call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • معرفی بهترین افزونه های سئو وردپرس

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    مقدمه

    شاید بتوان گفت داشتن یک سایت جذاب، کامل و با قابلیت‌های بالا، آرزوی هر فردی است. بسیاری از افراد برای رشد و سئو سایت خود زمان زیادی گذاشته و آن را مرتب کرده و بر اساس اصول خاصی می‌چینند. اگر برای شما هم داشتن یکی از این سایت‌ها آرزو است، باید گفت راه رسیدن به آن بسیار ساده است. بهره بردن از انواع افزونه ‌های سئو وردپرس می‌تواند شما را در این مسیر تا چند پله بالاتر ببرد. در واقع این افزونه ‌ها کار شما را ساده‌ تر می‌کنند. زمانی که شما از این افزونه‌ ها استفاده کنید، خواهید دید که مدت زمانی که باید برای بازدهی سایت خود صرف می‌کردید، بسیار کاهش یافته است.

    افزونه وردپرس چیست؟

    یکی از مشکلاتی که اغلب افراد دارنده سایت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که سایتشان در رتبه بندی گوگل قرار نمی‌گیرد و ایندکس نمی‌شود. اگر شما هم یکی از از این افراد هستید، اما می‌گویید که برای اینکه سایتتان ایندکس شود هر کاری کرده‌اید، کافی‌است کمی دست نگه دارید. حال توصیه ما این است که از افزونه ‌های سئو وردپرس استفاده کنید. برخی از این افزونه‌ها به‌صورت رایگان به شما ارائه داده می‌شوند و برای داشتن برخی دیگر لازم است که هزینه کنید. برای اینکه بفهمید افزونه وردپرس چیست و چگونه در سایت استفاده می‌شود، بهتر است خوب به مثال زیر دقت کنید.

    مثالی برای درک بیشتر افزونه های سئو وردپرس

    گمان کنید که یک لپ تاپ دارید و می‌خواهید که روی سیستم عامل آن سخت افزار های کاربردی را نصب کنید. اگر بخواهید هر کدام از آن ‌ها را به صورت جداگانه دانلود کنید و روش نصب آن‌ها را یاد بگیرید، قطعا وقت و هزینه زیادی را از دست می‌دهید. برای همین لپ تاپ خود را به فردی می‌سپارید که در این کار حرفه ‌ای است. حال هم به خواسته خود رسیده و هم وقت زیادی را برای انجام آن صرف نکرده ‌اید. دقیقا کار افزونه‌ های وردپرس در سئو هم به همین گونه است.

    در زمان انتخاب افزونه‌ های سئو وردپرس به چه نکاتی دقت کنیم؟

    افزونه ‌های سئو وردپرس دارای انواع مختلفی است که وقتی قصد دارید از آن‌ها استفاده کنید باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. می‌توان گفت تعداد این افزونه‌ ها بسیار زیاد است و زمانی که فردی قصد استفاده از آن ‌ها را دارد، گیج شده و نمیداند کدام یک را انتخاب کند. برای داشتن یک انتخاب خوب بهتر است که نکات زیر را به یاد بسپارید.

    بررسی نظر کاربران

    زمانی که قصد دارید از یک افزونه وردپرس برای سایت خود استفاده کنید، می‌توانید نظراتی که راجع ‌به آن در قسمت نظرات کاربران نوشته شده است را بررسی کنید. در این صورت لازم نیست که هر چیزی را خودتان اول تجربه کنید.

    بررسی هماهنگی افزونه مد نظر با نسخه وردپرس‌ سایت شما

    برخی اوقات ممکن است که افزونه‌‌ های سئو وردپرس را برای سایت خود در نظر بگیرید اما سطح این افزونه‌ ها از نسخه وردپرس ‌تان پایین ‌تر باشد. در این زمان اگر قصد داشته باشید وردپرس خود را بروزرسانی کنید، خواهید دید که دیگر این افزونه برای‌ تان کار نخواهد کرد. اگر در همان ابتدای کار با اخطاری تحت عنوان عدم سازگاری مواجه شدید، بهتر است که آن افزونه را کنار بگذارید.

    بررسی به روزرسانی افزونه

    برخی اوقات ممکن است که افزونه‌‌ های سئو وردپرس را برای سایت خود در نظر بگیرید اما سطح این افزونه‌ ها از نسخه وردپرس ‌تان پایین ‌تر باشد. در این زمان اگر قصد داشته باشید وردپرس خود را بروزرسانی کنید، خواهید دید که دیگر این افزونه برای‌ تان کار نخواهد کرد. اگر در همان ابتدای کار با اخطاری تحت عنوان عدم سازگاری مواجه شدید، بهتر است که آن افزونه را کنار بگذارید.

