call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • آموزش ساخت بک لینک رایگان

    آموزش ساخت بک لینک رایگان

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    طی سال‌های اخیر اهمیت بک لینک‌ها برای گوگل بسیار زیاد شده و کلاً بک لینک بیشترین تأثیرش برای موتورهای جستجو هست تا برای کاربر. وقتی جایی به ما بک لینک میده گوگل از اعتبار اون صفحه و دامنه به ما هم اعتبار میده و فکر می‌کنه محتوای ما از اعتبار بالایی برخورداره که سایتی به ما لینک داده. البته تو این سال‌ها ساخت بک لینک رایگان بسیار باب شده و همینطور پولیش.

    البته گوگل اگر بفهمه ما خودمون جایی بک لینک ساختیم و یا به جایی پول دادیم تا لینک ما رو بزارن به شدت جریمه می‌کنه و توی سئو سایت اثر منقی میذاره، پس حواسمون خیلی باید جمع باشه تو این زمینه. امروز قصد داریم یه چند تا روش برای گرفتن بک لینک رایگان بهتون یاد بدیم، پس تا انتهای مقاله همراهمون باشید.

    چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟

    بسیاری از روش های ساخت بک لینک(یکی از بخش های سئو خارجی) وجود داره که رایگان نیست اما چند روش وجود داره برای ساخت بک لینک رایگان که به ۶ قسمت تقسیم می‌شن:

    ۱- تولید محتوای با کیفیت

    ۲- ساخت بک لینک در تالارهای گفتگو

    ۳- ساخت بک لینک از طریق شبکه‌های اجتماعی

    ۴- ساخت بک لینک پروفایلی

    ۵- ساخت بک لینک به صورت پست مهمان

    ۶- ساخت بک لینک از طریق سایت‌های آموزشی

    در ادامه همراه ما باشید تا تمامی موارد رو برای ساخت بک لینک رایگان بررسی کنیم.

    مورد اول | گرفتن لینک با تولید محتوای با کیفیت

    همیشه محتوای با کیفیت می‌تونه همه جوره به ما کمک کنه، از امتیاز های مثبت گوگل بگیر تا تعامل کاربرها. حالا علاوه بر اینکه گوگل اهمیت بسیار زیادی به محتوای با کیفیت میده، کاربرها و مدیران وب‌سایت‌ها هم اگر محتوای ما رو خیلی با کیفیت ببینن از سایت‌های خودشون و یا از شبکه‌های اجتماعی به ما لینک بدن.

    البته این موضوع تو ایران تا چند وقت پیش اصلاً باب نبود و شما هر چه قدرم با کیفیت می‌نوشتی کسی به شما لینک نمی‌داد، ولی رفته رفته مشاهده میشه سایت‌های بزرگ به هم دیگه لینک میدن و از محتوای همدیگه همایت می‌کنن. پس الان فرصت مناسبیه برای اینکه انگیزه خوبی بگیریم برای تولید محتوای با کیفیت.

    مورد دوم | قرار دادن لینک در تالارهای گفتگو

    بک لینک در تالارهای گفتگو یا همون فروم‌ها یکی از گزینه‌های همیشگی برای ساخت بک لینک بوده که معمولاً ترافیکه مناسبی هم همراه خودش آورده.

    قرار دادن لینک در تالارهای گفتگو برای ساخت رایگان بک لینک

    شما می‌تونید با فعالیت در فروم‌ها و شرکت تو بحث‌ها از قابلیت خیلی خوب و رایگانش که همون گرفتن بک لینک هست استفاده کنید ولی این نکته رو در نظر داشته باشید که صرفاً شرکت کردنتون داخل فروم‌ها فقط برای بک لینک نباشه و هر بک لینکی دلتون خواست بدید.

    بک لینک‌هایی که در فروم‌ها قرار می‌دید مرتبط با اون موضوع بحث باشه که بتونه براتون ترافیک با کیفیتی هم به همراه بیاره و حتی ممکن هست در بعضی از مواقع شما بتونید در همین فروم‌ها مشتری هم پیدا کنید. پس به دید صرفاً گرفتن بک لینک بهش نگاه نکنید.

    به فروم‌هایی که می‌تونیم در اون ها بک لینک رایگان قرار بدیم می‌تونیم به سایت‌هایی مانند:

    http://forum.joomla.org

    http://forums.microsoft.com/

    http://www.webhostingtalk.com/

    اشاره کنیم.

    مورد سوم | قرار دادن لینک در شبکه‌های اجتماعی

    ساخت بک لینک رایگان در شبکه‌های اجتماعی همیشه یک گزینه ثابت در استراتژی‌های بک لینک بوده و اون هایی که کمی تو حوزه سئو و خدمات سئو وارد هستند می‌دونن که شبکه های اجتماعی بک لینک‌هایی که ما میدن نوفالو هستن و گوگل اون لینک هارو دنبال نمی‌کنه و از اون لینک‌ها اعتباری به ما نمیده.

