call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • آموزش جامع افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing)

    افیلیت مارکتینگ

    ۳ دهه با افیلیت مارکتینگ

    بگذارید پیش از هرچیز برای درک مفهوم افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همکاری در فروش، برایتان تعریف کنیم این مفهوم اولین بار از کجا شروع شد! آقای ویلیام جی توبین (William J Tobin) در سال ۱۹۹۴ با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به نام «گل‌ها و هدایای PC»، بستری برای فروش گل‌های فروشگاه‌های اینترنتی مختلف فراهم کرد. 

    او در ازای فروش گل‌ها، پورسانتی از صاحبان آن سایت‌ها دریافت می‌کرد. این کار هم برای فروشنده، و هم آقای توبین سودمند بود. علاوه بر این باعث می‌شد مشتری‌ها تنوع بیشتری از گل‌های مورد نیازشان را در یکجا پیدا کنند.

    افیلیت و همکاری در فروش

    امروزه افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی بوده و برای کسب و کارها از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید بهتر باشد دقیق‌تر با تعریف افیلیت مارکتینگ آشنا شویم!

    آنچه در این مقاله می‌خوانید...

    افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) چیست؟

    اگر بخواهیم یک تعریف رسمی و درست و حسابی از افیلیت مارکتینگ برایتان شرح دهیم،‌ باید بگوییم:

    افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، نوعی از تبلیغات است که در آن صاحب محصول (کالا یا خدمات)، آن را به یک ناشر داده و در ازای فروش آن محصول، پورسانتی را برای ناشر تبلیغ در نظر می‌گیرد.

    Affiliate Marketing

    البته عجله نکنید؛ جلوتر متوجه خواهید شد که در این فرآیند لزوما فروش لازم نیست!

    از کسب و کارهای موفقی که از همکاری در فروش استفاده می‌کنند، می‌توان به آمازون و ای‌بی اشاره کرد.

    نکته

    نکته مهم: ممکن است کلمات متعددی را بجای عبارت افیلیت مارکتینگ بشنوید. پس بهتر است با کلماتی که در توصیف این مفهوم استفاده می‌شوند آشنا شوید!

    • سرویس یا سیستم همکاری در فروش
    • بازاریابی رابطه‌مند
    • بازاریابی پورسانتی
    • بازاریابی وابسته
    • فروش رابطه‌ای

    شاید به نظر برسد عملکرد این سیستم خیلی پیچیده است؛ ولی در واقع اینگونه نبوده و ساز و کار کاملا مشخصی دارد. ولی بگذارید این مفهوم را به طور خیلی ساده‌تر و با یک نمایش برایتان شرح دهیم!

    بازیگران نمایش «افیلیت مارکتینگ»

    هیچ نمایشی بدون بازیگر نمی‌شود! در این نمایش ۴ نفر ایفای نقش می‌کنند که همراه با هم، بازاریابی اشتراکی (همان افیلیت مارکتینگ) را شکل می‌دهند.

    نمایش افیلیت مارکتینگ

    نقش اول نمایش - فروشنده (Merchant)

    این نقش، برای طرفی است که می‌خواهد محصول(کالا یا خدمات) خود را به دست مشتری رسانده و از این طریق حجم فروش خود را افزایش دهد. این نقش را می‌تواند یک فرد، یک فروشگاه یا حتی یک شرکت بزرگ ایفا کند.
    نکته

    نکته مهم: بعضی افراد تصور می‌کنند تنها فروشندگان تازه کار از افیلیت مارکتینگ استفاده می‌کنند، در صورتیکه عملا اینطور نیست! بسیاری از فروشندگان پرسابقه نیز به منظور افزایش حجم فروش از این روش استفاده می‌کنند.

