوم ، این پتانسیل حتی سودآورتر می شود.لینک های درجه یک بک لینک های معمولی شما هستند. وب سایت دیگری به یکی از صفحات شما لینک می دهد.اینروش میتواند یکی از استراتژی های سئو خارجی ما قرار بگیرد.

    بک لینک های درجه یک

    لینک درجه دوم هم مشابه است ، اما در زنجیره پایین تری قرار دارد. لینک درجه دوم مستقیماً به وب سایت شما لینک نمی‌دهد، بلکه به صفحه وب سایتی که در حال حاضر به وب سایت شما لینک داده است لینک می‌دهد. این به نوعی متا محسوب می شود.

    بک لینک های درجه دوم

    ۲. افزایش سئو در صفحات ارجاع داده شما

    این عنوان ممکن است کمی عجیب  به نظر برسد. چرا به صفحات خود که دارای بک لینک nofollow هستند ، افزایش سئو می دهید؟ از این گذشته ، آیا تمام نقطه نظر برچسب nofollow برای محدود کردن اختصاص گوگل از مختص کردن قدرت دامنه به صفحه ارجاع شده نیست؟

    خب بله. به نوعی همین موضوع است . به هر حال ایده کلی همین است. اما بعد ، گوگل این را می داند.افرادی که الگوریتم محرمانه گوگل را ایجاد می کنند می دانند که صاحبان وب سایت ها سعی می کنند از لینک های نوفالو برای محافظت از سئو خود و عدم کمک به سئو دیگر وب سایت ها استفاده کنند. هر چند موضوع اینجاست که گوگل می داند که شما همچنان به آنها صرف نظر از لینک nofollow لینک می دهید . و از آنجا که آنها این را می دانند ، توانایی واقعی لینک های نوفالو  برای محدود کردن ساختار قدرت دامنه ، در بهترین حالت مبهم است. اگر لینک نوفالو را از یک وبلاگ محبوب دریافت می کنید ،

    این بدان معنا نیست که این لینک هیچ کاری برای سئو شما انجام نمی دهد. در واقع ، بسیاری از مطالعات موردی آنلاین ، نظر متفاوتی را می گویند. یک نفر برای تعیین تأثیر لینک های نوفالو آزمایش کرد و بین استفاده از لینک های نوفالو  و افزایش رتبه خود همبستگی واضحی مشاهده کرد.

    افزایش ترافیک توسط صفحات ارجاع داده شما

    همچنین ، در نظر بگیرید که صفحات رتبه اول در گوگل به طور متوسط ۲۰ تا ۴۰ درصد از کل بک لینک های آنها لینک های نوفالو هستند. بدیهی است که لینک های nofollow بسیار بیشتر از آنچه که مردم فکر می کنند تاثیرگذارند. شما می خواهید از طریق رتبه بندی صعود کنید ، درست است؟

     شما می خواهید از این واقعیت استفاده کنید که ۹۳ درصد از تمام تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و ۷۵ درصد از افراد هرگز به صفحه دوم نتایج حرکت نمی کنند. همانطور که پیداست ، لینک های نوفالو می توانند به شما در استفاده از این پتانسیل سئو کمک کنند .

     آنها این کار را نه تنها به صورت غیر مستقیم انجام نمی دهند ، بلکه مستقیماً هم احتمالا می‌توانند انجام دهند. به احتمال زیاد ، از آنجا که گوگل لینک های نوفالو را می شناسد ، آنها الگوریتم خود را به کار گرفته اند تا علی رغم آن تگ HTML نوفالو ، همچنان به صفحات مرجع کمک کنند.شاید لینک های نوفالو به اندازه لینک های dofollow  به سئو کمکی نکنند .اما این ادعا که آنها هیچ تأثیری بر قدرت دامنه شما نمی گذارند تصوری غلط است.

    ۳. سیگنال های اجتماعی(سوشال سیگنال)

    سوشال سیگنال ها

    به احتمال زیاد ، شما می دانید که رسانه های اجتماعی چقدر می توانند به موفقیت آنلاین شما کمک کنند.چه به فکر سئو سایت فروشگاهی خود و چه سئو سایت محتوا محور باشید. همه در مورد آن صحبت می کنند. آنها در مورد اینکه چند بار باید روی کدام پلتفرم پست بگذارید صحبت می کنند و چرا این امر باعث ایجاد مخاطب ، آگاهی از نام تجاری و حتی افزایش ترافیک ، سرنخ ها و تبدیل به وب سایت شما می شود. اما آیا می دانستید که همه حساب های رسانه های اجتماعی می توانند به سئو شما کمک کنند؟ در اصطلاح سئو به آن سیگنال های اجتماعی(سوشال سیگنال) گفته می شود.

