call nabz

۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی سایت معماری

امروزه یکی از بهترین راه های به موفقیت رسیدن و به درآمد رسیدن از معماری، داشتن یک سایت برای پیشرفت کسب و کار است و طراحی سایت معماری یکی از ارکان این پیشرفت است. اگر شما هم قصد داشتن یک وبسایت منحصر به فرد برای ادامه‌ی کسب و کار خود دارید، پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید.

طراحی سایت معماری

۳ مزیت طراحی سایت معماری

۱- طراحی سایت معماری به شما کمک میکند تا در وهله اول هنرتان دیده شود و در مرحله‌ی بعدی بتوانید از این هنر پول به دست آورید. معماری هم مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به دیده شدن دارد و کجا بهتر از سطح اینترنت؟

۲- شما باید با خیل عظیمی از طراحان و صاحبان مشاغل دیگر رقابت کنید. با داشتن یک سایت، شما میتوانید راحت تر، آنهم در سطح وسیعی مانند اینترنت، رقابت کنید.

۳- داشتن یک سایت باعث میشود شما علاوه بر اینکه محدوده کاری خودتان را وسعت ببخشید، بتوانید نمونه کارهای خود را نیز در معرض نمایش قرار دهید. هرچه آنها قوی تر باشند، گوی سبقت را بیشتر از رقیبانتان ربوده اید.

خدمات طراحی سایت معماری ما چیست؟

از خدماتی که سایت ما ارائه می دهد، میتوان به چند نکته اشاره کرد. اما باید در ابتدا به این نکته توجه نمود که طراحی سایت معماری، کاری است که باید با دقت انجام شود و همچنین به زیبایی آن توجه ویژه ای بشود. حال به خدماتی که ما برای طراحی سایت معماری ارائه میکنیم اشاره خواهد شد:

خدمات طراحی سایت معماری
تماس با ما

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

هزینه طراحی سایت معماری

هزینه طراحی سایت معماری به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مدت زمانی که طراحی و توسعه طول خواهد کشید، تا میزان سختی پروژه و قابلیت های درخواستی شما. البته سایت معماری ظرافت و خلاقیت بیشتری میطلبد، اما این به هیچ وجه به معنای اینکه هزینه‌ی اضافه بر شما تحمیل شود نیست.

 

 

 

 

 

هزینه طراحی سایت معماری

چه هزینه ای برای طراحی سایت معماری مناسب است؟

دقت به این موضوع کنید که طراحی سایت معماری باید به بهترین و زیباترین نحو ممکن انجام شود، اما این باعث نمیشود تا شما زیربار هر هزینه ای بروید. برای همین پیشنهاد میکنیم به دنبال سایت ها یا طراحانی باشید که یک قیمت پایه به شما بدهند و همچنین دارای پکیج های قیمتی باشند. این موضوع به اینکه بدانید چقدر مجموع کل هزینه سایتتان میشود کمک خواهد کرد.

خصوصیات طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری خوب مانند هر شغل موفق یا حتی هر انسان موفقی تعدادی خصوصیت و ویژگی دارد.

خصوصیاتی که میتوانند سایت شما را به محبوبیت برسانند یا نرسانند.

ما در ادامه تعدادی از آنها را بیان خواهیم کرد.

۱- در دسترس بودن تمام آیتم‌ ها

فرض کنید وارد یک هتل میشوید. مسلما یکی از خواسته های شما این است که هتلی که قصد دارید در آنجا بمانید، تمیز باشد. سایت مناسب نیز باید دارای این ویژگی باشد.

در طراحی سایت معماری این موضوع بیشتر به چشم میخورد زیرا کاربران شما میخواهند به سرعت به نمونه کارها، پروژه های موفق، میزان قیمت انجام پروژه و حتی تیم شما به راحتی دسترسی داشته باشند.

آیتم ها در طراحی سایت معماری
واقعیت ها در طراحی سایت

۲- نشان دادن واقعیت ها

 فرض کنید وارد رستورانی میشود و از منویی که جلوی شماست غذایی انتخاب میکنید. گارسون جلو آمده و میگوید این غذا را نداریم.  باز انتخاب میکنید و با پاسخ “نداریم” گارسون مواجه شوید. واقعا چقدر امکان دارد شما بازهم به این رستوران بیایید؟

همینطور در سایت معماری نیاز شما باید اعتماد کاربران را با استفاده از توانایی های خود به دست آورید.

چگونه در طراحی سایت معماری به ما اعتماد بشود؟

یکی از مهمترین خصوصیات یک وبسایت مناسب و کامل، این است که شما را آنطوری که هستید نشان دهد. البته تعریف از خود و نشان دادن توانایی ها و محصولات موفق بسیار عالی است و حتما باید وجود داشته باشد.

اما اوردن مواردی در سایت که ربطی به شما و محصولاتتان ندارد باعث میشود کاربر کم کم از شما ناامید شود.

برای مثال در طراحی سایت معماری باید پروژه هایی که امکان انجام آنها را دارید را بگویید و از آوردن پروژه هایی که به هر دلیل الان امکان انجام آنرا ندارید، خودداری کنید.