    نقش دوم نمایش - مشتری یا مصرف کننده Consumer

    مشتریان همان افرادی هستند که بر لینک افیلیت در سایت ناشر افیلیت کلیک کرده و یا محصول را خریداری می‌کنند یا هر عملکردی که از ظرف ناشر به آن جهت دهی شده‌اند را انجام می‌دهند. تمام پورسانتی که ناشر دریافت می‌کند به عملکرد مشتریان وابسته است.

    تا اینجا، هر دوی این نقش‌ها مهم بود، اما در انواع دیگر فروش هم وجود داشت. واضح است! در هر فروشی یک فروشنده و یک مشتری وجود دارد. تفاوت افیلیت مارکتینگ در نقش سوم است!

    نقش سوم نمایش - افیلیت مارکتر یا بازاریاب افیلیت Affiliate Marketer

    ناشر تبلیغ که به آن منتشر کننده (یا Publisher) هم می‌گویند، می‌تواند یک شرکت یا یک فرد باشد. این فرد ممکن است یک سایت پر بازدید داشته باشد یا حتی یک بلاگر یا اینفلوئنسر باشد. تفاوتی نمی‌کند! مهم این است که یک رسانه پرقدرت در دست داشته باشد و بتواند محصولات فروشنده را با روش‌های مختلف بازاریابی به مشتریان بالقوه خود معرفی کرده و آن ها را به فروش برساند.

    شما می‌توانید ناشران تبلیغ را از میان کانال‌های زیر انتخاب کنید:

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • شاید بهتر باشد قبل از هرچیز بدانیم اینفلوئنسر کیست؟ به تعریف سایت متمم توجه کنید.

    اینفلوئنسر:

    فعل Influence به معنای تأثیرگذاری است و طبیعتاً ساده‌ترین معادل واژه‌ی Influencer، تأثیرگذار است.

    هر کس بتواند روی تصمیم و رفتار فرد دیگری تاثیر بگذارد، اینفلوئنسر محسوب می‌شود.

     

    اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از بهترین کانال‌های افیلیت مارکتینگ و شرایط خوب و ایده‌آلی برای نشر تبلیغات است. در سال‌های اخیر اینفلوئنسرها محصولات زیادی را به کاربرانشان معرفی کرده و کاربران هم به صحبت‌های آن‌ها گوش جان می سپارند؛ حتی اگر طولانی باشد!

    اینفلوئنسر مارکتینگ

  • بلاگرها
  • وبلاگ نویسان یک سلاح پرقدرت در دست دارند و آن هم بودن در صفحه اول نتایج گوگل است. راز و رمز این موفقیت سئو است! بلاگرها می‌توانند به خوبی دیده شده و محصولات شما را به خوبی به فروش برسانند. آن‌ها خوب می‌دانند چطور کاربرانشان را متقاعد کنند و در میانه‌های متن خود به محصولات شما لینک بدهند.

    بلاگرها

    اگر شما هم دوست دارید سایت خود را سئو کرده و به صفحه اول گوگل برسید، می‌توانید به صورت رایگان با متخصصین نبض مارکتینگ مشورت کنید.

    مشاوره رایگان نبض مارکتینگ را از دست ندهید!

  • ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  • شاید تصور کنید دوره‌ی ایمیل و بازاریابی ایمیلی گذشته است. ولی اشتباه نکنید! ایمیل، هنوز بستر قدرتمندی برای تبلیغات است! شاید نتوانید به اندازه کانال‌های دیگر از آن جواب بگیرید، ولی به این معنی نیست که سوددهی ندارد. امروزه روش‌های جدیدی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد که پیشنهاد می‌دهیم حتما درباره‌ی آن‌ها مطالعه کنید.

    ایمیل مارکتینگ

  • وب‌سایت‌های انتشار کوپن‌های تخفیف
  • این روزها و با این افزایش روزافزون قیمت‌ها، کسی هست که به دنبال تخفیف نباشد؟! چندین سال است که سایت‌های تخفیفی با ارائه کد تخفیف مخاطبان زیادی را متوجه خود کرده‌اند. این سایت‌ها بستر خوبی برای فروش محصولات هستند.

