call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت تفریحی

آیا میدونستید داشتن یک سایت تفریحی چقدر میتونه برای شما کسب درآمد داشته باشه؟ روزانه افراد با هدف تفریح و سرگرم شدن وارد فضای مجازی میشن تا از دغدغه ها و مشکلات روزمره خودشون یکمی دور بمونن. طراحی سایت تفریحی هم میتونه شامل بازی های آنلاین باشه و هم شامل خبرهای سرگرم کننده، لطیفه ها، معرفی افراد مشهور و یا مکان های تاریخی و دیدنی یک شهر، فیلم و کلیپ های خنده دار و غیره باشه که شما با ورود به دنیای هر کدوم از این ها و با یک طراحی منحصر به فرد میتونید درآمد زیادی از این طریق کسب کنید. برای دونستن بیشتر در این مورد میتونید با ما در این مقاله همراه بشید.

خدمات با کیفیت

هر آنچه برای طراحی سایت تفریحی نیاز دارید را به ما بسپارید.

قیمت مناسب

تعرفه استاندارد با توجه به خدمات و زمان ارائه و پشتیبانی محصول

رضایت ۱۰۰٪

تا کنون تمامی عزیزانی که موفق به همکاری بودیم رضایت داشته اند!

مشاوره و نیازسنجی

نیازسنجی کاربران و مشاوره برای دستیابی به نتیجه بهتر

مزایای طراحی سایت تفریحی

سایت های تفریحی یکی از پربازدید ترین سایت ها هستند که شما میتونید با سپردن طراحی سایت به یک شرکت طراحی با سابقه یک سایت تفریحی خوب و با امکانات ویژه داشته باشید و با استفاده از این امکان در سایتتون تبلیغات کنید و از این راه درآمدتون رو بسیار بیشتر کنید. سایت های تفریحی به دلیل بازدیدهای زیادی که دارن هدف تبلیغات قرار میگیرن و برای صاحب سایت بسیار سودآور هستن. همچنین میتونید از این طریق به فروش محصولات بازی و سرگرمی بپردازید و فروش آنلاین داشته باشید.

مشاوره طراحی سایت تفریحی

به پاس همراهی شما عزیزان، امکان مشاوره رایگان طراحی سایت را برایتان فراهم آوردیم. کافیست هم اکنون با شماره های ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

مشاوره طراحی سایت تفریحی

قیمت طراحی سایت تفریحی

ما در نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن متخصصین طراحی سایت و سئو، برای سادگی مسیر انتخاب خدمات، پکیج های طراحی سایت تفریحی را برایتان فراهم کردیم تا با توجه به نیاز و بودجه مدنظر برای سرمایه گذاری، بهترین تصمیم را بتوانید داشته باشید.

خدمات طراحی سایت تفریحی

ویژگی های سایت های تفریحی موفق

هر سایتی برای موفق شدن و دیده شدن نیاز داره که یک سری اصول رو رعایت کنه تا به بهترین در نوع خودش تبدیل بشه. ما در اینجا ۴ مورد از مهم ترین ویژگی های یک سایت موفق رو براتون میاریم:

سرعت صفحه در طراحی سایت تفریحی

سرعت لود صفحه

از مهم ترین ویژگی هایی که در طراحی سایت تفریحی باید مدنظر قرار بدین این هست که سرعت لود شدن صفحات شما بالا باشه چون کسی که وارد سایت شما میشه جهت سرگرمی و تفریح وارد شده نه اعصاب خوردی!

سئو سایت تفریحی

سئو و بهینه سازی

طراحی سایت و محتوای تولید شده در اون باید بر اساس آخرین معیارهای گوگل باشه تا با قرار گرفتن شما در نتایج صدر گوگل کاربر بتونه خیلی راحت شما رو پیدا کنه و به مخاطب شما تبدیل بشه.

طراحی گرافیکی زیبا

گرافیک سایت

طراحی گرافیکی سایت تفریحی شما و چیدمان عکس ها و المان ها باید برای کاربر چشم نواز و خیره کننده باشه تا جذب سایت شما بشه و بعد از وارد شدن به سایتتون همونجا بمونه و بیخیال بقیه سایت ها بشه.

چگونگی طراحی سایت

روند طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی را در ۵ مرحله میتوان خلاصه کرد گرچه برای برخی پروژه های به‌ خصوص ممکن است مراحل دیگری نیز به آن افزوده شود.

