call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • قیمت رپورتاژ

    هزینه رپورتاژ | برای رپورتاژ چقدر هزینه کنیم؟

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    مقدمه

    هزینه رپورتاژ آگهی با توجه به تاثیر فوق العاده ای که بر بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما میذاره، در مقایسه با سایر روش های بازاریابی و تبلیغات بسیار ناچیز است. در مورد اینکه سئو سایت چیست و چه تاثیری در سود کسب و کار آنلاین تون میتونه داشته باشه تو این صفحه مفصل براتون توضیح دادیم. اگه سئو و بهینه سازی سایتتون برای شما مهمه باید سفارش رپورتاژ رو حتما در استراتژی بهبود سئو سایتتون لحاظ کنین. نکته قابل توجه اینه که قیمت رپورتاژ ها در سایت های مختلف متفاوته. حتما برای شما سواله که از کجا تشخیص بدیم این تعرفه رپورتاژ که سایت انتشار دهنده برای پکیج های رپورتاژ  به ما ارائه میده مناسب هست یا نه؟ در ادامه شیوه قیمت گذاری پکیج رپورتاژ رو براتون توضیح میدیم.

    هزینه رپورتاژ آگهی چقدر است؟

    قیمت رپورتاژ

    اگه شما هم تصمیم دارین برای سئو و بهینه سازی وب سایتتون اقدام به انتشار رپورتاژ کنین. احتمالا تا حالا براتون سوال پیش اومده که هزینه خرید و انتشار رپورتاژ چطوری محاسبه میشه؟ اگه بهینه سازی سایت شما رو یه شرکت سئو سایت انجام میده که هیچی اما اگه خودتون دارین روی سئو سایتتون کار میکنین بهتره بدونین که برای تعیین هزینه رپورتاژ آگهی فاکتورهای مختلفی وجود داره از جمله :

    زمینه فعالیت رسانه منتشرکننده رپورتاژ

    اولین فاکتور تاثیر گذار بر قیمت رپورتاژ آگهی زمینه فعالیت سایت انتشار دهنده است. اینکه وب سایت منتشر کننده رپورتاژ در یه زمینه عمومی فعاله، یا یه رسانه تخصصیه قیمت انتشار رپورتاژ متفاوته. خب حالا ممکنه بپرسین کدوم انتخاب کنیم؟ قیمت انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های عمومی پایین تر از رسانه های تخصصیه. اما مخاطبان هدف که میتونن تبدیل به مشتریان بالفعل ما بشن و برای ما سودآور باشن ، مخاطبان رسانه های تخصصی هستن. بنابراین برای اینکه بتونین از انتشار رپورتاژ خبری تون موفقیت بیشتری به دست بیارین بهتره رسانه های تخصصی رو انتخاب کنین.

    محل انتشار رپورتاژ در رسانه منتشرکننده

     هزینه رپورتاژ آگهی به محل انتشار رپورتاژ هم بستگی داره. انتشار رپورتاژ در صفحه اصلی سایت رسانه باعث میشه که، محتوای رپورتاژ شما روزانه هزاران بازدید بخوره. ترافیک زیادی هم به طور مستقیم به سایت شما وارد میشه. بنابراین انتشار رپورتاژ در این وب سایت ها هزینه بالایی برای شما خواهد داشت. اما ممکنه رپورتاژ شما در یه صفحه منتشر بشه و عنوان اون در هیچ جای دیگه دیده نشه ، به این ترتیب میزان بازدید رپورتاژ کاهش پیدا میکنه و طبیعتا در این صورت هزینه انتشار رپورتاژ هم کم تر خواهد بود. به دلیل همین قیمت های متفاوت که برای رپورتاژ هزینه میشه قیمت این بخض از سئو خارجی برای پروژه های مختلف متفاوته. این جزئیات رو در لیست قیمت سئو شرکت نبض میتونین مطالعه کنین.

    « هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری »

    زمان ماندگاری رپورتاژ در رسانه | جاودانه شوید!

