call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • سئو ویدیو

    آموزش سئو یوتیوب و کسب درآمدهای دلاری!

    [ASRating]

    فهرست مطالب

    مقدمه

    کسب درآمد دلاری همیشه جذاب بوده. به خصوص الان و در این اوضاع. یکی از جاهایی که می توانید درامد دلاری داشته باشید یوتیوپ است. اما برای موفقیت در یوتیوب، به رعایت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای آن نیاز دارید. این اصل مهم سئو یوتیوب نام دارد. رعایت اصول سئو در یوتیوب می‌تواند بازدید ویدیوهای ما را افزایش داده و کانال ما را در آن بهینه‌سازی می‌کند. بهتر است بدانید که سئو برای این امر از کلمات کلیدی استفاده می‌کند. در نتیجه شما موجب دریافت رتبه بهتر در یوتیوب خواهید شد. سعی کنید جهت پیشرفت و موفقیت در یوتیوب، حتما سئو آن را یاد گرفته و اعمال کنید. حال برای بهینه‌سازی یوتیوب به چند نکته طلایی و کاربردی اشاره می‌کنیم.

    نکات کاربردی در سئو و بهینه سازی یوتیوب

    ۱-تعداد نمایش یک ویدیو در یوتیوب با ۲-رتبه‌بندی در تعامل می‌باشد.

    ۳-ارتباط‌ داشتن دیدگاه با گرفتن رتبه از یوتیوب

    ۴-دریافت رتبه بالا از ویدیوهای طولانی‌تر

    ۵-گرفتن رتبه بالا توسط اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها در شبکه‌های اجتماعی

    ۶-استفاده از تگ‌های مناسب

    ۷-استفاده از کلمات کلیدی در ویدیوها

    ۸-منتشرکردن یک ویدیو جذاب

    ۹-استفاده از یک عنوان مناسب و کاربردی

    ۱۰-یک دیسکریپشن مناسب

    ۱۱-استفاده از زیرنویس‌های مناسب

    با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به چگونگی انجام سئو و بهینه سازی یوتیوب بپردازیم.

    سئو یوتیوب چگونه انجام می شود؟

    همان طور که گفتیم هدف اصلی سئو ویدیوها، افزایش بازدید یوتیوب است. مراحل انجام بهینه‌سازی یوتیوب به صورت زیر است.

    ۱. تحقیق کلمات کلیدی

    اولین و مهم‌ترین المان در سئو یوتیوب، تحقیق کلمه کلیدی است. قبل از هر چیز می‌توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را یادداشت کنید. سپس از قابلیت جستجوی پیشنهادی یوتیوب استفاده کنید. این قابلیت تمام کلمات کلیدی مرتبط را نسبت به آنچه در قسمت جستجو وارد کرده‌اید به شما ارائه خواهد داد.

    ۲. انتخاب عنوان مناسب

    زمانی که به دنبال یک ویدیو در یوتیوب هستید، تنها موردی که در ابتدا توجه شما را به خود جلب می‌کند، عنوان ویدیو می‌باشد. پس از انتخاب کلمه کلیدی می‌توانید در عنوان نیز از آن بهره ببرید. باید سعی کنید عنوانی که می نویسید علاوه بر اینکه شامل کلمه کلیدی است و با محتوای ویدیویی شما مرتبط است، جذاب باشد.

    ۳. تصویر شاخص

    یکی دیگر از مهم‌ترین گزینه‌های سئو یوتیوب برای ویدیو، تصویر شاخص می‌باشد. در واقع بهتر است بدانید که همان تصویر کوچکی که در لیست ویدیوهای یوتیوب مشاهده می‌شود، تصویر شاخص نام دارد. سعی کنید برای این گزینه از تصاویری جذاب و منحصر به فرد استفاده کنید، زیرا؛ thumbnail یا همان تصویر شاخص برای جلب توجه کاربران بی نظیر است.

    ۴. زیرنویس یا متن مناسب ویدیو

    داشتن زیر نویس با متن ویدیو یکی از مهم‌ترین المان‌های سئو یوتیوب محسوب می‌‌شود. برای افزودن متن گفتاری به ویدیو می‌توانید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید، که برای بهینه‌ سازی ویدیو بسیار کمک‌کننده می‌باشد. همچنین می‌توانید یک زیرنویس برای ویدیو خود در یوتیوب در نظر بگیرید که قطعا موجب بهبود تجربه کاربران خواهد شد.

    ۵. تگ‌های مناسب

    برای اضافه کردن تگ‌ها باید از کلمات کلیدی کوتاه و عمومی و یا کلمات اختصاصی استفاده کنید. این تگ‌ها در زمان بارگذاری به ویدیو‌ها اضافه می‌شوند. کلمات کلیدی که مد نظر دارید را می‌توانید در این مواقع مورد استفاده قرار دهید.

    استفاده از تگ های مناسب برای سئو ویدیو

    چند نکته طلایی برای سئو یوتیوب

    در ادامه مطالب بالا سعی کنید این دو مورد را نیز در نظر داشته باشید. رعایت تمامی نکات می‌تواند برای پیشرفت شما در یوتیوب، کمک به سزایی باشد.

