call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • رپورتاژ رایگان یا مجانی

    رپورتاژ رایگان یا مجانی! چگونه رپورتاژ رایگان منتشر کنیم؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    رپورتاژ آگهی رایگان هم داریم هم میشه! حتما با شنیدن این جمله بسیار تعجب کرده اید. زیرا اگر کمی با سئو خارجی آشنا باشین می دانین که رپرتاژ یکی از ابزارهای سئو خارجی است که کارشناسان سئو برای بهبود وضعیت سئو سایت از آن استفاده میکنن. حالا اصطلاح رپورتاژ رایگان یا مجانی چیست؟ اصلا رپورتاژ رایگان چقدر بر بهبود سئو سایت تاثیر گذار است؟ در ادامه در مورد پاسخ این پرسش ها بیشتر توضیح می دهیم پس با ما همراه باشین.

    پیشینه رپورتاژ رایگان چه بوده است؟

    در گذشته رپورتاژ به شکل امروز رایج نبود و فلسفه دیگری داشت. از آن جایی که تعداد کارخانه ها و شرکت ها کم بود، افرادی به بازدید از کارخانه ها می رفتند و در مورد محصولات و روند تولید گزارشاتی می نوشتن و منتشر میکردن، که اسم برند آن محصول هم در گزارش (رپرتاژ) وجود داشت. مردم هم با خواندن این رپرتاژها با برند آن محصولات بیشتر آشنا میشدن و این گونه بود که کم کم برند آن محصول در خاطر مردم می ماند. اما امروز با افزایش تعداد کارخانه ها و شرکت ها در تولید محصولات و ارائه خدمات این روش منسوخ شده و صاحبان برند ها خود اقدام به تهیه و انتشار رپورتاژ میکنن. در ادامه بیشتر با انواع رپورتاژ ها آشنا می شویم

    رپورتاژ آگهی چیست؟

    رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری محتوایی است که بیشتر به صورت متن و گاهی نیز به صورت ویدیو است که با هدف تبلیغات غیر مستقیم و بهبود سئو خارجی سایت تهیه می شود و در  رسانه های مجله، روزنامه، سایت منتشر می شود. همان طور که می دانید رپورتاژ یکی از روش های دریافت بک لینک است که از این طریق  وضعیت سئو سایت و رتبه کلید واژه های سایت را بهبود می دهد و در مقایسه با خرید بک لینک به صورت مسقیم روش بهتری است. زیرا علاوه بر دریافت بک لینک و دادن اعتبار به سایت نوعی محتوا است و از طریق آگاهی بخشی به مخاطب بیشتر در ذهن او باقی می ماند و به نوعی موجب برند سازی نیز می شود. به علاوه از آن جایی که ماندگار است به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. درسته است که برای خرید و انتشار رپورتاژها در رسانه های انتشار دهنده رپورتاژ باید هزینه صرف کنید اما در این میان می توانید با انتشار رپورتاژ رایگان هم برای سایت خود اعتبار کسب کنید

    آیا می دانید مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

    در مورد مزایای رپورتاژ بسیار می توان سخن گفت اما یکی از مهمترین مزیت هایی که انتشار رپرتاژ برای سایت دارد این است که رتبه سایت بهبود پیدا کنه. اصلا هدف اصلی که اقدام به انتشار رپورتاژ می کنیم همین است. می خواهیم وضعیت سایت را بهبود دهیم. زمانی که شما اقدام به انتشار رپرتاژ در یک سایت پر بازدید می کنید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در آن رپرتاژ قرار می دهید و مخاطبان آن وب سایت از طریق این کلمات وارد وب سایت شما می شوند و به سایت شما اعتبار می دهند. به این ترتیب رتبه کلمات کلیدی مورد نظر شما هم بهبود پیدا می کند. خب شاید برای شما هم سوال باشد که از طریق تبلیغات نیز می توان کاربر را از سایت های پربازدید به سایت خودمان هدایت کنیم خب بهتر است رپرتاژ را انتخاب کنیم یا تبلیغات را ؟؟ یکی از معایبی که برای تبلیغات وجود دارد این است که هزینه تبلیغات بسیار بیشتر از سئو است. برای مشاهده لیست قیمت سئو پیشنهاد می کنیم به صفحه تعرفه سئو نبض یه سری بزنید و لیست قیمت خدمات سئو رو با قیمت تبلیغات مقایسه کنید.

    تبلیغات یا رپورتاژ ؟!

    درست است که از طریق روش های مختلف تبلیغات مانند: تبلیغات کلیکی می توان کاربران را برای کلمات کلیدی مورد نظر به سایت هدایت کرد. اما به دلایلی رپرتاژ حتی انواع رپورتاژ های رایگان بهتر است زیرا :

    ۱.مردم عاشق اطلاعات هستند.

    الگوی خرید مردم در این سال ها تغییر کرده است. قبل از آنکه اقدام به خرید کنند در دنیای اینترنت در مورد آنچه که می خواهند بخرند ، مزایا و معایب برند های مختلف جستجو می کنند.

    ۲. تبلیغات غیر مستقیم تاثیر بیشتری دارد.

    مردم در دنیای امروز نسبت به هر آنچه به صورت مستقیم به آن ها القا شود گارد دارن البته که در مقابل تبلیغات بیشتر. زیرا گمان میکنن که قرار است سرشان کلاه برود! اما اگر شخص یا رسانه دیگری در مورد برندی دیگر به نیکی صحبت کند به احتمال بیشتری اعتماد ایجاد می شود و از آن برند خرید می کند.

    ۳. رپرتاژها به صرفه تر هستند.

