call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

ترافیک سایت چیست؟ افزایش ترافیک سایت چطور میتواند به من کمک کند؟ راه های کسب درآمد بیشتر با افزایش ترافیک سایت چیست؟ و در نهایت چطور ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟ تمام این موارد سوالاتی ست که پاسخ آن ها را همینجا در نبض مارکتینگ خواهید یافت!

صفحه اول گوگل باشید!

ترافیک سایت، یکی از اصلی ترین عوامل موثر در کسب و کار اینترنتی شماست و میتوان گفت تمامی مسیر هایی که به کسب درآمد از طریق اینترنت ختم میشود (شامل ارائه خدمات، فروش کالا، تبلیغات، سئو سایت و …) همه ارتباط مستقیمی با ترافیک یا بازدید سایت شما دارند؛ بنابر این افزایش ترافیک یا همان بازدید سایت، اولین کار برای افزایش درآمد و سود شما خواهد بود.

امروز مهمترین عوامل موثر بر ترافیک سایت را بررسی میکنیم و روش های افزایش آن را به شما معرفی میکنم تا در نهایت با آگاهی کامل، آماده شنیدن خبر خوش ما باشید!

خبری که کسب و کارشما را دگرگون میسازد! با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

ترافیک سایت چیست؟

در فضای وب، اصطلاح ترافیک (Traffic) به دو معنای متفاوت به کار برده می‌شود.

ترافیک اینترنت

ترافیک اینترنت یا حجم مصرف

یکی از کاربردها، مفهومی است که شرکت‌های عرضه کننده خدمات اینترنت به کار می‌برند. که یعنی حجم اطلاعاتی که ارسال یا دریافت میشود. این حجم بر اساس واحدهای بایت و مگابایت و گیگابایت و ترابایت سنجیده می‌شود. این همان چیزی است که مصرف‌کنندگان اینترنت خانگی هم آن را به خوبی می‌شناسند و معمولاً در قالب بسته‌های ترافیک خریداری می‌کنند.

ترافیک سایت

ترافیک بازدید

اما کاربرد دوم، آن چیزی است که در سئو و استراتژی محتوا و طراحی و ارزیابی صفحه فرود مورد توجه قرار می‌گیرد. در اینجا منظور از ترافیک، تعداد مخاطبینی ست که به وب ‌سایت سر می‌زنند و از آن بازدید می‌کنند. میدانیم هرچه مخاطب بیشتری داشته باشیم احتمال تبدیل آن به مخاطب وفادار یا مشتری افزایش میابد و با افزایش مشتری به تبع، افزایش درآمد و سود نیز خواهیم داشت!

افزایش ترافیک سایت؟ حل مسائل را فرا بگیرید

پس افزایش ترافیک سایت یکی از مهمترین عوامل افزایش کسب درآمد ما خواهد بود. خب این شد یک مسئله مهم!

در حل مسائل ( هر مسئله ای نه تنها این مثال) چند مرحله داریم:

نیاز ما افزایش درآمد (یا کسب اعتبار و …) ست که فهمیدیم که برای اینکار باید ترافیک ورودی سایت خودمان را افزایش دهیم؛ حال میخواهیم راه حل های آن را بیابیم.

نحوه افزایش ترافیک سایت

راه های افزایش ترافیک سایت

برای افزایش ترافیک سایت و بالا آمدن در گوگل راه های متفاوتی وجود دارد پیشنهاد ما که استفاده از بهترین حالت یعنی ترکیب اصولی تمامی روش ها با توجه به نیاز شماست تا پایدار ترین نتیجه در سریعترین حالت به دست بیاید.

روش اول: تبلیغات!

