call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • تبلیغات همسان چیست؟

    تبلیغات همسان چیست؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    امروزه به دلیل اینکه تبلیغات یکی از مولفه‌های اصلی و مهم کسب درآمد در دیجیتال مارکتینگ است، متخصصان در این حوزه طی سال‌های اخیر همواره به دنبال روش‌های افزایش کلیک خوردن تبلیغات و جلوگیری از نادیده گرفته شدن آنها بوده‌اند که در این راستا تبلیغات همسان یا Native Ads پاسخی برای این دغدغه است. اگر میخواهید بدانید که تبلیغات همسان چیست و به چه شکل میتواند در دیده شدن شما موثر عمل کند بهتر است این مقاله را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

    مزایا و معایب تبلیغات همسان

    مزایا و معایب تبلیغات همسان

    مزایای تبلیغات همسان:

    ۱- هزینه در تبلیغات همسان بر اساس هر کلیک محاسبه می‌شود به همین علت در کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و در اصل هزینه خدمات سئو موثر است.

    ۲- میتوانید با انتخاب یک تیتر جذاب مستقیما به صفحات جذاب خود لینک بدهید. داشتن محتواهای کاملا سفارشی و جذاب اعتماد مخاطب را جذب خواهد کرد.

    ۳- مزاحمت کمتر این تبلیغات در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی و در نتیجه دیده شدن بیشتر.

    ۴- نرخ کلیک بیشتر به دلیل مرتبط بودن و اعتماد بیشتر مخاطبان.

    ۵- به اشتراک گذاری بیشتر این نوع تبلیغات توسط مخاطبان نسبت به تبلیغات بنری

    ۶- تعامل بیشتر با مشتریان و فرصت ارائه محصولات و بازاریابی بیشتر

    •  

    معایب تبلیغات همسان:

    ۱- پر هزینه بودن و نیاز به صرف زمان بسیار زیاد برای طراحی تبلیغ

    ۲- دشواری طراحی در این نوع تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی به گونه‌ای که مخاطب متوجه آن نشود.

    ۳- نقدهای فراوان وارد شده به این نوع تبلیغات از جمله فریب مخاطب.

    انواع تبلیغات همسان یا نیتیو

    انواع تبلیغات همسان یا نیتیو

    ویجت‌های پیشنهادی:

    در این روش که هم در سایت‌ها، هم نرم افزارها و هم شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود برخلاف دیگر روش‌های تبلیغات اگر با محتوای سایت همخوانی نداشته باشد هم، برای کاربر مزاحمتی ایجاد نمی‌کند و در قالب جملاتی مثل این را هم از دست ندهید یا این هم پیشنهاد می‌شود در سایت نمایش داده می‌شود.

    تبلیغات بنری با اجزای همسان:

    این نوع تبلیغات مانند تبلیغات بنری است که در سایت‌های مختلف مشاهده کردید. تنها فرقشان این است که در تبلیغات بنری همسان، تبلیغی که شما در سایت یا هر صفحه‌ای که قرار می‌دهید، با موضوع و محتوای آن سایت همخوانی دارد.

    لیست‌های تبلیغاتی:

    وقتی شما وارد یک سایت می‌شوید و مثلا به دنبال یک کتاب خاص می‌گردید آن سایت بعد از نمایش کتاب مورد نظرتان در انتها چند لیست از کتاب‌های با محتوای مشابه نیز به شما معرفی می‌کند.

    تبلیغات درون محتوایی:

    گاهی برخی از صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام محتوایی را با عنوان اسپانسر شده در بین سایر محتواهای خود منتشر می‌کنند که به آن تبلیغات درون محتوایی می‌گویند. این نوع محتوا به دلیل اینکه با محتوای آن صفحه سنخیت و هماهنگی دارد نوعی تبلیغات همسان به شمار می‌آید.

    تبلیغات پولی در موتورهای جستجو:

    شما میتونید با تبلیغات پولی مثلا در گوگل ادورز با پرداخت مبلغ مشخصی در یک کلمه کلیدی مشخص در رتبه اول قرار بگیرید.

    این نوع تبلیغات در موتورهای جستجو خیلی بازدهی خوبی داره و به مشتریان هم کمک میکنه که محصولاتی که میخوان رو خیلی راحت پیدا کنن.

    چند گام برای داشتن یک تبلیغ همسان کارساز

    برای داشتن یک تبلیغ کارساز که نتیجه مفیدی را ارائه دهد، میتوانید از شرکت های سئو که خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات ارائه می‌دهند استفاده نمایید، اما باید به این نکات هم توجه کنید!

    گام اول | اهدافتان را مشخص کنید

    اولین گام در انجام هر کاری مشخص کردن اهداف آن کار است. در این نوع تبلیغات هم، ابتدا باید مشخص کنید که برای چه می‌خواهید تبلیغات کنید؟ هدفتان چیست؟ آیا می‌خواهید دیگران را از برند خود آگاه کنید؟ وقتی اهدافتان را مشخص کردید، به راحتی میتوانید استراتژی خود را در جهت پیشبرد اهدافتان پیش ببرید.