     گوگل از سیگنال های اجتماعی برای تعیین میزان بروزرسانی وب سایت شما ، محبوبیت آن و میزان فعال بودن آن استفاده می کند. البته ، هر سایت رسانه های اجتماعی کمی متفاوت است. اما ، در بیشتر موارد ، سیگنال های اجتماعی نوفالو می‌باشند. در اینجا برخی از لینک های nofollow در فیس بوک وجود دارد:

    به احتمال زیاد ، شما می دانید که رسانه های اجتماعی چقدر می توانند به موفقیت آنلاین شما کمک کنند.چه به فکر سئو سایت فروشگاهی خود و چه سئو سایت محتوا محور باشید. همه در مورد آن صحبت می کنند. آنها در مورد اینکه چند بار باید روی کدام پلتفرم پست بگذارید صحبت می کنند و چرا این امر باعث ایجاد مخاطب ، آگاهی از نام تجاری و حتی افزایش ترافیک ، سرنخ ها و تبدیل به وب سایت شما می شود. اما آیا می دانستید که همه حساب های رسانه های اجتماعی می توانند به سئو شما کمک کنند؟ در اصطلاح سئو به آن سیگنال های اجتماعی(سوشال سیگنال) گفته می شود.

     گوگل از سیگنال های اجتماعی برای تعیین میزان بروزرسانی وب سایت شما ، محبوبیت آن و میزان فعال بودن آن استفاده می کند. البته ، هر سایت رسانه های اجتماعی کمی متفاوت است. اما ، در بیشتر موارد ، سیگنال های اجتماعی نوفالو می‌باشند. در اینجا برخی از لینک های nofollow در فیس بوک وجود دارد:

    لینک های نوفالو فیسبوک

    و برخی از لینک های نوفالو توییتر:

    لینک های نوفالو توییتر

    اما در Pinterest ، داستان کمی متفاوت است. همانطور که در لینک های برجسته سبز زیر مشاهده می کنید ، به نظر می رسد که Pinterest از لینک های dofollow استفاده می کند.

    لینک های فالو پینترست

    مطمئناً این امر حتی بیشتر از یک سایت اجتماعی که لینک های نوفالو ارائه می دهد ، برای سئو شما مفید خواهد بود. اما علیرغم برچسب انجام (do) یا نه (no) در جلوی دنبال کردن (follow) ، این سیگنال های اجتماعی به طور مستقیم به سئو شما کمک می کند.در حقیقت ، بین ده نتیجه برتر و حضور آن وب سایت ها در رسانه های اجتماعی وابستگی واضحی وجود دارد.

    رابطه حضور در شبکه های اجتماعی با رتبه سایت

    اما این فقط این نیست که آن وب سایت ها در رسانه های اجتماعی چقدر حضور دارند. همچنین این که آنها چقدر فعال هستند هم مهم است.

    رابطه حضور در شبک های اجتماعی بار تبه سایت

    به طور طبیعی ، این منطقی است.هرچه در رسانه های اجتماعی فعال تر باشید ، لینک های بیشتری به وب سایت خود دریافت خواهید کرد . به ویژه اگر محتوای وبلاگ از دامنه خود را به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که برای هر بار ارسال پست ، برای هر حساب رسانه ی اجتماعی به روز شده و برای هر سهمی که ایجاد می کنید ، لینک هایی نوفالویی ایجاد می‌کنید که در سئو شما تاثیر دارند. کسی که گفته است لینک های نوفالو ارزشی ندارند ، شاید آنها هرگز سیگنال های اجتماعی را نشنیده اند.

    ۴. تاثیر لینک های نوفالو در اینفلوئسر مارکتینگ

    آیا شما درباره اینفلوئنسرمارکتینگ شنیده اید؟ بازاریابی اینفلوئنسر در تلاش است تا به مخاطبان اشخصی دسترسی پیدا کند که طرفداران زیادی در کسب و کار یا محصول شما دارند. در حالت ایده آل ، پس از همکاری با اینفلوئنسرها  برای بازاریابی برندتان ، برخی از آن افراد به مخاطبان خود شما ملحق می شوند و بدون اجازه فرد اینفلوئنسر ، به آنها دسترسی مستقیم می دهید.

     این یک استراتژی باور نکردنی برای هدایت ترافیک ، سرنخ ها و تبدیل ها است. دلیل آن ساده است. مردم به افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند.  ۸۱ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به توصیه های وبلاگ اعتماد می کنند و ۷۱ درصد مصرف کنندگان ، اگر کالایی را در شبکه اجتماعی مشاهده کنند ، بیشتر خریداری می کنند. به همین دلیل است که شرکت های بزرگ مدت زیادی است که از اینفلوئنسرمارکتینگ استفاده می کنند.

     بنابراین می فهمید که اینفلوئنسرمارکتینگ برای هدایت مشتریان ، ترافیک و تبدیل قابل توجه است. اما تاثیر لینک های نوفالو و اینفلوئنسرمارکتینگ چه ارتباطی با هم دارند؟

     اغلب ، با کمپین های اینفلوئنسرمارکتینگ ، لینک هایی که ایجاد می کنید نوفالو هستند. اما ، البته ، غلط است اگر تصور کنیم که همان لینک ها بی ارزش هستند. شما به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا می کنید .

