call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • بهترین شرکت های سئو در جهان

    بهترین شرکت های سئو در جهان در سال ۲۰۲۱

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از بهترین راه ها برای رشد کسب و کار شما به ضورت آنلاین و حتی آفلاین است. یکی از بیشترین چالش های هر کسب و کار شرکتی یا شخصی این است که بهترین شرکت سئو را برای رهبری و مدیریت استراتژی پروژه خود پیدا کنید. در این لیست بهترین شرکت های سئو در جهان بررسی شده که می توانید با آن ها آشنا شوید یا اگر نیاز به همکار ی با یک شرکت سئو خارجی را دارید ، استرس پیدا کردن، تحقیق و استخدام یک شرکت سئو را از بین ببرید. برای شروع، اکنون این لیست را بررسی کنید.

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    در سال ۲۰۲۱، می توانید شرکت های برتر سئو را در سراسر جهان پیدا کنید. در این لیست گزینه هایی را برای بهینه سازی وب سایت خود برای سئو، سئوی تجارت الکترونیک یا حتی سئوی بین المللی دارید. لیست زیر را بررسی کنید تا ببینید کدام آژانس پیشرو، کشورشان برای خدمات سئو است.

    ۱. شرکت Ignite Visibility در (San Diego , CA)

    معرفی بهترین شرکت های سئوو

     ignite Visibility یکی از بهترین شرکت‌های بازاریابی دیجیتال است که خدمات سئوی سفارشی و متناسب با نیازهای کسب‌ و کار شخصی را ارائه می‌دهد. برجسته ترین ویژگی این شرکت این است که تاکتیک های رتبه بندی موتورهای جستجوی محلی را هدف قرار می دهد که نتایج مطلوبی را ارائه می دهد.

    این شرکت در نشریات آنلاین معتبر مختلفی از جمله Forbes، Inc، Huffington Post ، Search Engine Journal و Entrepreneur معرفی شده است.

    تاسیس در: ۲۰۱۲

    تعداد کارمندان: ۱۱ تا ۵۰ نفر

    درآمد: ۵-۶ میلیون دلار

    خدمات اصلی: سئوی محلی، سئوی بین المللی، روابط عمومی دیجیتال، مشاوره سئو

    سایر خدمات: طراحی وب سایت،تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بازاریابی رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، فهرست محلی، برندینگ

    ۲. شرکت Thrive در (Dallas, Texas)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Thrive یکی دیگر از شرکت‌های سئو است که به دلیل استراتژی های حرفه ای برای رتبه ‌بندی در موتورهای جستجو، با کیفیت بالا خود، نقدهای مثبتی را به دست آورده است. این شرکت خدمات استثنایی ارائه می دهد که می تواند به بهبود سئو و افزایش ترافیک و رتبه بندی آنلاین کمک کند.من به شدت این شرکت را برای بهینه سازی فروشگاه الکترونیکی آمازون برای موتورهای جستجو توصیه می کنم. این شرکت خدمات فنی سئو را برای فروشندگان آمازون ارائه می دهد تا محصولات خود را در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا قرار دهند.
    سال تاسیس: ۲۰۰۵
    کارکنان: ۵۱-۹۹
    درآمد: ۵-۱۰ میلیون دلار
    خدمات اصلی: سئو آمازون، سئوی آن پیج/سئو آف پیج، گوگل آنالیتیکس، سئوی فنی
    سایر خدمات: طراحی وب سایت، تولید ویدئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، میزبانی وب سایت، نوشتن محتوا

    ۳. شرکت Coalition در (Los Angeles, CA)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Coalition یکی دیگر از شرکت های برتر سئو است که از میزان رضایت مشتری بالایی برخوردار است. این شرکت حدود یک دهه است که خدمات با کیفیت رتبه بندی موتورهای جستجو را ارائه می دهد.
    این شرکت دارای تیمی از کارشناسان خبره است که می توانند خدمات سئوی هدفمند و تولید سرنخ را برای انواع صاحبان مشاغل آنلاین ارائه دهند. مشتریان قابل توجه این شرکت عبارتند از Mad Dogg Athletics، ProMax ، TRUE linkswear و Pure Bar.
    تاسیس در: ۲۰۰۹
    کارکنان: ۱۱-۵۰
    درآمد: ۲-۳ میلیون دلار
    خدمات اصلی: سئوی تجارت الکترونیک، سئوی نسل پیشرو، سئوی محلی، سئو سایت فروشگاهی 
    سایر خدمات: مدیریت PPC، مدیریت ایمیل، بازاریابی رسانه های اجتماعی، طراحی وب سایت