تبلیغ، دوستان! تبلیغ! از زمان نیاکان ما تا کنون همواره برای جذب مخاطب در هر عرصه ای از تبلیغات به انواع حالات (کلامی، پوستر، آگهی، تبلیغ دهان به دهان و …) استفاده شده و در دنیای امروزی نیز فقط روش ها تغییر داشته ست، اصل همان ست که میدانیم. تبلیغات در عرصه مجازی به دو دسته تبلیغات پولی و تبلیغات رایگان تقسیم میشود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و مدت ثمر دهی متفاوتی میتوانند داشته باشند. این روش ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

۳ روش تبلیغات پولی برای افزایش ترافیک سایت

با صرف هزینه به شیوه های مختلفی میتوانید مخاطب را به سایت خود هدایت کنید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

تبلیغ مدت دار
تبلیغ مدت دار

اولین نوع تبلیغات، که معمولا شرکت های کوچکتر انجام آن را به عهده میگیرند، تبلیغات مدت دار ست؛ در این نوع تبلیغ، تبلیغ کننده تضمین میکند که تبلیغات شما را، حال به شیوه های مختلف، به مدت معلوم مثلا ۱ ماه در سایت خود به نمایش بگذارد اما تضمینی بابت کلیک شدن بر روی تبلیغ و یا دیده شدن آن به شما نمیدهد.

تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی (PPC)

Pay Per Click یا تبلیغات کلیکی که گاهی به ‌اختصار PPC نامیده می‌شود، یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است. شما در این روش فقط زمانی به تبلیغ‌ کننده پول می‌پردازید که کسی بر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت‌ شما شود. اگر کسی تبلیغ را ببیند و واکنشی نشان ندهد هیچ مبلغی پرداخته نمی‌شود. این شیوه برای تبلیغ فروشگاه ها و سایت های ارائه کالا توصیه می شود که شامل تبلیغ همسان، تبلیغ پوش (Push) و تبلیغ بنری خواهد بود.

تبلیغات نمایشی
تبلیغات نمایشی (PPI)

بر خلاف تبلیغات کلیکی در این روش، مخاطب چه وارد سایت شما بشود یا خیر، شما هزینه آن را پرداخت میکنید اما شرکت تبلیغ کننده تضمین میکند که مثلا هر تبلیغ شما حداقل ۵۰۰۰۰ بازدید داشته باشد؛ این تبلیغ برای راه اندازی کمپین ها و برندینگ بسیار مناسب ست. تبلیغات ویدئویی از زیر دسته های چنین تبلیغاتی هستند.

بهترین روش های تبلیغ رایگان، فعال تر باشید!

اگر تمایلی به پرداخت هزینه برای تبلیغات ندارید و یا تمرکزتان برای پیشرفت و افزایش مخاطب سایت به صورت ارگانیک و طبیعی ست، روش های بسیاری برای تبلیغ در فضای مجازی وجود دارد که بدون صرف حتی یک ریال (هزینه اینترنت خودتان را فقط باید پرداخت کنید!) میتوانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

اولین و موثر ترین روش، محتوا گذاری در شبکه های مجازی معروفی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و … ست که از این طریق میتوانید به چند مزیت دست پیدا کنید:

به تمام این دلایل، شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید!

تولید محتوا شبکه های اجتماعی
مشاوره رایگان!

میتونید هر سوالی که داشتید با ما تماس بگیرید

تا مشاورین نبض مارکتینگ بهترین و کامل ترین جواب ها رو به سوالاتتون بدن. یا میتونید اسم و شماره تماس خودتون رو در فرم زیر وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. به همین راحتی!

ایمیل مارکتینگ
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی است و حتی موفقیت متوسط ایمیل‌ها می‌تواند منجر به افزایش چشمگیر ترافیک سایت شود. فقط مراقب باشید که افراد را با رگبار ایمیل‌ها درباره محصولات جدیدتان بمباران نکنید که از شما و کسب و کارتان دلزده شود! ارسال یک ایمیل یادآوری دوستانه درباره محصول یا خدمت جدید می‌تواند به افزایش ترافیک سایت‌تان هم کمک کند و همزمان با جلب رضایت شما را از تبلیغ دهان به دهان (Words Of Mouth Marketing) نیز بهره مند سازد.

پست مهمان، بلاگر ها بهتر میدانند!

نوشتن به عنوان مهمان در یک یا چند سایت معروف و یا انجمن ها و فروم ها می‌تواند ترافیک ‌سایت‌تان را افزایش دهد و برندتان را سر زبان‌ها بیندازد و دید یک متخصص را نسبت به شما در مخاطبتان ایجاد کند.