     مخاطبی برای خود ایجاد می کنید و احتمالاً حتی مقداری از خدمات خود را نیز می فروشید.بسیاری از مشاغل از کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ برای ایجاد لینک های نوفالو استفاده کرده اند. آنها این کار را انجام می دهند زیرا این منشن ها و مرجوع ها ، علی رغم لینک های نوفالو ، فوق العاده ارزشمند هستند.شما هم می توانید از همین استراتژی استفاده کنید.

    ۵. اثر دومینویی لینک سازی

    آیا دیده اید وقتی دومینو را در اطراف اتاق نشیمن خود ردیف می کنید ، سپس  یکی را در قسمت جلویی ضربه می زنید ، بعد از افتادن به بعدی ضربه می زند ، و بعدی ، و بعدی و غیره؟ این نشان دهنده یک حقیقت مهم در دنیای  لینک سازی است. از دو جهت حائز اهمیت است :

     ۱. اگر اولین دومینو را نزنید ، بقیه هرگز سقوط نمی کنند.

     ۲. اگر دومینو بیشتری فراتر از اولین دومینو ندارید ، نمایش دومینویی را تجربه نخواهید کرد. 

    حال این را با سئو مقایسه کنید . اگر بک لینک ندارید ، نمی توانید از این بک لینک های فعلی لینک های بیشتری ایجاد کنید و به دست آورید. چون موضوع اینجاست وقتی تعداد زیادی بک لینک در دنیای دیجیتال دارید ، بدون توجه به برچسب هایی که  لینک ها نوفالو یا فالو باشند ، افراد بیشتری شما را پیدا می کنند.  وقتی مردم شما را پیدا کردند ، می توانند از شما به عنوان منبع استفاده کنند. 

    به هر حال ، چه کسی بیشتر از یک بازاریاب محتوا که سعی می کند پست وبلاگ خود را بنویسد ، بیشتر تحقیق می کند؟ لینک سازی نوعی چرخه خود ماندگار است. هرچه لینک های بیشتری داشته باشید ، لینک های بیشتری دریافت می کنید. آنچنان هم مهم نیست که این لینک ها nofollow هستند یا dofollow.

    تاثیر دومینویی لینک ها

    آن وب سایت ها نگران  فالو یا نوفالو  نیستند. آنها به سادگی لینک ایجاد می کنند . زیرا می دانند که پیوند nofollow در صورت مشاهده شخص مناسب می تواند به سرعت به پیوند dofollow در وب سایت دیگر تبدیل شود. پیشنهاد ما به شما این است که لینک های خود را در سراسر اینترنت پخش کنید و اجازه دهید اثر دومینو اعمال شود و یا اینکه میتوانید این کار را به شرکت های خدمات سئو بسپارید.

    سخن آخر

    هدف نهایی شما  رتبه بندی سایتتان نیست. هدف نهایی شما هدایت مشتریان ، ترافیک ، تبدیل و درآمد است. سئو یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این اهداف است. اما ، همانطور که اکنون می دانید ، ایجاد لینک زیادی  دارد. به عنوان مثال ، با ایجاد لینک ، می توانید ترافیک مستقیم را به وب سایت خود هدایت کنید.

    سپس ، هنگامی که بازدیدکنندگان از آن بازدید می کنند ، مشتری و لید دریافت می کنید .لینک های نوفالو این کار را به خوبی لینک های فالو می‌توانند انجام دهند. بعلاوه ، این تنها یکی از تاثیر لینک های نوفالو است. افزایش ترافیک ، سئو ، اینفلوئنسرمارکتینگ و نمایش دومینویی همگی دلایلی هستند که لینک های نوفالو ارزش زمان و بودجه شما را دارند.

    بسیاری از افراد به شما گفته اند که لینک های نوفالو ارزش ندارند. خوشبختانه این افراد اشتباه می کنند. مطمئنا ، آنها ممکن است به اندازه لینک های فالو تاثیر در سئو نداشته باشند ، اما همچنان ترافیک را افزایش می دهند و سئو شما را بهبود می‌بخشند. فکر می کنید چرا پیوندهای nofollow ارزش وقت و هزینه شما را دارند؟

    در آخر اگر نیاز بود میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    سئو شبکه های اجتماعی یک مانیتور نشان دهنده شبکه های اجتماعی و سئو یک مرد با کت آبی و خوشحال از سئو شبکه های اجتماعی
    گوگل ترندز چیست
    لوگوی ووکامرس

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    ۶ پاسخ

      1. سایت های مثل توییتر،فیسبوک،اینستاگرام،لینکدین،یوتیوب،تلگرام،پینترست،کوئراو…توصیه میشوند.

    1. ممنون از مقاله مفیدتون.عالی بود و جامع و به همه موارد پرداخته شده بود.یه سوال داشتم در مورد یکی از بخشی هایی که توی مقاله به اون اشاره کردید. که راجب بک لینک های درجه دوم و سوم بود.چطور بک لینک های درجه ۲و ۳ بسازیم؟

      1. شما میتونید مقالات ارزشمند و مفید تولید کنید و آن را در سایت های وبلاگی مثل ویرگول منتشر کنید و همچنین از کلمات برندی در محتوای خود استفاده کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"