call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • تفاوت سئو سایت وردپرس و php

    تفاوت سئو سایت وردپرسی با php چیست؟cms آماده یا سایت برنامه نویسی شده؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    تمام کسب و کارها برای موفقیت بیشتر باید یک وب سایت عالی داشته باشند. ایجاد یک سایت،کار ساده‌ای نیست، زیرا با گسترش آن، موارد متعددی در پیشرفت آن نقش خواهند داشت. برای ایجاد یک وب‌سایت زبان‌های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد که دو نوع از متداول ترین آن‌ها سایت های وردپرسی و php است.
    در ادامه با ارائه توضیحات کاملی در این زمینه به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب دقیقی داشته باشید. برای درک بهتر تفاوت‌ سئو سایت وردپرسی با php، باید هر دو چهارچوب را کاملاً بشناسید.

    وردپرس چیست؟

    وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است، که در طراحی، مدیریت و چیدمان محتوا به شما کمک می‌کند. وردپرس، با قالب‌ها و پلاگین‌های جذاب و رایگان خود باعث می‌شود، سایت خود را به ‌راحتی بهینه کرده و در دسترس کاربر قرار دهید. قالب‌ها و افزونه‌های غیر رایگانی هم وجود دارد که پشتیبانی بهتری دارند. حتی اگر تازه کار هستید، با این سیستم محبوب به راحتی می توان اقدام به ساخت یک وب سایت کنید.

    Php چیست؟

    Php  یک زبان برنامه نویسی است که جهت توسعه و گسترش وب سایت‌ها طراحی شده است. پس باید با مهارت برنامه‌نویسی آشنایی داشته باشید. با استفاده از php می‌توانید اقدام به ایجاد پایه و اساس وب سایت‌ها نمایید. php ابزارهای کامل‌تری دارد و در ساخت وب‌سایت‌های پویا نیز به کار گرفته می‌شود. این چهارچوب در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازخوردهای گوناگونی را تا به حال دریافت نموده است.

    سئو سایت وردپرسی چگونه است؟

    سیستم مدیریت محتوا یک ابزار بهینه ساز است و در مقایسه با php عملکرد بهتر و سئوی بهتری دارد. این عامل سبب محبوبیت بیشترش در بین کاربران گردیده است. اگر تمرکز شما روی سئو سایت و تولید محتوا است وردپرس گزینه بهتر و سریع‌تری می‌باشد.
    عنوان و توضیحات متا از اصلی‌ترین موارد رتبه‌بندی در سئو هستند. در وردپرس به صورت خودکار این تگ‌های ضروری را به سایت می افزاید و باعث افزایش تعداد کلیک سایت شما می‌گردد. دیده‌شدن تصاویر در صفحات نتایج جستجوگرها حائز اهمیت است، که در وردپرس به راحتی می‌توان تصاویر را مدیریت کرد. وردپرس با داشتن افزونه‌های متعدد و امکانات بی‌شمار باعث بهبود تجربه کاربری و افزایش سرعت بارگذاری وب سایت شما شده که از اساسی‌ترین فاکتورهای سئو محسوب می‌شوند.

    روش‌های سئو سایت وردپرس

    • لینک ‌سازی داخلی در وردپرس
    • بهینه ‌سازی سرعت و امنیت
    • بهینه سازی ساختار و کدهای سایت(سئو تکنیکال)
    • بهبود کامنت‌ها و نظرات
    • تولید محتوا با استفاده از عکس و متن
    • بک لینک سازی و اعتبار سازی برای سایت
    • فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی
    • افزایش میزان کلیک کاربر
    • خرید یک هاست معتبر و داشتن زیر ساخت مناسب

    سئو سایت php چگونه است؟

    با استفاده از زبان برنامه نویسی php که بارگیری سریع و پشتیبانی قوی دارد، می توان در صفحات اول موتورهای جستجو‌گر قرار گرفت. این چهارچوب خطای کمتری در ایجاد صفحات وب دارد و برای ساخت یک وب‌سایت پویا به شما کمک می‌‌کند. ‏php توانایی پوشش دادن به سایت‌های بزرگ را دارد. ‏php برای طراحی آژانس های مسافرتی، شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی، سایت‌های فروش آنلاین انتخاب هوشمندانه‌ای است. در php دست شما بازتر است و کیفیت طراحی سایت شما بالاتر می‌باشد. این چهارچوب، انعطاف‌پذیر اما زمان‌بر و هزینه‌بردار است.

    تفاوت سئو سایت وردپرسی با php

    وب‌سایت‌های وردپرس و php کاملاً متفاوت هستند. هر کدام از آن‌ها مزایایی دارند. اکنون به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم.

