call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر بهترین شرکت در تهران

انتخاب بهترین‌ها

امروزه به دلیل فراگیر شدن استفاده از این نوع خدمات به دلیل تاثیر شگرفی که بر کسب و کارها داره، شرکت‌های زیادی در این حوزه به فعالیت پرداختن که در ادامه قصد داریم با ارائه ویژگی‌های یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر و قابل اعتماد شما رو در داشتن یک کسب و کار موفق راهنمایی کنیم. پس با ما تا انتهای مقاله بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران همراه باشید.

فهرست مطالب

چه وقت باید از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد؟

چه زمانی به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز پیدا می‌کنیم؟

زمانی که یک کسب و کاری رو راه انداختید و قصد دارید برای گسترشش از روش‌های آنلاین و به روز استفاده کنید یا زمانی که به طور مثال صاحب یک فروشگاه هستید ولی تا الان با روش‌های سنتی اون رو اداره می‌کردید لازم هست که شما برای ارتقای شغلتون، برای دیده شدن و برند سازی از بازاریابی آنلاین استفاده کنید. برای این کار هم، لازمه که خیلی خوب شرکت‌های موفق و صادق رو در این زمینه بشناسید و کارتون رو بهش بسپارید.

ویژگی‌های شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ

مشاوره

 هر شرکتی باید قبل از انجام کار به شما در مورد کارتون مشاوره بده و برای شما تمامی ابعاد کار رو مشخص و معین کنه و همچنین تمامی مراحلی رو که برای شما در نظر دارن رو براتون توضیح بدن تا با آگاهی کامل کار خودتون رو به اونها بسپارید.

بدون گرفتن مشاوره شما نمیتونین درک درستی از نیازهای کسب و کار خودتون بدست بیارید و ممکنه به اشتباه بیفتید.

شغل و تجربه کاری

تخصص و تجربه

برای اطلاع از داشتن تخصص و مهارت کافی یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کافی ست به تعداد مشتریان و رضایت اونها و نمونه کارهای اون شرکت دقت کنید. هرچقدر نمونه کارهای قابل ارائه بیشتری داشته باشه میشه بیشتر به نتیجه کار مطمئن بود.

رزومه کاری یک شرکت مهم ترین چیزی هست که شما باید قبل از هرچیزی به اون توجه کنید.

قیمت

برای انجام هر کاری باید ابتدا به هزینه‌های اون دقت کرد اما باید توجه داشت که قیمت‌های پایین باعث نشه شما به سراغ یک شرکت بازاریابی بی‌کیفیت و بدون مهارت برید. یک شرکت با هزینه معقول و دارای مهارت کافی بهترین گزینه برای شما در این کار است.

قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ
صداقت

صداقت

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت مناسب برای شما داشتن صداقت است. شرکتی که در مورد نمونه کارهای خود به شما اطلاعات درستی بده قابل اعتماد است و میشه روی اون حساب کرد. در غیر اینصورت بهتره به سراغ شرکت دیگه‌ای برید.

صداقت شرط اولیه هر کاریه!

نبض مارکتینگ، بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

شرکت نبض مارکتینگ موفق شده که از دیدگاه کاربران خودش به عنوان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران شناخته بشه و این موفقیت به تیم حرفه‌ای و متعهدی وابسته است که در گروه نبض مشغول به فعالیت هستند و موفق شده‌اند صدها پروژه موفق رو به انجام برسونن.

همکاران ما آماده‌اند تا در امر دیجیتال مارکتینگ در کنار شما باشن و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های خودشون رو در اختیار شما قرار بدن. بی شک شما هم میتونید جز برترین‌های شغل خودتون باشید. برای کسب اطلاع از تعرفه دیجیتال مارکتینگ گروه نبض میتونید با مشاورین ما در تماس باشید.

اعضا شرکت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

برای شروع هر کار، بهترین روش مشورت کردن با متخصصین آن حوزه ست؛ نبض مارکتینگ متخصص بازاریابی دیجیتال، حامی شما برای ورود به بازار کسب و کار های دیجیتال خواهد بود. برای مشاوره  با شماره های درج شده تماس گرفته و یا فرم مقابل را تکمیل بفرمایید.

بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در جهان

هر ساله دنیای مارکتینگ، بهترین شرکت‌ها و آژانس‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ رو بنا بر دستیابی به معیارهای مشخصی از جمله موفقیت در پروژه‌ها معرفی میکنه. که در اینجا به برخی از برترین‌ها اشاره میکنیم:

امتیاز شرکت

اهداف شرکت نبض مارکتینگ در بازاریابی آنلاین

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بر اساس نیاز کارفرما و متناسب با اهداف اون میتونه کارهای مختلفی رو انجام بده. مهم ترین هدفی که یک شرکت میتونه داشته باشه تقویت برند و افزایش فروش برای شماست که گروه نبض علاوه بر این مورد اهداف دیگری رو هم برای کارفرماها در نظر داره از جمله:

۱- تجزیه و تحلیل دقیق مشتری‌ها، رقبا و ارائه بهترین مدل برای استفاده از اون.

