call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
businesweb

عوامل مؤثر بر

طراحی سایت شرکتی

چرا طراحی سایت شرکتی؟

پایه اصلی اقتصادی شرکت‌های خصوصی داشتن مشتری است. به همین دلیل هر شرکت و کارخانه و کارفرمایی برای ارائه کالا و معرفی کسب و کار خود نیاز به جذب مشتری دارد تا بتواند مشتری را وارد یک جریان و پیوسته شود، تا در نهایت علاوه بر ایجاد گردش مالی به افزایش مهارت و تجربه شرکت خود نیز بپردازد. علاوه برآن، طراحی سایت شرکتی شما را وارد رقابت با همکاران و شرکت‌های دیگر می‌کند و می‌تواند تا میزان بالایی به بالا رفتن درآمد شما کمک کند. بهتر است هر چه سریع‌تر در فضای آنلاین وجود کسب‌وکار خود را ابراز کنید. در این میان حتماً به قیمت طراحی سایت هم توجه کنید. 

هدف از داشتن سایت شرکتی

قطعاً اولین هدف از طراحی سایت برای یک سازمان باید رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال باشد. البته اگر طراحی سایت شما به صورت درست انجام شود، قطعاً شما را به اهدافتان که بازدید بیشتر است تأثیرگذارتر است. در کنار آن از صرف هزینه‌های گزاف برای کسب‌وکار شما جلوگیری می‌کند. در پاراگراف قبل اندکی از اهداف طراحی سایت شرکتی را بیان کردیم اما برای واضح‌تر شدن آن بهتر است، موارد آن را تقسیم‌بندی کنیم.

businesW
businessw

سایت شرکتی شامل چه مزایایی می‌شود؟

طراحی سایت شرکتی مزایای بی‌پایانی دارد که در چند سطر به آن می‌پردازیم. به طور معمول وب‌سایت یک ابزاری است که می‌تواند برای افزایش اعتبار کسب‌وکار مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد. وب‌سایت می‌تواند مشتری‌های بالقوه داخلی و خارجی را جذب کند و آنها را به شرکت مورد نظر سوق دهد. علاوه بر آن همانطور که گفتیم در تمام طول شبانه روز امکانات و دیتاها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، همچنین دستاوردها و پیشینه فعالیت شرکت را معرفی می‌کند. در این میان به نمونه‌کارها و قیمت تعرفه شرکت‌ها توجه کنید.

چرا نبض مارکتینگ؟

نبضِ مارکتینگ، یک آژانس خلاقیت با چند تیم متخصص و پویاست که در زمینه‌های خدمات بازاریابی دیجیتال فعال است.

در حال حاضر تیم‌های تولید محتوا، طراحی سایت، شبکه‌های اجتماعی و تیم کارشناسان سئو در کنار هم هستیم تا به صورت تخصصی و با هزینه‌ای مناسب، در حوزه‌های مختلف به فعالیت بپردازیم.

طراحی سایت رامونا
کلینیک زیبایی رامونا
ronaknil
لوازم ناخن روناک نیل
ariasmart
فروشگاه آریا اسمارت
adibvakil
وکالت (ادیب وکیل)
khorshidpars
لوازم اشپزخانه خورشید پارس
boronzin
فروشگاه لوازم آنتیک برنزین

همواره برای وب‌سایت خود روی مشاوره رایگان ما حساب کنید.

info@nabzemarketing.com

لزوم استفاده از مشاور طراحی سایت

حوزه طراحی سایت مانند حوزه‌های دیگر متخصصان خود را دارد. این قسمت را به این دلیل اضافه کردیم که برخی از کارفرمایان بر این باورند که چون در کار خود موفقیت‌های زیادی کسب کردند، دیگر نیازی به مشاوره در زمینه موضوع مورد نظر ما ندارند. این را به یاد داشته باشید که یک مشاور به دلیل تجربه و مهارت خود باید در کنار کارفرما برای پیدا کردن قیمت‌های مناسب و به صرفه و مطمئن به شما مشورت دهد.

Consultant

وب‌سایت شرکتی مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

وب‌سایت شما یک نمایشگاه برای معرفی کسب‌وکار شماست. به همین دلیل طراحی سایت شرکتی نیاز اکثر کسب‌وکارهاست. اما برای هرکدام از این مشاغل باید طرح و امکاناتی مناسب آن فعالیت انجام گیرد. به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم و در ادامه به برخی از امکانات آن می‌پردازیم.

busiwork

امکانات طراحی سایت شرکتی

هنگام طراحی سایت شرکتی با توجه به فعالیت آن وب‌سایت باید امکاناتی در نظر گرفت. به چند مورد از این امکانات اشاره می‌کنیم.