    انتشار کوپن‌

  • شبکه‌های اجتماعی
  • شبکه‌های اجتماعی دیگر به عضو جدا نشدنی زندگی مردم تبدیل شده‌اند. در نظر نگرفتن این کانال برای همکاری در فروش، اشتباهی جبران ناپذیر است!

    شبکه‌های اجتماعی

  • سایت‌های نقد و بررسی
  • سایت‌های نقد و بررسی نقش مهمی در افیلیت مارکتینگ دارند. به نظرتان چه کسانی به دنبال خواندن نقد و بررسی محصولات می‌روند؟ بله! کسانی که به خرید فکر می‌کنند و می‌خواهند جزئیات محصول مورد نظرشان را متوجه شوند. اگر می‌خواهید وارد افیلیت مارکتینگ شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این کانال‌ها استفاده کنید.

    نقش چهارم نمایش - شبکه افیلیت (Affiliate Network)

    شبکه افیلیت، نقش چهارم این نمایش است که می‌تواند در این نمایش نقشی نداشته باشد. وظیفه این شبکه‌ها این است که واسط و رابطی بین فروشندگان و ناشران افیلیت باشند و همه چیز را این وسط ردیابی و ارزیابی کنند‌. آن‌ها از انجام هرگونه تقلب و کلاهبرداری در این میان جلوگیری می‌کنند. آن‌ها به نحوی نقش پلیس را در فرآیند افیلیت مارکتینگ بازی می‌کنند. بالاخره ایجاد یک بستر امن برای همکاری در فروش، کار کمی نیست!

    شبکه افیلیت مارکتینگ

    علاوه بر شبکه‌های افیلیت، با انتخاب بهترین ناشر برای هر محصول و رساندن آن‌ها به هم، احتمال موفقیت تبلیغات را افزایش می‌دهند. شبکه‌های افیلیت حتی این امکان را به فروشنده‌ها می‌دهند که به طور همزمان با چند ناشر افیلیت همکاری کرده، و به راحتی همه‌ی آن‌ها را مدیریت کنند.

    تنها ایرادی که به این پلیس ارزشمند وارد است، حق کمیسیونی است که خودش دریافت می‌کند. این کمیسیون معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد پورسانت است. همین باعث می‌شود خیلی از کسب و کارها خودشان این نقش را برعهده بگیرند.

    انواع افیلیت مارکتینگ:

    پت فلین (Pat Flynn)، یک بازاریاب مشهور است که همکاری در فروش را در سه نوع طبقه بندی کرده است:

    ۱- افیلیت مارکتینگ غیروابسته (Unattached Affiliate Marketing)

    در این روش،‌ناشران تبلیغات هیچ ارتباطی با محصول نداشته و صرفا تیری در تاریکی است که کاربرانشان آن تبلیغ را دیده و روی آن کلیک کنند. این بیشتر مناسب افیلیت مارکترهایی است که دوست دارند تعهدی نسبت به محصول نداشته و بدون گردن گرفتن مسئولیتی کسب درآمد کنند. در این روش ارتباطی بین ناشر تبلیغ و مشتری وجود ندارد.

    ۲- افیلیت مارکتینگ درگیر کننده (Involved Affiliate Marketing)

    در این روش، تنها محصولاتی از طرف ناشر تبلیغ می‌شوند که او بتواند کیفیت آن را تضمین کند. در این روش افیلیت مارکتر به اصطلاح از خودش مایه می‌گذارد و به طور مثال از تجربیات استفاده‌اش از محصول می‌گوید. اینجاست که مشتریان می‌توانند به او اعتماد کرده و به اعتبار او محصول را خریده یا اقدام دیگری انجام دهند. طبعا این نوع از بازاریابی افیلیت نیازمند اعتبار افیلیت مارکتر بین مردم است که با اینکه سخت تر است اما سود بیشتری به دنبال داشته و تاثیر بهتری دارد. این قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین روش افیلیت مارکتینگ است.