    زمان موندگاری رپورتاژ در بیشتر رسانه ها دائمیه. اما یه سری از رسانه ها هستن که برای موندگاری رپورتاژ در سایتشون زمان تعیین میکنن. مثلا بعد از یه سال رپورتاژ شما رو از وب سایتشون پاک میکنن. بعضی از این رسانه ها هم در موندگاری دائمی رپورتاژ در وب سایتشون به صورت سالانه از شما یه مبلغی رو دریافت میکنن.  تعرفه ماندگاری رپورتاژ در رسانه های مختلف متفاوته.

    « رپورتاژ اکسیر جاودانگی »

    میزان ترافیک رسانه انتشاردهنده رپورتاژ

    همون طور که میدونین هدف از انتشار رپورتاژ تبلیغات و جذب مخاطبه. هرچقدر ترافیک یه سایت بالاتر باشه یعنی تعداد مخاطبانش بیشتره. حالا هر چقدر تعداد افرادی که محتوای رپورتاژ شما رو میخونن بیشتر باشه، خب طبیعتا ممکنه تعداد افراد بیشتری وارد سایت شما بشن. بنابراین هزینه رپورتاژ آگهی در سایت های با ترافیک بالا بیشتره. بنابراین اگه سایتی رو برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنین که هم زمینه فعالیتش تخصصی باشه و هم ترافیک بالایی داشته باشه، قیمت رپورتاژ بالایی برای شما خواهد داشت.

    ملاک های تعیین قیمت رپورتاژ آگهی

    ملاک-های-تعیین-قیمت-رپورتاژ-آگهی

    برای تعیین هزینه رپورتاژ آگهی سایت های منتشرکننده رپورتاژ مرجع مشخصی وجود نداره. اما سایت های انتشار رپورتاژ بر اساس یه سری از ویژگی ها و سیاست هایی که دارن برای پکیج های رپورتاژ آگهی تعرفه تعیین میکنن. مهمترین ویژگی هایی که برا اساس اون میتونین بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ  رو انتخاب کنین عبارت اند از:

    در بین این ویژگی ها رتبه الکسا وب سایت منتشرکننده در تعیین قیمت رپورتاژ آگهی از بقیه مهم تره.

    برای خرید و انتشار رپورتاژ چقدر هزینه کنیم؟

    با تمام توضیحاتی که دادیم ممکنه باز هم براتون سوال باشه که چقدر باید برای رپورتاژ هزینه کنیم . باید بگیم این مسئله کاملا بستگی به سیاست ها و استراتژی شما برای سئو سایتتون داره. اگه شما صاحب کسب و کاری هستین که تعداد رقبای زیادی دارین، بنابراین باید روی کلمات کلیدی سخت کار کنین. در نتیجه برای موفق شدن باید از سایت هایی که زمینه فعالیت تخصصی دارن و از رتبه الکسا و اتوریتی خوبی برخوردارند استفاده کنین. البته بهتره توجه داشته باشین که هزینه رپورتاژ آگهی بالا به معنی موفقیت نیست. اینکه رپورتاژ هدفمند و یه استراتژی خوب داشته باشین مهم تره.

    برای خرید رپورتاژ چقدر هزینه کنیم؟

    خرید رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو سایت

    خرید و انتشار رپورتاژ یکی از راه های دریافت بک لینک از سایت های معتبره. یکی از ملاک هایی که گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها داره تعداد بک لینک هایی که از سایت های دیگه دریافت میکنین. درواقع بک لینک ها محتوای سایت شما رو به عنوان یه محتوای ارزشمند برای مخاطبان معرفی میکنه. این از نظر گوگل یعنی شما یه مطلب مفید رو ارائه میدین. درسته که روش های دیگه ای  برای دریافت بک لینک وجود داره مثل تبلیغات کلیکی اما بک لینک هایی که از طریق رپورتاژ دریافت میکنین دائمیه و ماندگاره ! رپورتاژ مخاطبان رو به سمت سایت شما هدایت میکنه و به این ترتیب ترافیک سایت شما افزایش پیدا میکنه. در نهایت با بهبود سئو سایت شما و رتبه تون در موتورهای جستجوی گوگل شما به فروش و سود بیشتر میرسین . بنابراین هزینه رپورتاژ یه هزینه مقرون به صرفه در تبلیغات محسوب میشه. برای اینکه بتونین یه کمپین رپورتاژ موفق برای سایتتون ببندین قبلش حتما آنالیز سئو سایت رقبا و سایت خودتون رو با دقت  به صورت حرفه ای انجام بدین و با توجه به داده هایی که به دست میارین اقدام به خرید و انتشار رپورتاژ کنین.

