call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فهرست مطالب

بهترین سئوکار های جهان کیستند؟

بهترین سئوکارهای جهان

سئو بزرگ است و سئوکاران بزرگی نیز از زمانی که این حرفه رونق گرفته است معرفی شده اند.

سئوکارانی که کارهای بزرگ انجام داده اند و برای پیشبرد اهدافشان زحمات زیادی کشیدند. شاید در طول مسیر گاهی خسته شده باشند اما هرگز ناامید نشده اند و دانسته اند باید تلاش خود را بیشتر کنند. شناخت بهترین سئوکار های جهان باعث میشود متوجه شوید شما هم میتوانید کارهای بزرگ کنید و شما هم میتوانید نام خود را در میان بزرگترین متخصصین سئو جهان جای دهید و چه بسا الگوی بسیاری از تازه کاران این مسیر شوید. با ما همراه باشید تا شناختی از چند کارشناس سئو حرفه ای داشته باشید.

رند فیشکین

رند فیشکین، بنیانگذار Moz

رند فیشکین، که خود را معتاد استارت آپی، مسافر مکرر، وبلاگ نویس، معتاد به رسانه های اجتماعی معرفی می کند. در سال ۲۰۰۴ Moz (سئو ماز سابق) را تأسیس کرد. Moz از زمان تأسیس خود رشد چشمگیری داشته است و تمرکز خود را از ابزارهای منحصراً SEO به ابزارهای گسترده تر تغییر داده است. نرم افزار بازاریابی تحت وب فیشکین از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ مدیر عامل Moz بود و اکنون به عنوان “جادوگر Moz” بر بازاریابی محصول تمرکز دارد. او هنوز هم به طور منظم به وبلاگ Moz کمک می کند.

او همچنین بیشتر وقت خود را صرف سفر و سخنرانی در کنفرانس های بازاریابی در سرتاسر جهان می کند، به طور متوسط ​​هر سال ۱۰۰ روز در جاده ها و ۳۰ تا ۴۰ سخنرانی می کند. در سال ۲۰۰۹، او در بین ۳۰ کارآفرین جوان زیر ۳۰ سال از سوی BusinessWeek انتخاب شد و در سیاتل تایمز، نیوزویک و نیویورک تایمز در مورد آن نوشته شده است. فیشکین بیش از ۳۹۵۰۰۰ دنبال کننده در فضای مجازی دارد.

نیل پاتل

نیل پاتل یکی از بهترین مشاوران سئو است، او نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است. وال استریت ژورنال او را یک تأثیرگذار برتر در وب می‌خواند، فوربس می‌گوید او یکی از ۱۰ بازاریاب برتر است و مجله Entrepreneur می‌گوید او یکی از ۱۰۰ شرکت درخشان را ایجاد کرده است. او به عنوان ۱۰۰ کارآفرین برتر زیر ۳۵ سال توسط سازمان ملل شناخته شد. نیل پاتل یک کارآفرین، سرمایه‌گذار و تأثیرگذار است که کسب‌ و کارهای بسیار موفقی از جمله Crazy Egg، را پایه‌گذاری کرده است. او بیش از ۲۷۵۰۰۰ دنبال کننده در فضای مجازی دارد.

نیل پاتل
برایان دین

برایان دین، موسس Backlinko

برایان دین یک کارآفرین شناخته شده بین المللی و متخصص سئو است که Backlinko را تأسیس کرد، یک تجارت تولید ترافیک که در ساخت لینک، سئو، بازاریابی محتوا و تبدیل تخصص دارد. دین معتقد است که بازاریابان آنلاین امروزی برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو باید بر هنر ایجاد لینک، تجربه کاربری و ارتقای محتوا تسلط داشته باشند. علاوه بر Backlinko، دین یک خبرنامه رایگان مملو از نکات سئو و ترافیک اثبات شده ارائه می دهد . برایان دین توسط Entrepreneur.com “نابغه سئو” و توسط مجله Inc “کارآفرین درخشان” نامیده شده است.