    نکته

    نکته مهم: یادتان باشد صداقت در این روش اهمیت زیادی دارد.

    ۳- افیلیت مارکتینگ وابسته مرتبط (Related Affiliate Marketing)

    این نوع از افیلیت مارکتینگ حد واسطی میان همکاری در فروش غیر وابسته و درگیر کننده است. به این صورت که ناشر افیلیت، محصولاتی را تبلیغ می‌کند که مربوط به حوزه فعالیت خودش هستند و مخاطبان هدف مشابهی با فروشنده دارد. اینجا ناشر هیچ اصراری به خرید محصول ندارد و چیزی را تضمین نمی‌کند. تنها محصول را به مخاطب هدف نشان می‌دهد و می‌گذارد خودش تصمیم بگیرد.

    حالا با دانستن این‌ها خودتان فکر می‌کنید کدام نوع افیلیت مارکتینگ برای کسب و کار و افزایش فروشتان مناسب‌تر است؟ نظر ما را می‌پرسید، هرچه مخاطب سایت منتشر کننده تبلیغ به مخاطب هدف شما نزدیک‌تر باشد، احتمال موفقیت بالاتر است.

    افیلیت مارکتینگ وابسته

    حالا که نقش‌های نمایش را شناختید، بهتر است خیلی سریع به سناریو برسیم!

    سناریوی نمایش افیلیت مارکتینگ:

    این نمایش ۶ پلان دارد که در طول آن‌ها به طور دقیق متوجه فرآیند همکاری در فروش می‌شوید.

    پلان اول: انتخاب یک ناشر مناسب

    برای انتخاب بهترین ناشر افیلیت، بهتر است پیش از هرچیز بدانیم چند نوع ناشر افیلیت داریم! بالاتر انواع افیلیت مارکتینگ را برایتان توضیح دادیم. شما می‌توانید برای این کار روی تحلیل رقبایتان هم حساب کنید. شما باید تحلیل کنید که آن‌ها به چه ناشرانی تبلیغ داده‌اند.

    ناشر افیلیت مارکتینگ

    وقت انتخاب است…

    حالا که انواع افیلیت مارکتینگ را می‌دانید و رقبایتان را هم تحلیل کردید، می‌توانید برای انتخاب اقدام کنید.

    پیش از هرچیز باید بدانید که چه مخاطبانی را نیاز دارید و سپس با توجه به آن، ناشری را پیدا کنید که می‌تواند شما را به بهترین نحو به مخاطب هدفتان برساند.

    پلان دوم: تعیین شرایط پرداخت

     در این مرحله فروشنده باید شرایط خود را برای بازاریاب افیلیت شرح داده و بگوید به ازای هر عملکرد مشخص مشتری (مثل بازدید، کلیک و… که جلوتر توضیح خواهیم داد) چه میزان پورسانتی را برای طرف ناشر تبلیغ در نظر گرفته است.

    تعیین شرایط پرداخت

    پلان سوم: قبول شرایط از طرف سایت افیلیت و شروع همکاری در فروش

    افیلیت مارکتر یا بازاریاب افیلیت، شرایط مورد نظر فروشنده را بررسی کرده و در صورت موافقت، تبلیغ را منتشر می‌کند. این تبلیغ می‌تواند به صورت لینک سایت فروشنده، متن، بنر یا هر نوع دیگری که بر آن توافق شده باشد.

    همکاری در فروش

    پلان چهارم: عملکرد مشتریان و افزایش فروش

    مشتری یا مصرف کننده در حال گشت و گذار در سایت مورد علاقه‌اش است که با یک تبلیغ جذاب از محصول فروشنده مواجه می‌شود.

