call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خرید و انتشار رپورتاژ

    خرید و انتشار رپورتاژ

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    پایه و اساس یه کسب و کار برای رسیدن به سود، بازاریابی و تبلیغاته. بازاریابی و تبلیغات  در بستر های مختلف به صورت های متفاوتی انجام میشه.مثلا اگه شما صاحب یه کسب و کارهای اینترنتی هستین برای اینکه سایت شما در بین رقبایی که دارین به چشم مخاطب بیاد و دیده بشه باید در نتایج گوگل رتبه خوبی داشته باشین. بنابراین باید به سئو سایت تون اهمیت بدین. یکی از راه های بهبود سئو سایت خرید رپورتاژ آگهی است که با استفاده از لینک های فالو که از رپورتاژ به سایت خود می دهید می توانید میزان اعتبار سایت خود را افزایش دهید. در صفحه سئو و بهینه سازی نبض مارکتینگ بیشتر در مورد سئو سایت چیست؟ انواع اون و … براتون توضیح دادیم. بعد از خرید رپورتاژ آگهی مسئله مهم اینه که رپورتاژ رو در چه پلتفرم هایی منتشر کنیم؟ در ادامه یه سری نکات مفید در این مورد رو براتون توضیح میدیم.

    ۱۰ نکته قبل از خرید و انتشار رپورتاژ

    اگه شما هم صاحب یه کسب و کار اینترنتی هستین ، احتمالا بارها برای اینکه سایتتون در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی بگیره تصمیم به انتشار رپورتاژ گرفتین. اگه پروژه بهینه سازی و خدمات سئو سایت شما رو یه شرکت سئو سایت انجام میده باید توجه داشته باشین که اون ها به خاطر تخصص و تجربه ای که دارن با توجه به نیاز سایت شما بهترین انتخاب رو برای انتشار رپورتاژ برای سایت شما خواهند داشت. اما اگه خودتون تصمیم دارین برای سایتتون رپورتاژ برین بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید و انتشار رپورتاژ کنین حتما حتما به این نکات توجه نمایید تا نتیجه بهتری بگیرین :

    ۱.بررسی وضعیت فنی و محتوایی سایت

    وضعیت فنی و محتوایی سایتتون رو آنالیز کنین و مطمئن شوین که از نظر استانداردهای گوگل وضعیت خوب و قابل قبولی دارین. مثلا لود صفحات سایتتون از سرعت خوبی برخوداره. از نظر محتوایی کلمات کلیدی مورد نظرتون حدقل در ۵۰ نتیجه اول گوگل هستن.

    ۲. تحلیل و آنالیز سئو سایت های رقیب

    قبل از خرید و انتشار رپورتاژ حتما وضعیت سئو سایتهای رقیب رو آنالیز کنین.تحلیلی و آنالیز سئو سایت خودتون و سایت رقبا دید خوبی به شما میده تا بتونین برای خرید و انتشار رپورتاژ تصمیم بهتری بگیرین.

    ۳. تنظیم تقویم محتوایی

    برای تولید و انتشار محتوا در سایتتون باید یه برنامه ریزی منظم تدوین شده داشته باشین.

    ۴. شناسایی بهترین سایت های انتشار رپورتاژ

    فهرستی از بهترین سایت های انتشار دهنده رپوتاژ که اسپم و اسکور پایین دارن و DA، PA بالایی دارن جمع آوری کنین.

    ۵.تعیین کلمات کلیدی هدف

    کلمات کلیدی که قصد دارین برای اون ها رپورتاژ منتشر کنین رو از قبل مشخص کنین. درواقع شما باید از قبل مشخص کنین که تصمیم دارین روی کدام کلمات هدف رشد کنین.

    ۶. تدوین برنامه زمانی برای انتشار رپورتاژ

    برای انتشار رپورتاژ ها در سایت های هدف یه برنامه زمانی مشخص تدوین کنین .

    ۷. کپی کردن ممنوع!

    حتما برای محتوایی که تصمیم دارین برای رپورتاژ بنویسین از قبل استراتژی داشته باشین و برنامه ریزی کنین . سعی کنین محتوای شما کاملا یونیک و اختصاصی باشه. به هیچ وجه از محتوای کپی شده استفاده نکنین چون این مسئله علاوه بر اینکه رتبه شما رو در گوگل برای اون کلمه کلیدی پایین میاره به اعتبار کسب و کارتون هم لطمه میزنه.

