call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • افزایش ترافیک با بازاریابی ایمیلی

    افزایش ترافیک سایت با بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    یک لیست ایمیل برای موفقیت و ثمر بخش کردن این کمپین بازاریابی لازم است. علاوه بر این، بازاریاب باید روشی خلاقانه برای ساخت ایمیل های تبلیغاتی داشته باشد تا توجه مخاطبان هدف را جلب کند و پیام را از طریق آن دریافت کند.
    اگرچه ممکن است یک استراتژی بازاریابی ساده به نظر برسد، اما عوامل زیادی برای موفقیت آن باید در نظر گرفته شود.
    به همین دلیل است که فرد باید به اندازه کافی خلاق باشد تا از لیست ایمیل حداکثر استفاده را ببرد.
    در ادامه چند نکته و ترفند در مورد نحوه استفاده از ایمیل مارکتینگ برای افزایش ترافیک سایت و هدایت به سمت کسب و کار خود برای ثبت فروش و سود بیشتر ذکر شده است.

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

    ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

    بازاریابی ایمیلی یک استراتژی کسب و کار آنلاین است که شامل ارسال یک سری پیام های خاص توسط ایمیل به لیستی از مشترکین موجود در یک بخش یا مشتریان بالقوه است. ممکن است آنها را از محصولات یا خدمات جدیدی که برای امتحان یا خرید در دسترس آنها است مطلع می کنید یا برای ایجاد علاقه با آنها رابطه برقرار می کنید.
    بازاریابان اینترنتی از این ایمیل ها برای درخواست فروش، کمک مالی یا حتی ارسال تبلیغات به مخاطبان هدف استفاده می کنند. هدف اصلی ایجاد آگاهی از برند، ایجاد اعتماد و وفاداری در بین مشتریان و همچنین افزایش پایگاه مشتری و الگوهای خرید است.

    ۱۰ روش بازاریابی برای افزایش ترافیک سایت با ایمیل بهینه

    بازاریابی ایمیلی

    تا اینجا که متوجه شدیم ایمیل مارکتینگ یا نام دیگر آن بازاریابی ایمیلی چیست و چرا ما نیاز داریم از این روش برای افزایش بازدید سایت استفاده کنیم.اما باید بدانیم که این روش به سادگی ارسال چند ایمیل به تعدادی از افراد نیست.در این روش نیاز به فاکتورهایی برای بهینه سازی این ایمیل ها داریم تا بتوانیم بازخورد خوبی از آن داشته باشیم.در صورتی که به فکر بهینه سازی ایمیل ها نداشته باشیم احتمالا تلاش های ما به بن بست خواهد خورد و نتیجه نامطلوبی از این روش خواهیم گرفت.پس در اینجا به ۱۰ روش برای بهینه سازی آن می‌پردازیم.

    ۱. افراد را تشویق کنید تا ایمیل های تبلیغاتی شما را دنبال کنند

    اولین قدم در بازاریابی ایمیلی جمع آوری آدرس های ایمیل از مشتریان بالقوه علاقه مند است. جمع آوری آدرس های ایمیل معتبر و قابل اعتماد برای استفاده در کمپین بازاریابی یکی از سخت ترین کارهایی است که بازاریابان اینترنتی باید انجام دهند. در زیر چند نکته و ترفند در مورد چگونگی تشویق مشتریان احتمالی برای اشتراک در ایمیل های تبلیغاتی شما آورده شده است.

    از اینستاگرام کسب و کارتان استفاده کنید

    بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی اینترنتی قدرتمندی است که هر دیجیتال مارکتری باید از آن استفاده کند. اگر از قبل یک صفحه اینستاگرام برای کسب و کار خود دارید، می توانید از آن برای جمع آوری ایمیل های مفید از مخاطبان و دوستان علاقه مند استفاده کنید. اجازه دادن به مخاطبان هدف خود برای مشترک شدن در خبرنامه ها به واسطه این که در اینستاگرام هستید، می تواند به شما کمک کند تا بیشتر از آنچه پیش بینی می کردید، سرنخ ایجاد کنید. آنها می توانند مستقیماً یا از طریق صفحه فرود که آنها را به آن ارسال می کنید ثبت نام کنند.