نیاز سنجی، بررسی رقبا و جامعه هدف

بررسی مخاطبین سایت و جامه هدف برای تعیین طرح مناسب سایت

انتخاب هاست و دامین

مشاوره انتخاب هاست و دامنه مناسب با توجه به ترافیک تخمینی و حجم مورد نیاز

انتخاب نوع سایت مدنظر

انتخاب روش طراحی سایت شما از بین سایت کدنویسی شده، سایت وردپرسی و ترکیب این دو

طراحی اولیه و اعمال امکانات لازم

طراحی اولیه وایرفریم و پرتوتایپ سات و بررسی امکانات و خدمات بیشتر برای بهبود

طراحی نهایی مناسب برای سئو

تکمیل طراحی سایت مطابق اصول روز و مناسب برای سئو و بهینه شده برای موتور های جستجو

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

انواع طراحی سایت تفریحی

۱- سایت مطالب سرگرمی

محتوای سایت های تفریحی میتونه شامل اخبارهای خاص و جالب برای مخاطب، میتونه در مورد زندگینامه افراد مشهور و اخبار مربوط به سلبریتی ها و عکس های اونها باشه، میتونه شامل داستان های سرگرم کننده و یا آموزنده باشه شامل طنز و مطالب سرگرم کننده و لطیفه و یا هر مطلب دیگه ای که باعث سرگرمی و ایجاد فراغت در کاربر میشه باشه. شما با سپردن سایت خودتون به یک طراح وبسایت حرفه ای میتونید بهترین مطالب رو با بهترین کیفیت در اختیار کاربرانتون قرار بدید و از این طریق با افزایش ترافیک سایت، سود خودتون رو افزایش بدید.

سایت سرگرمی
بازی آنلاین در طراحی سایت تفریحی

۲- بازی های آنلاین

 

امروزه استفاده از فضای مجازی برای سرگرمی و تفریح هم جایگاه ویژه ای پیدا کرده به طوریکه کمتر کسی رو میبینید که اهل بازی های آنلاین و سرگرم کننده نباشه. افراد با وارد شدن به سایت های بازی ساعت ها در سایت شما میمونن و این باعث بهبود در سئو سایتتون میشه. کیفیت بالای تصاویر در این بازی ها و داشتن پشتیبانی در صورت بروز مشکل میتونه برای مخاطب رضایت بیشتری رو فراهم کنه و اون رو به کاربر دائمی شما تبدیل کنه.

هدف از طراحی سایت تفریحی

در اولویت اول خیلی از صاحبین کسب و کار، برای افزایش فروش و کسب درآمد اقدام به ساخت و طراحی سایت تفریحی می کنند؛ اما طراحی سایت می‌تواند هدف‌های بیشماری داشته باشد؛ این دست آورد ها ارزش سرمایه‌گذاری دارد و در صنف شما صاحبان کسب و کار هوشمندی هستند که به این سمت در حرکتند و شما نیز به راحتی می‌توانید از رقبا بهتر باشید! شما تنها یک روش برای طراحی سایت تفریحی ندارید! انواع طراحی سایت تفریحی می‌تواند با توجه به هدف شما انتخاب شود. برخی از اهدافی که می‌توانیم با داشتن سایت مناسب به آن برسیم این موارد هستند:

مدل های طراحی سایت

انواع طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی را به ۳ دسته «کدنویسی شده»، «تحت CMS» و «ترکیبی» میتوان تقسیم کرد که هر کدام نقاط قوت خودش را برای شما خواهد داشت.

در این نوع طراحی سایت تفریحی ، پس از نیاز سنجی کاربر و بازار، ابتدا طرح اولیه سایت برای شما طراحی می‌شود و در صورت تأیید به مرحله طراحی نهایی و کد نویسی و بهینه سازی می‌شود و در غیر این صورت تغییرات ورد نیاز لحاظ شده و سپس وارد مرحله بعد می شود.

احتمالاً نام وردپرس و یا جوملا را شنیده اید؛ این‌ها نام سیستم‌های مدیریت محتوا (Content Managing System) هستند که فرآیند طراحی سایت را سرعت بخشیده و مدیریت آن را نیز راحت‌تر میکنند؛ با این حال معایبی چون شخصی سازی کم، سرعت کمتر نسبت به سایت کدنویسی و البته مزایایی مثل سرعت در راه اندازی و طرز کار راحت‌تر به همراه دارد.