    اضافه‌کردن ویدیوها به پلی ‌لیست

    پلی‌ لیست‌ها در دیده‌ شدن محتوای کانال شما تاثیر به سزایی دارند.بنابراین ویدیو های خود را به به پلی لست اضافه کنید. برای ساخت یک پلی‌ لیست می‌توانید از ویدیوهای کانال خود و یا از ویدیوهای سایر کانال‌ها استفاده کنید. پلی ‌لیست‌ها، ویدیوهایی که بیشتر کاربران مشاهده می‌کنند را به شما پیشنهاد می‌دهند. جهت کمک به سئو یوتیوب برای ویدیوهای خود می‌توانید هنگام بارگذاری ویدیوها، به اضافه‌ کردن آن‌ها به یک و یا حتی چندین پلی ‌لیست مرتبط در کانال خود اقدام کنید.

    توضیحات کامل ویدیو

    برای فهمیدن بیشتر کاربران درباره ویدیو، باید یک توضیح کامل و مختصر در نظر داشته باشید. با توجه به این که یوتیوب فقط ۲ الی ۳ خط اول توضیحات را نمایش می‌دهد، باید ۱۰۰ کاراکتر اول آن را برای توضیحات در نظر بگیرید. در نهایت استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات را به خاطر داشته باشید و در صورتی که دارای یک لینک مهم و کاربردی برای ویدیو هستید، حتما از آن استفاده کنید. به علاوه حتما سعی کنید این توضیحات را آنقدر جذاب بنویسید که کاربر زمانی که آن را می خواند راغت شود ویدیو شما ببیند.

    تهیه ویدیو های با کیفیت

    تمام نکاتی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم هم دارای اهمیت به سزایی هستند. اما یکی از مهمترین نکات که می تواند تجربه کاربری خوبی از ویدیوهای شما برای کاربر ایجاد کند این است که، سعی کنید تا جای که می‌توانید از ویدیوهای با کیفیت برای بارگذاری استفاده کنید. این کار حتما نیاز به یک دوربین حرفه‌ای ندارد، بلکه شما می‌توانید با گوشی همراه خود و کمی خلاقیت ویدیوهای با کیفیت و بی نظیری را تولید کرده و به اشتراک بگذارید. در نتیجه بهتر است بدانید که انتشار یک ویدیو جذاب و با کیفیت یکی دیگر از مهم‌ترین نکات سئو یوتیوب محسوب می‌شود.

     

    چه فاکتورهایی برای رتبه ‌بندی ویدیوها در یوتیوب تاثیر گذار است؟

    یوتیوب طبق نظر و رضایت کاربران خود، برای ویدیوها یک رتبه و جایگاه خاص تعیین می‌کند. اما این رتبه بندی اتفاقی و تصادفی نیست.  این رتبه بندی بر اساس یک سری فاکتورها صورت می گیرد. برخی از این فاکتورهای مهم و تاثیرگذار برای سئو یوتیوب عبارتند از:

    ۱- اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها برای دیده شدن بیشتر آن

    ۲- کامنت‌های برای ویدیوها، که با نظرات مثبت و منفی موجب تعیین جایگاه ویدیو می‌شود.

    ۳- لایک‌های ویدیوها، که هر چه بیشتر باشند یعنی ویدیو بیشتر مورد پسند مخاطبان بوده است.

    ۴- نرخ کلیک، در صورتی اتفاق می‌افتد که کاربران با سرچ کلمه کلیدی و مشاهده ویدیوهای مختلف، بر روی ویدیو شما کلیک می‌کنند.

    ۵- سابسکرایب کردن، که یعنی اگر کاربران نسبت به ویدیوهای شما رضایت دارند، با این کار برای همیشه به کانال شما عضو خواهند شد.

    سابسکرایب کردن

    سخن آخر

    در صورتی که شما نیز می‌خواهید در نتایج موتور جستجوی یوتیوب دیده شوید، باید توانایی پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب را داشته و به بهترین و مناسب‌ترین شکل، آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. احتمالا شما نیز متوجه شده‌اید که رعایت قوانین سئو یوتیوب به هیچ وجه کار سختی نیست. ولی نکته قابل توجه این است که، باید تمامی نکات گفته شده را رعایت کنید تا بتوانید نتیجه‌ای مطلوب در بهینه‌سازی یوتیوب کسب کنید.

    سوالات متداول شما

    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    + میتونی این مطلب رو با دوستات هم به اشتراک بذاری...

    LinkedIn
    Twitter
    Email
    WhatsApp
    Telegram

    محتوای این بلاگ توسط کارشناسان تایید شده است.

     با تشکر از شما برای زمانی که صرف مطالعه این نوشته کردید. 

    + ممکنه به این مطالب هم علاقه‌مند شی...

    طول عمر مشتری چیست
    hilltop
    انواع رپورتاژ آگهی
    شخصی در حال کار با کامپیوتر

    + میتونی دیدگاهت رو با بقیه به اشتراک بذاری...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته‌بندی مقالات

    مشاوره رایگان

    دوست داری سایتت تو صفحه اول نتایج گوگل دیده بشه؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    popup

    هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

    مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"