call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • contentM

    ایده‌های بازاریابی محتوایی (اطراف خود را بهتر ببینید)

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    در صورتی که شما هم از آن دسته اشخاص هستید که به تازگی با عبارت “بازاریابی محتوا” آشنا شده‌اید. همچنین اگر فکر می‌کنید باید پیش‌نیازی داشته باشید، باید بگویم خیر، نگران نباشید، این چند سطر مقاله برای شماست تا در ابتدا از هزینه سئو سایت و بازاریابی محتوایی مطلع شوید.

    یکی از مؤسسات پیش‌رو که در این زمینه منبع آنلاینی به شمار می‌آید، بازاریابی محتوا را چنین تعریف می‌کند:

    یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و انتشار محتوای ارزشمند، مرتبط و منسجم، برای جذب مخاطب به هدف سودآوری است. به تولید محتوای جذاب برای افزایش بازدید سایت خود توجه کنید.

    اینجا کلیدواژگان دارای ارزش‌اند!

    با نبض مارکتینگ و بستن قرارداد سئو سایت ، کلیدواژگان خود را دارای ارزش کنید. کلمات کلیدی چیزی هستند که میتوانند، هر شکلی از بازاریابی یا تبلیغات را توصیف کنند یا اینکه تغییر دهند. کلمات کلیدی ما میتوانند، آنچه باشند که مردم آن را مصرف می‌کنند یا خواستار آن هستند. پس به جای اجتناب از آن می‌توان کلیدواژگان کلیدی ما باشند. پس از مردم اجتناب نکنیم. کمپین بازاریابی محتوایی ما می‌تواند، یک واژه کلیدی از مصرف مردم باشد.

    ایجاد ارزش در نظر مخاطب و برای مخاطب، می‌تواند بخش مورد نظر بازاریابی محتوایی ما باشد.

    برای وضوح بیشتر به چند مثال توجه کنید.

    به تعداد انواع محتوا، انواع مختلفی از استراتژی محتوا سایت برای انجام پروژه سئو وجود دارد. در صورتی که میخواهید متن شما شمایلی بازاریابانه داشته باشد، بایستی مانند یک بازاریاب فکر کنید تا فرصت ها را در اطراف خود ببینید. دیر نخواهد بود که روزانه حداقل ۵۰ ایده و فرصت خود را به شما نشان خواهد داد. شاید ۴ مثالی که در زیر می‌آورم، جذب ایده را به ذهن شما نفوذپذیرتر کند.

    اینفوگرافیک‌ها

    این ها عموماً نمودارهای گرافیکی و عمودی هستند که آماری را به ما ارائه می‌دهند. طراحی یک اینفوگرافیک بسته به شرایط کاری هزینه متفاوتی هم خواهد داشت. سایت‌هایی مانند Pinterest هستند که میتوانید تابلویی را در آنجا راه اندازی کنید و آن را با موضوع کسب وکار خود مدیریت کنید. این هم نوعی بازاریابی محتواست.

    صفحات وب

    صفحه وب‌سایتی که در زمینه بازاریابی محتوا کار می‌کند، با صفحه وب معمولی متفاوت است. از Moz و ابزارهای مشابه می‌توان مشتریان بی‌شماری را به ارمغان آورد.

    پادکست‌ها

    یکی از روشها در بازاریابی محتوایی، استفاده از پادکست است. به دلیل رشد چشم گیر محبوبیت این پلتفرم، تأثیر پادکست در بازاریابی محتوا می‌تواند بسیار زیاد باشد. آمار نشان می‌دهد، محتواهای تصویری دیگر کافی نیستند و مردم به اندازه قابل توجهی به محتواهای صوتی توجه نشان می‌دهند.

    ویدئوها

    به ۳ دلیل با اعمال بازاریابی در تولید محتوای تصویری و انواع آن، بدون شک سبب رشد فعالیت خود می‌شوید.

     اول، ارتباط عاطفی بیشتر با ویدئو است. به آمار هم اگر نگاه کنید، بیشترین اشتراک‌گذاری با فایل‌های تصویری است.

    دوم، مشارکت در این نوع بیشتراست. زیرا هرچه یک ارتباط واقعی‌تر مشارکت و باورپذیری آن بیشتر خواهد بود.

    سوم، نرخ تبدیل در محتوای ویدئویی بالاست. آن هم به دلیل شفافیتی است که برای مخاطب ایجاد می‌کند.