    سئو

    با بررسی جنبه‌های مختلف وردپرس متوجه شدید، که برای قرار گرفتن در رتبه اول نتایج جستجو گرها بهتر است از وردپرس استفاده شود، که از سئوی قوی‌تری برخوردار هست.

    امنیت

    هر دو سایت ایمن هستند، اما وردپرس امن‌تر از php هست. عدم امنیت باعث از دست رفتن دیتاهای مهم شما می‌شود.

    انعطاف‌ پذیری

    وردپرس انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به php دارد. وب ‌سایت‌هایی که باید مرتب محتوای آن‌ها منظم و اصلاح شود و چیدمان و ظاهر آن برایشان حائز اهمیت است، باید از وردپرس استفاده نمایند.

    تجربه کاربری

    وردپرس یک ابزار کاربر پسند است، که با داشتن رابط کاربری ساده، افراد تازه کار هم می‌توانند، با آن وب‌سایتی را طراحی کنند. وردپرس افزونه‌های مختلف رایگانی دارد، اما php این امکانات را ندارد. برای مدیریت php داشتن دانش فنی و برنامه‌نویسی از موارد ضروری محسوب می‌شود.

    مقرون به صرفه بودن

    ساخت سایت بر روی وردپرس نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی ندارد و در مقایسه با php مقرون به صرفه و ارزان است؛ در زمان شما هم صرفه‌جویی می‌شود.

    بهره وری

     ‏php سرعت پردازشش بالاتر است؛ زیرا با استفاده از حافظه خود زمان بارگذاری تصاویر و پست‌ها را کاهش داده؛ که این موضوع روی سئو سایت شما نقش بسزایی دارد و امتیاز بیشتری به شما تعلق می‌گیرد.

    نوع وب سایت

    تفاوت سئو سایت وردپرسی با php، در نوع وب‌سایت شما می‌باشد. اگر وب‌سایتی پیچیده مانند وبلاگ تجاری الکترونیکی یا وب‌سایت‌های چند صفحه‌ای دارید از ‏php استفاده کرده؛ اما اگر وب سایت شما محتوای آموزنده و متغیر دارد، از وردپرس کمک بگیرید.

    آپلود محتوا

    وب سایت‌های وردپرس به کدنویسی احتیاجی ندارند. پس آپلود تصاویر و سایر محتواها در آن راحت‌تر است. اما در php که شما باید دانش برنامه نویسی داشته باشید؛ برای آپلود و بارگذاری محتواها زمان بیشتری را باید صرف کنید.

    دانش برنامه نویسی

    برنامه‌نویسان معمولاً برای طراحی وبسایت خود از php استفاده می‌کنند؛ زیرا انعطاف‌پذیری بیشتر و گزینه‌های بهتری دارد. اما اگر یک فرد مبتدی هستید، باید به سراغ وردپرس بروید که مطابق با نیاز شماست.

    ارتقا

    اینترنت یک تکنولوژی در حال گسترش است و شما باید در سایت خود به روزرسانی‌هایی را مرتب انجام داده؛ تا مشکلات آن برطرف گردد و عملکرد سایت‌تان را بهینه‌سازی کنید. وردپرس مرتب به روز رسانی می‌شود و با برطرف‌نمودن مشکلات، افزودن قابلیت‌های جدید و بهبود امنیت، تجربه کاربری بهتری را رقم می‌زند. ‏php زیاد به روز رسانی انجام نمی‌دهد. اما مسئولیت بهبود و امنیت آن بر عهده یک فرد آگاه و توسعه دهنده می باشد.

    در آخر شما میتوانید سایتتان را به شرکت های خدمات سئو بسپارید تا زحمت طراحی سایت را به ایشان محول کنید.

    جمع‌بندی

    پس از مقایسه این دو ابزار متوجه شدید، که وردپرس از هر لحاظ گزینه ایده‌آلی است. ولی باز هم تاکید می‌کنیم، که برطبق نیازهای کسب و کارتان، تخصص و بودجه‌ای که دارید، وردپرس یا php را انتخاب نمایید. دراین مقاله، اطلاعات کافی در مورد تفاوت سئو سایت وردپرسی با php در اختیارتان قرار دادیم، تا بتوانید با ارزیابی بهتر، خدمات ارزنده‌ای به مشتریان خود ارائه دهید و در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید.

    در صورت نیاز میتوانید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    الگوریتم های گوگل
    اصول نوشتن رپورتاژ
    افزونه های پادکست وردپرس
    sms مارکتینگ

    [ASRating]

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    یک پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"