call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت خبری

امروزه اخبار در سراسر جهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طراحی سایت خبری، نقش مهمی در رسانیدن اخبار به گوش مردم ایفا کرده است. میتوان گفت تقریبا روزی نیست که شما اخبار را گوش ندهید و یا نشنوید.

احتمالا هر روز خبرهای تعداد مبتلایان کرونا، قیمت طلا و همچنین بازی های تیم فوتبال مورد علاقه اتان را دنبال میکنید و برای دسترسی ساده تر، وارد وبسایت های خبری شده و به بررسی اخبار میپردازید. برای همین طراحی سایت خبری رونق ویژه ای پیدا کرده است.

طراحی سایت خبری

خدمات با کیفیت

هر آنچه برای طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید را به ما بسپارید.

قیمت مناسب

تعرفه استاندارد با توجه به خدمات و زمان ارائه و پشتیبانی محصول

رضایت ۱۰۰٪

تا کنون تمامی عزیزانی که موفق به همکاری بودیم رضایت داشته اند!

مشاوره و نیازسنجی

نیازسنجی کاربران و مشاوره برای دستیابی به نتیجه بهتر

مزیت طراحی سایت خبری

به طور کلی ورود به دنیای دیجیتال مزایای بسیاری مانند گسترش جامعه هدف، بازاریابی هدفمند تر، دسترسی بیشتر مخاطب و مشتری به ما و … دارد؛ طراحی سایت خبری برای شما مزایای زیر را می تواند به ارمغان آورد:

با طراحی سایت خبری شما میتوانید اخبار را هرچه زودتر به گوش دیگران برسانید. مخصوصا خبرهای فوری و مهم را که از اهمیت بیشتری برخوردارند

داشتن یک سایت باعث میشود تا شما بتوانید هرنوع اخباری که میخواهید را پوشش دهید. البته بدیهیست اخبار باید موثق و دارای منبع معتبر باشند.

طراحی سایت خبری به شما کمک میکند بتوانید تبلیغات زیادی بگیرید. چرا که معمولا بازدید اینطور سایت ها زیاد هستند و اگر رتبه خوبی بگیرید میتوانید درخواست تبلیغات زیادی از سایت های دیگر دریافت کنید.

مشاوره طراحی سایت خبری

به پاس همراهی شما عزیزان، امکان مشاوره رایگان طراحی سایت را برایتان فراهم آوردیم. کافیست هم اکنون با شماره های ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

مشاوره سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت خبری

ما در نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن متخصصین طراحی سایت و سئو، برای سادگی مسیر انتخاب خدمات، پکیج های طراحی سایت خبری را برایتان فراهم کردیم تا با توجه به نیاز و بودجه مدنظر برای سرمایه گذاری، بهترین تصمیم را بتوانید داشته باشید.

خدمات طراحی سایت خبری

روند طراحی سایت خبری

روند طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری را در ۵ مرحله میتوان خلاصه کرد گرچه برای برخی پروژه های به‌ خصوص ممکن ست مراحل دیگری نیز به آن افزوده شود.

نیاز سنجی، بررسی رقبا و جامعه هدف

بررسی مخاطبین سایت و جامه هدف برای تعیین طرح مناسب سایت

انتخاب هاست و دامین

مشاوره انتخاب هاست و دامنه مناسب با توجه به ترافیک تخمینی و حجم مورد نیاز

انتخاب نوع سایت مدنظر

انتخاب روش طراحی سایت شما از بین سایت کدنویسی شده، سایت وردپرسی و ترکیب این دو

طراحی اولیه و اعمال امکانات لازم

طراحی اولیه وایرفریم و پرتوتایپ سات و بررسی امکانات و خدمات بیشتر برای بهبود

طراحی نهایی مناسب برای سئو

تکمیل طراحی سایت مطابق اصول روز و مناسب برای سئو و بهینه شده برای موتور های جستجو