    بررسی به روز رسانی افزونه سئو وردپرس

    آیا سایت من نیاز به افزونه سئو سایت وردپرس داره؟

    اگر شما یک ارائه دهنده خدمات سئو حرفه ‌ای هم باشید، برای بالا بردن سایت و وردپرس آن نیاز به یک افزونه خواهید داشت. پس پاسخ این سوال که آیا سایت‌ شما نیاز به افزونه‌های سئو وردپرس دارد یا خیر؟ بله است. هر سایتی نیاز به یک افزونه دارد تا توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف سایت را شناسایی کرده و ضعف‌ ها را به درستی و یکی پس از دیگری رفع کند. اما تعداد این افزونه‌ هایی که برای سایت در نظر می‌گیرید بستگی به کارکرد هر افزونه و نیاز سایت دارد. شما می توانید برای وردپرس سایت بیش از یک افزونه استفاده کنید.

    معرفی بهترین افزونه ‌های سئو وردپرس

    همان‌طور که گفته شد افزونه ‌های سئو وردپرس دارای انواع مختلفی است. از میان تعداد زیادی افزونه، لازم است که بهترین‌ های آن را بشناسید و برای وردپرس سایت خود استفاده کنید.

    افزونه یواست

    افزونه ی یواست سئو  با اختلاف یکی از بهترین افزونه‌ ها است. ظاهر جذاب و مخاطب پسند آن باعث می‌شود که افراد زیادی را به خود جذب کند. این افزونه دارای قابلیت ‌هایی همچون؛ بهینه ‌سازی کلمات کلیدی، حذف خطای ۴۰۴، ریدایرکت‌ کردن صفحه‌ های متعدد سایت، توانایی ایجاد یا اضافه کردن عنوان، ایندکس نکردن برخی مطالبی که قصد دارید از گوگل پنهان بماند و… است.

    افزونه THE SEO FRAMEWORK

    اغلب افزونه‌ های رایگان امکانات پایینی دارند، اما افزونه THE SEO FRAMEWORK با تمامی آن‌ها فرق دارد. سازنده این افزونه ادعا دارد که یک افزونه بسیار سریع ساخته است که، در کمترین زمان ممکن می‌تواند شما را به خواسته ‌تان برساند. امکان فرم دادن به ساختار سایت، اضافه‌کردن انواع متا، ساخت سایت مپ و… از کاربردهای این افزونه ی کاربردی است.

    افزونه RANK MATH

    یکی از افزونه‌های سئو وردپرس که در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد، افزونه RANK MATH است. مزیتی که این افزونه دارد این است که علاوه‌بر اینکه پولی است، می‌توان برخی از کارکردهای آن را به‌صورت رایگان دریافت کرد. دادن پیشنهادهایی برای لینک داخلی، ایجاد نقشه برای سایت XML، ریدایرکت به‌صورت هوشمند، پشتیبانی کردن از ودرپرس چندگانه و امکان اصلاح انواع فایل از ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه RANK MATH است.

    افزونه SEO PRESS

    افزونه SEO PRESS دارای نسخه فارسی است که کار را برای کاربران فارسی زبان بسیار راحت کرده است. از توانایی ‌های این افزونه می‌توان امکان نوفالو کردن برخی پیوندها، شناختن انواع خطاهای ۴۰۴، توانایی کنونیکال و ریدایرکت کردن صفحات مختلف سایت را نام برد.

    افزونه seo press

    سخن پایانی

     بهترین کار برای رشد سئو و بهینه سازی سایت چه از لحاظ سئو تکنیکال ، چه داخلی و چه خارجی این است که از انواع افزونه ‌های سئو وردپرس استفاده کنید. نکته مهمی که در مورد بهره بردن از این افزونه‌ها وجود دارد این است که نمی‌توان به تنهایی از آن‌ ها استفاده کرد. هر کدام از این افزونه ‌ها دارای قابلیتی مجزا و کاربردی هستند که ممکن است افزونه دیگر آن‌ را نداشته باشد.

    در صورت نیاز میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    سئو سایت چندزبانه
    طراحی بنر تبلیغاتی
    گوگل سرچ کنسول چیست و چه نقشی در سئو دارد؟

    [ASRating]

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"