call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خرید بک لینک و تاثیر آن بر سئو

    خرید بک لینک چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    یکی از مشاغلی که امروزه طرفداران  زیادی را به خود جذب کرده، وب مستری و کار سئو سایت است. این مشاغل ارتباط مستقیمی با گوگل و انواع موتورهای جست‌وجوگر دارند. برای این‌که درک بهتری از سئو داشته باشید باید کلماتی که برای آن استفاده می‌شوند را بشناسید. یکی از این کلمات، بک لینک است. حال این سوالات به‌وجود می‌آید که اصلا بک لینک چیست؟ چه تاثیری بر سئو دارد؟ زمانی که قصد دارید سایت خود را گسترش داده و برای رشد آن قدمی بردارید، لازم است که کارهایی را انجام دهید. در این زمان است که نباید تاثیر خرید بک لینک بر سئو را نادیده بگیرید.

    بک لینک چیست؟

    بک لینک چیست؟

    زمانی که شما یک سایت داشته و قصد دیده شدن آن را دارید،می‌توانید از راه‌های زیادی کمک بگیرید. یکی از این راه‌ها خرید بک لینک است. برای پاسخ به سوالی که در مقدمه این مقاله نوشته شد، باید بگوییم که بک لینک یعنی این‌که شما برای دیده شدن سایت خود، لینک آن را در سایت‌های معتبری قرار می‌دهید که بازدید آن‌ها زیاد است. ممکن است سایت‌های دیگر، از شما هم این درخواست را داشته باشند و این کار معمولا دو طرفه است. گرفتن بک لینک از سایت دیگر آسان نیست و به همین دلیل است که نباید از تاثیر خرید بک لینک چشم پوشی کنید.

     این تاثیری که بک لینک بر سایت شما دارد به این شکل است که اغلب بازدیدکنندگان سایتی که بک لینک را از آن گرفتید، به سایت شما مراجعه می‌کنند. زمانی که بازدید سایت‌تان بالا برود، گوگل آن را سایتی می‌بیند که برای افراد زیادی جذاب است. با پیدایش این حالت خواهید دید که سایت‌تان در درجه بالاتری از فهرست گوگل قرار می‌گیرد. کار بک لینک، در واقع نوعی تبلیغ است که سایت‌ها برای هم انجام می‌دهند. اگر این کار طبق استانداردهای لازم پیش نرود، ممکن است برای‌تان موجب دردسر شود.

    نکاتی که در زمان خرید بک لینک اهمیت دارند!

    همان‌گونه که تاثیر خرید بک لینک بر سئو خارجی مثبت است، در مواردی هم ممکن است برای سایت‌تان مشکلاتی را ایجاد کند. بهترین کار برای بالا بردن سایت، داشتن یک محتوای خوب است. اما اگر قصد دارید از این روش برای رشد سایت‌تان استفاده کنید باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

    بهتر است در زمان خرید بک لینک، با خود مدیر و صاحب سایت در ارتباط باشید و با واسطه همکاری نکنید.

    اگر قصد دارید از سایتی بک لینک بخرید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تعداد بک لینک خریداری شده‌تان نباید در یک صفحه از سایت قرار گیرد.

    هنگامی که قصد خرید بک لینک را دارید، نباید از سایت‌هایی که مطالب گسترده و عمومی دارند استفاده کنید. در این زمان ممکن است آدرس سایت‌تان دیده نشود.

    چرا خرید بک لینک تاثیر منفی بر سئو دارد؟

    چرا خرید بک لینک تاثیر منفی بر سئو دارد؟

    ممکن است که تاثیر خرید بک لینک بر سئو، تاثیری منفی باشد. معمولا بسیاری از سایت‌ها بدون این‌که این موضوع را مورد توجه قرار دهند از این ترفند برای رشد استفاده می‌کنند. یک نکته مهم در این بخش این است که بیشتر سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند، خود توانایی استفاده از آن را ندارند. مسلما اگر این بک لینک‌ها دارای کیفیت بالایی بودند، این سایت‌ها به هیچ وجهآن را نمی‌فروختند. بهتر است که برای سایت خود این دسته بک لینک‌ها را خریداری نکنید.

    وقت و هزینه خود را در جایی بگذارید که می‌دانید موثر است و تاثیر خرید بک لینک به‌صورت مثبت به شما باز می‌گردد. برخی از افراد از سایت‌های بزرگ و پر بازده بک لینک خریداری می‌کنند اما تاثیر آن را نمی‌بینند. موضوع مهم در این بخش این است که ممکن است مطالب آن سایت با سایت شما همخوانی نداشته باشد. برای مثال اگر موضوع اصلی محتوای یک سایت بزرگ در مورد چوب بوده و موضوع کلی سایت شما درمورد خودرو باشد، مسلما این دو سایت هیچ ربطی به هم ندارند و شما بازخوردی که خود را برای آن آماده کردید، دریافت نخواهید کرد.

    اشتباهات رایج در خرید بک لینک

    رایج‌ترین اشتباه در خرید بک لینک این است که گول تبلیغات زرق و برق دارد با وعده‌های دروغین را بخورید. معمولا افرادی که به تازگی وارد این حیطه شده‌اند و در مورد این موضوع اطلاع کافی ندارند، فریب می‌خورند. در این صورت تاثیر خرید بک لینک بر سئو منفی خواهد بود و ممکن است سئو سایت شما از میان برداشته شود. قصد افرادی که این کار را انجام داده و بک لینک منفی به شما ارائه می‌دهند، این است که شما را به‌عنوان رقیب خود از این دایره کاری خارج کنند. شما میتوانید سایتتان را به شرکت های خدمات سئو بسپارید زیرا از آنجا که تجربه بیشتری در این موارد دارند سایت شما با چنین مشکلاتی رو به رو نخواهد شد.

    سخن آخر

    پیش از آن‌که به فکر خرید بک لینک برای رشد سایت خود باشید باید روش‌های دیگری را هم امتحان کنید. یکی از این کارها می‌تواند داشتن یک ترفند ویژه برای سایت‌تان باشد که هرکسی آن را نداند. ممکن است تاثیر خرید بک لینک، برای سایت شما منفی باشد که باید پیش از وقوع این اتفاق، به بررسی عوامل زیادی بپردازید.

    در صورت نیاز میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    swot چیست
    آموزش ثبت سایت در سرچ کنسول
    content-marketing
    اسپم اسکور چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"