    ۴. شرکت HigherVisibility در (Memphis, TN)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    HigherVisibility در سال ۲۰۱۷ توسط Search Engine Lands به عنوان آژانس سئو سال معرفی شد. این شرکت خدمات بهینه سازی تبدیل، سئو و بهینه سازی ترافیک آنلاین را ارائه می دهد. همکاری با این شرکت به شما امکان می دهد از تجربه برخی از متخصص ترین متخصصان سئو استفاده کنید.
    این شرکت خدمات شرکت های کوچک و بزرگ را ارائه می دهد. این شرکت به دلیل نتایج اثبات شده ای که منجر به بهبود رتبه و سودآوری می شود در صنعت مورد احترام است.
    سال تاسیس: ۲۰۰۷
    کارکنان: ۱۱-۵۰
    درآمد: ۳۳-۳۵ میلیون دلار
    خدمات اصلی: لینک بیلدینگ، بازیابی جریمه های سئو، سئوی محلی، فهرست های محلی، سئوی تجارت الکترونیک، سئوی امتیاز دهی، ممیزی سئو
    سایر خدمات: مدیریت PPC، طراحی وب سایت، رسانه های اجتماعی، بهینه سازی تبدیل

    ۵. شرکت Straight North در (Downers Grove, IL)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Straight North یک شرکت محبوب بهینه سازی موتور های جستجو است که استانداردهایی را برای نتایج اثبات شده رتبه بندی موتورهای جستجو تعیین کرده است. تیم متخصص این شرکت سئو به مشتریان کمک می کند تا سرنخ هایی با کیفیت بالا تولید کنند که منجر به بهبود سود آوری می شود.
    داشبورد اعتبارسنجی سرنخ انحصاری آن ها به اولویت بندی و پاسخگویی سرنخ های با ارزش کمک می کند. بسیاری از مشتریان شفافیت، خلاقیت استراتژیک آن ها و دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری را ستایش کرده اند که ROI بالایی را برای مشتریانش فراهم می کند.
    تاسیس در: ۲۰۰۸
    کارمندان: ۵۱-۱۰۰
    درآمد: ۱۵-۱۷ میلیون دلار
    خدمات اصلی: تحقیقات رقابتی، مشاوره سئو، سئوی سایت فروشگاهی، سئوی سایت های سازمانی، بهنیه سازی هدایت مشتری و سئوی محلی.
    سایر خدمات: طراحی وب، پرداخت به ازای کلیک، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی و ویرایش محتوا، برندسازی، بازاریابی درونگرا، تجربه کاربری

     

    ۶. شرکت Boostability در (Lehi, UT)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Boostability یکی دیگر از شرکت های عالی سئو است که بیشتر با بیزینس های کوچکتر و نوپا همکاری می‌کند. این شرکت ادعا می کند که بیش از ۲۶۰۰۰ مشتری دارد که این نشان از اثر بخشی و محبوبیت خدمات آن ها دارد. یکی از دلایل محبوبیت این شرکت سئویی بسته های مقرون به صرفه و سفارشی آن‌ها است. مشتریان این شرکت را به خاطر بسته های مقرون به صرفه اش که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد بدون فشار زیاد به سرمایه آن‌ها سود ببرند، تحسین می کنند.
    تاسیس در: ۲۰۰۹
    کارمندان: ۲۵۱-۵۰۰
    درآمد: ۳۳-۳۵ میلیون دلار
    خدمات اصلی: لینک سازی، سئو بلاگ، گزارش های سئو، نشانک گذاری اجتماعی یا بوکمارکیمگ
    سایر خدمات: طراحی وب موبایل، بازاریابی جستجوی محلی، محتوای وب سایت

    ۷. شرکت Directive در (Irvine, CA)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Directive یک شرکت محبوب سئوی سازمانی B2B است که به طور کلی با شرکت های بزرگ آماده همکاری است. این شرکت استراتژی های سئو خود را مبتنی بر داده ها ، برای افزایش دید آنلاین ارائه می دهد.
    این شرکت استراتژی های سئویی را ارائه می دهد که با نیازهای بازار هدف هماهنگ است. مشتریان آن ها توانایی این شرکت برای ارائه ROI بالا در یک بازه زمانی کوتاه را ستایش کرده اند. این دلیلی است که این شرکت عمدتاً بر روی تکنیک‌های هدفمند کلاه سفید متمرکز است که ثابت شده است در بهبود رتبه ‌بندی موتور جستجوی شرکت مؤثر است. البته قیمت صفحه اول گوگل که این شرکت برای ارائه خدمات به مشتریان اعلام می کند قابل توجه است تا جایی که میزان درآمد این شرکت ۵ تا ۶ میلیون دلار تخمین زده شده است. 
    تاسیس در: ۲۰۱۴
    کارکنان: ۵۱-۹۹
    درآمد: ۵-۶ میلیون دلار
    خدمات اصلی:سئوی آن پیج و آف پیج، رصد و گزارش رتبه کلمات کلیدی، رفع‌ ایرادهای فنی
    خدمات: تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بهینه سازی نرخ تبدیل، بازاریابی محتوا، تبلیغات اجتماعی پولی، روابط عمومی دیجیتال، تجزیه و تحلیل

    ۸. شرکت SEO Brand در (Boca Raton, FL)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Seo brand راه حل های جامع بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. این شرکت خدمات دقیق سئو را ارائه می دهد که شامل تحقیقات رقابتی، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی درون صفحه و خارج از صفحه، گزارش های وب سایت را می شود.
    یکی از خدمات منحصر به فرد این شرکت ، سئو آمازون است. این شرکت ادعا می کند که رتبه بندی محصولات را در وب سایت آمازون افزایش می دهد. این چیزی است که بسیاری از شرکت ها در خدمات سئوی خود لحاظ نمی کنند.