    لینک‌های موجود، مشتری را به سمت صفحه مورد نظر هدایت می‌کند و اینجا عملا کار افیلیت مارکتر به پایان رسیده است. او مشتری را برای رفتن به صفحه مورد نظر متقاعد کرده است!

    عملکرد مشتریان

    کوکی‌های حواس جمع!

    در تمام این فرآیند، کوکی‌هایی روی سایت ناشر یا فروشنده فعال است که عملکرد مشتری را زیر نظر می‌گیرند. با این کوکی‌ها  می‌توان متوجه شد که مشتری از طرف کدام ناشر افیلیت آمده است.

    جالب است بدانید این کوکی‌ها، اطلاعات را تا ۲۴ ساعت طوری ذخیره می‌کنند که اگر مشتری همان لحظه هم خرید نکرد و بعد از چند ساعت برای خرید برگشت، باز هم بشود ارزیابی‌ها را انجام داد و پورسانت را به ناشر پرداخت کرد.

    پلان پنجم: پرداخت پورسانت به ناشر تبلیغ

    بعد از اجرایی شدن برنامه و ارزیابی و بررسی آن، نوبت آن است که بر اساس قراردادی که با طرف افیلیت بسته شده است، مبلغی بابت حق کمیسیون به طور روزانه، هفتگی یا ماهانه به آن پرداخت می‌شود.

    پرداخت پورسانت

    پلان ششم: ارزیابی اطلاعات و آمار

    بعد از اجرای برنامه افیلیت مارکتینگ، وقت آن است که نتایج را بررسی کنید و ببینید این مسیر چقدر برای شما پرسود بوده است. اگر متوجه شوید که این مسیر به درستی پیش رفته است، دوباره می‌توانید به همان ناشرها اطمینان کنید و این برنامه را تکرار کنید. ولی اگر از نتایج راضی نباشید، باید به فکر انتخاب ناشرهای جدید باشید. 

    ارزیابی اطلاعات

    انواع استراتژی‌های پرداخت در افیلیت مارکتینگ:

    پیش‌تر گفتیم که در فرایند افیلیت مارکتینگ، لزوما فروش مطرح نیست. فرآیند افیلیت مارکتینگ یک فرآیند عملکردی بوده و در حقیقت به ازای عملکرد مشخصی که از طرف مشتری صورت می‌گیرد، پورسانتی به ناشر افیلیت تعلق می‌گیرد. این اعمال می‌توانند بسته به نیاز فروشنده متفاوت باشند. یعنی ممکن است لزوما فروش نباشد! می‌تواند افزایش نرخ کلیک، بالا رفتن ترافیک سایت، افزایش آگاهی از برند، گرفتن سرنخ یا… باشد. بیایید با هم هرکدام را بررسی کنیم:

    ۱- پرداخت به ازای هر فروش (CPS)

    این روش استانداردترین، رایج‌ترین و البته محبوب‌ترین روش برای جلو بردن افیلیت مارکتینگ طی سال‌های گذشته بوده است. در این روش، پورسانت، تنها در صورتی به ناشر تعلق می‌گیرد که محصول به فروش برود. این پورسانت نسبت به نوع محصول، ناشر و فروشنده، متفاوت می‌باشد.

    پرداخت به ازای هر فروش
    نکته

    نکته مهم: نباید فراموش کرد که این روش در کنار محبوبیت زیاد، پر ریسک‌ترین روش هم هست! زیرا اگر به هر دلیل ناشر نتواند به فروش نهایی محصول کمک کند،‌ طبعا پولی هم دریافت نمی‌کند.

    ۲- پرداخت به ازای هر سرنخ یا لید (CPL)

    گرفتن لید، هدف بسیاری از کسب و کارها است. در این روش به ازای لیدهای دریافتی، مبلغ مشخص به ناشر تبلیغات اختصاص پیدا می‌کند.

