call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت در مشهد

امروزه طراحی سایت در مشهد یکی از مهمترین نیازهای کاسبین کسب و کارهای خرد و کلان است. اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید و هنوز به این نتیجه نرسیده اید که برای شغل خود سایت طراحی کنید، اکیدا به شما پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید و بدانید در این مسیر ما با شما همراه هستیم.

مشهد؛ پایتخت مذهبی ایران

شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و همچنین به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای کشور و همچنین جمعیت بالای زائران و مسافرانی که دارد و نیز دارا بودن زعفران و فیروزه به عنوان دو محصول صادراتی و اصلی، سهم زیادی از بازار کشور را دارا میباشد و این موضوع سبب شده است که رقابت کسب و کاری در مشهد بسیار سخت باشد و اگر نتوانید در این رقابت پیروز شوید نمیتوانید سود دلخواه خود را به دست بیاورید.

۳ مزیت طراحی سایت در مشهد

۱- با داشتن یک وبسایت شما میتوانید محدوده کاری خودتان را به طرز چشم گیری افزایش دهید و حتی میتوانید دیگر محدود به مشهد نباشید بلکه در تمام کشور محصولات خود را عرضه کنید

۲- ارتباط موثر با دیگر صاحبان کسب و کار در مشهد به منظور پیشرفت و افزایش درآمد و سود و رفع نیازهای موجود در بازار مشهد

۳- با طراحی سایت در مشهد شما میتوانید از رقبایتان در مشهد که سایت ندارند کاملا جلو بیفتید و بتوانید برند خود را هرچه بهتر بهبود ببخشید.

چرا نبض مارکتینگ؟

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ با داشتن تجربه طراحی بیش از ۵۰ وبسایت موفق در زمینه های گوناگون و همچنین طراحی قالب های اختصاصی و کاملا چشم نواز و با نازل ترین قیمت، اماده همکاری با شما میباشد. نکته دیگر اینکه شما میتوانید تمامی پکیج ها را مشاهده کرده و پس از بررسی هرکدام را که میخواهید انتخاب کنید.

چرا نبض مارکتینگ در طراحی سایت در تهران

خدمات طراحی سایت در مشهد ما چیست؟

از خدماتی که سایت ما ارائه می دهد، میتوان به چند نکته اشاره کرد. اما باید در ابتدا به این نکته توجه نمود که طراحی سایت در مشهد، کاری است که باید با دقت انجام شود و همچنین به زیبایی آن توجه ویژه ای بشود. حال به خدماتی که ما برای طراحی سایت در مشهد ارائه میکنیم اشاره خواهد شد:

نمونه کارهای طراحی سایت

 کلینیک زیبایی رامونا
 فروشگاه آریا اسمارت
لوازم آشپزخانه خورشید پارس
لوازم ناخن روناک نیل
وکالت (ادیب وکیل)
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین
مشاوره طراحی سایت در تهران

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

هزینه طراحی سایت در مشهد

هزینه طراحی سایت در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مدت زمانی که طراحی و توسعه طول خواهد کشید، تا میزان سختی پروژه و قابلیت های درخواستی شما

البته باید توجه داشته باشید میتوان تعرفه ای برای سئو مشخص کرد و این مورد امکان پذیر است.

چه هزینه ای برای طراحی سایت در مشهد مناسب است؟

دقت به این موضوع کنید که طراحی سایت در مشهد باید به بهترین و زیباترین نحو ممکن انجام شود، اما این باعث نمیشود تا شما زیربار هر هزینه ای بروید. برای همین پیشنهاد میکنیم به دنبال سایت ها یا طراحانی باشید که یک قیمت پایه به شما بدهند و همچنین دارای پکیج های قیمتی باشند. این موضوع به اینکه بدانید چقدر مجموع کل هزینه سایتتان میشود کمک خواهد کرد. البته طراحی سایت در مشهد نیازمند داشتن آگاهی مناسب نسبت به سلایق و علایق مختلف میباشد که به این موضوع نیز باید توجه کنید

UX چیست و چرا باید در طراحی سایت به UX دقت کنیم؟

 UX به معنای تجربه کاربری میباشد. در واقع UX وظیفه دارد این تجربه را شیرین و لذتبخش کند.

به عبارت دیگر هرچقدر کاربری که وارد سایت شما میشود از کار کردن با سایت شما لذت بیشتری ببرد، در واقع به این معنا میباشد که UX سایت شما بهتر است.

 توجه داشته باشید UX فقط ظاهر سایت نیست. حتی میتواند بخشی از ظاهر سایت شما هم نباشد.

پس رعایت UX، یکی از ملزومات طراحی سایت میباشد.

یوایکس چیست؟

تاثیر سرعت سایت بر UX

یکی از چیزهایی که میتواند روی افزایش رضایت تجربه کاربری یا همان UX تاثیر گذار باشد، سرعت خوب یک سایت است که البته هیچ ربطی به ظاهر سایت ندارد، اما اگر حداقل ها را نداشته باشد، کاربر و حتی مخاطب شما از سایت شما خارج شده و به دنبال سایت دیگری میگردد.

سرعت امروزه یکی از مقوله های مهم طراحی یک سایت است و بهینه بودن آن باید حتما بررسی شود.

تاثیر UX بر طراحی سایت در مشهد چیست؟

با توجه به مواردی که گفته شد، UX نقش مهمی در سایت شما ایفا میکند. اگر سایت شما فاقد UX مناسب باشد، به معنای این است که کاربر از بودن در سایت شما تجربه خوشایندی کسب نکرده است و این باعث میشود از سایت شما خارج شده، به دنبال سایت های دیگر بگردد.