    به غیر از رتبه بندی موتورهای جستجو، این شرکت خدمات بازاریابی دیجیتال، طراحی وب سایت، تولید ویدئو و توسعه اپلیکیشن موبایل را ارائه می دهد. این شرکت یک راه حل مناسب برای بهینه سازی افزایش بازدید وب سایت‌ها است.
    تاسیس در: ۲۰۰۴
    کارمندان: ۱۰-۴۹
    درآمد: ۲۰-۲۱ میلیون دلار
    خدمات اصلی: تحقیقات رقابتی، تحقیق کلمات کلیدی، سئو داخلی و خارج صفحه ، گزارش گیری های وب سایت
    سایر خدمات: مدیریت PPC، برندینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ریتارگتینگ، بازاریابی ایمیلی، آمازون EDI، توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل، طراحی گرافیک، تولید ویدئو.

    ۹. شرکت Over The Top SEO در (Seattle, WA)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    Over the Top SEO یک شرکت بازاریابی آنلاین کامل است که خدمات سئو داخلی و خارجی را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند که به افزایش تبدیل و همچنین بهبود چهره برند وب سایت کمک می کند. این شرکت همچنین خدمات مدیریت شهرت را برای سرکوب تبلیغات بد محصولات و خدمات شرکت ارائه می دهد.
    چیزی که این شرکت را از سایر شرکت های سئو در این لیست متمایز می کند، استراتژی سئوی محلی است. این شرکت خدمات خود را به ساکنان ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، اسرائیل، آمریکای لاتین، استرالیا و نیوزلند ارائه می دهد. آن ها خدمات بازاریابی نیچ محلی را ارائه می دهد که منجر به جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر و در نتیجه تبدیل بهینه شده می شود.
    تاسیس در: ۲۰۱۴
    کارمندان ( کارشناس سئو ): ۵۰-۲۴۹
    درآمد: ۹-۱۰ میلیون
    خدمات اصلی: بهینه سازی درون و خارج از صفحه، گزارش های سئو، بهینه سازی سرعت صفحه، تبدیل های بهبود یافته و غیره.
    سایر خدمات: مدیریت PPC، مدیریت شهرت، بازاریابی نقشه های گوگل، مدیریت رسانه های اجتماعی، مدیریت محتوا، طراحی وب سایت وردپرس، تولید سرنخ، گزارش دهی سایت و بهینه سازی.

    ۱۰. شرکت PBJ Marketing در (Washington, DC)

    معرفی بهترین شرکت های سئو در جهان

    PBJ Marketing استراتژی های جامع سئو مبتنی بر تجزیه و تحلیل ارائه می دهد. این شرکت به دلیل ایجاد تجربه برندینگ مرتبط  برای قیف فروش به منظور حداکثرسازی  ترافیک از سایت های آنلاین مختلف شناخته شده است. ترافیک آنلاین بهبود یافته منجر به بهبود تضمینی در رتبه بندی جستجو می شود.

    این شرکت به دلیل استراتژی‌های سئو سازمان‌ یافته و تست شده مورد تحسین قرار گرفته است. این شرکت در طی مراحل مختلف نظرسنجی های بازخورد خود را جمع آوری می کند و استراتژی را بر اساس نظرات مشتریان اصلاح می کند.

    تاسیس در: ۲۰۱۱

    کارمندان: ۶-۲۰

    درآمد: ۵۰۰۰۰۰ تا ۲ میلیون دلار

    خدمات اصلی: سئوی درون و خارج از صفحه

    سایر خدمات: تبلیغات پولی، بازاریابی محتوا، طراحی سایت

    شرکت نبض مارکتینگ

    تا اینجا بهترین شرکت های سئو در جهان و خدمات آن ها را شناختیم.اگر قصد سفارش سئو برای سایتتان را دارید چه برای پروژه داخلی و یا چه بین المللی، نیازی نیست که لزوما با یک شرکت خارجی همکاری کنید.مجموعه نبض مارکتینگ تنها یک شرکت سئو نیست و علاوه بر آن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود که سئو شاخه ای از خدماتی است که ارائه می‌دهد.این مزیتی حساب می‌شود که شما علاوه بر سئو و بهینه سازی سایت تان می‌توانید از مباحث بازاریابی آن و استراتژی های فروش و خدمات نیز بهره ببرید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    توسعه کسب و کار
    تصویر شاخص سئو تصاویر
    افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت در گوگل
    طول عمر مشتری چیست

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"