call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بنر طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی میتونه برای هر پزشکی لازم و ضروری باشه. چون در دنیای دیجیتال امروز، استفاده از دنیای اینترنت و علاقه مردم به استفاده راحت تر و غیر حضوری از خدمات مختلف، باعث شده که شما هم به عنوان یک پزشک نیاز داشته باشید که بخشی از خدمات خودتون رو به شکل آنلاین و با طراحی یک سایت به مراجعین خودتون ارائه بدید. من تو این مقاله قراره برای شما پزشک محترم در مورد ضرورت و چگونگی طراحی سایت پزشکی یه سری توضیحات بدم. پس با من همراه بشید.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

خب همونجور که گفتیم با توجه به گستردگی استفاده مردم و راحتیشون در استفاده از همه امکانات به صورت مجازی و غیر حضوری و به این علت که در علم پزشکی هم مثل دیگر حرفه ها رقابت به شدت زیاد هست، کاری که شما در این حوزه میتونید برای خودتون انجام بدید طراحی سایت برای مطب خودتون هست. شما با این کار روند درمان خودتون رو سریع تر میکنید و میتونید به بیماران بیشتری خدمت رسانی کنید و از طرفی هم میتونید از طریق سایت با بیماران خودتون در ارتباط باشید، بهشون مشاوره بدید و از حضور فیزیکی اونها در مطب جلوگیری کنید. با این کار هم هزینه ها رو برای بیمارانتون کاهش دادید و هم وقت بیشتری برای خودتون خریدید. علاوه بر این طراحی سایت پزشکی به شما این امکان رو میده که بیماران شما رو با دیگر پزشکان مقایسه کنند و در صورتی که شما خدمات بهتری در سایتتون ارائه میدادید شما رو انتخاب کنند.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

خدمات طراحی سایت پزشکی

مشاوره رایگان طراحی سایت پزشکی نبض مارکتینگ

ما بسیار خوشحال میشیم که اگر در زمینه طراحی سایت پزشکی خودتون سوالی دارید یا در مورد نحوه انجام اون و هزینه طراحی سایت میخواید اطلاعات دقیق تری کسب کنید بتونیم بهتون کمک کنیم. اگر نیاز به مشاوره دارید میتونید اسم و شماره تلفن خودتون رو در فرم زیر برامون بنویسید تا مشاورین گروه نبض در اسرع وقت با شما تماس بگیرن.

مشاوره نبض مارکتینگ
سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی

خب تا اینجا گفتیم که طراحی یه سایت خوب برای یک پزشک میتونه چقدر مفید و مهم باشه اما این به تنهایی کافی نیست. یعنی شما تا دیده نشید انگار کاری انجام ندادید. حالا چجوری میشه تو فضای مجازی به اون شلوغی دیده شد؟

سئو سایت همون کاری هست که اگر شما اون رو به خوبی انجام بدید و به یک تیم متخصص بسپاریدش باعث میشه به همه کسایی که به تخصص شما نیاز دارن معرفی بشید. ما یعنی گروه نبض مارکتینگ با دانش و تخصص و تجربه چند ساله در زمینه سئو و بهینه سازی بهتون قول صفحه اول رو میدیم یعنی اگر کاربری حرفه شما رو سرچ کرد این شما باشید که زودتر از بقیه بهش نشون داده بشید.

برای اطلاع از چگونگی انجام این کار میتونید با مشاورین گروه ما تماس بگیرید.

قیمت طراحی سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی به پارامترهای مختلفی بستگی داره که در اینجا به چند مورد اون اشاره میکنم: اولین مورد بستگی به این داره که از چه زبان برنامه نویسی ای برای طراحی سایت استفاده بشه. اگر از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا جوملا استفاده بشه نسبت به زمانی که طراحی به صورت اختصاصی و دستی کدنویسی بشه هزینه کمتری خواهد داشت چون طراحی به صورت اختصاصی نیاز به تخصص بیشتر و صرف زمان بیشتری داره.

همچنین نسبت به امکاناتی که شما برای سایتتون از ما درخواست میکنید سنجیده میشه. ممکن است یک پزشک فقط از سایت به عنوان رزومه خودش و گذاشتن اسم و ادرس مطبش استفاده کنه اما پزشکی دیگر بخواد امکان نوبت دهی آنلاین و ارتباط با بیمار رو هم در سایتش داشته باشه که خب با توجه به هر کدام از این امکانات قیمت ها هم متفاوت میشه. برای اطلاع دقیق از قیمت سایت مورد نظر خودتون میتونید با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی رو در اختیارتون قرار بدن.

