call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • بهبود تبلیغات کلیکی

    بهبود تبلیغات کلیکی | ۷ نکته طلایی برای بهبود تبلیغات کلیکی

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    تبلیغات کلیکی چیست؟ آیا با روش های بهبود تبلیغات کلیکی آشنایی دارین؟اهمیت تبلیغات کلیکی در موفقیت کسب و کارها چیست؟

    اگه شما صاحب یه کسب و کار هستین که تمایل دارین در نتایج بالای گوگل قرار بگیرین ، اما شرایط انجام سئو سایت را برای وب سایتتون ندارین. میتونین اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی کنین. در این کمپین ها از تبلیغات کلیکی استفاده کنین. برای اینکه کمپینی که راه اندازی کردین به موفقیت برسه، یه طور مداوم نتایج حاصل از تبلیغات کلیکی رو بررسی کنین. اگه مواردی وجود داره که این کمپین موفقیت خوبی نداره اقدام به بهبود تبلیغات کلیکی نمایین. در ادامه راه های بهبود تبلیغات کلیکی رو به شما آموزش می دهیم.

    تبلیغات کلیکی چیست؟

    تبلیغات کلیکی چیست؟

    تبلیغات کلیکی یا (ppc) مخفف عبارت Pay Per Click است. تبلیغات کلیکی یکی از موثرترین و به صرفه ترین روش های تبلغاتی است. زیرا شما به ازای هر کلیک پرداخت انجام میدین و این پرداخت جز هزینه های سئو حساب میشه. این روش تبلیغاتی بسیار هدفمنده و کاربرانی که قصد استفاده از محصول یا خدمت شما رو دارن به سایتتون هدایت میکنه. شما بابت این افراد و کلیک اون ها هزینه پرداخت میکنین در صورتی که تعداد افراد بیشتری هستن که از تبلیغ شما بازدید میکنن. این به برند سازی شما کمک میکنه و بابت اون پولی هم پرداخت نمیکنین

    ۷ راهکار برای بهبود تبلیغات کلیکی

    ۷ راهکار برای بهبود تبلیغات کلیکی

    به این راهکار ها برای تبلیغات کلیکی توجه کنید!

    راهکار اول | پیگیری تمام تبدیل های دریافتی

    پیگیری تمام تبدیل های دریافتی

    یکی از راه های بهبود نرخ تبدیل اینه که ابتدا طرز کار کمپین های تبلیغاتی تون رو به خوبی بررسی کنین. بهترین و موفق ترین کمپین های تبلیغاتی کلیکی رو شناسایی کنین و اون ها رو با کمپین هایی که موفقیت لازم رو نداشتن مقایسه کنین. تبدیل هایی که به ازای کمپین ها برای شما ایجاد میشه رو جدی بگیرین و پیگیری کنین. ایمیل هایی که به واسطه این کمپین ها دریافت میکنین رو جدی بگیرین. پیام هایی که از طریق شبکه های مجازی دریافت میکنین حتما پیگیری کنین. زیرا این افراد که برای شما تبدیل ایجاد میکنن مشتریان بالقوه شما هستن که با پیگیری و زیرکی شما میتونن تبدیل به مشتریان بالفعل شما بشن. این فرایند و پیگیری شما در نهایت منجر به بهبود تبلیغات کلیکی و کمپین های تبلغاتی شما میشه.

    راهکار دوم | افزایش نرخ کلیک ( CTR)

    اگه با استفاده از روش هایی تعداد کلیک ها روی تبلیغاتتون رو افزایش بدین میتونین موجب بهبود نرخ تبدیل بشین. خب ممکنه بپرسین چطوری این اتفاق میفته؟ افزایش تعداد کلیک ها بر روی تبلیغات مستقیما روی نرخ کلیک یا CTR نقش داره و باعث افزایش اون میشه. مثلا اگه ۱۰۰ نفر تبلیغ شما رو در یه وب سایت بازدید کنن و از این میان ۱ نفر روی تبلیغ کلیک کنه . به این ترتیب نرخ کلیک (CTR)  معادل یک درصد میشه. حالا اگه ۱۰ نفر روی تبلیغ شما کلیک کنن نرخ کلیک (CTR) معادل ۱۰% میشه. بنابراین با افزایش تعداد کلیک بر روی تبلیغ نرخ کلیک افزایش پیدا میکنه. با افزایش نرخ کلیک هم نرخ تبدیل افزایش پیدا میکنه. خب حالا ممکنه بپرسین برای بالا بردن نرخ کلیک چه کار کنیم؟ برای بالا بردن نرخ کلیک چه کارهایی می توان انجام داد؟