مقاله‌های کوتاه یا بلند بنویسید و در بخش منابع و «درباره نویسنده» توضیحاتی در مورد خودتان و کسب و کارتان به همراه لینکی به سایت خود درج کنید. میتوانید مقالات را بسته به طول مقاله به سایت‌های خبری، مجلات معمولی یا مجلات اینترنتی یا به سایت‌های دانلود و پخش مقالات بفرستید. مزیت این مقالات علاوه بر افزایش بازدید‌کنندگان سایت این ست که باعث شناخته شدن شما به‌ عنوان یک متخصص در حوزه کاری مرتبط می‌شوند و احتمال خرید از شما افزایش می‌یابد. همچنین احتمال دارد عده زیادی این مقالات را باز‌نشر دهند یا در سایت خود گذاشته که مقدار زیادی ترافیک و اعتبار رایگان برایتان به ‌همراه خواهد آورد!

پست مهمان
تبادل لینک و تبلیغات
تبادل لینک و تبلیغات، از هر دست بدهید از همان دست خواهید گرفت!
تبادل لینک

تبادل لینک با سایت ها و کسب و کار هایی که رقیب شما نباشد و در عین حال مرتبط به شما باشد، یکی از منابع و راه های بسیار موثر برای کسب مخاطب و تبلیغ و در نتیجه ترافیک رایگان برای سایت شماست. در انتخاب سایت ها دقت داشته باشید که از نظر رتبه و اعتبار مشابه شما باشند، گرچه سایت های با رتبه بهتر، موثر تر خواهند بود ، اما کسب رضایت آن ها دشوار ست.

تبادل تبلیغ

تبادل تبلیغ همانند تبادل لینک ست با این تفاوت که در این نوع تبلیغ، معمولا تبادل به صورت تبادل بنر انجام خواهد شد.

مشاوره افزایش ترافیک سایت

اگر شما هم از مدیران و افراد موفق هستید، میتوانید به صورت کاملا رایگان از خدمات ما بهره مند شوید؛

با ما در تماس باشید.

تا این بخش از کار، با انواع روش های تبلیغ آشنا شدیم و تا حدودی جایگاه استفاده هرکدام و تاثیر آن را بررسی کردیم؛ اما مهمترین عامل در انجام هرکار، برنامه ریزی و داشتن دانش کافی برای آن ست. تبلیغات غیر اصولی نه تنها اثر مثبت، که میتواند اثرات منفی بر ترافیک و در نتیجه کسب و کار شما بگذارد.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، با سابقه چندین و چند ساله و استفاده از کارشناسان خبره، بهترین انتخاب برای افراد موفق و آینده نگر ست. 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره توصیه میکنم:

حتما صفحه مشاوره سئو را مطالعه فرمایید

روش دوم: بهینه سازی سایت و سئو

احتمالا شما هم واژه سئو را این اواخر زیاد شنیده باشید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه سئو سایت رو مشاهده کنید. ولی به طور کلی بخوایم بگیم کاربرد سئو برای شما، افزایش رتبه سایت خواهد بود و هرچه سریعتر به مخاطب نمایش داده بشید، ورودی و ترافیک بیشتری هم خواهید داشت؛ طبق آمار بیش از ۷۰ درصد افراد تنها به لینک ۱ تا ۳ گوگل وارد میشوند. میتوان گفت بهینه سازی سایت یا همان سئو، یعنی آنچه مخاطب میخواهد را، آنطور که میخواهد دریافت کند؛ ممکن ست موضوعاتی بیشتر متن لازم داشته باشد، موضوعاتی نیازمند محتوای ویدئویی باشد، برخی موضوعات تنها سریعتر لود شدن سایت ملاک جذب مخاطب باشد. این موارد شامل چند مرحله خواهد بود که به معرفی روش ها و نکات هر مرحله خواهیم پرداخت.

۲ دلیل انتخاب هاست و دامنه مناسب

هاست قدرتمند، پشتیبان روند افزایش ترافیک سایت

شما با رعایت اصلی که خواهیم گفت، و یا برون سپاری نیازتان به ما، در نهایت به ترافیک سایت بالاتری خواهید رسید و آن زمان ست که داشتن هاست مناسب برای پشتیبانی از حجم ترافیک جاری شده به سایت شما اهمیت خود را نشان خواهد داد؛ در صورتی که هاست ضعیف باشد و یا مشکلی برایش پیش بیاید، بخش زیادی از ترافیک ورودی به سایت خود را از دست میدهید به علاوه آن که رضایت مخاطب از سایت شما کاهش پیدا کرده و سراغ رقیب هایتان خواهند رفت و این مطمئناً چیزی نیست که شما خواستار آن باشید!