قیمت طراحی سایت پزشکی

چه نکاتی باید در طراحی سایت پزشکی لحاظ شود؟

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۳ انجام شد نشون داده شد که بیش از ۸۰ درصد افراد در اینترنت به دنبال سرچ مطالب پزشکی هستن تا جواب سوالات خودشون رو در مورد بیماری خودشون یا اطرافیانشون بدست بیارن. حالا شما برای اینکه این افراد رو به سایت خودتون جذب کنید نیاز دارید که یک سری اصول رو در طراحی سایت خودتون رعایت کنید. که در ادامه یک سری از اونها رو واستون میارم:

گرافیست ماهر

۱- طراحی گرافیکی زیبا

شما باید برای اینکه سایتتون چشم نواز باشه و مخاطب بعد از اینکه وارد سایت شما شد خسته نشه یک گرافیک زیبا و جذاب طراحی کنید که هم از رنگ های خوبی توش استفاده شده باشه و چشم مخاطب رو بعد از چند دقیقه موندن تو سایت خسته نکنه و هم نشون دهنده برند شما باشه. یعنی اینکه شما نباید توی هر صفحه یا قسمت های مختلف از هر رنگی که خوشتون اومد استفاده کنید. بلکه چند رنگ رو به عنوان رنگ های پایه سایت انتخاب کنید و عکس ها و دیزاین سایتتون رو مطابق اون رنگ طراحی کنید. حتما هم قبل از طراحی سایت یک لوگو اختصاصی برای اسم خودتون طراحی کنید.

۲- امکان جستجوی قوی

 این یکی از قسمت های بسیار مهم هر سایت پزشکی ای هست که باید به اون دقت و توجه بالایی بشه. شما باید تو سایت پزشکی خودتون از جستجوگری استفاده کنید که امکان سرچ های قبلی کاربران یا سرچ های پر تکرار رو برای کاربران فراهم بکنه. سایت های قبلی به گونه ای موتورهای جستجو خودشون رو طراحی میکنن که با هر سرچی شما میتونید به چیزی که شبیه به اون در سایت هست هم هدایت بشید و یا در واقع دست خالی برنگردید و نیازی نباشه عینا همون کلیدواژه رو سرچ کنید.

۳- استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت

شما باید سایتتون به گونه ای طراحی بشه که مخاطب رو از لحاظ بصری به خودش جذب بکنه. باید از عکس های با درجه کیفیت رنگی بالا درش استفاده کنید و در انتخاب عکس های مرتبط و متناسب با موضوع نهایت دقت رو به کار ببرید. همچنین به طور مثال اگر یک پزشک جراح هستید هر جراحی ای که انجام میدید رو برای اطلاع بیماران از روند درمان و همچنین برای ایجاد رزومه خودتون در سایت به صورت فیلم و عکس های با کیفیت قرار بدید.

۴- ارائه اطلاعات پزشکی و سلامت

یک قسمت سایتتون رو هم باید اختصاص بدید به اطلاعات پزشکی در مورد تخصص خودتون مثلا در حوزه چشم یا دندان که مخاطب بیشتر با اصطلاحات پزشکی اون مریضی یا با علائم و نحوه درمان اون ها آشنا بشه و با یک سری اطلاعات قبلی به شما مراجعه کنه که این باعث بهبود ارتباط بیمار با پزشک خودش میشه. همچنین مقالات سلامتی و مرتبط با این حوزه رو هم در اختیار کاربرانتون قرار بدید تا با این کار سئو سایت خودتون رو بهبود داده باشید و از این طریق جذب مخاطب بیشتری کرده باشید و در نتایج جستجوی کاربران این شما باشید که جلوتر از رقبا دیده میشه.

همه اینها زمانی امکانپذیره که شما کار طراحی سایت پزشکی خودتون رو به یک شرکت طراحی ماهر و با سابقه در این زمینه بسپارید.

اطلاعات پزشکی در سایت

مشاوره طراحی سایت پزشکی

قبل از اینکه دست به انجام هرکاری بزنیم، اول در موردش اطلاعات جمع میکنیم، مشورت میکنیم و بعد تصمیم میگیریم در موردش. میتونید همین الان به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ما استفاده کنید!