وبلاگ برنده جایزه برایان، Backlinko.com، توسط فوربس به عنوان برترین وبلاگ برای دنبال کردن فهرست شده است. او یک متخصص سئو و موسس وبلاگ Backlinko و کانال یوتیوب است

او همچنین بیش از ۵۸۰۰۰ دنبال کننده فضای مجازی را مدیریت می کند.

اریک انج، مدیر عامل Stone Temple Consulting

اریک انج بنیانگذار و مدیر عامل Stone Temple Consulting است، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل و برنده جایزه که طیف گسترده ای از خدمات سئو کلاه سفید و خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. انج با همکاری رند فیشکین، استفان اسپنسر و جسی استریچیولا، به عنوان نویسنده اصلی کتاب هنر سئو، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های با موضوع سئو، خدمت کرد.

اریک انج

اریک ستون‌هایی برای وبلاگ‌هایی مانند Search Engine Land و Moz نوشته و همچنین به Forbes، Copyblogger، Search Engine Watch، و Social Media Today کمک کرده است. او همچنین یکی از همکاران دائمی وبلاگ Stone Temple است و بیش از ۲۷۰۰۰ دنبال کننده در فضای مجازی دارد.

استفن اسپنسر

استفان اسپنسر، نویسنده Google Power Search

استفان اسپنسر نویسنده Google Power Search، یکی از نویسندگان تجارت الکترونیک اجتماعی، و یکی از نویسندگان کتاب Eric Enge به نام The Art of SEO است. او همچنین نرم افزار تخصصی RIO SEO Website Optimizer را اختراع کرد که یک پلت فرم فناوری جستجوی طبیعی خودکار پرداخت به ازای عملکرد است.

او بارها در کنفرانس‌ها درباره سئو و سایر موضوعات بازاریابی آنلاین صحبت کرده است و در وبلاگ‌هایی مانند Search Engine Land، The Huffington Post و Multichannel Merchant مشارکت می‌کند. اسپنسر عضو هیئت مدیره Impact Network است و زمان و اسپنسر بیش از ۲۷۰۰۰ دنبال کننده در توییتر دارد.

دنی سالیوان، موسس ویراستار سرزمین موتورهای جستجو

دنی سالیوان ویراستار موسس Search Engine Land، Marketing Land، و MarTech Today است که همگی توسط شرکتی منتشر شده اند که او یکی از بنیانگذاران آن است و به عنوان مدیر محتوای اصلی برای: رسانه درب سوم فعالیت می کند. Search Engine Land یک نشریه صنعتی است که اخبار و اطلاعات در مورد موتورهای جستجو، بازاریابی جستجو، SEO و موضوعات SEM را پوشش می دهد.

دنی سالیوان

او مدیر ارشد محتوای در Third Door Media بود و یکی از بنیانگذاران Search Engine Land بود، یک نشریه صنعتی که اخبار و اطلاعات مربوط به موتورهای جستجو و بازاریابی جستجو، SEO و موضوعات SEM را پوشش می دهد. Third Door Media مجموعه کنفرانس های SMX: Search Marketing Expo را نیز تولید می کند که هزاران بیننده را جذب می کند و بر بازاریابی جستجو تمرکز می کند. سالیوان همچنین وبلاگ شخصی خود را به نام Daggle می نویسد. او بیش از ۵۳۰۰۰۰ دنبال کننده در فضای مجازی دارد.

جوست دی والک

جوست دی والک بنیانگذار و مدیر عامل Yoast

جوست دی والک جزو بهترین کارشناسان SEO است، جوست دی والک یک کارآفرین و توسعه ‌دهنده نرم‌افزار کاربردی از Wijchen، هلند است که بیشتر برای Yoast SEO شناخته شده است. دی والک قبل از توسعه Yoast، یکی از موفق ترین پلاگین ها برای وردپرس، در سال ۲۰۰۴ به عنوان مشاور و وبلاگ نویس شروع به کار کرد. «عاشق منبع باز، توسعه دهنده، بازاریاب. به این ترتیب. من آمده ام تا ترافیک بیاورم.» سخنان جوست دی والک در پروفایل توییتر خود نیز همینطور است.