    از بلاگ ها و فروم استفاده کنید

    امروزه وبلاگ ها تأثیر زیادی بر بازار آنلاین دارند.این امر به ویژه برای وبلاگ هایی که محتوای آموزنده را برای جامعه آنلاین ارائه می دهند مهم است. بیشتر مردم برای یافتن اطلاعات در وبلاگ ها و سایر سایت های آموزنده ای که می توانند به صورت آنلاین پیدا کنند، جستجو می کنند. اگر قبلاً وبلاگی دارید که به وب سایت تجاری خود پیوند داده شده است، می توانید از آن برای جمع آوری آدرس های ایمیل از بازدیدکنندگان و مخاطبان استفاده کنید. با این حال، باید مطمئن شوید که وبلاگ حاوی محتوای آموزنده و آنچه مخاطبان هدف می‌خواهند، باشد تا آنها احساس کنند که باید یک آدرس ایمیل ارائه کنند. اغلب می‌توانید از طریق یک پیشنهاد رایگان که برای آن‌ها ارزش دارد، در ازای ایمیل، این موضوع را دریافت کنید. ما این را «رشوه اخلاقی» می نامیم.

    از ویدیوهای تبلیغاتی و توضیحی استفاده کنید

    اگرچه بیشتر بازاریاب ها هنوز متوجه این موضوع نشده‌اند، می‌توانید با آپلود کردن یک ویدیوی تبلیغاتی یا یک ویدیو توضیحی یا کلیپ ویدیویی خنده‌دار با دکمه اقدام به تماس در سایت‌های میزبانی ویدیو مانند یوتیوب و آپارات و… تعداد زیادی آدرس ایمیل جمع‌آوری کنید. یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر دارد و هر روز ترافیک عظیمی را از گوشه و کنار جهان ایجاد می کند. بنابراین می توانید به ترافیک آن چشم داشتی داشته باشید و حتی آدرس های ایمیل را از آن جمع آوری کنید. آپارات هم نسخه ملی آن است و می‌توانید ترافیک هدف خود را آن جا بیابید.همانطور که قبلا ذکر شد، باید به این مشترکین دلیلی برای اشتراک در خبرنامه ها و سایر محتوای تبلیغاتی خود بدهید تا آدرس ایمیل شخصی خود را در اختیار شما قرار دهند.

    بازاریابی ایمیلی

    ۲. به مخاطبین خود بگویید چه انتظاری داشته باشند

    بیشتر مردم بیش از حد روی به دست آوردن آدرس ایمیل مشتری بالقوه تمرکز می کنند ، بدون اینکه به آنها بگویند از این فرآیند چه انتظاری دارند. یکی از اصول اولیه بازاریابی ایمیلی این است که به این مشترکین بفهمانید که چرا به آدرس ایمیل آنها نیاز دارید. هیچ کس فقط آدرس شخصی خود را بدون دلیل موجه به شما تحویل نمی دهد.
    گفتن به این مشترکین که از شما چه انتظاری داشته باشند به آنها آرامش خاطر می دهد . این بدان معنی است که آنها به احتمال زیاد ایمیل تبلیغاتی را باز می کنند و پیام را می خوانند. با این حال، باید مراقب باشید که ایمیل های زیادی ارسال نکنید،. زیرا ممکن است برخی از مخاطبان اذیت شوند و دکمه لغو اشتراک را فشار دهند. با مشاهده آمار خود به راحتی می توانید این موضوع را مدیریت کنید. تعامل آنها شامل کلیک‌ها، پاسخ‌ها به شما می‌گوید که چه زمانی تعداد پیام‌های ایمیل را کم کنید.

    ۳. ایمیل ها را قابل اسکن کنید

    اکثر مردم آنقدر مشغول هستند که نمی توانند خطوط طولانی متن را بخوانند. به همین دلیل است که شما باید سعی کنید ایمیل های خود را کوتاه و دقیق نگه ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که خواننده می تواند با یک نگاه اجمالی ایمیل را اسکن کند و بدون نیاز به خواندن متن، ایده ای را در پشت متن دریافت کند.
    توجه کنید که بدیهی است که بسته به بازار می تواند متفاوت باشد. اگر به عنوان مثال یک مرکز آموزشی هستید، جزئیات بیشتر ممکن است خوب باشد.
    گنجاندن تصاویر گرافیکی و درج عناوین فرعی می تواند کمک زیادی به درک سریع یک خواننده از ایمیل و در نتیجه صرفه جویی در وقت آن‌ها کند. همچنین باید یک لینک اقدام برای تماس اضافه کنید تا به مشتریان علاقه‌مند کمک کنید تا برای خرید یا سفارش به راحتی کلیک کنند.