کافیه با ما تماس گرفته یا شماره خودتون رو تو فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرن😊

تیم طراحی سایت و سئو نبض مارکتینگ

تعرفه ( قیمت) طراحی سایت پزشکی

از اونجایی که شما هم میخواید برید سر اصل مطلب و خب ما معمولا عادت داریم که هر مغازه ای بریم، میبینیم چیا داره و در نهایت هم میپرسیم قیمت؟ لیست پایین پکیج های عمومی ما هستن که بابت خدماتی که مفتخریم در اختیار شما بذاریم تا سایت خودتون رو به سرعت گسترش بدید و موفق بشید.

 

برای مشاوره رایگان و آگاهی از تعرفه های بیشتر همین حالا تماس بگیرید!

مزایای طراحی سایت پزشکی

اطلاع رسانی در سایت

اطلاع رسانی به مراجعین

در این روش شما میتونید تمام اطلاعاتی که یک مراجعه کننده به اون نیاز داره اعم از وقت های مراجعه به مطب، ادرس، شماره تماس، روزهای تعطیل و تمام اطلاعات دیگر رو در اختیار کاربر قرار بدید تا دیگه نیازی به تماس تلفنی و یا حضوری وجود نداشته باشه.

کاهش زمان و هزینه

اگر شما به صورت انلاین مثلا جواب ازمایش مخاطبینتون رو ارسال کنید باعث میشه که هزینه اون بیمار کمتر بشه و از طرفی هم زمان بیشتری رو عائد خودتون میکنید که بیماران بیشتری رو ویزیت کنید.

اعتبار پزشک


کسب اعتبار برای پزشک

شما وقتی که صاحب یک سایت باشید و توی اون سایت مراجعه کنندگان زیادی داشته باشید و یا بازخوردهای مثبتی تو قسمت نظرات از بیمارنتون دریافت کرده باشید این باعث میشه که کاربر به شما اعتماد کنه و نام شما کم کم شناخته تر بشه.

رضایت مشتری

رضایت مراجعین

اگر وقتی مخاطب وارد سایت شما میشه تمامی اون چیزی که نیاز داره رو به دست بیاره و با رضایت کامل از سایت شما خارج بشه این احساس رضایت شما رو در ذهن بیمار به عنوان یک پزشک متعهد و کار بلد تداعی میکنه و در مراجعات بعدی هم شما رو انتخاب میکنه.

سفارش طراحی سایت پزشکی

خب حالا بعد از همه حرف هایی که در خصوص اهمیت و مزایا و چگونگی انجام این کار برای شما پزشک عزیز گفته شد فکر کنم دیگه دلیلی برای انجام ندادنش ندارید و از اهمیت اون به خوبی آگاه شدید و حالا فقط تنها کاری که لازمه بکنید این هست که یک طراح وبسایت خوب برای خودتون پیدا کنید و کارتون رو با خیال راحت بهش بسپرید. ما در این کار در کنار شما هستیم تا با در اختیار گذاشتن تجربیات و تخصصمون شما رو در داشتن یک سایت خوب همراهی کنیم. پس همین الان با مشاورین ما تماس بگیرید و با خیال راحت به ما بسپاریدش.

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

یک پاسخ

  1. آیا باید در کنار طراحی سایت پزشکی و سئو کار دیگه ای هم انجام داد؟ یا با اینها هم میشه بیشتر دیده شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره طراحی سایت پزشکی

میتونید همین الان به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ما استفاده کنید! 😊

کافیه با شماره های داخل سایت تماس گرفته یا شماره خودتون رو تو فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرن

بهترین کیفیت

رضایت مشتری از کیفیت خدمات شعار ما نیست، افتخار ماست!

تیم متخصص و با تجربه

سابقه همکاری با کسب و کار های موفق، تجربه چندین و چند ساله و متخصصین فعال، تنها بخشی از مجموعه نبض مارکتینگ ست.

سریع ترین زمان

هدف ما در نهایت بعد از بهبود کیفیت خدمات و ...، کسب رضایت شما و کسب این رضایت در سریع ترین زمان ست.

همراهی و همقدمی

شما هم عضوی از خانواده نبض هستید! ما از ابتدای مسیر تا رسیدن به هدف همراهتان هستیم

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"