call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • بک لینک های فالو چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

    [ASRating]

    فهـرست مطالـب

    لینک فالو چیست؟ لینک های فالو چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟ تفاوت لینک فالو و نوفالو چیست؟ بک لینک ها از موارد بسیار مهم و البته پرچالش در دنیای سئو هستند. برای اینکه راحت تر بتوانین مفهوم بک لینک را درک کنین در ابتدا کمی در مورد لینک سازی توضیح می دهیم و در ادامه در مورد بک لینک های فالو (Do fallow)، کاربردهای آن، و اینکه چطور می توانین بک لینک های باکیفیت و خوب برای وب سایت خود دریافت کنین نکاتی را بیان می کنیم پس با ما همراه باشین.

    انواع لینک سازی کدام است؟

    لینک سازی داخلی چیست؟

    لینک سازی داخلی یکی از مهمترین مواردی است که در استراتژی سئو داخلی یک کارشناس سئو خوب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد. زیرا لینک سازی داخلی حکم مرگ و زندگی را برای سایت شما دارد. لینک سازی داخلی با کمک انکر تکست ها انجام می شود. به این ترتیب صفحات داخلی سایت به هم وصل می شوند و مسیر حرکت کاربران و موتورهای جستجو بین صفحات مختلف و البته مرتبط سایت فراهم می شود. کاربر مدت زمان بیشتری در سایت باقی می ماند. موتورهای جستجو صفحاتی را که تازه ساخته شده اند سریع تر پیدا می کنند و صفحات ایندکس می شوند. بحث لینک سازی داخلی در سئو سایت فروشگاهی که تعداد صفحات بیشتر است اهمیت بسیار زیادی دارد. به این ترتیب صفحات با سرعت بیشتری ایندکس می شوند و اگر به لینک سازی داخلی به درستی انجام شود می تواند موجب دیده شدن بیشتر سایت فروشگاهی شما در صفحه اول گوگل شود. 

    لینک سازی داخلی

    لینک سازی خارجی چیست؟

    در لینک سازی خارجی بر خلاف لینک سازی داخلی سایت شما از سایتی با آدرسی متفاوت لینک دریافت می کند. حتما برای شما هم پیش اومده وقتی یکی از دوستاتون کالایی را با برندی خاص به شما توصیه می کند، احتمال بیشتری وجود دارد برای خرید آن کالا اقدام کنید تا زمانی که نه شناختی از آن کالا دارید و نه کسی آن را به شما توصیه کرده باشد. در مورد موتورهای جستجو هم همین طور است. زمانی که سایتی دیگر به شما لینک می دهد در واقع آن سایت شما را به کاربران توصیه می کند و این از نظر گوگل بسیار با ارزش است. حال اگر تعداد سایت هایی که با آدرس های متفاوت به شما لینک می دهند بیشتر شود و البته آن سایت ها هم از اعتبار خوبی برخوردار باشند، گوگل به شما اعتبار بیشتری می دهد و در رتبه های بالاتری در SERP گوگل قرار میگیرین. نکته ای که وجود دارد این است که این لینک هایی که سایت شما دریافت می کند به صورت بک لینک های فالو و نوفالو است که در ادامه بیشتر در مورد آن های توضیح می دهیم. با توجه به هزینه ای که لینک سازی خارجی برای شما دارد، قیمت صفحه اول گوگل به خصوص در پروژه های بزرگ قابل توجه است بنابراین برای سفارش خدمات سئو به شرکت های سئو و کارشناسان سئو باید شناخت دقیقی نسبت به شرکت و یا کارشناسی که قرار است روی سئو سایت شما فعالیت کند داشته باشین.

    بک لینک های فالو

    لینک های فالو پیوندهایی هستند که توسط موتورهای جستجوی گوگل دنبال می شوند و با هدایت موتورهای جستجو به صفحات هدف بک لینک های فالو به صفحات سایت شما ارزش و اعتبار می بخشند. زیرا یکی از معیارهای موتورهای جستجو میزان اهمیتی است که دیگران به مطالب شما می دهند. درواقع بک لینک ها مانند مهره های یک شطرنج عمل می کنند و اعتبار را از سایتی دیگر به سایت شما هدایت می کنند. اما یک سوال؟ هر چقدر تعداد لینک هایی که دریافت می کنید بیشتر باشد اعتبار بیشتری به سایت شما خواهد رسید؟ پاسخ منفی است. کیفیت لینک ها از تعداد آن ها مهم تر است. اینکه بک لینک های فالو از چه سایتی با چه مشخصاتی به سایت شما اعتبار می دهند از تعداد آن ها مهم تر است.  

    چطور بک لینک های فالو با کیفیت دریافت کنیم؟

    دریافت بک لینک های فالو

    بک لینک های فالو به سایت شما اعتبار می دهد. اما شما نمی توانید میلیون ها بک لینک را برای کلید واژه های مختلف سایت خود دریافت کنین. زیرا از طرف گوگل شناسایی شده و به عنوان متقلب پنالتی میشین. بنابراین هرچقدر بک لینک هایی که دریافت میکنین کیفیت بالاتری داشته باشد اعتبار بیشتری میگیرین. هرچقدر سایتی که از آن لینک Do fallow دریافت میکنین DA و PA بالاتری داشته باشد، اسپم اسکور پایین تری و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد طبیعتا اعتبار بالاتری را به سایت شما منتقل می کند. حال ممکن است بپرسین خب این سایت ها را چطور پیدا کنیم؟ با آنالیز رقبا و …

