call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • seo

    الگوریتم دزد دریایی؛ چطور با سارقین مقابله کنیم؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    در ابتدا باید بدانید که سئو سایت چیست و در ادامه آن، می دانیم که گوگل در سال ۲۰۱۲ از ماموریت جدید الگوریتم خود رونمایی کرد. الگوریتم دزد دریایی گوگل برای مقابله با تخلف از حق کپی رایت، ماموریت خود را آغاز کرده است. آنچه که این الگوریتم با آن مقابله می کند،

    – اول محتوای دزدی.

    – دوم حجم بالای گزارشات تخلف از حق کپی رایت.

    گوگل هم به دلیل همین همه گیری دزدان دریایی، رسانه خود را باز کرده است. این ماموریت به جهت کاهش دزدی دریایی آنلاین معرفی شد. ماموریت الگوریتم دزد دریایی برای اکثر شرکت هایی که جنبه سرگرمی داشته و دارند، دردسرساز هستند.

    این مشکل از آنجاست که وب در یک شبکه جهانی در دسترس همه است. گوگل اقداماتی را برای اعمال مجازات هایی برای نقض حق کپی انجام داده است. این قانون، به‌ویژه بر فاکتورهای رتبه دهی گوگل، سایت هایی که قانون نسخه برداری هزاره دیجیتال را نقض می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. طبق گزارشات، آنها در نتایج جست‌وجو نامرئی هستند.

    Google Pirate چگونه کار می کند؟

    گوگل ماهیانه میلیون ها گزارش DMCA دریافت می‌کند. الگوریتم دزد دریایی مانند یک فیلتر عمل میکند. گاهی ما ممکن است شاهد شاهد کاهش ترافیک وب سایت خود و کاهش رتبه بندی SERP خود باشید و به این فکر کنید که آیا خدمات سئو را درست انجام داده اید، یا کلا نمی دانید که خدمات سئو چیست ؟ ممکن است برخی از محتوای دارای حق چاپ در وب سایت خود داشته باشید و بدون هیچ گونه حقوقی از آن استفاده کنید. این محتوا می تواند موسیقی پس زمینه یا ویدیو باشد و قوانین DMCA باشد. الگوریتم دزد دریایی اینجاست که ماموریت خود را آغاز می‌کند. همه این‌ها نشان دهنده ارزیابی کیفیت محتوا توسط گوگل است. 

    نگران نباشید. از انواع الگوریتم های گوگل راه‌های زیادی برای محافظت از محتوای خود در برابر دزدان دریایی اینترنت وجود دارد. الگوریتم دزد دریایی، مشکلات و دردسرهای زیادی برای صاحبان شرکت های بزرگ ایجاد کرده است. هر روز راههای بیشتری برای دریافت غیرقانونی محتوا برای دزدان دریایی برای تحویل آن به کاربران ظاهر میشوند. زیرا راههای زیادی برای محافظت از محتوای خود در برابر دزدان دریایی دنیای مجازی وجود دارد.

    در زیر به سه مورد از موارد مقابله با سرقت محتوا اشاره می‌کنیم:

    – انتشار محتوا در زمان‌های مشخص

    – اطلاع‌رسانی به گوگل

    – لینک سازی داخلی

    DRM یا مدیریت حقوق دیجیتال

    این یک مکانیسم دفاعی متداول برای محافظت از محتوا در برابر دزدی دریایی است. چنین مکانیسمی، کپی غیرمجاز محتوا را محدود می کند و به صاحبان حق چاپ اجازه می دهد الزامات مجوز را اعمال کنند. این روش از پیامدهای، الگوریتم دزدان دریایی است. کاری در این مدیریت انجام می‌شود این است که، یک کد تعبیه شده در محتوا پیاده میشود، در نتیجه از توزیع بدون مجوز محتوا جلوگیری می‌کند. لذا، راه‌هایی که مصرف‌کننده می‌تواند، شیء را به دست آورد را محدود می‌کند.

    انگشت‌نگاری

    این مورد به صاحبان حق چاپ اجازه میدهد که، آیا محتوایشان به طور غیرقانونی آپلود شده است یا خیر؟ برای مثال اما، اگر یک ویدئو از صاحب اصلی خود اثر انگشت داشته باشد، توسط سیستم اثر انگشت مثلاً Youtube شناسایی خواهد شد. البته اثر انگشت مانند واترمارک نیست. واترمارک شامل کاشت علائم شناسایی در محتوا است.

    آشنایی بیشتر با جانوران گوگل

    در کنار الگوریتم دزد دریایی تعدادی دیگر از الگوریتم‌های گوگل وجود دارد. بررسی این موارد مناسب این مقاله نیست، پس به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم. کار گوگل دنس، داوری است. یعنی زمانی که متوجه میشود، صفحه شما تازه منتشر شده است. اینجاست که گوگل برای رقص در می‌آورد تا شما خود را ثابت کنید.

    الگوریتم گوگل فرد (Fred) اما، تمام سایت هایی که محتوایشان ضعیف، صفحاتشان پر از آگهی و مطالب کم و همینطور سایت های با بک لینک های بد دارند، مورد هدف این الگوریتم قرار می‌گیرند.