    CPL برای کسب و کارهایی که می‌خواهند مشتری‌ها را با کالا یا خدمات خود آشنا کنند، بسیار مناسب بوده و به آن‌ها اطلاعاتی برای تماس با مشتری بالقوه را می‌دهد.

    پرداخت به ازای هر سرنخ

    اینجا نیاز فروشنده، می‌تواند عملکردهایی مثل عضویت در سایت، عضویت در خبرنامه، استفاده از نسخه آزمایشی محصولات، گذاشتن اطلاعات تماس، ایمیل و… از سمت مشتری باشد. در این صورت اگر مشتری روی تبلیغ موجود در سایت ناشر کلیک کند، به صفحه ای منتقل می‌شود که در آن اطلاعات مورد نیاز را برای فروشنده به جا بگذارد. 

    مشخص است که این روش به اندازه روش قبل پر ریسک نیست. به هرحال دعوت مشتری به یک اقدام رایگان، راحت‌تر از وادار کردنش به خرید است!

    ۳- پرداخت بر اساس نمایش آگهی (CPM)

    این موضوع بیشتر مربوط به شبکه‌های تبلیغاتی بوده و به این معنی است که در ازای نمایش آگهی، هزینه‌ای به ناشر آن تعلق بگیرد. این هزینه به طور معمول به ازای هر ۱۰۰۰ کلیک بر روی تبلیغات محاسبه می‌شود.

    پرداخت بر اساس نمایش آگهی

    البته در نظر داشته باشید که ۱۰۰۰ بار دیده شدن تبلیغات لزوما به معنای ۱۰۰۰ کلیک بر روی آن نیست. قطعا افراد زیادی آگهی را دیده و روی آن کلیک نمی‌کنند! در این روش‌ هدف اصلی معرفی محصولات، کسب و کار و برندینگ است.

    البته اگر می‌خواهید بتوانید میزان افزایش آگاهی از برند را اندازه گیری کنید، بهتر است بجای این روش، از روش «پرداخت به ازای کلیک» استفاده کنید.

    ۴- پرداخت به ازای کلیک (CPC)

    در این روش، پورسانت، به ازای هر کلیک به ناشر افیلیت پرداخت می شود‌‌. این روش هم مثل روش “پرداخت بر اساس نمایش تبلیغات” با هدف افزایش ترافیک و افزایش آگاهی از برند بوده و تنها تفاوت در این است که قابل اندازه‌گیری است. البته بد نیست بدانید این روش، در افیلیت مارکتینگ خیلی رایج و پرسود نیست.

    پرداخت به ازای کلیک

    ۵- پرداخت به‌ازای نصب (PPI)

    در این روش، صاحبِ محصول، یک اپلیکیشن دارد و می‌خواهد کاربران آن را نصب کنند. این روش بیشتر برای معرفی بازی‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های جدید استفاده شده و به ازای هر نصب، پورسانتی به ناشر تعلق می‌گیرد.

    ۶- پرداخت با تعرفهٔ ثابت

    در این روش، همه خودشان را راحت کرده و به ازای تمام انواع تبلیغات، یک قیمت مشخص را در نظر می‌گیرند. از ما می‌پرسید، این روش در اکثر موارد به تنهایی روش خوب و موثری نیست!

    پرداخت با تعرفه ثابت

    افیلیت مارکتینگ چند سَر برد است!

    در افیلیت مارکتینگ افزایش فروش نسبت به هزینه بسیار بیشتر بوده و این فرآیند برای همه بسیار سودده و به صرفه است.

    مزایای افیلیت مارکتینگ، اگر صاحب محصول هستید:

    ۱- کسب درآمد بدون زحمت

    مهمترین مزیت افیلیت مارکتینگ بدون شک این است که با انجام اصولی این فرآیند، می‌توانید مادامی که در حال استراحت هستید هم کسب درآمد داشته باشید و این اتفاق هم برای فروشنده محصول می‌افتد و هم برای ناشران تبلیغات.