دامنه مناسب
دامنه مناسب، پیشنیاز افزایش ترافیک سایت

دامنه مناسب و مختصر که گویای سایت و کسب و کار شما باشد، به نوعی ه به خاطر سپردن و انتشار آن برای مخاطب آسان باشد، اولین مرحله و پیشنیاز اصلی افزایش ترافیک سایت شما خواهد بود.

۳ روش طلایی تولید محتوا برای بالا آمدن در گوگل

هیچ جای بحثی در این نیست که برای افزایش ترافیک سایت خود، بدون محتوا کاری از دست شما بر نخواهد آمد! میتوان گفت بنیاد و پایه سئو و بهینه سازی سایت بر محتوا و تولید آن استوار ست. اما نکات ریزی در این بخش نهفته که تاثیرات بزرگی بر نتیجه کار شما دارد.

تولید محتوا متنی، گوگل را مجبور به هدایت ترافیک کنید!

موتور های جستجو مانند گوگل، بینگ و … به دنبال رضایت کاربر هستند؛ یعنی دنبال یافتن محتوایی هستند که کاربر نیز دقیقا همان را میخواهد. اولویت محتوا اما ه چخه صورت ست؟ گوگل برای یافتن محتوا در سایت ها ربات هایی را در سرتاسر وب در اختیار دارد که با مرور کردن کل سایت شما یا اصطلاحا خزیدن در سایت (Crawling)، محتوا را یافته و رتبه دهی میکنند؛ اما نکته که دارد این ست که تصاویر و ویدئو ها برای گوگل نا مفهوم ست و اولویت شناسایی محتوا با متن خواهد بود. اما رعایت چند نکته شما را جلو خواهد انداخت:

عنوان جذاب
عناوین جذاب و مرتبط انتخاب کنید!

آیا تا کنون به نحوه مطالعه خود در اینترنت دقت کرده اید؟ بیش از ۹۰ درصد کاربران ابتدا عناوین یک صفحه را خوانده و سپس در صورت جذابیت و یا مرتبط یافتن آن با مطلبی که به دنبالش هستند، باقی متن را میخوانند. پس منطقی خواهد بود که گوگل نیز چنین روندی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

طولانی سخن نگویید!

هیچ مخاطبی از خواند مطالب با پاراگراف های بسیار طولانی و بدون وقفه و پیوسته لذت نمیبرد! سعی کنید مطالب را خلاصه و مفید ارائه دهید و مطالب طولانی تر را به واسطه زیر عنوان ها به بخش های کوچکتر تقسیم کنید تا فضایی برای استراحت به کاربر داده شود.

رعایت قواعد نگارشی
رعایت قواعد نگارشی

گرچه گوگل متوجه این قضیه نخواهد شد، اما از آنجا که مخاطبین شما عمدتا فارسی زبان هستند، رعایت این قواعد احساس بهتری را به آن ها منتقل خواهد کرد و برعکس، عدم رعایت آن تصور غیر حرفه ای از شما در ذهن مخاطب می سازد.

چه بنویسیم؟
چه بنویسیم؟

محتوای شما می تواند تجربیات شخصی شما، مطالعات شما همراه با ذکر منابع برای ایجاد اعتماد، ترجمه مقالات به زبان فارسی و ... باشد؛ تمام این موارد را میتوانید با استفاده از نکات روانشناسی طوری بیان کنید که مخاطب را تحت تاثیر خود قرار دهید!

محتوا صوتی
تولید محتوا صوتی

موضوعی که این اواخر بسیار فراگیر شده و راهکاری نسبتا پر مخاطب برای انتقال مفهوم و محتواست، تولید محتوای صوتی در قالب دوره ها و یا پادکست هایی ست که ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کنند. با توجه به موضوع سایتتان میتوانید به این سمت حرکت کرده تا همگام با سلایق کاربران، بالا آمدن در گوگل را تجربه کنید.