نمونه کار طراحی سایت

لوازم ناخن روناک نیل
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
 کلینیک زیبایی رامونا
لوازم آشپزخانه خورشید پارس

برند های محبوب در طراحی سایت خبری

برند طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری

خیلی از خبرگزاری ها،برای افزایش و کسب درآمد اقدام به ساخت و طراحی سایت خبری می کنند؛ اما طراحی سایت می‌تواند هدف‌های بیشماری داشته باشد؛ این دست آورد ها ارزش سرمایه‌گذاری دارد و در صنف شما صاحبان کسب و کار هوشمندی هستند که به این سمت در حرکتند و شما نیز به راحتی می‌توانید از رقبا بهتر باشید! شما تنها یک روش برای طراحی سایت خبری ندارید! انواع طراحی سایت خبری می‌تواند با توجه به هدف شما انتخاب شود. برخی از اهدافی که می‌توانیم با داشتن سایت مناسب به آن برسیم این موارد هستند:

انواع طراحی سایت خبری

انواع طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری را به ۳ دسته «کدنویسی شده»، «تحت CMS» و «ترکیبی» میتوان تقسیم کرد که هر کدام نقات قوت خودش را برای شما خواهد داشت.

در این نوع طراحی سایت خبری، پس از نیاز سنجی کاربر و بازار، ابتدا طرح اولیه سایت برای شما طراحی می‌شود و در صورت تأیید به مرحله طراحی نهایی و کد نویسی و بهینه سازی می‌شود و در غیر این صورت تغییرات مورد نیاز لحاظ شده و سپس وارد مرحله بعد می شود.

احتمالاً نام وردپرس و یا جوملا را شنیده اید؛ این‌ها نام سیستم‌های مدیریت محتوا (Content Managing System) هستند که فرآیند طراحی سایت را سرعت بخشیده و مدیریت آن را نیز راحت‌تر میکنند؛ با این حال معایبی چون شخصی سازی کم، سرعت کمتر نسبت به سایت کدنویسی و البته مزایایی مثل سرعت در راه اندازی و طرز کار راحت‌تر به همراه دارد.

در این روش طراحی سایت، مدیریت محتوا سایت شما توسط CMS انجام شده و قالب سایت شما کدنویسی میشود؛ با این روش جدید هم سادگی کار با پیشخوان سایت را داریم و هم سرعت و امنیت سایت‌های کدنویسی شده.

خصوصیات طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری مانند تمامی انواع سایت، یک سری خصوصیات و ویژگی مخصوص خود را دارد. هرچند تا اینجا کم و بیش با بعضی از آنان آشنا شدیم، اما در ادامه بعضی از مهمترین خصوصیات آن را بازگو خواهیم کرد.

خصوصیات طراحی سایت خبری

بخش خبرهای فوری و مهم

بی شک یکی از خصوصیاتی که یک سایت خبری باید داشته باشد، بخشی مخصوص به خبرهای مهم و فوری باید باشد. در واقع اگر این بخش در سایت قرار نگیرد. اعتبار سایت شما به طرز مشهودی کم خواهد شد. چرا که معمولا این بخش بیشترین بازدید را در سایت شما خواهد داشت.

خبرهای فوری و مهم
دسته بندی اخبار

دسته بندی انواع خبر

بهتر است در همان سربرگ ابتدایی گزینه هایی برای دسترسی سریع به تمامی انواع خبر قرار داده شود. دسته بندی هایی مانند خبرهای ورزشی، سیاسی، اقتصادی و … . تا کاربر به تمامی نیازهایش به طور آسان دسترسی داشته باشد. در طراحی سایت خبری این گزینه ها معمولا رعایت میشوند اما بهتر است مطمئن شوید که این بخش ها در سایت شما وجود دارند.