    انتشار تبلیغات در جایگاه های مناسب

    یکی از راه های افزایش نرخ کلیک که منجر به بهبود نرخ تبدیل میشه افزایش تعداد بازدید کنندگان از تبلیغ است. برای اینکه تعداد بازدید کنندگان از تبلیغ تون رو افزایش بدین باید تبلیغ رو در جای مناسبی منتشر کنین . بنابرین سعی کنین با سایت های منتشر کننده تبلیغ طوری مذاکره کنین که در جاهای پرمخاطب سایت مانند:صفحه اول، بنر اصلی منتشر کنین. سعی کنین تبلیغ تون رو در صفحات مرتبط با کسب و کارتون نمایش بدین . به این ترتیب احتمال بیشتری وجود داره که مخاطب روی تبلیغ شما کلیک کنه. مثلا اگه شما صاحب یه رستوران هستین میتونین تبلیغ تون رو در صفحاتی از سایت تبلیغ کننده که مربوط به مواد غذایی است نمایش دهین.

    مخاطبان هدف خود را شناسایی کنین

    با توجه به زمینه فعالیتی که دارین و تبلیغی که قصد دارین منتشر کنین ،در مورد مخاطبان خود اطلاعات داشته باشین. در مورد میزان سواد ، جنسیت، وضعیت جغرافیایی و … مخاطبان هدف اطلاعات خوبی داشته باشین . به این ترتیب میتونین تبلیغ مربوط به کمپین تون رو طوری طراحی کنین که جامعه هدف شما رو تحت تاثیر قرار بده. این تبلیغ به لحاظ کپشن نویسی و به لحاظ طراحی باید به بهترین شکل تهیه بشه.برای طراحی مناسب تبلیغ ما مقاله ای با عنوان طراحی تبلیغات بنری تهیه کردیم که میتونه برای این کار خیلی بهتون ایده بده و کمکتون کنه. به این ترتیب زمانی که بتونین مخاطب هدفتون رو با توجه به ویژگی هایی که داره تحت تاثیر قرار بدین قطعا مخاطب روی تبلیغ شما کلیک میکنه و این مسئله میتونه منجر به تبدیل مخاطب به مشتری بالفعل شما هم بشه.

    راهکار سوم | محتوای صفحه لندینگ با عنوان تبلیغ مرتبط باشد

    تبلیغاتی که شما در سایت های تبلیغ کننده منتشر میکنین تا مخاطبان اون سایت ها رو به کمک اون تبلیغ به صفحه فرود ( لندینگ ) خود بکشونین برای شما هزینه داره. اگه افراد روی تبلیغ شما کلیک کنن و با ورود به صفحه لندینگ شما با محتوایی غیر مرتبط با عنوان تبلیغ مواجه بشن سریع صفحه رو ترک میکنن. بنابراین شما به ازای این کلیک هزینه کردین (cpc)  و این هزینه نه تنها منجر به خرید نشده، بلکه Bounce Rate یا نرخ پرش سایت شما افزایش پیدا میکنه . این مورد یه امتیاز منفی برای سایت شماست. در مقابل اگه عنوان تبلیغ با محتوای صفحه فرود شما هماهنگ باشه ، به این ترتیب مخاطبان با احتمال بالایی پس از ورود به صفحه لندینگ تبدیل به مشتری بالفعل میشن. به این ترتیب نرخ تبدیل سایت شما هم بهبود پیدا میکنه.

     

    راهکار چهارم | استفاده از قابلیت ریمارکتینگ

    قابلیت ریمارکتینگ که یکی از فعالیت های انجام خدمات سئو است به این معنی است که: زمانی که کاربری روی تبلیغ شما کلیک میکنه و وارد صفحه لندینگ سایت شما میشه ممکنه هیچ خریدی انجام نده. با استفاده از قابلیت ریمارکتینگ این تبلیغ در زمانی دیگه مجدد برای اون نمایش داده میشه. به این ترتیب در زمان دیگه ای ممکنه تکرار این تبلیغ منجر به خرید توسط کاربر بشه. زیرا کاربر در ذهن خود مدام در حال مقایسه ویژگی محصول یا خدمت مورد نظر خود بین برندهای مختلف رقیباتون و شما ست. از طرفی دیگه قابلیت ریمارکتینگ حتی اگه منجر به خرید توسط مشتری نشه موجب برند سازی میشه. برند سازی یکی از مواردیه که موجب موفقیت یه کمپین تبلیغاتی میشه.