    ۷. کپی کردن ممنوع!

    حتما برای محتوایی که تصمیم دارین برای رپورتاژ بنویسین از قبل استراتژی داشته باشین و برنامه ریزی کنین . سعی کنین محتوای شما کاملا یونیک و اختصاصی باشه. به هیچ وجه از محتوای کپی شده استفاده نکنین چون این مسئله علاوه بر اینکه رتبه شما رو در گوگل برای اون کلمه کلیدی پایین میاره به اعتبار کسب و کارتون هم لطمه میزنه.

    ۸. تدوین استراتژی مشخص برای لینک سازی 

    لینک سازی در رپورتاژ خیلی مهمه اصلا برای دریافته بک لینکه که رپورتاژ نوشته میشه. حتما در این مورد هم از قبل برنامه ریزی داشته باشین.

    ۹. آشنایی با قوانین و مقررات سایت انتشاردهنده رپورتاژ

    در مورد سایت های انتشار دهنده سرعت ایندکس شدن صفحات و قوانین و مقررات مربوط به انتشار رپورتاژ رو حتما از قبل مطالعه کنیم. همچنین با سبک نوشتاری و جامعه مخاطبان هدف اون سایت آشنا باشیم این مسئله در تدوین رپورتاژ خیلی مهمه.

    ۱۰. بررسی و ضعیت هاستینگ سایت

    وضعیت هاست سایتمون رو بررسی کنیم که وضعیت خوب و پایداری باشه.

    بعد از اینکه تمامی این ۱۰ نکته رو بررسی کردیمو در مورد هر کدم به اطمینان خاطر رسیدیم ، سراغ انتشار رپورتاژ میریم.

    مسیر خرید و انتشار رپورتاژ در ۳ قدم :

     . استفاده از پلتفرم های انتشار رپورتاژ
     . نوشتن یه رپورتاژ موفق

     . انتخاب بهترین سایت برای انتشار 

    برای اینکه مسیر خرید و انتشار رپورتاژ رو به درستی طی کنین و بتونین با انتشار رپورتاژ وضعیت سئو سایتتون رو از نظر سئو خارجی بهبود بدین در ادامه هر کدوم از این سه قدم رو به تفضیل براتون توضیح میدیم.

    پلتفرم رپورتاژ آگهی چیست؟ | انتشار سریع تر رپورتاژ

    برای خرید رپورتاژ اگه مستقیما سراغ  سایت های انتشار دهنده برین ممکن است برای اینکه بتونین با اون ها ارتباط برقرار کنین روزها منتظر بمونین. این سایت ها به دلیل ترافیک بالایی که دارند امکان پاسخ گویی و رسیدگی سریع به ایمیل و تماس شما رو ندارن. به طور کلی روند برقراری ارتباط مستقیم با سایت های انتشار رپورتاژ زمان بره و اگه استراتژی سئو داشته باشین و براتون مهم باشه در زمان خاصی رپورتاژ شما منتشر بشه به این ترتیب از برنامه ریزی تون عقب میفتین. خب راه حل چیه؟

    در این میان یه سری از سایت ها به عنوان واسطه وارد شدن تا کار انتشار رپورتاژ رو تسریع کنن. این سایت ها درواقع پلتفرم هایی هستن که با داشتن اکانت از سایت های انتشاردهنده که با سایت های های انتشار دهنده به صورت مستقیم در ارتباطن و به شما کمک می کنن از بین ده ها سایت انتشاردهنده بهترین سایت رو برای انتشار رپورتاژتون انتخاب کنین و در حداقل زمان نهایتا ۲۴  ساعت اقدام به انتشار رپورتاژ شما میکنن.