گذاشتن بخش بربحث ترین و پربازدید ترین اخبار

علاوه بر بخش اخبار مهم و فوری که نام بردیم، یکی دیگر از خصوصیاتی که در طراحی سایت خبری باید رعایت شود، گذاشتن بخشی برای دسترسی به پربحث ترین و پر بازدید ترین اخبار باید باشد. این بخش ها معمولا کاربران زیادی را به خود جلب میکنند. همچنین شما وقتی ببینید کدام اخبار پربازدید تر بوده اند، میتوانید تعداد بیشتری از آن نوع اخبار در سایتتان قرار بدهید.

مزیت طراحی سایت خبری
نکات طراحی سایت خبری

نکات طراحی سایت خبری

در طراحی سایت خبری رعایت چند نکته ضروری ست و بسیار به کسب رضایت مخاطبتان کمک میکند.

UXیا تجربه کاربری سایت، جزو مهمترین نکاتی است که باید در طراحی سایت رعایت بشود. در  UXما سعی میکنیم کاری کنیم تا کاربر با وارد شدن در سایت شما، تجربه خوب و لذت بخشی را در سایت شما داشته باشد. البته  UXمربوط به عواملی مانند سرعت لود خوب بستگی دارد و ربط چندانی به ظاهر سایت ندارد. در واقع سایتی با طراحی مناسب اما بدون بهره بردن از UX، مانند خانه ای بسیار زیباست که وسایل رفاهی مانند آب و برق و گاز نداشته باشد! در این صورت شما چه لذتی از بودن در این خانه زیبا خواهید برد؟

امکاناتی مانند فیلتر لیست محصولات، پیشنهادها ویژه و تخفیف ها، زمان بندی برای ارسال محصول و … از جمله مواردی ست که میتواند باعث ایجاد وجه تمایز در طراحی سایت … شما شود و گوی سبقت را از رقیبان بربایید!

اطلاعات تماس و دردسترس بودن پشتیبانی برای سایت به منظور پاسخگویی به سؤالات مشتریان و … از جمله نکات افزایش رضایت مخاطب و مشتری از سایت شماست.

تاثیر سرعت سایت بر UX

از UX گفتیم و حالا یکی از عوامل موثر بر تجربه کاربری سایت، سرعت لود خوب یک وبسایت است. البته سرعت بالا ربطی به ظاهر وبسایت ندارد اما اگر سرعت سایت شما پایین باشد، نه میتوانید کاربران را جذب کنید و نه میتوانید حتی مخاطبین جدی خودتان را نگه دارید. بنابراین بهینه سازی سرعت وبسایت یکی ملزومات طراحی سایت میباشد.

تاثیر سرعت سایت بر ux
تاثیر UX بر طراحی سایت فروشگاهی

تاثیر UX بر طراحی سایت خبری چیست؟

با توجه به مواردی که گفته شد، UX نقش مهمی در سایت شما ایفا میکند. اگر سایت شما فاقد UX مناسب باشد، به معنای این است که کاربر از بودن در سایت شما تجربه خوشایندی کسب نکرده است و این باعث میشود از سایت شما خارج شده، به دنبال سایت های دیگر بگردد. این امر در طراحی سایت خبری از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. چرا که برخلاف سایت های شرکتی و فروشگاهی، کاربری که قصد خواندن یک خبر را دارد به زیبایی سایت کاری ندارد و بیشتر برایش مهم است که به سرعت بتواند اخبار مختلف را بخواند.

در ضمن یکی دیگر از نکات مهم، این است که کاربر، از میان چندین سایت و خبرگزاری، سایت شما را انتخاب کند. پس باید ثابت کنید بهترین هستید و برای اثبات این موضوع، باید کاربر را راضی از بودن در سایت خود کنید و این مقدور نیست جز با UX مناسب.

خدمات UX در نبض مارکتینگ

ما علاوه بر UI اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاهی شما، UX سایت شما را تضمین خواهیم کرد و به شما این تضمین را خواهیم داد که سایت شما با بهترین روش UX طراحی خواهد شد و هیچگونه مشکلی در این باره مشاهده نخواهید کرد و میتوانید از UX عالی سایت خود لذت ببرید.