۳- هنرتان را به تصویر بکشید

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، شما باید آنچه را دارید و البته میتوانید در معرض نمایش قرار دهید. هنری مانند معماری (و البته هر شغل دیگه ای) ارزشمند است اما این هنر باید دیده بشود و در طراحی سایت معماری باید از بهترین تصاویر و ناب ترین پروژه های شما استفاده بشود.

هنر در طراحی سایت معماری

UX چیست و چرا باید در طراحی سایت به UX دقت کنیم؟

 UX به معنای تجربه کاربری میباشد. در واقع UX وظیفه دارد این تجربه را شیرین و لذتبخش کند.

به عبارت دیگر هرچقدر کاربری که وارد سایت شما میشود از کار کردن با سایت شما لذت بیشتری ببرد، در واقع به این معنا میباشد که UX سایت شما بهتر است.

 توجه داشته باشید UX فقط ظاهر سایت نیست. حتی میتواند بخشی از ظاهر سایت شما هم نباشد.

پس رعایت UX، یکی از ملزومات طراحی سایت میباشد.

ux در طراحی سایت معماری
تاثیر سرعت بر ux

تاثیر سرعت سایت بر UX

یکی از چیزهایی که میتواند روی افزایش رضایت تجربه کاربری یا همان UX تاثیر گذار باشد، سرعت خوب یک سایت است که البته هیچ ربطی به ظاهر سایت ندارد، اما اگر حداقل ها را نداشته باشد، کاربر و حتی مخاطب شما از سایت شما خارج شده و به دنبال سایت دیگری میگردد.

سرعت امروزه یکی از مقوله های مهم در طراحی و سئو سایت است و بهینه بودن آن باید حتما بررسی شود.

تاثیر UX بر طراحی سایت معماری چیست؟

با توجه به مواردی که گفته شد، UX نقش مهمی در سایت شما ایفا میکند. اگر سایت شما فاقد UX مناسب باشد، به معنای این است که کاربر از بودن در سایت شما تجربه خوشایندی کسب نکرده است و این باعث میشود از سایت شما خارج شده، به دنبال سایت های دیگر بگردد.

همانطور که میدانید یکی از نکات مهم، این است که کاربر، از میان چندین سایت و شرکت، شرکت شما را برگزیند. پس باید ثابت کنید بهترین هستید و برای اثبات این موضوع، باید کاربر را راضی از بودن در سایت خود کنید و این مقدور نیست جز با UX مناسب.

تاثیر ux در طراحی سایت معماری
حدمات ux نبض مارکتینگ

خدمات UX در نبض مارکتینگ

ما علاوه بر در نظر گرفتن UI اختصاصی برای طراحی سایت معماری شما، UX سایت شما را نیز تضمین خواهیم کرد و به شما این اطمینان را خواهیم داد که سایت شما با بهترین روش‌های UX طراحی خواهد شد و هیچگونه مشکلی در این باره مشاهده نخواهید کرد.

انواع طراحی سایت

برای اینکه چه نوع سایتی برای طراحی سایت معماری بهتر است باید بدانیم چند نوع سایت وجود دارد؟

از آن جمله میشود به سایت های شرکتی- فروشگاهی و … نام برد که هرکدام مزایا و البته خصوصیت هایی دارند.

سایت های فروشگاهی مناسب برای مغازه داران و کسانی است که قصد فروش محصول خود را دارند. اما چنانچه قصد دارید خودتان و نمونه کارها و پروژه های موفقتان را معرفی کنید و یا درخواست همکاری داشته باشید؛ برای این منظور سایت های شرکتی مناسب هستند.

انواع طراحی سایت
سایت شرکتی

سایت شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

همانند هر سایت دیگری، سایت شرکتی نیز باید رابط کاربری و تجربه کاربری خوبی داشته باشد.

 اما نکات دیگری نیز وجود دارد؛ سایت شرکتی نباید دارای صفحات زیاد و دور از دسترس باشد،

باید کاربر به تمامی یا حداقل بخش عمده ای از نیازهایش در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد،

باید کاربر با وارد شدن به سایت بداند وارد چه سایتی با چه حوزه تخصصی ای شده است.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین ویژگی ها و همچنین مناسب ترین نوع طراحی سایت معماری را برای شما عزیزان آماده کنیم و امیدواریم توانسته باشیم هرچند اندک، به مقداری از سوالات و نیازهای شما پاسخ داده باشیم.

در صورت نیاز برای پرسیدن سوالات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما به طور مفصل شما را راهنمایی خواهند کرد.

سخن پایانی

سوالات متداول

در صورت تمایل مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و شما را به بهترین نحو مشاوره خواهند کرد.

این بستگی به ویژگی هایی که شما میخواهید در سایت خود داشته باشید دارد. ولی معمولا برای سایت های شرکتی حداقل یک ماه طول خواهد کشید.

باید گفت باز هم بستگی به ویژگی‌های سایت و کیفیت کار دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید پکیج ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

شاید به این مطالب نیز علاقمند باشید

popup

هـدیه ویـژه به مـدت محـدود

مشـاوره اختصاصـی سئـو "رایـگان"