call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
Isfahan-img

طراحی سایت در اصفهان؛

مزایا و مراحل ورود به مارکتینگ

۱. چرا طراحی سایت در اصفهان؟

اصفهان به عنوان کلانشهری دارای صنایع بزرگ و بازارهای مشهور صنایع دستی بوده است، همواره زمینه‌ای حاصلخیز برای انواع محصولات و خدمات داشته است.

اصفهان همواره ظرفیت جهانی شدن را داشته است.  با داشتن یک وب‌سایت می‌توان محصول و کسب و کار خود را نه تنها در خود این کلانشهر بلکه در سراسر کشور چه بسا به کشورهای دیگر عرضه کرد. با داشتن یک وب‌سایت علاوه بر افزایش درآمد و سود بیشتر می‌توانید از رقبایتان پیشی بگیرید و برند خود را بهبود ببخشید.

isfahan-img

ضرورت ورود به دنیای آنلاین

طراحی سایت مهم‌ترین مرحله برای ورود به دنیای مارکتینگ است که می‌بایست مطابق آداب مردم همان ناحیۀ مورد نظر و همچنین با دسترسی بالا برای مشتریان انجام شود.

از آنجایی که ایران آمار بسیار بالایی در استفاده از فضای مجازی دارد، به طور مستقیم پتانسیل بالایی را برای شکوفایی بازار به وجود می‌آورد. نیاز به طراحی سایت در اصفهان با این اوصاف که دارندگان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، حتی مشاغل صنعتی عظیمی چون فولاد و پتروشیمی در این کلانشهر نیاز به ورود دنیای آنلاین را بیش از پیش در کارشان احساس می‌کنند، باید دلیلی برای غیبت‌شان در مارکتینگ ارائه دهند.

چرا نبضِ مارکتینگ؟

نبضِ مارکتینگ، یک آژانس خلاقیت با چند تیم متخصص و پویاست که در زمینه‌های خدمات بازاریابی دیجیتال فعال است.

در حال حاضر تیم‌های تولید محتوا، طراحی سایت، شبکه‌های اجتماعی و تیم کارشناسان سئو در کنار هم هستیم تا به صورت تخصصی و با هزینه‌ای مناسب، در حوزه‌های مختلف به فعالیت بپردازیم.

nabz
طراحی سایت رامونا
کلینیک زیبایی رامونا
ronaknil
لوازم ناخن روناک نیل
ariasmart
فروشگاه آریا اسمارت
adibvakil
وکالت (ادیب وکیل)
khorshidpars
لوازم اشپزخانه خورشید پارس
boronzin
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین

جهت درخواست مشاورۀ رایگان می‌توانید از طریق ایمیل شرکت یا از فرم زیر اقدام نمایید.

info@nabzemarketing.com

۲. کارهایی که پیش از سفارش طراحی سایت باید انجام داد

هم برای یک شرکت، هم برای مشاغل و صنایع بزرگ، به خاطر مشاغل ریز و درشتی که در این استان موجود است، طراحی سایت در اصفهان می تواند فرایندی چالش برانگیز و کاربردی باشد. اما از عواملی که میتواند موجب شکست و عدم موفقیت طراحی سایت در اصفهان به ویژه برای مشاغل بزرگ و صنایع عظیم استان شود. برای روشن‌تر شدن این موضوع به مهم‌ترین موارد آن اشاره می‌کنیم:

 

need-web

• قدم اول،

اینکه باید بدانیم چه نوع وبسایتی می‌خواهیم انواع وبسایت امکانات مختلف و متنوع دارند و همین روی قیمت نهایی طراحان سایت اثر می‌گذارد. مثلاً طراجی سایت در اصفهان برای صنعت سیمان نیازمند بررسی همه جانبۀ این صنعت است. برای وضوح بخشیدن به این موضوع به تقسیم‌بندی انواع وبسایت می‌پردازیم.

وبسایت‌ها به سه دستۀ شرکتی، فروشگاهی و تخصصی تقسیم می‌شوند. سایت‌های شرکتی هم اگر بخواهیم تقسیم‌بندی کنیم خود به سازمانی، پزشکی و صنعتی تقسیم می‌شوند. زیرمجموعۀ وبسایت‌های تخصصی هم می‌توان به طراحی سایت درج آگهی، سایت‌های املاک، آموزش، سایت‌های کاریابی و از این قسم اشاره کرد.

target

• قدم دوم،

تحقیق روی مشتریان هدف خود است، پس از مشخص شدن دسته‌های هدف می‌توان امکانات و عناصر سایت را متناسب با نیازهای آنان در سایت قرار داد. توجه به این موارد باعث افزایش راندمان و تأثیرگذاری بیشتر سایت خواهد شد. مشتریان هدف می‌توانند، زنان تا سالمندان، مدیران تا دانش‌آموزان باشند.