در این روش طراحی سایت، مدیریت محتوا سایت شما توسط CMS انجام شده و قالب سایت شما کدنویسی میشود؛ با این روش جدید هم سادگی کار با پیشخوان سایت را داریم و هم سرعت و امنیت سایت‌های کدنویسی شده.

جزئیات طراحی سایت

نکات طراحی سایت تفریحی

در طراحی سایت تفریحی رعایت چند نکته ضروری ست و بسیار به کسب رضایت مخاطبتان کمک میکند.

رابط کاربری سایت شما در این نوع طراحی اولویت ویژه ای دارد؛ رابط کاربری (User Interface) چیست؟ در یک تعریف کلی میتوان گفت هرچیزی در سایت شماست که کاربر آن را میبیند و با آن تعامل دارد؛ فرم‌ها، عکس ها، دکمه تکمیل خرید و پروفایل و … . تجربه کاربری نیز احساسی ست که کاربر از کار کردن با UI حس میکند. مباحثی مثل روانشناسی رنگ‌ها و … در این بخش قرار میگیرد. هرچه UI و UX بهتری داشته باشید رضایت کاربر نیز بیشتر خواهد بود.

امکاناتی مانند فیلتر لیست محصولات، پیشنهادهای ویژه و تخفیف ها، زمان بندی برای ارسال محصول و … از جمله مواردی ست که میتواند باعث ایجاد وجه تمایز در طراحی سایت تفریحی شما شود و گوی سبقت را از رقیبان بربایید!

اطلاعات تماس و دردسترس بودن پشتیبانی برای سایت به منظور پاسخگویی به سؤالات مشتریان و … از جمله نکات افزایش رضایت مخاطب و مشتری از سایت شماست.

سئو سایت تفریحی چیست و چه لزومی دارد؟

شاید فکر کنید که برای ورود به بازار کار آنلاین داشتن سایت کافی ست؛ اما دست نگه دارید! داشتن سایت برای شما مزایای زیادی به همراه دارد، ولی مطمئناً خواست اصلی شما دیده شدن و افزایش فروش و سود مضاعف ست؛ برای این منظور که شما سایتتان را به مخاطب نشان دهید بهترین جا گوگل ست. اما چطور میتوان در صدر نتایج گوگل بود مخاطب را به سایت خود هدایت کرد؟ پاسخ این سؤال در دستان سئو سایت تفریحی ست.

سئو و بهینه سازی سایت تفریحی

مزایای سئو بعد از طراحی سایت تفریحی

با سئو سایت و بهینه سازی برای موتور های جستجویی همچون گوگل و …، شما در اولویت نمایش داده شدن به مخاطب قرار میگیرید. بگذارید با یک مثال پیش برویم: فرض کنید میخواهید اگر کاربر کلیدواژه «سایت سرگرمی» را جستجو کرد سایت شما را بیابد! خب برای اینکار بهترین راه ممکن سئو سایت شما برای این کلید واژه ست.

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول در مورد طراحی سایت تفریحی

با توجه به نوع سایت و امکانات مورد نیاز، بین ۳ هفته الی ۲ ماه زمان لازم ست. برای بررسی بیشتر می توانید با مشاورین ما به شماره های ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ و ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ تماس حاصل فرمایید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

هر سایت بخش ها و امکانات متفاوتی می تواند داشته باشد. امکاناتی که شما برای سایت خود انتخاب می کنید، تعیین کننده هزینه طراحی آن خواهد بود. ما برای کمک به انتخاب شما، پکیج های طراحی سایت در اختیار داشته که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

داشتن سایت برای شما مزایای زیادی به همراه دارد، ولی مطمئناً خواست اصلی شما دیده شدن و افزایش فروش و سود مضاعف ست؛ برای این منظور که شما سایتتان را به مخاطب نشان دهید بهترین جا گوگل ست. سئو دانش افزایش ترافیک و ارتقا رتبه سایت شما در هنگام جستجو در موتور هایی مانند گوگل و .. ست.

مشاوره طراحی سایت تفریحی

سوال دارید؟

کافیست با شماره های ما

تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

مشاوره طراحی سایت تفریحی

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

۶ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"