    تاثیر-رپرتاژ-بر-سئو-سایت

    رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ ادز چیست؟

    رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ ادز درواقع یه گزارشه که تو سایت های مختلف پربازدید منتشر میشه. شاید تصور شما از رپورتاژ فقط گزارش متنی یا به اصطلاح خبری باشه. اما باید بگیم که اینطوری نیست. رپورتاژ ها انواع صوتی و تصویری هم دارند، که گاها تاثیر گذاری رپورتاژ های تصویری بر مخاطب بهتر هم هست. البته شما باید با توجه به نوع کسب و کاری که دارین تصمیم بگیرین که کدوم نوع از رپورتاژ رو منتشر کنین. اما اگه رپورتاژ تصویری مد نظر شما بود باید بسیار در طراحی صفحه اون دقت کنین. به این ترتیب میتونین بیشترین تاثیر رو بر مخاطب داشته باشین و اون به سمت سایت خودتون جذب کنین. یکی از خدمات سئو وب سایت که نبض مارکتینک برای شما ارائه میده بستن کمپین های خوب رپورتاژه که میتونین با توجه به نیاز سایتتون از هر کدوم از خدمات سئو نبض استفاده کنین.

    رپورتاژ آگهی رایگان یا ارزان ! مگه داریم مگه میشه؟!

    همه ما وقتی میفهمیم یه چیزی که برامون سود و منفعت داره رایگانه و یا ارزون شده ذوق زده میشیم. درست مثل حراج های آخر فصل که همه مارو به وجد میاره.  البته رپورتاژ کاملا رایگان وجود نداره. ولی با توجه به مزایایی که برامون داره و منفعتی که به کسب و کارمون میرسونه، رایگان محسوب میشه. رپورتاژ ارزان هم با توجه به مزایای زیادی که داره به نوعی رایگان محسوب میشه.

    رپروتاژ ارزان

    راه های انتشار رپورتاژ آگهی ارزان قیمت یا رایگان

    در مقاله رپورتاژ رایگان تمام این موارد رو به تفضیل براتون توضیح دادیم که از هر کدوم از این راه ها چطوری میتونین استفاده کنین. همچنین در مورد مزایای رپورتاژ رایگان و ارزان و اینکه کدوم بهتره هم صحبت کردیم پس حتما یه سری بهش بزنین.

    پکیج ها و هزینه رپورتاژ آگهی

    با توجه به نکاتی که براتون توضیح دادیم میتونین سایت مورد نظرتون رو برای خرید و انتشار رپورتاژ انتخاب کنین در ادامه بسته ها و هزینه رپورتاژ چند نمونه از سایت ها رو بهتون معرفی می کنیم.

    نمناک

    زمینه فعالیت: تفریحی

    رتبه الکسا: ۴

    رتبه آتوریتی: ۳۷

    نمره اسپم: ۱۱%

    سن دامنه: ۷

    هزینه رپورتاژ : ۱.۱۵۰.۰۰۰ 

    برنا نیوز

    زمینه فعالیت: خبری

    رتبه الکسا: ۱۰

    رتبه آتوریتی: ۴۰

    نمره اسپم: ۴ %

    سن دامنه: ۱

    هزینه رپورتاژ : ۵۹۰.۰۰۰ تومان  

    خبرگذاری آنا

    زمینه فعالیت: خبری

    رتبه الکسا: 

    رتبه آتوریتی: ۴۵

    نمره اسپم: ۱۲ %

    سن دامنه: ۵

    هزینه رپورتاژ : ۶۰۰.۰۰۰ تومان  

    بیتوته ( کودکان )