     

    ۴ مزیت استفاده از پلتفرم های انتشار رپورتاژ

    همون طور که براتون توضیح دادیم برای خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بهتره سراغ پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی برین که واسطه بین شما و سایت های انتشار دهنده هستن. حالا ممکنه بپرسین چرا باید این کار انجام بدین و در واقع دلایل استفاده از پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی چیه؟

    ۱- صرفه جویی در زمان | انتشار سریع تر رپورتاژ

    اولین دلیلی که باعث میشه تا برای خرید رپورتاژ سراغ پلتفرم های انتشار رپورتاژ بریم این است که ارتباط مستقیم با سایت های انتشار دهنده ممکنه هفته ها طول بکشه اما این پلتفرم ها ده ها سایت انتشار دهنده رپورتاژ رو جمع آوری کردن و در هر کدام از اون سایت ها یه اکانت دارن و کافیه که شما سایت یا سایت های انتشار دهنده رو انتخاب کنین. این پلتفرم ها با دسترسی که در این سایت ها دارن در کم تر از چند ساعت اقدام به انتشار رپورتاژ شما میکنن.

    « زمان گران بها تر از طلاست »

    ۲- پشتیبانی مناسب

    پشتیبانی برای انتشار رپورتاژ

    ممکنه در روند انتشار رپورتاژ مشکلی به وجود بیاد. مثلا بخشی از رپورتاژ منتشر نشه، یا اینکه بعد از انتشار متوجه یه ایرادی در محتوا بشین و تصمیم بگیرین اون ایراد رو  اصلاح کنین، اگه با سایت انتشار دهنده مستقیم ارتباط گرفته باشین به دلیل ترافیک بالایی که این سایت ها دارن معلوم نیست چه زمانی بتونین دوباره باهاشون ارتباط برقرار کنین تا مشکل رو برطرف کنین. اما پلتفرم های انتشار دهنده رپورتاژ به خاطر دسترسی که در این سایت ها دارن سریعا مشکل رو پیگیری میکنن و در کمترین زمان ممکن اون حل میکنن. 

    ۳- به صرفه بودن هزینه انتشار

    اگه شما مستقیما اقدام به انتشار رپورتاژ در سایت انتشار دهنده کنین باید هزینه قابل توجهی رو پرداخت کنین چون شما فقط قصد خرید برای انتشار یه رپورتاژ رو دارین. اما  پلتفرم های انتشار دهنده رپورتاژ روزانه صدها رپورتاژ رو در سایت های انتشار دهنده منتشر میکنن بنابراین سایت های انتشار دهنده به نوعی به این پلتفرم ها تخفیف میدن، و این پلتفرم ها برای اینکه افراد بیشتری به آن ها مراجعه کنن و نزد مراجعه کننده هاشون محبوب باشن قیمتی که برای انتشار رپورتاژ ارائه میدن از قیمت سایت انتشار دهنده برای شما کم تر خواهد بود.

    ۴- سیستم گزارش دهی دقیق و به موقع

    گزارش دهی دقیق

    پس از اینکه از پلتفرم های انتشار رپورتاژ اقدام به خرید رپورتاژ کردین، این پلتفرم ها یه پنل کاربری در اختیار شما قرار میدن که در اون میتونین یه سری گزارشات لحطه ای و تحلیل از روند انتشار رپورتاژتون در سایت انتشار دهنده رو مشاهده کنین. این گزارشات شامل لحظه انتشار در سایت انتشار دهنده، زمان ایندکس شدن رپورتاژ، وجود مشکل و یا ایراد و غیره است.

    چند نمونه از پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی

    برای انتشار رپورتاژ پلتفرم های مختلفی وجود داره که می تونین یکی از اون ها رو انتخاب کنین:

    ۱-وب سایت رپورتاژ

    ۲- وب سایت یکتانت

    ۳- وب سایت تریبون

    ۴-وب سایت رایا مارکتینگ

    ۵-وب سایت تسمینو

    چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسیم؟

    یکی از نکاتی که قبل از خرید و انتشار رپورتاژ باید به اون توجه کنین اینه که در زمان نوشتن رپورتاژ به یه سری اصول و قواعد دقت کنین. در ابتدا سعی کنین یه عنوان جذاب و مخاطب پسند برای رپورتاژ انتخاب کنین تا مخاطب برای خوندن رپورتاژ ترغیب بشه. سپس محتوایی که برای رپورتاژ مینویسین حتما یونیک  و غیر تکراری باشه و البته جذاب. به این ترتیب مخاطب ترغیب میشه اون بخونه. حتما در طول محتوایی که می نویسین صداقت رو رعایت کنین، به این شکل که در بیان مزیت های محصول و خدماتتون افراط نکنین.حتما جنبه روایی و داستانی در طول نوشته داشته باشین و …  در مقاله اصول نوشتن رپورتاژ در بلاگ نبض مارکتینگ در این باره مفصل توضیح دادیم . میتونین برای اطلاعات بیشتر یه سری به اون مقاله بزنین.