همانطور که میدانید یکی از نکات مهم، این است که کاربر، از میان چندین سایت و شرکت، شرکت شما را برگزیند. پس باید ثابت کنید بهترین هستید و برای اثبات این موضوع، باید کاربر را راضی از بودن در سایت خود کنید و این مقدور نیست جز با UX مناسب.

تاثیر ux
خدمات ux نبض مارکتینگ

خدمات UX در نبض مارکتینگ

ما علاوه بر در نظر گرفتن UI اختصاصی برای طراحی سایت معماری شما، UX سایت شما را نیز تضمین خواهیم کرد و به شما این اطمینان را خواهیم داد که سایت شما با بهترین روش‌های UX طراحی خواهد شد و هیچگونه مشکلی در این باره مشاهده نخواهید کرد.

هدف از طراحی سایت در مشهد

در اولویت اول، خیلی از صاحبین کسب و کار در مشهد، برای افزایش فروش و کسب درآمد اقدام به ساخت و طراحی سایت در مشهد می کنند؛ اما طراحی سایت می‌تواند هدف‌های بیشماری داشته باشد؛ این دست آورد ها ارزش سرمایه‌گذاری دارد و در صنف شما، صاحبان کسب و کار هوشمندی هستند که به این سمت در حرکتند و شما نیز به راحتی می‌توانید از رقبا بهتر باشید! شما تنها یک روش برای طراحی سایت ندارید! انواع طراحی سایت می‌تواند با توجه به هدف شما انتخاب شود. برخی از اهدافی که می‌توانیم با داشتن سایت مناسب به آن برسیم این موارد هستند:

روند طراحی سایت در تهران

روند طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت فروشگاهی را در ۵ مرحله میتوان خلاصه کرد گرچه برای برخی پروژه های به‌ خصوص ممکن ست مراحل دیگری نیز به آن افزوده شود.

نیاز سنجی، بررسی رقبا و جامعه هدف

بررسی مخاطبین سایت و جامه هدف برای تعیین طرح مناسب سایت

انتخاب هاست و دامین

مشاوره انتخاب هاست و دامنه مناسب با توجه به ترافیک تخمینی و حجم مورد نیاز

انتخاب نوع سایت مدنظر

انتخاب روش طراحی سایت شما از بین سایت کدنویسی شده، سایت وردپرسی و ترکیب این دو

طراحی اولیه و اعمال امکانات لازم

طراحی اولیه وایرفریم و پرتوتایپ سات و بررسی امکانات و خدمات بیشتر برای بهبود

طراحی نهایی مناسب برای سئو

تکمیل طراحی سایت مطابق اصول روز و مناسب برای سئو و بهینه شده برای موتور های جستجو

انواع طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد را به ۳ دسته «کدنویسی شده»، «تحت CMS» و «ترکیبی» میتوان تقسیم کرد که هر کدام نقات قوت خودش را برای شما خواهد داشت.

در این نوع طراحی سایت در مشهد، پس از نیاز سنجی کاربر و بازار، ابتدا طرح اولیه سایت برای شما طراحی می‌شود و در صورت تأیید به مرحله طراحی نهایی و کد نویسی و بهینه سازی می‌شود و در غیر این صورت تغییرات مورد نیاز لحاظ شده و سپس وارد مرحله بعد می شود.

احتمالاً نام وردپرس و یا جوملا را شنیده اید؛ این‌ها نام سیستم‌های مدیریت محتوا (Content Managing System) هستند که فرآیند طراحی سایت را سرعت بخشیده و مدیریت آن را نیز راحت‌تر میکنند؛ با این حال معایبی چون شخصی سازی کم، سرعت کمتر نسبت به سایت کدنویسی و البته مزایایی مثل سرعت در راه اندازی و طرز کار راحت‌تر به همراه دارد.

در این روش طراحی سایت، مدیریت محتوا سایت شما توسط CMS انجام شده و قالب سایت شما کدنویسی میشود؛ با این روش جدید هم سادگی کار با پیشخوان سایت را داریم و هم سرعت و امنیت سایت‌های کدنویسی شده.

سئو سایت چیست و چه لزومی دارد؟

احتمالا تصور میکنید برای پیروزی در این رقابت بزرگ، طراحی سایت بزرگترین و مهمترین قدم شما صاحب کسب و کار میباشد. درست است که طراحی سایت اولین قدم شماست، اما شما برای دیده شدن نیاز به سئو دارید. شما برای فروش بالا و کسب سود نیاز دارید محصول خود را به فروش برسانید و بهترین جا برای فروش، گوگل است. اما چطور میتوانید در صدر نتایج گوگل باشید ؟ پاسخ این سوال در دست سئو سایت میباشد.

سوالات متداول

این بستگی به ویژگی هایی که شما میخواهید در سایت خود داشته باشید دارد. ولی معمولا برای سایت های معمولی حداقل یک ماه طول خواهد کشید.

باید گفت باز هم بستگی به ویژگی‌های سایت و کیفیت کار دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید پکیج ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

مشاوره طراحی سایت در مشهد

سوال دارید؟

کافیست با شماره های ما

تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر مشاورین خبره ما با شما تماس خواهند گرفت.

وقت طلاست! هم اکنون اقدام کنید!

مشاوره طراحی سایت در تهران

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"