    راهکار پنجم | نوشتن عنوان جذاب و مناسب

    به این راهکار ها برای تبلیغات کلیکی توجه کنید!زمانی که یه تبلیغ رو در یه وب سایت منتشر میکنین هدف شما اینه که مخاطب روی تبلیغ شما کلیک کنه و با ورود اون به صفحه هدف ( لندینگ ) مخاطب تبدیل به مشتری بالفعا بشه. دقت کنین که تبلیغ شما در کنار سایر تبلیغ های دیگر کسب و کارها که تعدادی از اون ها ممکن حتی رقبای شما باشن به نمایش درمیاد. بنابراین خیلی مهمه که عنوان تبلیغ رو اونقدر جذاب بنویسین که مخاطب روی تبلیغ شما کلیک کنه. درواقع شما باید بتونین ذهن مخاطب رو تحت تاثیر قرار بدین. مثلا نیاز کاربر رو در مورد محصول یا خدمات خود بدونین و عنوان رو طوری بنویسین که مخاطب تصور کنه حتما میتونه نیازش رو با محصول یا خدمات شما به بهترین شکا رفع کنه. یا اینکه از یه فراخوان استفاده کنین .مثلا اگه صاحب یه رستوران هستین و میخواهین برای غذای خود مشتری جلب کنین ، میتونین این عنوان رو انتخاب کنین : همین الان پیتزای خودت رو سفارش بده! درواقع انتخاب عنوان جذاب و مناسب یکی از مهمترین موارد بهبود تبلیغات کلیکی است.

    راهکار ششم | استفاده از تحلیل های ابزارهای بهبود تبلیغات کلیکی

    اگه کمپینی که راه اندازی کردین به لحاظ تبلیغات کلیکی یا ppc  نتایج خوبی نداره. بهتره به جای این که سریعا کمپین جدیدی راه اندازی کنین. نتایج کمپین فعالی که از آن راضی نیستین رو به کمک مشاوره سئو به خوبی تحلیل کنین. به این ترتیب میتونین ایرادات موجود رو شناسایی کنین و نتایج حاصله رو بهبود بدین. یکی از ویژگی های این ابزارها اینه که میتونین ورودی های با کیفیت و بی کیفیت سایتتون رو شناسایی کنین. این مورد در بهبود تبلیغات کلیکی بسیار تاثیر گذار است.   

    ۵ مورد از ابزارهای بهبود تبلیغات کلیکی

    – Finteza

    – SE Ranking

    – WorsSteam Advisor 

    – Unbounce

    – Bannersnack

    راهکار هفتم | انجام تست کارایی فعالیت ها

    انجام تست کارایی فعالیت ها برای بهبود تبلیغات کلیکی

    در بحث تبلیغات کلیکی صفحه لندینگ یا به اصطلاح صفحه فرود از اهمیت بالایی برخوردار است. این صفحه اولین صفحه ای است که مخاطب بعد از کلیک کردن روی تبلیغ به اون وارد میشه.  این صفحه امکان ورود مخاطب به صفحات دیگه وب سایت و خرید توسط مخاطب رو فراهم میکنه. یکی از مواردی که باعث میشه مخاطب زود از این صفحه خارج نشه نوع طراحی ، رنگ و المان هایی است که در این صفحه استفاده میشود. بنابراین برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود می توانید در آزمایشی دو نوع طراحی متفاوت برای این صفحه انجام میشه و میزان بازخورد بازدید کنندگان مورد بررسی قرار میگیره. در نهایت بعد از انجام این آزمایش صفحه ای که بیشترین تعداد بازدید و ماندگاری مخاطبان در صفحه رو داره انتخاب میشه. به ین ترتیب می توان نرخ تبدیل رو هم بهبود داد.

    سخن آخر

    تبیلغات کلیکی و کلا هر کدوم از روش های بازاریابی دیجیتال است که با هدف افزایش ترافیک سایت انجام می شود . این روش هزینه بالا و ماندگاری کمی  دارد. یکی از بهترین روش ها برای بهبود وضعیت سایت سئو و بهینه سازی وبسایت است که بخش های متفاوتی از جمله سئو خارجی، سئو داخلی و سئو تکنیکال دارد.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    تست A/B
    انواع رپورتاژ آگهی
    طراحی صفحه سوالات متداول

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"