    مزایای افیلیت مارکتینگ

    ۲- ریسک و هزینه پایین

    از بزرگترین مزایای افیلیت مارکتینگ برای فروشندگان،‌ این است که در دیگر روش‌های تبلیغاتی، حتی اگر تبلیغات موفق نبود و محصولی را نفروختید، باید هزینه را پرداخت کنید. اما در افیلیت مارکتینگ، سرمایه‌گذاری اولیه وجود نداشته و به تعداد عملکردی که دریافت می‌کنید پورسانت می‌دهید. بنابراین این روش برای کسب و کارهای نوپا که توان پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند هم بسیار مناسب بوده و نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد.

    ۳- دسترسی آسان و کم هزینه به مخاطب هدف

    فروشندگان با انتخاب سایت‌های ناشری که مخاطب هدف مشابهی با مخاطب مورد نیازشان دارند، نیازی به صرف هزینه اضافی برای جذب مخاطب ندارند. مخاطب مورد نظرشان حاضر و آماده در سایت تبلیغ کننده نشسته است!کافی است محصول را به او نشان دهند. اینجاست که با یک ترافیک ارزشمند و هدفمند از مخاطبان مورد نظرشان رو به رو می‌شوند.

    ۴- افزایش آگاهی از برند و محصول

    استفاده از افیلیت مارکتینگ حتی اگر به دلایل مختلف منجر به فروش شما نشود، بدون شک به شناخت بیشتر کسب و کار شما کمک کرده و باعث می‌شود چشم مخاطبان زیادی به نام و تبلیغ کسب و کارتان بیفتد.

    افیلیت مارکتینگ و سهم بزرگ از بازار فروش آنلاین

    فکر می‌کنیم تا اینجا به خوبی متوجه اهمیت افیلیت مارکتینگ شده باشید. بازاریابی اشتراکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی آنلاین بوده و روشی سریع برای کسب درآمد اینترنتی است که حالا بیش از ۸۱ درصد برندها، ۸۴ درصد از ناشران تبلیغات و ۷۹ درصد از دیجیتال مارکترها از آن استفاده می‌کنند. صنعت افیلیت مارکتینگ از سال ۲۰۱۵، هر سال به طور متوسط ۱۰/۱ درصد رشد داشته است. این اعداد، واقعا برای ورود به این صنعت ترغیب کننده است!

    ورود به افیلیت مارکتینگ

    نصیحت‌های پدرانه برای ورود به صنعت افیلیت مارکتینگ!

    بگذارید از تجربیاتمان بگوییم! لازم است تلاش کنید در این مسیر مخاطبانتان را خوب بشناسید. باید خود را به روز نگه دارید و درباره روش‌های بازاریابی مطالعه کنید. ناشر مناسب انتخاب کنید و سعی کنید به جای یک کانال روی چند کانال برای تبلیغ حساب کنید. بگذارید مطمئنتان کنیم که با رعایت این موارد، درآمد چشمگیری از افیلیت مارکتینگ به دست خواهید آورد.

    سوالات متداول

    افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، نوعی از تبلیغات است که در آن صاحب محصول (کالا یا خدمات)، آن را به یک ناشر داده و در ازای فروش آن محصول، پورسانتی را برای ناشر تبلیغ در نظر می‌گیرد.

    افیلیت مارکتینگ برای هر کسب و کاری که هدف افزایش حجم فروش دارد مناسب است. چه کوچک باشد چه بزرگ.

    پت فلین (Pat Flynn)، یک بازاریاب مشهور است که همکاری در فروش را در سه نوع طبقه بندی کرد: «افیلیت مارکتینگ غیروابسته»، «افیلیت مارکتینگ درگیر کننده» و «افیلیت مارکتینگ مرتبط».

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

    با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این محتوا کردید. 

    تیم تولید محتوا | آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

    مطالعه بیشتر

    [ASRating]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"

    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"