call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • dance

    الگوریتم رقص گوگل؛ سازِ چپ‌کوک

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    بسیاری از صاحبان وب سایت و حتی شرکت سئو کار ، باید بدانند که چرا و چطور، تغییر رتبه در نتایج جستجوی گوگل و نیز افزایش سئو وب‌سایت اتفاق می‌افتد؟ اما در ابتدا بهتر است بدانید سئو سایت چیست ! در ادامه این اتفاقی است که همگان آن را با الگوریتم رقص گوگل می‌شناسند. اگر با الگوریتم گوگل دنس یا بهبود موتورهای جست‌وجو آشنا نیستید، این مقاله را بخوانید.

    نوسان در SERP

    علل جهش واژگان کلیدی شما و افزایش سئو سایت شما در نتایج جست‌وجو شاید به بالای ۲۰۰ عامل برسد. مهم‌ترین‌های آنها عبارتند از موارد زیر:

    ⇐ موضوع در صفحه به طور کامل پوشش داده نشده است.

    ⇐ استفاده ناصحیح از کلمات کلیدی

    ⇐ عمق در محتوا وجود ندارد. محتوا فاقد کیفیت است.

    ⇐ سرعت کافی برای پیوند میان صفحات وجود ندارد.

    ⇐ بک‌لینک‌ها اعتبار خود را از دست داده‌اند. این یک امر منفی است. 

    بسیاری از متخصصان جدید سئو، در آغاز راه خود شکست می‌خورند. یکی از دلایل آن شکست، این است که پس از پرش در SERP، از ساخت بک‌لینک خودداری می‌کنند. آنها بیشتر تمرکز خود را روی صفحات داخلی سایت خود می‌گذارند. باید دانست، متوقف کردن بک‌لینک‌ها، فقط سرعت لینک شما را کاهش می‌دهد و این به ضرر سایت شماست. با انتخاب نبض مارکتینگ برای مشاوره سئو از ضرر خود بکاهید.

    از کاهش رتبه تعجب نکنید!

    غیرعادی نیست، اگر ببینید رتبه شما در گوگل به شدت کاهش یافته است؛ به خصوص اگر در حال به روز رسانی و لینک سازی جدید باشید. بنابراین بهتر است بدانید که خدمات سئو چیست و در ادامه انواع الگوریتم‌های گوگل باعث چنین تبعاتی برای سایت ما می‌شوند. ممکن است دلیل این امر ممکن است، دریافت یک بک‌لینک بی‌کیفیت باشد. این چند عاملی که ذکر شد، می‌تواند در رتبه بندی سایت ما مؤثر باشد. این‌ها را نادیده نگیرید و به تغییرات سایت خود بی توجه نباشید. این همان نقطه رقص و موزون بازی‌های گوگل است که ما نمیدانیم، چه عکس‌العملی باید نشان دهیم.

    رقص با گوگل

    گاهی اوقات وقتی گوگل روش‌های سئو را تشخیص می‌دهد، به طور موقت تأثیر منفی بر وب‌سایت شما می‌گذارد و رتبه آن را پایین‌تر می‌آورد. گوگل اینقدر باهوش هست که به هر تغییر مثبتی که در سایت شما اتفاق می‌افتد، بلافاصله سایت شما را ارتقا ندهد.

    الگوریتم گوگل دنس، مانند بقیه الگوریتم های گوگل مثل الگوریتم گوگل فرد Fred، خیلی راحت ممکن است برعکس عمل کند. نمودارهای موجود با توجه به آمار نشان می‌دهد که چگونه لینک‌سازی مثبت می‌تواند، باعث افت رتبه گوگل و به دنبال آن افزایش مداوم شود. اما در کل نگران نباشید، اگر درست عمل کرده باشید، رتبه شما بازمی‌گردد.

    آیا می‌توان از این امر جلوگیری کرد؟

    الگوریتم گوگل دنس را نمی‌توان متوقف یا از آن جلوگیری کرد. با اینکه ممکن است، این دوره کمی صفحه شما را دچار آشفتگی کند، اما در نهایت این رقص برای سایت شما عالی است. مطمئناً موقعیت سایت شما در نقطه‌ای تثبیت خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم، مقاله الگوریتم گوگل برت را مطالعه کنید.

    اما هنگام رقص چه کنیم؟

    موجوداتی که گوگل وارد میدان کرده تا امنیت فضای خود را تأمین کند، بس عجیب و غریبند، چند مورد از آنها عبارتند از الگوریتم پاندا می‌باشند. وقتی Google Dance آغاز می‌شود، کار خاصی لازم نیست، انجام دهید. با اینکه شما در این وضعیت، می‌خواهید نشان دهید که سایت‌تان درخور رتبه بالاست، اما بهترین واکنش شما به این دوره‌ این است که هیچ واکنشی نشان ندهید.

    سخن آخر

    برای رسیدن به تعریف کلی باید بدانیم، الگوریتم رقص گوگل به نوساناتی اشاره دارد که می‌تواند، برای سایت شما یک تجربه و شاید یک دستاورد باشد. در نهایت اما، این گوگل است که تصمیم می‌گیرد شما را دوست داشته باشد یا نداشته باشد. هنگام رقص شما به کارهای عادی خود ادامه دهید.

    همانطور منتظر پرواز الگوریتم کبوتر بودید، منتظر رقص گوگل باشید.

    اما نترسید!

    اگر به فکر سئو سایت خود هستید، نبض مارکتینگ میتواند برایتان مفید باشد.

    سوالات متداول شما

    الگوریتم گوگل دنس، مانند بقیه الگوریتم های گوگل مثل الگوریتم گوگل فرد Fred، خیلی راحت ممکن است برعکس عمل کند. نمودارهای موجود با توجه به آمار نشان می‌دهد که چگونه لینک‌سازی مثبت می‌تواند، باعث افت رتبه گوگل و به دنبال آن افزایش مداوم شود. گوگل اینقدر باهوش هست که به هر تغییر مثبتی که در سایت شما اتفاق می‌افتد، بلافاصله سایت شما را ارتقا ندهد. اما در کل نگران نباشید، اگر درست عمل کرده باشید، رتبه شما بازمی‌گردد.

    الگوریتم گوگل دنس را نمی‌توان متوقف یا از آن جلوگیری کرد. با اینکه ممکن است، این دوره کمی صفحه شما را دچار آشفتگی کند، اما در نهایت این رقص برای سایت شما عالی است. مطمئناً موقعیت سایت شما در نقطه‌ای تثبیت خواهد شد.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    hilltop
    تصویر ترک
    اصول طراحی صفحه دسته بندی

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"