    بعد از انتشار رپورتاژ، آن محتوا تا ابد برای سایت شما بک لینک ارسال میکند. حال رپورتاژ رایگان باشد یا پولی . اما در تبلیغات، اعتبار مشخصی وجود دارد و ماندگار نیست. مثلا در انواع تبلیغات کلیکی بعد از آن که تعداد کلیک ها تمام شد برای اعتبار مجدد باز هم باید هزینه پرداخت کنید. حال شما بگویید رپرتاژ بهتر است یا تبلیغات؟

    رپورتاژ رایگان چیست؟

    رپورتاژ رایگان مانند انواع رپرتاژهایی که در سایت های دیگر منتشر می شوند، محتوایی به صورت متن یا ویدیو است که از طریق بک لینک های فالو برای شما اعتبار جذب می کند. لازم هم نیست به صورت مستقیم برای انتشار این رپورتاژها هزینه کنین. اما سوالی که پیش میاید این است که این رپورتاژ رایگان را کجا و چگونه منتشر کنیم.

    رپورتاژ-رایگان-چیست؟

    چگونه رپورتاژ رایگان منتشر کنیم؟

    رپورتاژ رایگان مانند انواع رپرتاژهایی که در سایت های دیگر منتشر می شوند، محتوایی به صورت متن یا ویدیو است که از طریق بک لینک برای شما اعتبار جذب می کند. لازم هم نیست به صورت مستقیم برای انتشار این رپورتاژها هزینه کنین. اما سوالی که پیش میاید این است که این رپورتاژ رایگان را کجا و چگونه منتشر کنیم.

    ۱.پست مهمان

    ۲.انتشار رپرتاژ در شبکه های اجتماعی

    ۳.سایت مدیوم

    ۴.سایت اخبار رسمی

    پست مهمان

    یک سری از وبسایت ها هستن که می توانید به عنوان مهمان در آن سایت ها برای خود وبلاگ بسازید و محتواهای خود را آن جا منتشر کنین و با دادن لینک از آن جا به سایت خود بک لینک زده و اعتبار سایت خود را بالا ببرین. این نوع محتواها که در وبلاگ سایت های دیگر به صورت مهمان منتشر میشن نوعی رپورتاژ رایگان محسوب میشن. این یک بازی برد برد است. زیرا شما با انتشار محتوا در سایت میزبان ترافیک سایت او را بالا میبرید و با گرفتن بک لینک از این سایت به سایت خود اعتبار میبخشین.

    انتشار پست مهمان

    انتشار رپورتاژ در شبکه های اجتماعی

    ویرگول یک شبکه اجتماعی با مخاطب بالاست که می توانین در آن عضو بشین و نوشته های خود را تحت عنوان رپورتاژ بدون هیچ هزینه ای منتشر کنین و از طریق بک لینک اعتبار سایت خود را بالا ببرین. البته بهتر است با استفاده از روش هایی مثل افزایش فالور بازدید از مقاله هاتون رو بالا ببرین. به این ترتیب هم در نتایج گوگل زودتر بالا میاین و هم میتونین ترافیک سایت خود را بالاتر ببرین زیرا افراد بیشتری از طریق لینک های رپرتاژ وارد سایت شما میشن. از دیگر رسانه های اجتماعی دیگر که می توانید از طریق انتشار محتوا در آن بک لینک بگیرین می توان به لینکدین اشاره نمود.

    سایت مدیوم

    سایت مدیوم نسخه انگلیسی سایت ویرگول است. اگر محتوای شما به زبان انگلیسی باشد می توانین از این بستر هم برای انتشار رپرتاژ رایگان و دریافت بک لینک برای سایت خود استفاده کنین.

    سایت اخبار رسمی

    یک سری از سایت ها هستن که با با اینکه اعتبار بالایی دارن اما اقدام به انتشار رپرتاژ رایگان میکنن. سایت اخبار رسمی از جمله این سایت هاست. البته لینک های که از طریق انتشار رپرتاژ در این سایت میتوانین دریافت کنین نوفالو است. درست است که لینک های نوفالو به صورت مستقیم تاثیری بر بهبود سئو سایت ندارن اما با هدایت مخاطبان به سایت شما ترافیک سایت را بالا میبرن.

    جمع بندی

    در این مقاله در مورد رپورتاژ نکات مهمی را برای شما مطرح کردیم از جمله معرفی بسترهایی برای انتشار رپورتاژ رایگان. از جمله نکات دیگری که باید به آن توجه کنید این است که موقع انتشار رپورتاژ به ویژگی های سایت انتشار دهنده دقت نمایید. هر چقدر موضوع سایت انتشار دهنده با موضوع مورد فعالیت سایت شما تشابه بیشتری داشته باشد، DA و PA  بالاتری داشته باشد، رتبه الکسا بهتر و اسپم اسکور پایین تری داشته باشد اعتبار بیشتری از طریق انتشار رپرتاژ در آن سایت ها به سایت شما وارد خواهد شد. از نکات مهم دیگر که باید به آن توجه کنید این است که سایت انتشار دهنده رپرتاژ شما را حذف نکند و برای همیشه آن را در سایت خود نگه دارد. در مورد رپورتاژ رایگان هم سعی کنین بستری را انتخاب کنین که لینک هایی که به سایت شما می دهد فالو باشد. زیرا لینک های نوفالو اعتباری به سایت شما اضافه نمی کند. امیدواریم که این محتوا برای شما مفید بوده باشد. اگر در این زمینه سوالی داشتین و یا اگه قصد دارین مشاوره سئو بگیرین میتوانین با شماره های ما ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰،۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ در نبض مارکتینگ جوان ترین شرکت سئو سایت تماس بگیرین تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنن.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    ابزارهای افزایش سرعت سایت اصلی
    الگوریتم فرد Fred Algorithm
    رتبه کلمات کلیدی Keyword Ranking
    الگوریتم های گوگل

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"