    ۴. از ایمیل های سازگار با موبایل استفاده کنید

    امروزه بسیاری از مردم از گوشی های هوشمند، تبلت ها، آی پدها و سایر دستگاه های دستی خود برای گشت و گذار در اینترنت و دسترسی به ایمیل های شخصی خود استفاده می کنند.
    به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که همه ایمیل‌های تبلیغاتی ارسالی برای موبایل مناسب بوده و در اندازه‌های محدود صفحه نمایش به راحتی قابل خواندن هستند. بسیاری از این دستگاه‌های دستی از برنامه‌های ایمیل داخلی برای ارسال پیام‌ها به کاربر استفاده می‌کنند، که دلیل دیگری برای اطمینان از خواندن متن در چندین پلتفرم و برنامه ایمیل است.
    اگر همه مخاطبان هدف شما در لیست پستی شما بتوانند به راحتی ایمیل ها را باز کرده و بخوانند، می توانید مطمئن باشید که اکثر آنها سفارش می دهند یا حتی وارد وب سایت تجاری شما می شوند و در نتیجه با افزایش ترافیک سایت خود هم مواجه خواهید شد.

    ۵. از بازاریابی ایمیل ویدیو استفاده کنید

    بازاریابی ایمیلی

    بازاریابی ایمیل ویدیویی جدیدترین بچه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی است. همانطور که قبلاً ذکر شد، اکثر مردم زندگی پرمشغله ای دارند و به ندرت زمانی برای خواندن متن های طولانی در ایمیل های خود پیدا می کنند.
    با این وجود، صرفاً با استفاده از یک کلیپ ویدیویی تبلیغاتی، با کیفیت بالا و آموزنده به عنوان پیام اصلی، زمان مطالعه را می توان به چند ثانیه کاهش داد.با این حال، باید مطمئن شوید که کیفیت فیلم فوق‌العاده خوب اما سبک است، تا بارگذاری سریع حتی در برنامه‌های ایمیل را امکان‌پذیر کند. کلیپ‌های ویدیویی HTML5 بیشتر توصیه می‌شوند زیرا حتی در شبکه‌های اینترنتی کند بسیار سریع بارگذاری می‌شوند. نمایش گرافیکی ویدیو با چهره خندان شما و لینک دادن به ویدیوی واقعی در صفحه فرود به منظور افزایش بازدید سایت نیز بهترین شیوه می‌تواند باشد.

    محتوای صوتی تصویری تبدیل ‌کننده ‌تر از محتوای نوشتاری است. زیرا درک آن آسان‌تر است و تنها کمتر از ۱۵ ثانیه طول می‌کشد تا پیام مورد نظر ارسال شود. بهترین چیز در این مورد این است که اکثر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و آی‌پدها از شبکه‌های ۳G و ۴G پشتیبانی می‌کنند. به این معنی که تماشای این فیلم‌ها در این دستگاه‌ها یک تجربه تماشای آرام بخش را ارائه می‌دهد.

    ۶. ایمیل های شخصی ارسال کنید

    مشتریان وفادار و بالقوه اگر ایمیل های شخصی سازی شده ای را که برای نیازهایشان طراحی شده است برایشان ارسال کنید، بسیار قدردانی خواهند کرد. این بدان معنی است که شما باید لیست ایمیل خود را بر اساس ترجیحات و نیازهای مشتری دسته بندی کنید. این روش تضمین می‌کند که گیرندگان ، ایمیل ‌های مربوط به نیازهایشان و آنچه ممکن است به‌عنوان ایمیل ‌های هرزنامه یا اسپم به نظر برسد، دریافت نمی‌کنند.
    اضافه کردن توصیه های شخصی به مشتریان خود برای یک ارتباط یک به یک سودمندتر خواهد بود. اگرچه ارسال ایمیل‌های شخصی‌ سازی‌ شده ممکن است زمان‌بر باشد. اما کسب‌وکار یا وب‌سایت شما باید برای دستیابی به حداقل ۲۵ درصد تبدیل‌های بالاتر و حتی ترافیک بیشتر را از همان ایمیل دریافت کند. بازگشت سرمایه در ارسال ایمیل های شخصی سازی شده بسیار بیشتر از ارسال یک پیام به هزاران گیرنده است.
    اگر از پاسخ‌های پویا برای کلیک‌ها و رویدادهای ایمیل استفاده می‌کنید، می‌توانید به این روش کار کنید.