• قدم سوم:

به امکانات سایت خود توجه کنید، زیرا یک ویژگی بدون استفاده می‌تواند هزینۀ زیادی را به صاحبان کسب و کار تحمیل کند. مثلاً طراحان سایت برای طراحی سایت در اصفهان برای صنعت هسته‌ای که یک پایگاه در این استان دارد، بایستی بدانند که این صنعت چه ساختار و هدفی را دنبال می‌کند که برای آن ساختاری متناسب مثل سیستم‌های cms و bpms فراهم کنند، صاحبان مشاغل بایستی حتماً در این باره با شرکت مورد نظر طراحی سایت مشورت کنند.

cms
vecteezy_creatively-arrange-the-appearance-of-the-web-and-blog-for_ (2)

• قدم چهارم،

این است که میزان بودجه خود را مشخص کنید. این مورد به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه برسید، مثلاً اگر بودجۀ شما حدود ۲ میلیون تومان است، احتمالاً نمی‌توانید وبسایت حرفه‌ای و اختصاصی را طراحی کنید. این میزان هزینه برای صنایع و شرکت‌های کوچک طراحی در اصفهان است.

• گام پنجم و مهم،

عبارت است از آگاهی از سیستم‌ها و ابزارهای گوناگون قابل استفاده برای طراحی سایت است. به طور کلی ۳ نوع روش مرسوم تقسیم می‌شوند: اول، سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا و دروپال که برای صنایع بزرگ به جهت ضعف موارد امنیتی مناسب نیستند. دوم، سایت‌های مختص زبان php، سوم، طراحی با فریم‌ورک‌های asp.net است که در صورت گسترش و سرعت و امنیت گزینۀ مناسبی برای طراحی سایت در اصفهان هستند.

vecteezy_store-a-lot-of-programming-data-on-cloud-server_ (1)

قدم بعدی،

انتخاب شرکتی مناسب که می‌توان با مشاهده نمونه‌ کارهای آنان و ملاقات حضوری با آنان به آن پی برد.

domain

• قدم هفتم،

خرید دامنه و فضای هاستینگ مناسب است. خرید دامنه باید توسط کارفرما با مشورت طراحان سایت انجام شود. قیمت ثبت دامنه بسته به پسوند آن متفاوت است، که دامنه های  com. به دلایل مختلفی چون عدم تحریم و جهانی بودن گرانتر هستند، اما ir. به دلیل تحریم هزینه آنها پایین‌تر باشند. اما تهیۀ فضای هاستینگ به دلیل بروز پیچیدگی‌هایی بهتر است به خود شرکت طراحی سایت واگذار شود.

• مورد آخر:

جمع آوری دادۀ اولیه که شامل لوگوی شرکت، اطلاعات مربوط به صفحات درباره ما و تماس با ما است. دیگر اطلاعات، گروه بندی خدمات و محصولات و آماده‌ سازی شعار سازمانی و متون تبلیغاتی است.

علاوه بر این‌ها پشتیبانی و سئو سایت بسیار مهم است، و باید از نحوۀ پشتیبانی سایت خود آگاه شوید.

فرض کنید طراحی سایت برای شرکت‌ها و مشاغل بزرگ در کلانشهری مثل اصفهان باشند، که هم رونق بالایی پیدا می‌کند، هم می‌توانند فعالیت قابل توجهی در زمینۀ آموزش داشته باشند.

ن

جایگاه آموزش طراحی سایت در اصفهان

به وجود آمدن زمینه برای طراحی سایت در اصفهان، زمینه برای آموزش را ایجاد می‌شود. آموزش می‌تواند جمعیت متقاضی را کاردان و باسواد بارآورده و آیندۀ روشنی را برای آنان، کسب و کارها و کارفرمایان فراهم کند. زیرا این چرخش هر چقدر رقابتی‌تر باشد کیفیت در آن بیشتر است.

این چرخش از نیاز صاحبان کسب و کار آغاز، به  متخصصان دیجیتال مارکتینگ استان انتقال، و نهایت به سرکار آمدن دانشجویان و کارآموزان حرفه‌ای در این حوزه می‌انجامد.

learning-office

سخن آخر

در دنیای کنونی کسب ‌و کار، بدون شک داشتن یک وب‌سایت برای معرفی نوع کار، خدمات و محصولات، امری اجتناب ناپذیر است. به بیان دیگر کسب ‌و کارهایی که در دنیای آنلاین برای خود جایگاهی را ایجاد نکرده‌اند، محکوم به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود چه بسا میزان بالایی از فروش خود هستند.

برای راه‌ اندازی و طراحی سایت در اصفهان مثل هر کلانشهر دیگر، باید به الگوها و مشاغل آن شهر توجه کرد، تا اتلاف و هزینه برای ما به همراه نداشته باشد.

support

مشاوره طراحی سایت در اصفهان

ا

برای مشاوره جهت سفارش طراحی سایت با شماره‌های ما

تماس بگیرید.

.

در صورت تمایل نیز شمارۀ خود را بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اکنون اقدام کنید!

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"