مراحل ایجاد یک وب‌سایت شرکتی

تعیین هدف و نیاز سنجی با تجزیه و تحلیل محتوا مخاطبان و رقبا

تأیید طرح اولیه و ساخت فروشگاه یا شرکت اینترنتی

ایجاد یک نسخه آزمایشی و اعلام اصلاحات توسط متخصصان سئو

رفع اشکالات و راه‌اندازی با دامنه اصلی

بهینه سازی نهایی متخصصان سئو بر اساس فاکتورهای روز گوگل 

رسپانسیو کردن سایت شرکتی

روزمره مردم کارهای اینترنتی خود را از طریق گوشی همراه و تبلت خود انجام می‌دهند که هر روز هم به این آمار افزوده می‌شود. پس تقریباً به همان اندازه که طراحی سایت اهمیت دارد، منطبق کردن آن وب‌سایت با این‌گونه دستگاه‌ها ضروری است. پس می‌توان یک راه‌حل ارائه داد که به جای ساخت اپلیکیشن و پرداخت هزینه به طراحی سایت شرکتی رسپانسیو پرداخت. علاوه این امر یکی از موارد مهم برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جست‌وجو است.

respons
seo

بهینه‌سازی سایت

پس ازگام نخست که سفارش سایت و طراحی آن است، باید دانست که این موضوع پایان کار نیست! گام بعدی ما باید بهینه کردن آن برای موتورهای جست‌وگر گوگل باشد. چرا؟ برای آنکه امروزه اغلب مردم برای مشکلات و مسائل خود به گوگل مراجعه کرده و هر سایتی در رتبه بالاتر نسبت به باقی باشد شانس و اعتبار بیشتری می‌یابد و در ادامه ممکن است آن کاربر به مشتری تبدیل شود. پس سئو سایت با فروش شما رابطه مستقیم دارد تا بتواند به هدف نهایی خود یعنی دیده شدن توسط مشتری برسد.

دو مورد پیشنهادی دیگر

موشن گرافیک، محیطی جذاب برای مخاطبان ایجاد می‌کند. زیرا به کمک گرافیک‌های دو و سه بعدی و همچنین خسته نشدن چشم مخاطب از فضای وب‌سایت می‌توان ویدئو تبلیغاتی-آموزشی جذابی برای آنان ایجاد کرد که قطعاً روی تعامل بیشتر با مخاطبان کمک می‌کند.

فضایی اختصاصی برای ارتباط با مشتریان ایجاد کنید. این فضا شامل تعامل با مشتری، فروش و خدمات به مشتری می‌شود. این فضا را به اختصار CRM می‌گویند که برای هر کسب‌وکار اینترنتی توصیه می‌شود.

امنیت

امنیت در وجوه مختلف به ویژه برای طراحی سایت شرکتی همواره باعث دلگرمی و حس آرامش برای کاربران و نیز صاحب شرکت است. برای امنیت لازم است از حوزه‌های مختلف بهره گرفت. این حوزه‌ها به سرور، سیستم‌های مورد استفاده مدیریت محتوا و نیز بروزرسانی مرتب سیستم و همچنین تنظیمات امنیتی سایت است.

busiw
busiw

پشتیبانی فنی

علاوه بر بحث امنیت، یکی از موارد اصلی دیگر پشتیبانی فنی مداوم است، زیرا در صورتی که کوچک‌ترین سهل‌انگاری اتفاق بیفتد، می‌تواند سبب هک و همچنین سرقت اطلاعات و از بین رفتن اطلاعات و فایل‌ها می‌شود. این امر همچنین باعث بالاتر رفتن کیفیت تعامل با مشتریان است. این مورد نیز آسودگی خیال را برای کاربران و مشتریان ما به همراه می‌آورد. 

جمع‌بندی

امروزه همواره برای اعتبار بخشیدن و جلوگیری از هدر رفتن هزینه‌های زیاد به یک ‌وب‌سایت کارفرمایان به طراحی سایت شرکتی برای کسب‌وکار خود روی می‌آورند تا بتوانند با مزایا و امکاناتی که آن سایت در اختیار کارفرما و مشتریان قرار می‌دهد به تعاملی کارآمد برسند. پس اگر شما صاحب یک کسب‌وکاری هستید که به بهبود ارتباط میان خود و مشتریان خود می‌اندیشید، باتوجه به نمونه کارهای شرکت‌ها و آژانس‌های خلاقیت سفارش خود را آغاز کنید و همواره در پی قیمت‌های مناسب باشید.

support

مشاوره طراحی سایت شرکتی

ا

برای مشاوره جهت سفارش طراحی سایت با شماره‌های ما

تماس بگیرید.

.

در صورت تمایل نیز شمارۀ خود را بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اکنون اقدام کنید!

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"