call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • اشتباهات لینک سازی داخلی؛ ۵ مورد رایج

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    کارشناسان سئو سایت می‌دانند که اشتباهات لینک‌سازی داخلی مخرب و لینک سازی داخلی با پشتوانه فکری مناسب برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است.

    لازم نیست خیلی فنی یا پیچیده باشد، اما فرمولی وجود دارد که باید برای بهترین نتایج از آن پیروی کنید. هنگامی که فرمول را یاد گرفتید، پیوند داخلی خوب به ماهیت دوم تبدیل می‌شود.

    شما اغلب می‌توانید به سرعت شروع به دیدن نتایج نیز کنید. آن آب پیوند را به صفحاتی که می‌خواهید رتبه بالاتری داشته باشید منتقل کنید!

    متأسفانه، برخی از افراد شروع به انجام لینک‌های داخلی برای سئو داخلی می‌کنند و کمی بیش از حد مشتاق می‌شوند که اغلب ممکن است اشتباهات مهمی مرتکب شوند.

    امروز، می‌خواهیم اشتباهاتی را که مردم هنگام ایجاد لینک‌های داخلی مرتکب می‌شوند، به اشتراک بگذاریم.

    در اینجا ۵ اشتباه رایج در پیوند داخلی وجود دارد تا بدانید چه کاری را نباید انجام دهید!

    افزودن بی حد و اندازه لینک داخلی

    falch

    از ایجاد تعداد زیادی لینک داخلی از یک صفحه صرفاً به این دلیل که دارای اعتبار دامنه بالایی است، خودداری کنید.

    وقتی پستی دارید که لینک‌های خارجی زیادی دریافت کرده است، پر کردن آن با بیشترین تعداد لینک‌های داخلی ممکن است، وسوسه انگیز باشد. با این حال، اجبار کردن پیوندها به یک پست تمرین خوبی نیست، زیرا قدرت هر پیوند را کاهش می‌دهد و عدم مرتبط بودن نیز کمکی نمی‌کند. 

    پیوندهای داخلی بیش از حد می‌تواند برای خوانندگان شما نیز طاقت‌فرسا باشد. به جای پیوند بیش از حد، فقط پیوندهای مرتبط و طبیعی بسازید و زیاده روی نکنید.

    از یک انکر دوبار استفاده نکنید!

    هنگام ایجاد پیوندهای داخلی برای یک پست، سعی کنید از متن لنگر یکسان بیش از حد استفاده نکنید. هنگامی که پیوندهای خارجی به سایت خود می سازید، روش معمول آن است که در مورد انکرتکست استفاده شده کمی محتاط‌تر باشید.

    نیازی نیست که در مورد پیوندهای داخلی دقت کافی داشته باشید، اما همچنان باید ۱۰۰% متن لنگر غنی از کلمه کلیدی را برای پیوندهای داخلی خود بسازید.

    شما می‌توانید تا ۹۰٪ تطابق عبارت را بالا ببرید، اما باید در سایر لنگرها نیز ترکیب کنید. این نه تنها باعث می‌شود لینک‌های داخلی شما برای موتورهای جستجو کمتر به نظر برسند، بلکه تصویری وسیع‌تر از آنچه که پست پیوند شده درباره آن است به آنها می‌دهد.

     

    اگر سایتی، مثلاً در مورد جاروبرقی دارید و لینک‌های داخلی را به پست “۱۰ بهترین جاروبرقی” خود اضافه می‌کنید، حتی فقط اضافه کردن تعیین کننده‌های مختلف در مقابل کلمه کلیدی اصلی کمک می‌کند.

    نباید ابزارها لینک‌سازی را انجام دهند

    وقتی یک ابزار لینک سازی دارید، به راحتی می‌توانید فکر کنید که می‌تواند همه کارها را انجام دهد. حتی دارای یک ویژگی است که در آن به طور خودکار به بسیاری از پست‌ها به طور همزمان پیوند اضافه می‌کند. هنگام استفاده از این ابزار، برای جلوگیری از نقض قانون بالا، گزینه ویرایش متن لنگر را نیز دارید!

    با این حال، شما باید مراقب این موضوع باشید! اگر کل مجموعه خود را طوری تنظیم کنید که با پیوندهای خودکار ساخته شود، خود را برای شکست آماده کرده اید. حذف لینک های شکسته را نادیده نگیرید.اگر خودتان نمیخواهید لینک سازی کنید میتوانید از خدمات سئو شرکت های ارائه دهنده این خدمات هم بهره مند بشیوید.

    خودداری از لینک دهی به صفحاتی که لینک خارجی ندارند

    falsh2

    ارتباط برای سئو مهم است، بنابراین اگر پست های مرتبطی وجود دارد که می توانید به آنها پیوند دهید، در انجام آن تردید نکنید. 

    ایده خوبی است که همیشه حداقل یک پیوند داخلی از هر پست قبل از انتشار آن اضافه کنید.

    تنها کاری که باید انجام دهید، این است که نتایج را اسکن کنید، پیوندهای داخلی را که دوست دارید انتخاب کنید و گزینه update را بزنید. همه آن پیوندهای داخلی برای شما به مقاله اضافه می‌شود. اکنون هیچ بهانه‌ای برای ایجاد پیوندهای داخلی ندارید، حتی زمانی که آن مقاله ممکن است هیچ پیوند خارجی به آن اشاره نداشته باشد.

    خودداری از کلیک روی لینک‌های داخلی

    آیا می‌دانید لینک‌های داخلی شما چند کلیک دارند؟

    دانستن اینکه کدام یک از پیوندهای شما واقعاً کلیک می‌شود، می‌تواند اطلاعات بسیار قدرتمندی باشد و می‌تواند، زمان حضور در سایت و تعامل کلی خوانندگان را افزایش دهد.

    با استفاده از قابلیت گزارش کلیک لینک Whisper می توانید به سرعت و به راحتی تعداد کلیک روی لینک های داخلی را مشاهده کنید. به طور پیش فرض، این افزونه پس از نصب شروع به ردیابی کلیک های لینک داخلی می کند.

    هنگامی که می‌دانید پیوندهای داخلی شما چند کلیک می‌کنند و کدام پیوندها بیشترین کلیک را دارند، می‌توانید آزمایش تنوع متن لنگر، دکمه‌ها یا موارد دیگر را شروع کنید، تا ببینید چه چیزی باعث افزایش تعداد کلیک‌ها می‌شود.

    سخن پایانی

    گوگل در مورد فرآیندهای پیوند داخلی و همچنین اشتباهات لینک سازی داخلی، غیر از اهمیت آن چیز زیادی به اشتراک نمی‌گذارد. تاکتیک های پیوند داخلی برای انجام پروژه سئو را در وب سایت خود به کار ببرید، به یادگیری و آزمایش نیز ادامه دهید، به یقین در موقعیت خوبی برای رشد خواهید بود و در نهایت موجب افزایش سئو وب‌ سایت شما می‌شود. 

    در آخر اگر احتیاج بود میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    ساختار سیلیویی
    شاخص معرفی انواع سئو
    سئو کلاه سفید white hat seo
    swot چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"