    از دیگر جانوران گوگل که به الگوریتم تبدیل دارد. نام این الگوریتم مشاهبت به وظیفه ش دارد؛ گورخر. بدن راه راه سیاه و سفید گورخر، موجب دفع حشرات مزاحم می‌شوند. الگوریتم گورخر از بدو ورود، باعث حذف و دفع فروشگاههای اینترنتی متقلب شده است. الگوریتم گورخر و تاثیر آن بر فروشگاهای اینترنتی باعث شده است نه تنها موجب کاهش فروشگاهها نشده است، بلکه سبب جلب اعتماد کاربران به فروشگاههای اینترنتی شده است.

    منظور از به روزرسانی Google Pirate دقیقاً چیست؟

    به‌روزرسانی Pirate ارتباط نزدیکی با گزارش‌های نقض حق نسخه‌برداری دارد، که هر وب‌مستر می‌تواند با یک فرم خاص Google را از آن مطلع کند. پیش نیاز گزارش، یک حساب کاربری معتبر گوگل است. Google Pirate را نباید با یک موتور جست وجوی فرعی گوگل اشتباه گرفته شود.

    وب‌سایت‌هایی که به دلیل نقض حق چاپ، گزارش شده‌اند با رتبه بندی جستجوی پایین‌تر جریمه می‌شوند.

    نهادهای سرگرمی که گوگل با آنها سر جنگ دارد، متفاوت اند. این بدان معناست که هرکدام روشی را برای دور زدن گوگل در پیش گرفته‌اند. این شرکت‌های بزرگ و همچنین هالیوود با گوگل همکاری می‌کنند تا از دانلود غیرقانونی و نقض حق چاپ را خنثی کنند. شاید همه از الگوریتم دزد دریایی دل خوشی نداشته باشند. اما برای افزایش سئو سایت باید آن را در نظر بگیرید.

    چشم‌انداز دزدان دریایی

    seo ruls

    دزدی دریایی در آینده، قابل پیش بینی نخواهد بود. غلبه بر این موضوع، یک نبرد دشوار خواهد بود. اما گوگل، همچنان با اراده قوی در مقابل غارت‌کنندگان می‌ایستد.

    از آنجایی که حفاظت از حق چاپ به تکامل خود ادامه می دهد. گوگل با حذف تورنت‌ها، قدرتمندتر می‌شود. دزدان دریایی آنلاین دوران اوج خود را با فیلم‌ها و آهنگ‌های رایگان به هر نحوی خواهند داشت.

    انتقاد

    به‌روزرسانی Pirate در اولین عرضه‌اش هم توسط مقامات و هم توسط صنعت سرگرمی مورد ستایش قرار گرفته است. و در عین حال یک نقطه انتقاد نیز وجود دارد.

    از طرفی که گوگل موقعیت دارندگان حق چاپ را تقویت کرده است. از طرف دیگر، محتوای پولی قانونی از طریق Google AdWords نیز تبلیغ می شود.

    بنابراین، حمایت از دارندگان حق چاپ، منابع درآمدی صنایع سرگرمی و تبلیغات را تقویت می‌کند. همچنین با به‌روزرسانی Pirate یا الگوریتم دزد دریایی مشخص می‌شود که شرکت موتور جستجو، اغلب با اعمال قوانین خود برای تفسیر مسائل حقوقی و «سانسور» نتایج جستجو، مرزهای بین تجارت و سیاست را می‌شکند. طرفداران اینترنت رایگان برای مدت طولانی گوگل را به این موضوع متهم کرده‌اند.

    جمع بندی

    با به‌روزرسانی Pirate 2014، Google پیج‌های مربوط به نقض حق نسخه‌برداری را دوباره تنظیم شده است. با توجه به الگوریتم دزد دریایی، به سایت‌هایی که با تصاویر و ویدئوها کار می‌کنند، احتیاط توصیه می‌شود. اگر گزارشی از نقض حق چاپ وجود داشته باشد، این سایت‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرند.

    پس همیشه نام نویسنده یا منابع برای تصاویر و ویدئوها را ذکر کنید. با این کار خطر هشدار به حداقل برسد. شما می توانید برای گرفتن مشاوره سئو و اطلاع از تعرفه سئو سایت ، با نبض مارکتینگ در تماس باشید.

    سوالات متداول شما

    الگوریتم دزد دریایی گوگل برای مقابله با تخلف از حق کپی رایت، ماموریت خود را آغاز کرده است. آنچه که این الگوریتم با آن مقابله می کند،اول محتوای دزدی و دوم حجم بالای گزارشات تخلف از حق کپی رایت است.

    وب‌سایت‌هایی که به دلیل نقض حق چاپ، گزارش شده‌اند با رتبه بندی جستجوی پایین‌تر جریمه می‌شوند.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing
    معیارهای ساخت بک لینک
    الگوریتم کبوتر گوگل
    گزارشات performance سرچ کنسول

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"