تولید محتوا تصویری

و اما بخش جالب داستان تولید محتوا اختصاص می یابد به تولید محتوا تصویری که شامل اینفوگرافی، ویدئو و … می باشد و بیشترین مخاطب را به خود اختصاص می دهد و کاربران این نوع انتقال اطلاعات را بیشتر از سایر روش ها می پسندند. چرا که میتوان حجم زیادی از اطلاعات را تنها در یک نگاه دریافت کرد و در عصر اطلاعات، سرعت انتقال، حرف اول را میزند! اما این نوع خاص تولید محتوا نیز شامل نکاتی ست که دانستن آن خالی از لطف نیست.

متن جایگزین
با استفاده از متن جایگزین یا Alt Tag، به گوگل بفهمانید!

طراحی بهترین سایت تنها در ۵ مرحله !

میرسیم به مرحله آخر و غول بهینه سازی یک سایت، بخش طراحی صفحات! طراحی صفحات تنها شامل آنچه کاربر می بیند نمیشود بلکه آنچه می بیند تنها بخشی از روند طراحی صفحات ست. در طراحی سایت خود، برای افزایش ترافیک سایت این مراحل را باید تکمیل کرده باشید.

تاثیر واکنشگرایی در افزایش ترافیک سایت
سازگاری و طراحی عملگرا (Responsive)

نکته اول در طراحی سایت این ست که سایت شما با هر مرورگر (Browser) و دستگاه (device) سازگار باشد و صفحات شما به درستی نمایش داده شود. گوگل به صفحاتی که چنین قابلیتی نداشته باشند اعتبار کمتری داده و در صورت اعمال این قابلیت بر سایتتان، چندین گام برای رسیدن به صفحه اول گوگل جلوترید.

طراحی رابط کاربری
طراحی رابط کاربری مناسب (UI Design)

رابط کاربری یا User Interface آن چیزی ست که کاربر میبیند و از آن استفاده میکند مانند فونت به کار رفته، دکمه ها، رنگ های به کار رفته در طرح و ... . پس هرچه طراحی شما چشم نواز تر باشد، مخاطب های بیشتری را به خود جذب میکند و این همان هدف دلخواه ما و شماست.

تاثیر تجربه کاربری بر افزایش ترافیک سایت
بهبود تجربه کاربری
(UX Design)

بسیاری از افراد مبحث UI و UX را یکسان فرض میکنند اما این دو بسیار با هم متفاوت هستند؛ میتوان در یک تعریف خلاصه گفت: منظور از تجربه کاربری آن تجربه و حسی است که کاربر در هنگام تعامل با بخش‌های مختلف از محصولات و سرویس‌های یک شرکت دارد که شامل نحوه تعامل او با رابط کاربری شماست.

آدرس اینترنتی
آدرس یا URL صفحات را اصلاح کنید!

آدرس های طولانی و نامرتبط به موضوع صفحاتتان را بیخیال شوید! اگر به دنبال رسیدن به صفحه اول گوگل هستید، بدانید که این گونه نامگذاری صفحات، به خاطر سپردن و اشتراک گذاری آن را برای مخاطب، و مدیریت و آنالیز را برای خودتان به کاری سخت و خارج از حوصله و وقت تبدیل میکند!

برندینگ و طراحی اختصاصی
برند مختص شماست
چرا سایت اختصاصی نباشد؟

در ابتدای کار، با وردپرس، جوملا و ... و قالب های موجود سایت شما طراحی خواهد شد و نتیجه خوبی هم خواهد داشت؛ اما توصیه میکنم در ادامه برای افزایش سرعت چشمگیر سایتتان و اختصاصی بودن سایت و کسب و کار شما اقدام به کدنویسی اختصاصی قالب خود کنید.

مشاوره افزایش ترافیک سایت

اگر شما هم از مدیران و افراد موفق هستید، میتوانید به صورت کاملا رایگان از خدمات ما بهره مند شوید؛

با ما در تماس باشید.