    ویژگی های بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ چیست؟

    برای اینکه رپورتاژی که منتشر میکنین نتیجه خوبی برای بهبود سئو و بهینه سازی سایتتون داشته باشه باید بهترین سایت رو برای انتشار رپورتاژتون انتخاب کنین. بهترین سایت انتشار دهنده رپورتاژ این ویژگی ها را دارد :

          ۱. سایتی با تعداد بازدید کنندگان بالا

    1. ۲. ترافیک بالایی دارد
    2. ۳. اتوریتی بالایی داشته باشد
    3. ۴. سایت های هم موضوع با محتوای شما
    4. ۵. اسپم و اسکور پایین داشته باشه

    در مقاله اصول نوشتن رپورتاژ این موارد رو براتون بیشتر توضیح دادیم. میتونین برای مطالعه بیشتر به اون محتوا هم یه سری بزنین.

    چند نمونه از بهترین سایت های ایرانی انتشار دهنده رپورتاژ آگهی :

    ایسنا

    از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را شروع کرد. اعتبار دامنه این سایت ۸۷ است . الکسا این سایت ۴۹ است و این به این معنی که از هر ۱۰۰ نفر ورودی این سایت ۵۰ نفر از گوگل وارد میشن که یه عدد فوق العاده است.هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان است.

    عصر نیوز

    یکی از سایت های خوب انتشار دهنده رپورتاژ آگهی است که از سال ۱۳۸۵ داره فعالیت میکنه. ارزش دامنه این سایت ۵۹ و رتبه الکسا آن ۲۲ است. از هر ۱۰۰ ورودی به این سایت ۳۲ نفر از گوگل وارد میشن. این سایت جزء سایت های خبری جذاب است چرا که مدت موندگاری مخاطبان در این سایت حدود ۴ تا ۵ دقیقه است که زمان قابل توجهی است. قیمت انتشار رپورتاژ در این سایت حدود ۱۶۰۰۰۰۰ تومان است.

    دنیای اقتصاد

    دنیای اقتصاد از جمله سایت های با مخاطب بسیار بالاست. این سایت جزء سایت های بسیار جذاب برای مخاطبان است. اعتبار دامنه و رتبه الکسا در این سایت به ترتیب ۵۳ و ۳۷ است. مدت زمان ماندگاری مخاطبان بین ۴ تا ۶ دقیقه است. هزینه انتشار رپورتاژ در این سایت حدودا ۱۵۰۰۰۰۰تومان است.

    « حرکت روی لبه تیز چاقو »

    روند زمانی انتشار رپورتاژ آگهی

    در پروسه خرید و انتشار رپورتاژ یکی از مهمترین مواردی که باید به اون توجه کنیم روند زمانی انتشار رپورتاژ است. هدف از انتشار رپورتاژ دریافت لینک فالو و گرفتن اعتبار برای سایت سازنده اونه ، اما دقت کنین که این کار مثل حر کت روی لبه تیز چاقو است. زیرا گوگل روند خرید و فروش لینک را روش درستی نمی داند. بنابراین اگر متوجه بشه شما این کا رو برای بهبود سئو سایتتون انجام دادین شما رو جریمه میکنه. برای اینکه گوگل متوجه این روند نشه نباید بین انتشار رپورتاژ هاتون یه نظم زمانی وجود داشته باشه . مثلا اگه دو رپورتاژ رو به فاصله ۲ روز منتشر میکنین، سومی رو یه ماه بعد منتشر کنین. بنابراین سعی کنین یه برنامه ریزی برای انتشار رپورتاژ و اون ها رو به صورت نامنظم منتشر کنین.