دی والک شرکت خود Yoast را برای ارائه نرم افزار، آموزش و خدمات برای بهینه سازی وب سایت ایجاد کرد. اینها شامل افزونه «SEO Yoast» است که در حال حاضر برای دو پلتفرم در دسترس است و در حدود ۴ میلیون وب سایت فعال است و ابزار بسیار مفیدی برای بهینه سازی سئوی شما در وردپرس است. توییتر Yoast 106000 دنبال کننده دارد.

بیل اسلاوسکی

در میان کارشناسان معروف سئو، با بیش از ۲۴ سال تجربه سئو و مدرک دکتری حقوقی، بیل اسلاوسکی مهمترین متخصص در زمینه پتنت های گوگل در رابطه با سئو است. بیل ویراستار SEO by the Sea، یک وبلاگ برجسته بهینه سازی موتور جستجو است که در آن بیش از ۱۳۰۰ پست نوشته است.

بیل اسلاوسکی
بری شوارتز

بری شوارتز

بری شوارتز یک متخصص برتر سئو در جهان است، وبلاگ نویسی که در مورد موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو می نویسد. شوارتز موسس و در حال حاضر سردبیر Search Engine Roundtable است، یک سایت خبری آنلاین که موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو را پوشش می دهد.

آرون وال، بنیانگذار SEOBook

آرون وال بنیانگذار SEOBook، یک وب سایت پیشرو در سئو است که ادعا می کند برنامه شماره یک آموزش SEO را با بیش از ۱۰۰ ماژول آموزشی سفارشی، یک انجمن خصوصی، ابزارهای برتر منحصر به فرد و منابع اضافی ارائه می دهد. این سایت در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد و به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های سئو شناخته می شود که هنوز به طور مرتب برای وضعیت فعلی وب به روز می شود.

آرون وال

او به خود می بالد که بدون ترفند است و یک برنامه محکم و مقرون به صرفه ارائه می دهد که یادگیری با کیفیت را تضمین می کند. وال علاوه بر مدیریت وبلاگ خود و داشتن بیش از ۷۵۰۰۰ دنبال کننده در فضای مجازی، در کنفرانس ها سخنرانی می کند و در بسیاری از جوامع بازاریابی جستجو شرکت می کند.

سخن پایانی

به روز ماندن در مورد سلامت SEO سایت شما برای موفقیت شما به عنوان یک شرکت، حیاتی است. چه یک متخصص سئو باشید یا یک تازه کار، ارزش بررسی منابع این کارشناسان را دارد. بهینه سازی سایتتان مبارک!

امیدوارم این مقاله براتون مفید باشه، اگه سوالی دارین میتونین با این شماره ها با ما تماس بگیرین ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ ، ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ و یا در زیر این پست برامون کامنت بذارین 😊🙌

سوالات متداول

سوالات متداول | FAQ

وقتی صحبت از برترین متخصصان سئو می شود، نام های گوناگونی به یاد انسان می آید. اما میتوان از رند فیشکین، نیل پاتل، برایان دین و دنی سالیوان نام برد

برایان دین مشاور شماره یک سئو در سراسر جهان. برایان دین از Backlinko یکی از آن بازاریابان پویا سئو است. او را به عنوان یک متخصص در زمینه سئو در بسیاری از نشریات می بینید و او توصیه های خوبی در وبلاگ خود ارائه می دهد.

نیل پاتل شناخته شده ترین مربی سئو در جهان است، کانال یوتیوب او برای آموزش سئو بسیار معروف است، تقریبا هر هفته چیزی در مورد سئو به اشتراک می گذارد.

محبوب شر گران ترین مشاور سئو است، او ۵۰۰ دلار در ساعت دریافت می کند، او در تجزیه و تحلیل سئو وب سایت، تحقیقات کلمات کلیدی، سئو خارج از صفحه و سئو داخلی بسیار متخصص است.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"