    محتوای عالی

    content2

    اگر تا به حال راه خود را از طریق خواندن یک بخش بازاریابی کوتاه کرده اید و فقط به این دلیل که مجبور بودید، خواندن را تمام کنید، پس بازاریابی محتوای بدی را تجربه کرده اید. محتوای عالی باید ساده، دوستانه و همراه با جزئیات باشد. رعایت اصول نگارشی یکی از مهمترین مسائل در تولید محتواست. زیرا کاربر خیلی به آماتور بودن یا حرفه ای بودن شما پی می‌برد.

    دیگر اینکه با شناخت از مخاطب خود بنویسید. این اصول دیجیتال مارکتینگ و از وظایف کارشناس سئو است. در تولید محتوا مداومت داشته باشید، این یعنی برای کار خود تقویم محتوایی داسته باشید. تفاوت در نوشتن سبب یونیک بودن وب‌سایت شماست. پس متفاوت بنویسید. ممکن است بودجه لازم برای ساخت یک فیلم سینمایی برای تبلیغ شرکت خود را نداشته باشید، اما همچنان می توانید با محتوای خود، اطلاعات ارزشمندی را به مشتریان بالقوه بدهید.

    چگونه شروع کنیم؟

    شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات بازاریابی محتوا را ارائه می دهند. اغلب آنها با سئو یا روابط عمومی همراه است. اگر خیلی سرتان شلوغ است و نمی‌توانید افزایش سئو سایت خودتان را انجام دهید و نیز آماده مدیریت داخلی آن نیستید، ممکن است، استخدام یک شرکت بهترین گزینه شما باشد. اما اگر می خواهید وارد شوید و بازاریابی محتوایی خود را انجام دهید، ساده ترین راه این است که وبلاگ نویسی را شروع کنید. احتمالاً در ابتدا سخت خواهد بود، اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، بهتر به آن خواهید رسید. اما در حالی که از لحاظ فنی نوشتن خوب و سرفصل‌های مناسب می‌تواند کمک کند، کلید ایجاد محتوای عالی که بهترین شکل بازاریابی محتوا است، نیست.

    حاشیه‌ها را ببینید!

    ممکن است، چیزی را از فرط روزمرگی فراموش کرده باشیم. مثل همین اتفاقی که برای من افتاد. آن اهمیت و تمرکز بر روی، سازگار کردن تولید محتوایمان با گوشی موبایل است. همچنین از بازاریابی ایمیلی نیز غافل نمانید. با توجه به این موارد است که نه تنها میتوانید با بازاریابی محتوا آشنا شوید، بلکه به یک متخصص تبدیل شوید.

    بد نیست بدانید، اکثر شرکت‌ها هنوز بازاریابی محتوا را انجام نمی‌دهند. به همین خاطر اگر وارد شوید و متخصص، دست برد با شماست. 

    شبکه اجتماعی

    social

    شاید رسانه‌های اجتماعی قدرتمندترین نوع بازاریابی محتوا در دنیای دیجیتال باشد. دسترسی رایگان به تعداد زیادی از مردم در هر بازار هدف را می‌دهد. شاید رسانه‌های اجتماعی قدرتمندترین نوع بازاریابی محتوا در دنیای دیجیتال باشد. دسترسی رایگان به تعداد زیادی از مردم در هر بازار هدف را می‌دهد. معمولاً برای شروع بازاریابی به رسانه‌های اجتماعی نیاز داریم. ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی ضروری است. محتوای اجتماعی عالی-مطابق با سایر حوزه های بازاریابی آنلاین، محتوا در بازاریابی رسانه های اجتماعی برتری دارد. مطمئن شوید که به طور منظم پست می‌کنید و اطلاعات واقعاً ارزشمندی را ارائه می‌دهید که برای مشتریان ایده‌آل شما مفید و جالب باشد. محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید، می‌تواند شامل تصاویر رسانه‌های اجتماعی، فیلم ها، اینفوگرافیک‌ها، راهنماهای نحوه کار و موارد دیگر باشد.

    سخن آخر

    اگر ایده ندارید به عقب برگردید، این ویژگی‌ها را در کار خود دخیل کنید تا تأثیر تولید محتوا بر سئو سایت خود بهتر ببینید.

    داستان سرا باشید. 

    شفاف و صادق باشید.

    یونیک باشید و شخصی سازی کنید.

    ترجیح کیفیت بر کمیت

    محتوای بصری را فراموش نکنید

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    آموزش تولید محتوا
    اد نتورک چیست
    چطوری از تگ های h1 تا h6 استفاده کنیم؟
    انواع مهارت های متخصص سئو چیست؟

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"