    راه های دریافت بک لینک های فالو کدام است؟

    ایجاد پست مهمان

    یک سری از وب سایت ها هستند که شما می توانید با راه هایی مثل ساخت وبلاگ در آن ها و انتشار پست هایی به کلمات کلیدی مد نظر خود در وبسایتتان لینک دهید. فقط باید دقت کنید سایت هایی را انتخاب کنید که به شما لینک های فالو می دهند. خب ممکن است بپرسید چطور می توان این سایت ها را پیدا کرد. می توانید با استفاده از ابزارهای آنالیز رقیب مانند: Ahrefs  سایت هایی که در رنک بالای SERP گوگل هستند را آنالیز کرده و ببینین از چه وب سایت هایی برای پست مهمان و گرفتن بک لینک های فالو استفاده کرده اند.

    استفاده از فروم ها

    شما می توانید با ساختن حساب کاربری در فرم، از آن ها بک لینک فالو دریافت کنید. بک لینک ها فرومی بسیار ارزشمند هستند و می توانند وضعیت سئو سایت شما را بهبود دهند. شما با استفاد از  لینک های زیر  می توانین بک لینک های فرومی فالو بسازین.

    استفاده از فروم ها

    تولید محتوای ویدیویی یکی از انواع تولید محتواست که از سال ۲۰۱۷ به بعد بخش زیادی از جستجوهای اینترنت را به خود اختصاص داده است. آپلود محتواهای ویدیویی روی هاست سایت هزینه زیادی دارد اما پلتفرم هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از پلتفرم هایی که می توانین ویدیوهای خود را در آن آپلود کنین، یوتیوپ است. که بهترین امکانی که دارد این است که می توانین لینک وب سایت خود را در آن قرار دهید و به این ترتیب نوعی بک لینک فالو دریافت کنین. اما مشکلی که وجود دارد این است که ما در ایران هستیم و استفاده از این سرویس برای ما مقدور نیست. ولی به جای آن می توانین ویدیو های خود را در پلتفرم آپارات بارگذاری نمایین. در این پلتفرم امکان قرار دادن لینک وب سایت وجود دارد . به علاوه از آن جایی که در سال های اخیر علاقه کاربران به یادگیری از طریق مشاهده ویدیو بیشتر شده است و حتی ممکن است بارها یک ویدیو را مشاهده نمایند، با ساخت ویدیو می توانین برند خود را در ذهن مخاطب بنشانید و در واقع این نوعی برند منشن نیز می باشد.

    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

    امروزه شبکه های اجتماعی مانند: لینکدین، توییتر، فیسبوک کاربران زیادی دارند و افراد در این شبکه ها بسیار فعال هستن. بنابراین با فعالیت در این شبکه ها به صورت مستمر علاوه بر اینکه می توانید برای خود برند سازی کنین. امکان دریافت بک لینک فالو از این شبکه ها وجود دارد و از آن جایی که کسب و کارها می توانند در این شبکه ها در دسته بندی های مشخصی قرار بگیرند این بک لینک ها بسیار ارزشمند هستن.

    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

    اظهار نظر در بلاگ ها

    اظهار نظر در بلاگ ها یکی از روش های زیرکانه ای است که می توانین از آن برای دریافت بک لینک استفاده کنین. شما باید بلاگ های تخصصی در حوزه کاری خود را پیدا کنین. پست ها آن ها را دنبال کنین و در زیر پست ها اظهار نظرهای تخصصی نمایید و سپس به سایت خود لینک دهید. لینکی که از این کامنت ها به سایت خود می دهید سعی کنین وبلاگ هایی را برای کامنت گذاشتن انتخاب کنین که بتوانین از  آن بک لینک های فالو دریافت کنین.

    خرید و انتشار رپورتاژ

    خرید و انتشار رپورتاژ به کمک پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی یکی از روش های مرسومی است که از آن طریق نیز می توانید بک لینک های فالو برای سایت خود دریافت کنین و وضعیت سئو خارجی سایت خود را بهبود ببخشید. برای اینکه بتوانین بهترین سایت را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنین و میزان اعتبار خوبی از طریق بک لینک ها به سایت شما وارد شود می توانید مقاله خرید و انتشار رپورتاژ را مطالعه کنین. البته این روش نیازبه صرف هزینه دارد و با توجه به ویژگی های سایت انتشار دهنده رپورتاژ این قیمت در پلتفرم های مختلف متفاوت است.

    تفاوت لینک فالو با نوفالو چیست؟

    در این مقاله در مورد بک لینک های فالو صحبت کردیم. اما همان طور که می دانین بک لینک ها دو نوع هستند. بک لینک های نوفالو و فالو. یکی از تفاوت های مهم های بک لینک های فالو و نوفالو این است که لینک های نوفالو هیچ اعتباری را به صفحه مقصد هدایت نمی کنند. تنها باعث هدایت کاربر از صفحه مبدا به مقصد می شوند، که البته این مورد خود می تواند به علت ورود کاربر به سایت شما از نظر سئو برای صفحات سایت شما مفید باشد.

    جمع بندی یا سخن آخر

    امیدوارم این مقاله براتون مفید باشه، اگه سوالی دارین میتونین با این شماره ها با ما تماس بگیرین ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ ، ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ و یا به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    تصویر شاخص سئو گوگل مپ
    تصویر شاخص سئو تصاویر
    اعتبار دامنه چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"