    گام دوم | مخاطب هدفتان را بشناسید

    دومین گام برای داشتن تبلیغات همسان بی نقص شناسایی مخاطبانتان است. وقتی هدفتان مشخص باشد و مخاطبانتان را مشخص کنید مطمئن باشید که در کارتان موفق خواهید شد.

    گام سوم | محتوای مناسب تهیه کنید

    شاید یکی از مهم‌ترین مراحل در تبلیغات همسان همین تولید محتوای جذاب است محتوایی که مخاطب را درگیر کند و او را ترغیب کند از تبلیغ شما دیدن کند.

    گام چهارم | نتایج را ارزیابی کنید

    حالا دیگر بعد از طی کردن مراحلی که در بالا گفته شد باید بفهمیم که کارهایی که انجام داده‌ایم چه نتیجه‌ای داده‌اند موفق بوده‌اند یا خیر؟ نرخ کلیک و نرخ تبدیل از جمله معیارهایی هستند که می‌توانید با بررسی آنها میزان اثربخشی محتوای تبلیغی خود را متوجه شوید. در انتها هم با متوجه شدن نقاط ضعف و قوت خودتان می‌توانید محتوای خود را اصلاح و دوباره آن را منتشر کنید.

    اهمیت تبلیغات همسان در کسب و کار

    اهمیت تبلیغات همسان در کسب و کار

    اهمیت تبلیغات برای جذب مخاطب بر هیچکس پوشیده نیست یکی از استراتژی‌های مهم در تبلیغات استفاده هوشمندانه از یک روش تبلیغاتی موثر و کارآمد است. تبلیغات همسان یا نیتیو که بر اساس محتوا تولید می‌شود یکی از روش‌های جذاب برای مخاطب در امر تبلیغات محسوب می‌شود. با توجه به اینکه هزینه برای تبلیغات بسیار زیاد است یکی از روش‌های کم هزینه در این بین استفاده از روش تبلیغات همسان یا نیتیو است که باعث شده بسیاری از کسب و کارها از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنند.

    چرا باید از تبلیغات همسان استفاده کرد؟

    چرا باید از تبلیغات همسان استفاده کرد؟

    این نوع تبلیغات به دلیل اینکه درجای مناسبی قرار گرفته می‌شوند حدود ۲۵ درصد بیشتر توسط کاربر دیده می‌شوند.

    تبلیغات همسان یا نیتیو به دلیل اینکه دارای محتوای جذاب، ارزشمند و مرتبط است توانایی درگیر کردن مخاطب را دارد و همیشه برای مخاطب تازگی و جذابیت خاصی به همراه دارد و او را از دیدن تبلیغات خسته نمی‌کند.

    بیش از ۹۰ درصد از افرادی که از این نوع تبلیغات استفاده کردند در برندینگ محصول خودشان بسیار موفق بوده‌اند.

    طبق تحقیقات انجام شده تبلیغات همسان نسبت به تبلیغات بنری بیش از ۱۸ درصد باعث افزایش فروش شده‌اند.

    بر طبق مشاهدات انجام شده کاربران به این نوع از تبلیغات تا دو برابر بیشتر از سایر مطالب اصلی سایت توجه می‌کنند.

    چه کسانی از تبلیغات همسان سود میبرند؟

    ۱- تبلیغ کننده ها :

    بسیاری از بهترین شرکت های سئو، استارتاپ ها و مشاغلی که کار خودشون رو به تازگی شروع کردند از این نوع تبلیغات یعنی تبلیغات همسان برای رسیدن به هدفشون که همون دیده شدن توسط مخاطب و فروش محصولات هست استفاده میکنن که میتونه تاثیر بسیار خوبی هم در رشد کسب و کارشون و تبدیل شدن به یک برند نام آشنا داشته باشه.

    ۲- صاحبان سایت ها :

    صاحبان سایت های پر بازدید و موفق و  میتونن از طریق تبلیغات نیتیو یا همسان کسب درآمد بسیار خوبی داشته باشن. به طوری که بدون اینکه تجربه کاربری بدی برای مخاطبینشون داشته باشه اونها رو به محتوای مفیدی که تبلیغات در اون جا جای گرفته هدایت کنن.شما می‌توانید در این زمینه با مشاوره سئو نبض مارکتینگ در تماس باشید.

    ۳- مخاطبان سایت ها :

    تبلیغاتی مثل پاپ-آپ ها و یا تبلیغاتی که قبل از مشاهده ویدئو ها برای مخاطب نشون داده میشن برای کاربر بسیار آزار دهنده هستن ولی این نوع تبلیغات بدون اینکه کاربر مستقیما متوجه اون بشه کار خودش رو میکنه و تاثیر بدی هم بر روی مخاطب نداره.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    افزونه های ویدیو وردپرس
    penguin
    لوگوی ووکامرس
    سئو داخلی On-Page SEO

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"