خدمات ux نبض مارکتینگ

سئو سایت خبری چیست و چه لزومی دارد؟

شاید فکر کنید که برای ورود به بازار کار آنلاین داشتن سایت کافی ست؛ اما دست نگه دارید! داشتن سایت برای شما مزایای زیادی به همراه دارد، ولی مطمئناً خواست اصلی شما دیده شدن و افزایش فروش و سود مضاعف ست؛ برای این منظور که شما سایتتان را به مخاطب نشان دهید بهترین جا گوگل ست. اما چطور میتوان در صدر نتایج گوگل بود مخاطب را به سایت خود هدایت کرد؟ پاسخ این سؤال در دستان سئو سایت خبری است.

مزایای سئو بعد از طراحی سایت خبری

با سئو سایت و بهینه سازی برای موتور های جستجویی همچون گوگل و …، شما در اولویت نمایش داده شدن به مخاطب قرار میگیرید. بگذارید با یک مثال پیش برویم: فرض کنید میخواهید اگر کاربر کلیدواژه «آخرین اخبار» را جستجو کرد سایت شما را بیابد! خب برای اینکار بهترین راه ممکن سئو سایت شما برای این کلید واژه ست.

کسب رضایت مشتری

شما سریعتر از همه به مشتری نمایش داده خواهید شد. پس مشتری هم اول از همه به سمت شما میاد. حالا اگر محتوای مناسب و طراحی خوبی هم داشته باشید، اون مشتری به شما وفادار خواهد موند.

افزایش سود و درآمد

وقتی شما هم مشتری بیشتری داشته باشید هم اعتبارتون داخل بازار زیاد باشه و بقیه هم دائم از شما صحبت کنن، چی میشه؟ خب به تبع فروش شما هم بیشتر میشه و در نتیجه سود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

تبلیغ پایدار

یعنی دیگه شما نیستید که برای کارتون تبلیغ میکنه، خود کار تبلیغ خودش رو انجام میده و این مخاطبه که دنبال شماست؛ مثلا با تبلیغ دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه مشتری شما بیشتر و محصول یا خدماتی که در اختیار مشتری میذارید بهتر باشه، برند و کسب و کار شما هم در ذهن موندگار تر شده و ارزش و اعتبار بیشتری کسب میکنه.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین ویژگی ها و همچنین مناسب ترین نوع طراحی سایت خبری را برای شما عزیزان بیان کنیم و امیدواریم توانسته باشیم هرچند اندک، به مقداری از سوالات و نیازهای شما پاسخ داده باشیم. در صورت نیاز برای پرسیدن سوالات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به طور مفصل شما را راهنمایی خواهند کرد.

سخن پایانی

سوالات متداول در مورد طراحی سایت خبری

با توجه به نوع سایت و امکانات مورد نیاز، بین ۳ هفته الی ۲ ماه زمان لازم ست. برای بررسی بیشتر می توانید با مشاورین ما به شماره های ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ و ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰ تماس حاصل فرمایید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

هر سایت بخش ها و امکانات متفاوتی می تواند داشته باشد. امکاناتی که شما برای سایت خود انتخاب می کنید، تعیین کننده هزینه طراحی آن خواهد بود. ما برای کمک به انتخاب شما، پکیج های طراحی سایت در اختیار داشته که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

داشتن سایت برای شما مزایای زیادی به همراه دارد، ولی مطمئناً خواست اصلی شما دیده شدن و افزایش فروش و سود مضاعف ست؛ برای این منظور که شما سایتتان را به مخاطب نشان دهید بهترین جا گوگل ست. سئو دانش افزایش ترافیک و ارتقا رتبه سایت شما در هنگام جستجو در موتور هایی مانند گوگل و .. ست.

مشاوره طراحی سایت خبری

سوال دارید؟

کافیست با شماره های ما

تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

مشاوره رایگان

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دانستن احساس شما ، از ارزش های ماست.

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"