اگر دقت کرده باشید اکثر موارد فوق، احتیاج به دانش بالا داشته و حتی از عهده یک نفر خارج ست؛ در نتیجه شما برای افزایش ترافیک سایت خود قطعا به تیم متخصص برای انجام این امور احتیاج خواهید داشت. همانطور که میدانید بهترین ملاک انتخاب یک شرکت برای خدمات سئو سایت شما، تعداد نمونه کار های موفق آن شرکت ست. ما در نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه و نمونه کار های موفق و در دسترس، بهترین خدمات را در اختیار شما گذاشته و در مسیر رشد همراه شما خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر حتما صفحه بهترین شرکت سئو در تهران را مطالعه کنید.

افزایش ترافیک سایت خود را شتاب دهید!

با رعایت نکات گفته شده در مدت کوتاهی شاهد افزایش حتی بیش از ۱۰۰ درصدی ترافیک سایت خود خواهید بود، اما آیا انجام تمامی این کار ها به تنهایی ممکن ست؟ تنها متخصص شدن در یک زمینه سال ها زمان می طلبد، و اگر شما تمایل دارید برای رشد سایت خود ۶ سال آموزش ببینید تا آن زمان تازه اقدام به رعایت این نکات کنید، تصمیم با خودتان ست! اما ما پیشنهاد بهتری داریم؛

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ با سابقه چندین و چند ساله در حوزه تبلیغات، آگهی، طراحی سایت، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (SEO)، با ارائه پکیج خدمات خود به شما مدیران و صاحبین موفق کسب و کار، بهترین انتخاب رشد و پیشرفت خواهد بود؛ چرا؟ میتوانیم خدمات نبض مارکتینگ را با هم بررسی کنیم.

نبض مارکتینگ

خدمات افزایش ترافیک سایت و بهینه سازی

پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه

همواره برای بررسی روند رشد و بهبود مسیر و تصمیم گیری بهتر، نیاز به آنالیز دوره ای و تحلیل آن موجود ست؛ یکی از خدمات ما بررسی همیشگی وبسایت شما و ارائه گزارشات دقیق پیشرفت و نتایج پروژه و بررسی در لحظه ی سایت شما برای جلوگیری ز بروز هرگونه مشکل احتمالی و یا رفع مسائل پیش آمده ست تا ترافیک جاری شده به سایت خود را همیشه داشته باشید.

بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت

عموم سایت های طراحی شده، در بخش هایی به دلیل نداشتن تخصص کافی، دچار اختلال هایی شده و یا کیفیت ۱۰۰ درصدی برای موضوع نوشته شده را ندارد؛ ما با بررسی تمامی صفحات به طور کامل، این مشکلات را شناسایی کرده و علاوه بر رفع مسائل صفحات، آن ها را به بهینه ترین حالت ممکن طراحی میکنیم تا سرعت و کارایی را در کنار زیبایی و چشم نواز بودن سایت داشته باشید و مسیر رسیدن به صفحه اول گوگل، هموارتر باشد.

اعمال جدیدترین تنظیمات امنیت حرفه ای سایت

امنیت کسب و کار و برند خود را به ما بسپارید! همواره پیش آمده که با پیشرفت سایت و کسب رتبه های بهتر، رقیبانی برای کسب و کار قصد آسیب به کسب و کار شما را داشته و اقدام به نفوذ و تخریب سایت شما کنند؛ تیم متخصص نبض مارکتینگ با بررسی حفره های امنیتی موجود در سایت، با تغییر بخش های مختلف و استفاده از جدیدترین ابزار و دانش امنیت، اجازه نفوذ به سایت شما را تا بالاترین حد ممکن کاهش خواهد داد و با داشتن پلن های پشتیبانی، مانع از ازدست دادن اطلاعات شما خواهد شد.

بررسی و تحلیل مشکلات ساختاری و کدنویسی سایت

بسیار پیش آمده که سایت از نظر کدنویسی دچار مشکل شده و یا بخش های از توابع و کدنویسی اشتباهی برای رسیدن به هدفی مشخص استفاده شده ست. کارشناسان طراحی سایت نبض مارکتینگ با شناسایی این مسائل، اقدام به اصلاح کدنویسی سایت و بهینه سازی هرچه تمام تر قالب شما کرده تا بهترین سرعت را با کمترین مشکلات یا اصطلاحا باگ (Bug) برای شما به ارمغان آورند.

بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی و عبارات مترادف به گونه ای که هم برای کارفرما سود بیشتری را داشته باشد و هم مخاطب بیشتری را به خود جذب کند؛ از مهارت های تجربی کارشناسان یک شرکت ست که نتیجه سال ها بررسی و تحقیق و آزمون و خطا ست. ما با فیلتر کردن تمامی کسب و کار ها و آنالیز تخصصی کلمات کلیدی ، لیست بهترین انتخاب ها را معرفی کرده و با گزینش واژه، آن را به سمت کسب رتبه بهتر توسط سایت شما هدایت میکنیم.

آنالیز دقیق و بررسی سایت های رقیب

قبل از شروع هر کاری، لازم ست بررسی شود که بازار آن به چه صورت ست و رقبای ما چه فعالیت هایی انجام داده اند. برای مثال ممکن ست در موضوع خاصی مانند سئو سایت بیمه، رقیبان زیادی وجود داشته باشد که مقالاتی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه نوشته و از ۱ الی ۵ لینک خارجی استفاده کنند؛ ما با بررسی طراحی سایت رقبا و اطلاعات به دست آمده، همان موضوع را ولی با کیفیت بسیار بالاتری انجام میدهیم و رتبه کسب شده هم گویای این ادعا خواهد بود (صفحه سئو سایت بیمه نبض مارکتینگ، رتبه ۱ گوگل ست)

لینک سازی خارجی و داخلی دقیق و برنامه ریزی شده

یکی از مباحث مهم در سئو سایت لینک سازی داخلی و خارجی آن ست.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی باعث تقسیم اعتبار صفحات بین هم و افزایش اعتبار کلی سایت شده و ارتباط موضوعی بین صفحات سایت برای هدایت کاربر به مباحث مفید و اصطلاحا تعامل بیشتر مخاطب با سایت شما شده که این ترافیک سایت شما را به خوبی افزایش میدهد.

لینک سازی خارجی

پس از ساختن یک شبکه داخلی در سایت و تقسیم اعبتار به صورت هدفمند بین تمامی صفحات، حال با ساخت لینک های خارجی اصولی و طبیعی و تذریق اعتبار به سایت، این اعتبار در شریان های سایت جریان یافته و مخاطبین هدایت شده به سایت، با تعاملی که با سایت دارند، اعتبار سایت را در گوگل افزایش داده و باعث بهبود رتبه و در نتیجه افزایش ترافیک سایت خواهند شد؛ نکته مهم در لینک سازی داخلی و خارجی، رعایت اصول و طبیعی بودن آن ست.

راه اندازی پشتیبانی آنلاین انواع پیام رسان ها

میخواهید همواره با کخاطب و مشتریان خود در ارتباط باشید؟ این کار از طریق دیدگاه و نظرات و یا تبلیغ و تشویق کاربر به برقراری ارتباط با شما شاید دشوارتر از استفاده از شبکه های پیام رسانی مانند واتساپ یا تلگرام باشد. با راه اندازی بخش پشتیبانی آنلاین برای سایت شما، دیگر مخاطب خود را از دست ندهید و سریعتر و راحت تر با مخاطب در ارتباط باشید.

مشاوره برندینگ

نبض مارکتینگ یک آژانس خلاقیت ست؛ یعنی همواره در ارائه خدمات بهتر میکوشیم و سعی میکنیم نوآوری را همواره به همراه داشته باشیم چرا که در دنیای امروز، تغییرات به سرعت اتفاق افتاده و برای داشتن سهمی از بازار، باید همواره به روز و بهتر بود. اما قبل از اینکه آژانس خلاقیت باشیم، یک شرکت بازاریابی دیجیتال هستیم و رشد کسب و کار شما، اولویت ماست. پس هرچه شما موفق تر باشید، رضایت ما نیز از فعالیت و همکاری افزایش یافته و در نتیجه، تلاش ما موفقیت شماست. این تنها یکی از دلایل افتخار همکاری با مدیران موفقی چون شماست.