    هزینه رپورتاژ آگهی چقدر است؟

    برای تعیین هزینه و قیمت انتشار رپورتاژ در یه سایت مرجع مشخصی وجود نداره به همین دلیل هم هست که لیست قیمت سئو که شرکت های سئو سایت به عنوان خدمات سئو سایت ارائه می دهند با هم تفاوت دارد. اما معمولا سایت ها بر اساس موارد زیر قیمت انتشار رپورتاژ را ارئه می دهند :

    هزینه های متفاوتی برای انتشار رپورتاژ در سایتشان از مخاطبان دریافت می کنن. این قیمت ۱۰۰ هزار تومان شروع میشه و تا ۲.۵ میلیون تومان در بعضی از سایت میرسه.

    موارد ممنوعه در سفارش رپورتاژ آگهی

    در پروسه خرید و انتشار رپورتاژ یه سری اشتباهات رایج وجود داره. برای داشتن یه رپورتاژ موفق و رسیدن به نتیجه مطلوب یعنی بهبود وضعیت سئو سایت حتما از این اشتباهات پرهیز کنین:

    انتشار محتوای یک رپورتاژ در دو سایت مختلف

    حتما حساسیت گوگل رو نسبت به مطالب کپی میدونین، بنابراین هیچ وقت دو رپورتاژ با محتوای یکسان رو در سایت های مختلف منتشر نکنین. گوگل با موتور های جستجویی که داره سریعا متوجه این مسئله میشه و به شما امتیاز منفی میده. با این کار رتبه شما در گوگل به طرز وحشتناکی افزایش پیدا میکنه.

    خرید و انتشار رپورتاژ به تعداد زیاد

    برای رسیدن به نتیجه مطلوب نباید هیچ وقت عجله کنین. از آن جایی که لینک هایی که توسط رپورتاژ دریافت میکنین دائمی هستن بنابراین باید در نوشتن و انتخاب لینک ها در رپورتاژ دقت کنین. فکر نکنین که با انتشار تعداد زیادی رپورتاژ به صورت همزمان میتونین سریع تر در نتایج گوگل بالا بیاین و به هدفتون برسین. بلکه در این صورت به احتمال زیاد توسط گوگل شناسایی میشن و سایت شما پنالتی میشه.

    انتشار منظم رپورتاژ ها

    خرید بک لینک حتی به روش انتشار رپورتاژ از نظر گوگل کار درستی نیست بنابراین باید سعی کنین تا جای ممکن با استراتژی این کار را انجام بدین که گوگل متوجه فعالیت شما نشه. یکی از این استراتژی ها انتشار نامنظم رپورتاژ هاست. یعنی فاصله زمانی انتشار رپورتاژها یه الگوی منظم نداشته باشه.

    جمع بندی یا سخن آخر

    در این مقاله سعی کردیم شما رو با نکات مهمی که قبل از خرید و انتشار رپورتاژ لازم است حتما به اون ها توجه کنین آشنا کنیم. همچنین برای اینکه بتونین رپورتاژ خوب و موفقی تهیه کنین بقیه مقالات مرتبط با این موضوع رو که در وبلاگ نبض مارکتینگ تهیه شده بود رو در طول متن بهتون معرفی کردیم. به علاوه برای اینکه بتونین پروسه خرید و انتشار رپورتاژ رو با زحمت کم تر و در زمان کوتاه تری انجام دهین پیشنهاد کردیم که از پلتفرم های انتشار رپورتاژ کمک بگیرین. چند نمونه از این پلتفرم ها مانند: یکتانت ، تریبون و غیره رو هم بهتون معرفی کردیم.

    اگر شما هم برای موارد گفته شده نیاز به مشاوره سئو  دارید می‌توانید از راه های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    سفر مشتری چیست
    استفاده از regex در سرچ کنسول
    تست A/B
    افزونه سئو وردپرس

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    یک پاسخ

    1. من بقیه محتواهای مربوط به رپورتاژ شما مثل انواع رپورتاژ،اصول نوشتن رپورتاژ،برای رپورتاژ چقدر هزینه کنیم؟و این مقاله که به نظرم دیگه در زمینه نوشتن تا انتشار یه رپورتاژ موفق هیچ سوالی باقی نذاشتین. از شما تشکر می کنم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"