۲- ارائه گزارش‌های متعدد در زمان‌های مختلف به کارفرما.

۳- اجرای پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی با کمترین هزینه.

۴- استفاده از جدیدترین تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روز به منظور افزایش فروش برند.

هدف گذاری و ارتقا

۸ دلیل اینکه چرا بازاریابی دیجیتال میتونه به رشد کسب و کارتون کمک کنه؟

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

شرکت‌های مشغول در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی آنلاین در حوزه‌های مختلفی به کاربران خودشون خدمات ارائه میکنن که هر کدوم برای بدست آوردن نتایج مطلوب شما در کسب بهترین درآمد و داشتن بالاترین نرخ بازگشت سرمایه ضروری و لازمه که در ادامه بهشون اشاره میشه:

۱- طراحی سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در ابتدا برای شما بسته به نیازتون یک سایت حرفه‌ای و خلاقانه راه‌اندازی میکنه. هر چقدر مهارت و خلاقیت اون آژانس بیشتر باشه زمینه موفقیت شما فراهم‌تر میشه و باعث میشه بیشتر دیده بشید

۲- سئو (SEO)

سئو همونطور که میدونید یعنی بهینه‎‌سازی سایتتون. یعنی باید شرکتی که باهاش قرارداد میبندید بلد باشه که چجوری سایت شما رو بهینه کنه تا به نتایج اولیه در سرچ گوگل برسید. این مرحله یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل در پیشرفت کارتون هست پس باید شرکتی رو انتخاب کنید که بخوبی از پسش بربیاد.

سئو و بهینه سازی سایت
بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

۳- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

امروزه به دلیل استقبال گسترده‌ای که از شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا شده اهمیت استفاده هر حرفه‌ای از این شبکه‌ها بیش از پیش شده. تولید محتوای جذاب و برقراری ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی یکی از کارهایی است که برای دیده شدنتون از طرف شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ انجام میشه.

۴- تولید محتوا

تولید محتوا هم یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی به حساب میاد که باید یک شرکت حرفه‌ای خیلی خوب بتونه از پسش بربیاد. انواع مختلفی هم داره که اگر در یک سایت از همه اونها یعنی تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی استفاده بشه تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت و دیده شدنتون میزاره.

تولید محتوا بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران
ایمیل

۵- ایمیل مارکتینگ

یکی از روش‌های قدیمی در دیجیتال مارکتینگ ارسال ایمیل برای مخاطبان هدف هست. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر، باید بتونه لیستی از مخاطبان تهیه کنه، نیازهاشون رو به دقت بررسی کنه در زمان و با محتوای مناسب محصول خودش رو به مخاطب عرضه کنه.

چرا باید به سراغ دیجیتال مارکتینگ بریم؟

 

 

 

 

به روز ماندن در دنیایی که پیوسته در حال تغییره یک امر ضروری و مهمه و به صرف زمان، هزینه و انرژی نیاز داره که از عهده هر کسی بر نمیاد. در دنیای امروز برای اینکه زودتر از بقیه رقیبانتون به چشم بیاین و همیشه در صف جلوی اونها بایستید باید بازاریابی آنلاین رو جایگزین بازاریابی سنتی بکنید و با سپردن این کار به متخصصین در این حوزه به کسب و کارتون رونق بدید. شما با انجام یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ خیلی راحت میتونید نیاز خودتون رو بشناسید و در جهت اون قدم بردارید.

چگونه باید اصول دیجیتال مارکتینگ رو در کسب و کار خودمون اجرا کنیم؟

آموزش

۱-آموزش، سپس اجرا و نتیجه‌گیری

 

 

 

در این کار هم مثل کارهای دیگه اول لازمه که شما با تحقیق یا دیدن آموزش‌های لازم ابتدا اون رو یاد بگیرید. در اینجا باید بهتون بگم که این آموزش ها به صرف وقت و هزینه زیادی نیاز داره که صرف این وقت و هزینه ممکنه برای خیلی از افراد امکانپذیر نباشه. همچنین انجام یک دیجیتال مارکتینگ بی‌نقص به تجربه فراوان قبل از هر چیزی نیاز داره پس بهتره کار رو به کاردونش بسپارید.

۲-مراجعه به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ نبض، از موفق‌ترین و به روزترین شرکت‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. شما میتونید با مراجعه به شرکت‎‌های با سابقه در این حوزه و با پرداخت یک هزینه معقول و بدون صرف وقت به یک نتیجه شگفت انگیز در کسب و کار خودتون برسید و فروش خودتون رو چند برابر کنید.

مراجعه به شرکت

طراحی سایت

طراحی سایت متناسب با صنف و زمینه کاری شما

سئو سایت

سئو داخلی (on-page)
سئو خارجی (off-page)
سئو تکنیکال

مدیریت شبکه های اجتماعی

اینستاگرام | پینترست | فیسبوک | لینکدین

تبلیغات اینترنتی

ریپورتاژ | گوگل ادز | کمپین های تبلیغاتی

امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبلاگ ما سر زده و یا برای مشاوره رایگان با شماره های ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ یا ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"