مشاوره آگهی و ریپورتاژ

تا به حال کسی را دیده اید که در بیابان چتر بفروشد؟ مسلما خیر! چرا که جامعه هدف او در آن موقعیت وجود ندارد و نیازی به محصول یا خدمات او احساس نمیشود. تبلیغات همینطور ست؛ انتخاب صحیح موقعیتی که برای تبلیغ خود میخواهید مبحث مهمی ست که متاسفانه یا خوشبختانه تنها با تجربه به دست می آید. اما خبر خوب این ست که همکاران ما با سابقه طولانی در این عرصه، میتوانند راهنمای شما برای انتخاب بهترین ها باشند؛ پس معطل نکنید و همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید!

صفحه اول گوگل با نبض مارکتینگ

سخن را کوتاه کنیم، اگر به دنبال دریافت موثر ترین خدمات برای رشد کسب و کار خود با مناسب ترین هزینه و زمان هستید، همین حالا با مشاورین ما تماس گرفته تا به صورت کاملا رایگان، همراه و همکار یکدیگر باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده هزینه ها نیز میتوانید به صفحه قیمت سئو سایت مراجعه کنید.

سوالات متداول | FAQ

روش های بسیاری برای افزایش ترافیک سایت موجود ست که میتوان به دو دسته بزرگتر تبلیغ و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO) تقسیم شان کرد.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تبلیغات به طور کلی به دو دسته پولی و رایگان تقسیم میشوند؛ تبلیغات پولی شامل تبلیغات کلیکی، نمایشی و مدت دار و تبلیغات رایگان به ۴ دسته تولید محتوا در شبکه های مجازی، پست گذاری به صورت مهمان، بازاریابی ایمیلی و تبادل لینک و تبلیغات تقسیم میشوند. هر کسب و کار با توجه به هدف و نیاز خود میتواند از ترکیب این موارد برای افزایش ترافیک سایت خود استفاده کند.

با بهینه سازی سایت شما به چند هدف همزمان دست پیدا خواهید کرد:
اول: افزایش سرعت بارگذاری و امنیت سایت
دوم: کسب رضایت مخاطب و در نتیجه مشاهده روند افزایشی مخاطبین سایت
سوم: بهبود رتبه در گوگل که به دنبال آن افزایش ترافیک ورودی به سایت خواهید داشت.
در کل سئو باعث افزایش مخاطبین شما، در نتیجه افزایش ترافیک سایت در کنار وفادار شدن مخاطبین به سایت شما میشود.

مشاوره رایگان!

میتونید هر سوالی که داشتید با ما تماس بگیرید

تا مشاورین نبض مارکتینگ بهترین و کامل ترین جواب ها رو به سوالاتتون بدن. یا میتونید اسم و شماره تماس خودتون رو در فرم زیر وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. به همین راحتی!

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

۱۵ پاسخ

  1. سلام و وقت شما بخیر
    ممنون بابت مطلب مفیدتون
    سوالم اینه که چقدر طول میکشه به صورت ارگانیک بتونیم روزانه ۱۰۰۰۰ بازدید داشته باشیم‌؟

  2. با سلام. ممنونم از مطالب مفیدی که قرار دادید. سوالی که داشتم اینه که اگه یه صفحه ای داشته باشیم و این صفحه رتبه گرفته باشه، ولی دوباره پس از مدتی چند رتبه سقوط کنه دلیلش چیه؟ ینی کارهای افزایش ترافیک سایتی که انجام دادیم مشکل داشته یا دلیل دیگه ای داره؟

    1. سلام خوشحالیم که براتون مفید بوده.
      اینکه کارهایی که انجام داده باشین اشتباه بوده بستگی به این داره که آیا کاری خلاف دستور العمل های گوگل انجام داده دادین یا خیر.تنها در این صورت است که استراتژی شما میتونسته اشتباه بوده باشه.اما اگر کاملا سفید کار کرده باشین این جا زمانی هست که باید آنالیز رقیب انجام بدید و احتمالا نیاز به آپدیت محتوا و چیدن استراتژی جدید با توجه به رقبا دارید

    1. وقتتون بخیر
      یکی از بهترین راه کار هایی که میتونید انجام بدید و بیشتری سایت های فروشگاهی هم این کار رو انجام میدند ایجاد وبلاگ یا مجله مرتبط با حوزه فعالیتتون میتونه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"