    فعالیت تو شبکه های اجتماعی مخصوصاً تو اینستاگرام می‌تونه برای ما ترافیک‌های با کیفیتی بیاره که همین‌طور که امروزه می‌بینیم خیلی از سئوکارها از سایتشون لینک به صفحه اینستاگرامشون و از اینستاگرامشون لینک به صفحه وب سایتشون میدن و کاربرها رو از شبکه های اجتماعی به سمت وبسایتشون میارن.

    از محبوب‌ترین و بهترین شبکه های اجتماعی که تو ایران هم بسیار کاربرد داره می‌تونیم به اینستاگرام، توییتر، لینکدین و پینترست اشاره بکنیم که با فعالیت تو این شبکه های اجتماعی و جذب کاربر در اون ها، می‌تونیم با قراردادن لینک اون هارو به سمت وب سایتمون بکشونیم.

    مورد چهارم | قرار دادن لینک به صورت پروفایلی

    بعضی از سایت‌ها هستند که با ثبت نام در اون ها ما می‌تونیم در داخل پروفایلمون لینک قرار بدیم و یا از انکر تکست (کلمه دارای لینک) استفاده کنیم که به این بک لینک اصطلاحاً می گن بک لینک‌های پروفایلی. از سایت‌هایی که قابلیت ساخت بک لینک‌های پروفایلی دارن می‌تونیم به سایت‌هایی مانند:

    https://addons.mozilla.org/fa/firefox/

    http://www.wikidot.com/

    http://gitlab.asap.um.maine.edu/docs/GitLab/wikis/home

    اشاره کنیم.

    مورد پنجم | قرار دادن لینک در پست مهمان

    از راحت‌ترین روش‌های ساخت لینک رایگان می‌تونیم به همین قراردادن پست در وبلاگ‌ها رو اشاره کنیم. این روش، هم برای شما سودآوره چون به راحتی می‌تونید لینک بدید به صفحات خودتون و ترافیک برای خودتون بیارید و هم برای مدیر سایت سود آوره چون تونسته یه محتوای با کیفیت رو رایگان در سایتش قرار بده.

     

    از بهترین وبلاگ‌ها تو این زمینه می‌تونیم به سایت‌هایی مانند:

    Rozblog.com

    Loxblog.com

    Blogfa.com

    Tibablog.ir

    اشاره کنیم.

    مورد ششم | قرار دادن لینک در سایت‌های آموزشی

    یکی دیگه از روش‌های ساخت بک لینک رایگان در سایت‌های با اعتبار بالا همین سایت‌های آموزشی و دانشگاهی هستند که می‌تونید با قراردادن کامنت در اون ها به سایت خودتون لینک بدید.

     

    از بهترین سایت‌های آموزشی تو این زمینه می‌تونیم به سایت‌هایی مانند:

    blogs.harvard.edu/stoptorture/about

    blogs.oregonstate.edu/studentsuccess/2018/03/12/useful-finals-week-study-tips

    blogs.getty.edu/iris/the-ghent-altarpiece-in-100-billion-pixels

    اشاره کنیم.

    سخن آخر

    تمام این روش‌هایی که معرفی کردیم فقط برای تکمیل مسیر بک لینک شما هستش و صرفاً بحث بک لینک سایتتون رو این مبحث که الان میرم کلی بک لینک رایگان می‌گیرم قرار ندید چون در آینده ضربه بزرگی می‌خورید.

    این سایت‌هایی که خدمتتون معرفی کردیم رو با بک لینک بمب بارون نکنید و توجه کنید که به صفحه اصلیتون به هیچ عنوان از این طریق لینک ندید و به صفحات فرعیتون مثله یک پست، لینک بدید.

    برای بک لینک باید یک استراتژی کاملاً نامنظم داشته باشید وگرنه گوگل بهتون شک می‌کنه و سریعاً شما رو جریمه می‌کنه. برای دریافت استراتژی برای سئو و بهینه‌ سازی سایت می‌تونید به صفحه مشاوره سئو ما مراجعه کنید. وبلاگ نبض مارکتینگ رو دنبال کنید چون به‌ زودی راجع به بک لینک کلی مقاله مفید قرار هست که بزاریم براتون تا داخل استراتژی هاتون ازشون استفاده کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    لینک سازی Link Building
    طول محتوای بلاگ چقدر باید باشد؟
    الگوریتم برت گوگل
    افزایش نرخ تبدیل وب سایت اصلی

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"