    زمینه فعالیت: مد و سبک زندگی لوکس

    رتبه الکسا: ۱۳

    رتبه آتوریتی: ۴۱

    نمره اسپم: ۱۳ %

    سن دامنه: ۹

    هزینه رپورتاژ : ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان  

    بیتوته ( روانشناسی )

    زمینه فعالیت: مد و سبک زندگی لوکس 

    رتبه الکسا: ۱۳

    رتبه آتوریتی: ۴۱

    نمره اسپم: ۱۳ %

    سن دامنه: ۹

    هزینه رپورتاژ : ۱۶۰۰.۰۰۰ تومان  

    بیتوته ( علمی )

    زمینه فعالیت: علمی

     

    رتبه الکسا: ۱۳

    رتبه آتوریتی: ۴۱

    نمره اسپم:۱۳ %

    سن دامنه: ۹

    هزینه رپورتاژ : ۱۹۵۰.۰۰۰ تومان  

    دنیای اقتصاد

    زمینه فعالیت: اقتصادی 

    رتبه الکسا: ۱۷

    رتبه آتوریتی: ۵۲

    نمره اسپم: ۱%

    سن دامنه: ۱۶

    هزینه رپورتاژ : ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان

    شما نیوز

    زمینه فعالیت: خبری

    رتبه الکسا: ۵۸

    رتبه آتوریتی: ۳۰

    نمره اسپم: ۶ %

    سن دامنه: ۷

    هزینه رپورتاژ : ۴۲۰.۰۰۰ تومان  

    ایرنا

    زمینه فعالیت: خبری

    رتبه الکسا: ۶۳

    رتبه آتوریتی: ۸۱

    نمره اسپم: ۱ %

    سن دامنه: ۱۹

    هزینه رپورتاژ :  ۱.۷۱۰.۰۰۰ تومان  

    رکنا

    زمینه فعالیت: خبری  

    رتبه الکسا: ۶۹

    رتبه آتوریتی: ۳۹

    نمره اسپم: ۱ %

    سن دامنه: ۵

    هزینه رپورتاژ : ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان

    خبر فارسی

    زمینه فعالیت: خبری

    رتبه الکسا: ۹۹

    رتبه آتوریتی: ۴۷

    نمره اسپم: ۶۷ %

    سن دامنه: ۱۴

    هزینه رپورتاژ : ۶۵۴.۰۰۰ تومان  

    فردا نیوز

    زمینه فعالیت: خبری

    رتبه الکسا: ۱۶۴

    رتبه آتوریتی: ۵۲

    نمره اسپم: ۲۹ %

    سن دامنه: ۱۳

    هزینه رپورتاژ :  ۵۴۰.۰۰۰ تومان  

    جمع بندی یا سخن آخر

    در این مقاله نکاتی رو بهتون یاد دادیم که با استفاده از اون ها میتونین با بررسی هزینه رپورتاژ در سایت های مختلف در مورد انتشار رپورتاژ در سایت مورد نظرتون به درستی تصمیم بگیرین. اگه نکته مبهمی در مورد رپورتاژ براتون باقی مونده اصلا نگران نباشین چون ما در نبض مارکتینگ در مقاله های های دیگه ۰ تا ۱۰۰ نوشتن رپورتاژ تا انتشار اون رو براتون توضیح میدیم . در قسمت ممکنه به این مقاله ها هم علاقمند باشین در زیر همین پست میتونین وارد اون مقالات بشین.

    در صورت نیاز هم میتونید به صفحه مشاوره سئو نبض مارکتینگ مراجعه کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    ساختار سیلیویی
    تعداد زیادی مانیتور تعداد زیاد بک لینک
    تصویر شاخص سئو تصاویر

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    ۶ پاسخ

    1. بسیار عالی ، متن بسیار خوبی بود. من بقیه محتواهایی که در وبلاگ نبض مارکتینگ در مورد اصول نوشتن رپورتاژ داشتین را مطالعه کردم. فقط دوست داشتم در مورد اینکه برای رپورتاژ چقدر هزینه کنم هم اطلاعات داشته باشم که با این محتوا جواب سوالم گرفتم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"