    ۷. اطمینان از بهینه سازی صفحه فرود

    بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

    اگرچه سرمایه ‌گذاری ، در یک کمپین بازاریابی ایمیلی امیدوارکننده و مؤثر توصیه می‌شود، اما همچنین توجه ‌شود از بهینه‌ سازی صفحه فرود کسب ‌و کارتان به درستی اطمینان حاصل کنید. بیشتر کسب‌ و کارها مشتریان با ارزش بالقوه خود را صرفاً به این دلیل از دست می‌دهند که وب‌ سایت‌هایشان قابل ارائه یا بهینه نیست.بهینه بودن از نظر پیام‌ رسانی با ارزش بالا، پیشنهادات و سرعت بارگذاری مد نظر است. برای بازدیدهای برگشتی بیشتر و برای مشتریان بالقوه که با معرفی دوستان خود به وب سایت شما اقدام می‌کنند ، عاقلانه است که مطمئن شوید وب سایت تجاری شما به درستی بهینه و طراحی شده است. وب سایت باید برای استفاده و پیمایش بسیار آسان باشد. یک وب سایت قابل ارائه، آموزنده و آسان برای استفاده، بازدیدهای برگشتی بیشتری نسبت به یک وب سایت غیر استاندارد و غیر و بهینه جذب می کند. ابزارهایی مانند leadpages و unbounce می توانند به شروع این فرآیند کمک کنند

    ۸. خودکار کردن پیام های پس از خرید

    یک وب سایت قوی، تجربه مشتری مثبت، و کمپین های بازاریابی ایمیلی موثر، پایه ای پایدار برای تجارت و بازاریابی تعاملی شما ایجاد می کند. با این حال، شما نباید برای مشتریان خود، چه مشتریانی که یکبار از شما خرید می‌کنند چه مشتریان وفادار، تمایز قائل شوید.برای تشویق آنها به خرید بیشتر یا حتی معرفی دوستان خود به وب سایت شما، پیشنهاداتی انحصاری و جذاب را به آنها ارائه دهید.
    وقت گذاشتن برای تشکر از آنها پس از خرید از طریق یک پیام خودکار شخصی ، می تواند برای آنها نشاط آور باشد. این راه را برای بازدیدهای برگشتی بیشتر هموار می کند و در نتیجه باعث افزایش ترافیک سایت و بالا بردن فروش می‌شود. از نظر روانشناسی، شما همچنان در حال آموزش و آماده سازی آنها برای تعاملات آینده هستید. اولین ایمیلی که دریافت می کنند برای ایجاد اعتماد و رابطه خوب از همان ابتدا از مهم ترین عوامل است.

    ۹. لحن دوستانه داشته باشید

    بازاریابی ایمیلی

    اگر چه استفاده از لحن معمولی در ایمیل‌های تبلیغاتی توصیه می‌شود، اما استفاده از لحن غیررسمی اما دوستانه به ‌ویژه برای مشتریان وفادار ضرری ندارد. با رفتار دوستانه است که می توانید یخ را با مخاطبان و مشتریان جدید بشکنید.
    این همچنین یک رابطه تنگاتنگ تر ایجاد می‌کند که باعث می‌شود مشتریان بالقوه بخواهند خدمات یا محصولات شما را امتحان کنند.

    ۱۰. به جواب های ایمیل پاسخ دهید

    برخی از مشتریان بالقوه در لیست ایمیل های ارسالی شما ممکن است ، سؤالاتی داشته باشند که باید قبل از انجام سفارش به آنها پاسخ داده شود. مطمئن شوید که با ارائه پاسخ هایی که برای رفع شک و تردیدهایشان نیاز دارند، به ایمیل های آنها به صورت حرفه ای پاسخ دهید.
    مانند هر بازاریاب دیگری نباشید که از یک آدرس ایمیل خاص برای ارسال سرنخ های احتمالی استفاده می کند و هرگز ایمیل ها یا آنچه را که گیرندگان می گویند چک نمی کند.پاسخ دادن به ایمیل های مشتری باعث ایجاد اعتماد می‌شود و در نتیجه شانس بازدید از وب ‌سایت رسمی شما یا سفارش دادن آن‌ها را افزایش می‌دهد.

    سخن آخر

    کسب و کار شما می تواند از کمپین های ایمیلی مناسب و به خوبی اجرا شده سود زیادی ببرد. تا زمانی که همه کارها را به درستی انجام دهید، و خیلی آزاردهنده نباشید یا از لحن فروش تندی در ایمیل‌ها استفاده نکنید، باید انتظار بازگشتی از همان ایمیل داشته باشید. توجه کنید که در بعضی مواقع در ارسال های ایمیلی خود ، بهتر است مستقیم تر باشید. از درخواست فروش خجالت نکشید. مطمئن شوید که آدرس ایمیلی را که برای تماس با مخاطبان هدف استفاده می‌کنید، زیر نظر داشته باشید، زیرا هرگز نمی‌دانید آن‌ها چه می‌گویند یا چه فایده‌ای برای کسب ‌و کار شما دارند.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    طراحی صفحه سوالات متداول
    سئو محلی یا سئو لوکال چیست و در چند مرحله انجام می‌شود؟
    شاخص توضیحات متا
    دامنه چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"